Was ist los?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:22 schreef Chowi het volgende:
Haal mij alvast maar van het lijstje af ook..
Nou, iets met geldkwesties enzo.quote:
Ow jammerquote:
Ohwquote:
Ik weet wel iets!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Is er geen andere mogelijkheid om aan geld te komen?
(en nee dan bedoel ik niet... 'ergens achter een station wat geld verdienen, hihi')
Hehe, natuurlijk is die mogelijkheid er, en het is ook niet zo dat ik helemaal platzak ben. Maar ontving vandaag een paar rekeningen waar ik van schrok en nu ligt de prioriteit tot het einde van de maand dus even ergens anders.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Is er geen andere mogelijkheid om aan geld te komen?
(en nee dan bedoel ik niet... 'ergens achter een station wat geld verdienen, hihi')
Ohw, das wel balen danquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hehe, natuurlijk is die mogelijkheid er, en het is ook niet zo dat ik helemaal platzak ben. Maar ontving vandaag een paar rekeningen waar ik van schrok en nu ligt de prioriteit tot het einde van de maand dus even ergens anders..
Ik weet nog niet zeker nee.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
Dus als ik het goed heb, komen Graseter, pgrferrari en Rauzer nu zeker
en
Patje1987 weet het nog niet zeker?
Herkenbaar hoor, maar wel jammerquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hehe, natuurlijk is die mogelijkheid er, en het is ook niet zo dat ik helemaal platzak ben. Maar ontving vandaag een paar rekeningen waar ik van schrok en nu ligt de prioriteit tot het einde van de maand dus even ergens anders..
dat is logisch...quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jammer hoor Chowiquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
We hebben al een aardig lijstje zo
En jammer Chowi, echt jammer...
Goed idee, wel. Ook handig voor tijdens het wachten op het eten. Meestal is er in die tijd wel een Zweedse raadsel (mijn favoriete) te maken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik neem mijn puzzelboek mee. Voor het geval ik me ga vervelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |