quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:39 schreef Potloodvis het volgende:
En ik heb gisteren Oh Oh Cherso gemist, is die het waard om in te halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je de ass van Bibi zien of niet?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Goed idee, dat moet ik vanmiddag ook doen. En ik heb gisteren Oh Oh Cherso gemist, is die het waard om in te halen?
Lekker trollen om 3 uur snachts.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 03:17 schreef remlof het volgende:
Hoi MiVer, vermaak je je nog een beetje met die zuurpruimen hier?
GTL?quote:
Ja, ik vond hem redelijk normaal op zijn stem na.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:47 schreef Chriz2k het volgende:
Ben ik de enige die kkagressief werd van dat kneuzerige vriendje vanBibi
?
Hij verdient haar niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem redelijk normaal op zijn stem na.
Jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:47 schreef Chriz2k het volgende:
Ben ik de enige die kkagressief werd van dat kneuzerige vriendje vanBibi
?
Stiekem werd ik vooral agressief van Bibi, maar zij is zo leuk dat ik het gevoel heb haar te kunnen bekeren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
.
"Ja hij is heel romantisch, hij schuift mijn stoel aan![]()
".
Twee lieve meisjes.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En vervolgens precies hetzelfde doen bij een lief meisje die gelijk wilde komen.
Ja dat is wel echt gay.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En vervolgens precies hetzelfde doen bij een lief meisje die gelijk wilde komen.
quote:According to news sources Sorrentino is set to make more than $5 million in 2010.[8][9] This money is accrued through endorsements with Devotion Vodka,[10][11] Reebok Zigtech shoes[12] as well as an autobiography[13], a rap song[14], a workout DVD[13][15], a vitamin line for GNC[3], clothing line[16][17], and appearances including Jersey Shore and Dancing with the Stars.
"They'll explode anyway."quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:25 schreef Otis2.0 het volgende:
"It was like a war zone out there, all grenades. So we kinda kept clear. You know, safety first."
Babybrests!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:33 schreef Chriz2k het volgende:
DIE SCENE DAT ZE ELKAARS BORSTEN AANRAKEN!
alsof jij dat niet zou doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Al die vrienden van thuis die langskomen om ook een graantje te willen meepikken van du fame.
"I'd never commit robbery on my mate Vinny."quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Situation die die Roemeense chick van Vinny wil stelen![]()
![]()
![]()
.
Mooie jongenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:39 schreef Potloodvis het volgende:
Zonder gel in de haren.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |