Gellius, jij stond zeker achter de teerbeminde gekke bekken te trekken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:05 schreef Gellius het volgende:
[ afbeelding ].
"Leave the gun. Take the cannoli."
Het is mogelijk dat op moment van afdrukken Wicher toevallig over de schouder van teerbeminde heen keek. Maar "leave the gun, take the cannoli" is leukerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:31 schreef Gellius het volgende:
Heu nee: ik bediende de camera, zood. Duh.
Ik heb de film gezien voor ik het boek las, en vond de film een beter, maar ik heb geen idee of dat bij omgekeerde volgorde ook het geval is.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:08 schreef mane het volgende:
Ik ga vanavond metnaar De Helaasheid der Dingen kijken. Het boek heb ik deze zomer gelezen, dus ik ben wel benieuwd.
Ik ben heel benieuwd hoe die loop in z'n werk gaat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:12 schreef Gellius het volgende:
Ik denk altijd dat ik de enige ben die dat volgt, en dan blijkt na een tijdje dat vrijwel iedereen die ik ken met religieuze regelmaat de site bezoekt.
Geen idee eigenlijk, Gellius. Voor een paar jaar, wellicht. Het idee, mijn hele leven lasser te zijn, staat me weer wat tegen. Maar ik moet het vak natuurlijk eerst leren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:17 schreef Gellius het volgende:
't Is een vak, Ringo. Heb je 't in je, vakman zijn?
QFTSFTISBATMBR.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:25 schreef sigme het volgende:
Een mooie rups leggen zodat je de slak er zo af kan kloppen.
Roestige kennis als lasser. Mooi.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:25 schreef sigme het volgende:
Ik vrees dat mijn kennis wat roestig is. Ik vond het wel leuk.
Een mooie rups leggen zodat je de slak er zo af kan kloppen.
De onlangs gepresenteerde nieuwe versie van de brede weg en het smalle pad.quote:
Ha, gezellig met IR en MijnheerTim naar Welling!quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vanavond kwam ik in de Amsterdamse horeca een mede-TTK'er, mede-hemelbestormer, medeoud-#filosoof tegen die net als ik op een afstudeerfeestje was (maar wel van iemand anders), en we besloten dat we binnenkort met Gellius de kroeg in gaan duiken.
Dus Gellius, dat je het even weet!
En 't zou de geboortedag van Wicher worden. Toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |