Leuk, IR. Robot Koch is wel een bekende naam, maar ik moet toegeven dat ik niet (meer) zoveel op heb met dit soort elektronische muziek,quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hey Zoodje, op absurd toevallige wijze heb ik nu wel elektro gevonden die ik dig. Woensdag had een vriend uit noviteit Salto 1 opstaan. Daar hoorden we een dubliedje van Tommy van Sesamstraat die weer in zijn bed geplast had, en wat tof gesynthesizer. Daarom mailden we de deejays en kregen de stream van 2 uur terug. Daarop kwam ik iets anders tegen wat ik erg tof vond, en daarom luister ik nu naar een album van Robot Koch.
(dus die richting, die bevalt me wel)
Rixt Catharina. Lynn Gaia. Niamh Dean. Hila Noelle.quote:
Ah, oké, dat wist ik niet. Ik dacht: die had vast iets als Trix in gedachten.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:17 schreef Gellius het volgende:
Nu is Rixt een hele gangbare Friese naam hoor.
Heerlijk, zo'n uitlaatklep.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:13 schreef ShadyLane het volgende:
Een tijdje terug postte ik hier 'n bericht vol spelfouten van 'n onderwijsassistente die in haar eentje voor de klas werd gezet. Ik kon het inderdaad niet laten daarop te reageren, volgens mij in alle vriendelijkheid gedaan, maar nu zie ik (ongetwijfeld van een andere onderwijsassistente) deze reactie:
"En jij bent leerkracht???
Niet alleen spelling is belangrijk maar ook hoe je sociaal ontwikkeld bent, en eerlijk gezegd vind ik je daar behoorlijk in te kort schiet!
Het is gewoon een feit dat er misbruik gemaakt word van de klassen/ onderwijs assitent en zij worden daar inderdaad zwaar mee onder betaald, en door mensen zoals jij zwaar onder gewaardeerd. De school blijft wel draaien als de onderwijs assitentes aanwezig zijn, kun je van de leerkrachten niet zeggen dus even terug naar je plaats….."
Precies, mijn vaste visboer heet ook gewoon Xanadu Orlando.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:21 schreef ShadyLane het volgende:
dat krijg je in zo'n metropool als Amsterdam.
Waar is dat in groot formaat?quote:Op zondag 10 oktober 2010 08:31 schreef sigme het volgende:
[..]
De onlangs gepresenteerde nieuwe versie van de brede weg en het smalle pad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |