Moet je maar niet zo briljant zijnquote:
Jawel, maar op een of andere vage manier deed niets het zeg maar...en ik was al stront chaggo vandaagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
Ingepingebipsebaps
Zitten er niet gewoon speakerttttsjes in je tv dan?
Hoe werkt zoiets? Vroegah had je je tievie toch ook niet via de versterkert?
Nou niet naast je schoenen gaan lopen he?quote:
Ik heb sloffen aan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou niet naast je schoenen gaan lopen he?
quote:
Iets te vroeg Dirk, iets te vroegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets te vroeg Dirk, iets te vroegOh, nou eh... prima knallers dan maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Spreek je uit ervaring?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Eigenlijk is het beter om een simpele dildo in een kwalitatief goede doos te hebben![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Eigenlijk is het beter om een simpele dildo in een kwalitatief goede doos te hebben![]()
![]()
Nou, heb je liever een simpele of een kwalitatief goede doos?quote:
quote:
Wel correct blijven he.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, heb je liever een simpele of een kwalitatief goede doos?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:15 schreef Goodbye het volgende:
![]()
In welke zin?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:24 schreef Qwea het volgende:
jezus ik zoek het engelse woord voor coulant. Iemand?
And what about the shop, aren't they.... coulantquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
In welke zin?
To be considerate ofzo?
Dat is in overweging nemen, toch? naja heb het al anders opgelostquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
Take into consideration...?
Zoiets moet het zijn volgens mij.
Owja, maar zoiets moet het wel zijnquote:
Ohquote:naja heb het al anders opgelost
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja, maar zoiets moet het wel zijn![]()
Coulant zijn is toch ook vaak een geval van iets in overweging nemen
[..]
Oh
Die intro heb je toch al 14 keer gezienquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:36 schreef APK het volgende:
'Accommodating'.
Nu loop ik achter met Oh Oh sjerso.
Ja, je hebt 'm precies doorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Op de een of andere manier klinkt het altijd raar als wij dat soort dingen zeggen he?
Tutjes united![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, je hebt 'm precies doorTutjes met dirty minds, dat dan weer wel
Ssssssssssssssshhhhtttt dat negeer ik al jaaaren,quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik na 3 x 2 trappen op met de armpjes vol een half uur moet bijkomen en moet uithijgen...wat zegt dat dan over m'n conditie?![]()
Toch maar weer es wat aan sport gaan doen denk ik
Ik dus ook, maar dit was wel weer ff confronterendquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ssssssssssssssshhhhtttt dat negeer ik al jaaaren,
Oh, oh ehhhh. Dat we het dirty huis graag schoon willen maken, tutjes als we zijnquote:
Dat ga ik echt niemand meer kunnen wijsmaken hier.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, oh ehhhh. Dat we het dirty huis graag schoon willen maken, tutjes als we zijn
Oh neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ga ik echt niemand meer kunnen wijsmaken hier.
Jullie willen het vast welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ga ik echt niemand meer kunnen wijsmaken hier.
Als ik het echt wilde, deed ik het welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jullie willen het vast wel
Doen daarentegen ..
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
Ik ga een beetje van Barbie houden.
[..]
Als ik het echt wilde, deed ik het wel
Maar ik heb van de week best aardig mijn best gedaan. Be proud!
Mijn huis is haske netjes, vraag maar aan Greysquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jullie willen het vast wel
Doen daarentegen ..
Ja, vind ik ook! Vond haar bij Van der Vorst zoekt Sterren ofzo ook wel leukquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
Barbie uit Oh oh Cherso.
Die is stiekem best heel lief
Reclame bij House even Barbie's lief zijn bekijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
Barbie uit Oh oh Cherso.
Die is stiekem best heel lief
Schattigquote:
Ik verstond het toch goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Schattig
Huilen terwijl ze over een week weer thuis is.
Oeh, Bridget zoekt een man
Johnny en Bridget in bed!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
Ja, leuk programma lijkt me
Dat tijgeren van die vrouwen
Roarrrr!
Hihi dat ze dan Johny aan het einde laten zien vind ik echt leukquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
Ja, leuk programma lijkt me
Dat tijgeren van die vrouwen
Roarrrr!
"Ik kwam eigenlijk alleen maar langs voor een interviewtje..."quote:
Dat was ook gewoon echt niet leukquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
HAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHA
Die kop van d'r na die bridge grap.
En dat Spaanse getrappel van hem.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon echt niet leuk
Ja, dat kan éééééécht niet meer hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat Spaanse getrappel van hem.
Ik vond het stiekem wel grappig![]()
Inge is 37. Afgeserveerd
Ik had net niet goed gekeken, ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Zometeen de tijgerende vrouwen.
Waarvan sommige exemplaren zelfs met een stok niet meer sexy te slaan zijn volgens mij
Wat een verrassing!quote:
Nee, volgens mij is het wel echt iets. Maar ze willen het nog niet relatie noemen ofzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
Was er nou al bekend geworden dat dat gebeuren over Johnny en Bridget alleen maar een publiciteitspraatje was, dat ze iets hebben/hadden? Dat heb ik even gemist. Dat was alleen voor dit programma zeker, of zijn ze daarna ook in bed blijven liggen toen de camera uit was?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
Gb, vergeet niet 'even contact te maken'.
Noteer!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef Goodbye het volgende:
IK HOU VAN SEKSSSSSS
Ja sorry, moest het zeggen van die mevrouw
Met extra lange sssssquote:
Elke dag even hardop tegen jezelf zeggen zei ze.quote:
Hiihihihihihihihihiquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Elke dag even hardop tegen jezelf zeggen zei ze.
Ik ga het morgen op mijn werk proberen. Rond half tien 's ochtends ofzo
Ja, lekkere binnenkomer!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hiihihihihihihihihi![]()
Of ik tijdens mijn presentatie morgen![]()
![]()
Hihihiihihhihihi, ik moet het gaan hebben over sterktes en zwaktes en kansen en bedreigingen. Moet te doen zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, lekkere binnenkomer!
Goedemorgen! Ik heet u allen hartelijk welkom. Mijn naam is Goodbye en IK HOU VAN SEKSSSSSSSSSSSSSS.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik val ook weer ff binnen, weer precies op tijd zie ik
Mag ik komen kijken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:37 schreef Goodbye het volgende:
Hiihihihihihihihihi![]()
Of ik tijdens mijn presentatie morgen![]()
![]()
HIHIIHHIHIIHHI, goed idee, gaan we doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
Trusten Gb!
Morgen gaan we ook ff zo'n profiel invullen op een datingsite.
En dan invoeren dat we op vrouwen vallen. Kijken of we aan elkaar worden gekoppeld
Als ik alles eerlijk invul krijg ik een match met een foto waarvan mijn beeldscherm zichzelf spontaan uitschakelt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
Of dat we bi zijn. Kijken wie we als match krijgen
Ing, APK, vullen jullie hem dan ook ff in?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik alles eerlijk invul krijg ik een match met een foto waarvan mijn beeldscherm zichzelf spontaan uitschakelt.
Ik heb vroeger voor de grap wel eens een advertentie in de volkskrant gezet.quote:
En wat kreeg je voor reacties?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb vroeger voor de grap wel eens een advertentie in de volkskrant gezet.
Waarom moet je het anders doen, om te droeftoeteren?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
En wat kreeg je voor reacties?
Waarom doet iedereen zoiets toch altijd 'voor de grap'
Wat had je in de advertentie gezet?
Gewoon omdat je het leuk vindt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom moet je het anders doen, om te droeftoeteren?![]()
Whehehe, je eigen muziek mee hebben.quote:Enige date die ik mij kan herinneren was met best een aardige verpleegster uit Haarlem.
Was toch niet helemaal mijn type en toen ik haar met de auto naar huis bracht had ze een bandje bij zich met dit liedje:
Brrrrrr.
Gewoon weglopen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon omdat je het leuk vindt?
[..]
Whehehe, je eigen muziek mee hebben.
En vroeg ze dan dus ook of ze die even op mocht zetten?
En daarna? Het was niet helemaal je type, heb je dat ook gewoon gezegd of heb je gewoon niets meer laten horen? Ik vond dat altijd het meest ingewikkelde gedeelte van dat hele date gebeurenTussen samenwoonpoging 2 en 3 in moest ik van mezelf 5 jaar alleen blijven wonen. En toen ging ik dus ook daten. Ook wel eens via internet. En dan vond ik iemand echt gewoon vervelend ofzo maar dan ging ik toch de rest van de avond vriendelijk zitten glimlachen omdat ik nooit zo goed wist hoe ik dat nou moest zeggen. Wat een hel
Nee, wel geneuktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
Qtje!
Heb jij nog gedate voordat je MM tegenkwam?
Dat durf ik dus nietquote:
Niet als je iemand 2 min kentquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, dat komt in sommige gevallen toch ongeveer op hetzelfde neer?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:09 schreef Qwea het volgende:
Ik bedacht mij opeens he, dat ik eigenlijk wel heel blij met die klootzak van me ben. Hij probeerde weer grappig te doen door me ijsblokjes bij mn bh in te gooien![]()
Vet pissig natuurlijk doen, maar ik vond het stiekem best grappigAls ik er zo over denk ben ik wel blij met mijn relatie enzulks
/softie.
Nou, oprotten nu.
Ik doe dat in de trein ook hoor. En ik zou het ook echt doen bij een date.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat durf ik dus niet
Omdat ik dat ook onaardig vind enzo op zo'n moment.
God, ik heb me wat zitten verbijten
Oke oke, maar dat heb ik dan ook nog nooit gepresteerd, na 2 minutenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet als je iemand 2 min kentdan heb je niet gedate
Ik heb een ijsblokje bij zn onderbroek ingemikt, en hem heel zn muis mee rond gewrevenquote:
Ah zie, ik zou blijven zitten en heel medelevend hm-hm, hm-hm, elke keer zeggenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe dat in de trein ook hoor. En ik zou het ook echt doen bij een date.
Kwam laatst een raar wijf naast me zitten wat begon te ouwehoeren over dr kleinkids, die in zaandam woonden, en haar man die dood was...blablabla. Als ik ergens geen zin in heb is het 's ochtends wel in vreemde mensen die lopen lullen. Helemaal nooit trouwens. Dus ik ben opgestaan en 3 stoelen verder gaan zitten
Niet? Preuts hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke oke, maar dat heb ik dan ook nog nooit gepresteerd, na 2 minuten
/Tutje
Serieus? Jezus, softiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah zie, ik zou blijven zitten en heel medelevend hm-hm, hm-hm, elke keer zeggen
Jij opstandig typequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:15 schreef Qwea het volgende:
Ik ga zo op m'n kop krijgenIk zou in bed liggen als MM terug was met Baloe
Dit speelt nog in de tijd voor email.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:08 schreef Greys het volgende:
Wat wat wat?
Kom je genante oude mails tegen?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:18 schreef APK het volgende:
[..]
Dit speelt nog in de tijd voor email.
Ik had die advertentie overigens niet zelf gezet kom ik nu achter, ik had gereageerd op:
J. vr. 25 jr. spontaan, gevoelig, in bezit van goddelijk lichaam zoekt
(kan ik niet vinden)
Hoort dit alles ook bij jou? reageer dan bla bla bla.
Heb haar toen een enorm verhaal van vier A4-tjes gestuurd om op te vallen.
Ja.quote:
Die kerstboom en dat boek.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
Ik dacht ineens weer aan die kerstboom date omdat 'Ik ook van jou' op tv is.
Heb het boek nog steeds, het briefje niet meer, da's wel jammer
Kreeg echt op mijn kop, dat ik zo enorm onattent was dat ik niet even iets over die kerstboom zei.
Hij woont nu samen in Alkmaar en heeft 2 kinderen.
En mailde mij weer een half jaar geledenNooit gereageerd.
Biechten! Toe!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Die kerstboom en dat boek.![]()
Zal toch wel iets meer aan de hand zijn geweest, of ben je echt zo contactgestoord?
En wees maar blij dat je die briefjes niet meer hebt, ik kom er net net achter dat ik vroeger helemaal niet zo aardig was volgens een aantal mensen.
Naah, allemaal vrouwengezeur.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:56 schreef ElisaB het volgende:
Hier ben ik! Wilde er nog iemand weggaan? This is the moment
Lullig verrassend dan zeker?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Naah, allemaal vrouwengezeur.
Ik had geloof ik nogal de neiging om behoorlijk verrassend te reageren.
Vertel eens over je genante dates, Elies?quote:
Allebei, denk ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:57 schreef Greys het volgende:
Lullig verrassend dan zeker?
Of koos je gewoon altijd humorloze vrouwen?
Mirroren om iemand te versieren, maar het werkt ook met smileys!quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Mirroren om iemand te versieren, maar het werkt ook met smileys!
Ja!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:08 schreef Greys het volgende:
Serieus?
Ik zou er geloof ik de kriebels van krijgen als iemand in het echt steeds hetzelfde zou doen als ik
Dat kan je op zich beter met Qwea doen iddquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ja!
Ik ga idd maar niet een avondje drinken met jou, dan ben ik een week later nog niet dronken.![]()
Ik ben d'r ook weg van.quote:
Je schildert me af als een alcohol verslaafde zatlapquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je op zich beter met Qwea doen idd
Maar nuchter ben je no fun dus?
Ja dat zit bij haar ook zo'n bandje dat je hem er makkelijk een stukje uitkrijgt aangezien het verder nogal nauw sluit. Ik zal ook es kieken, volgens mij is dat gewoon een merkloos ding, en het is alleen van buiten (nep?) leer en binnenin gewoon een zwarte zachte stof. Ben benieuwd wat ze zeggen! Dit is idd wel omgekeerde wereldquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:46 schreef senesta het volgende:
Er zit binnenin het hoesje een bandje om het toestel uit de pouch te tillen, heel erg handig. Maar die geeft dus af. Maar ook op de plekken waar het toestel dus steeds in aanraking is met het hoesje zoals de onderkant.
Het zit gelukkig niet op de camera.
Maar hier baal ik wel van, koop je een hoesje om je telefoon te beschermen en netjes te houden, krijg je dit![]()
Nee het gaat er niet af met lauw water, ook niet met andere milde schoonmakers, het word ook helemaal niet minder of vager, helemaal niets![]()
Dit hoesje is van Dolce Vita trouwens.
Waarom koop je niet ;quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:39 schreef senesta het volgende:
Whehehe Greys![]()
LL, weet je nog dat hoesje wat ik in augustus kocht voor mijn Wildfire?
Nou gebruik ik hem en moet je zien wat er gebeurd is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het gaat er niet meer af!![]()
Ik heb net de webshop al aangeschreven waar ik hem gekocht heb, ben benieuwd
Die heb ik ook... alleen ik gebruik hem nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat zit bij haar ook zo'n bandje dat je hem er makkelijk een stukje uitkrijgt aangezien het verder nogal nauw sluit. Ik zal ook es kieken, volgens mij is dat gewoon een merkloos ding, en het is alleen van buiten (nep?) leer en binnenin gewoon een zwarte zachte stof. Ben benieuwd wat ze zeggen! Dit is idd wel omgekeerde wereld
Ik hou sowieso niet van dat soort dingen, want hij zit bij mij in mn broekzak, en als je er dan nog een hoesje/mapje/weet ik wat omheen gaat doen word het helemaal zo'n kolossaal ding in je broekzak. Niet dat ik kolossale dingen in mn broek niet gewend ben hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die heb ik ook... alleen ik gebruik hem nietmijne is wel een merk, en geeft niet af
Heb hem in het zwart... maar ik vind het zo'n onhandig ding.
Ik had dat siliconen ding, das wel ideaalquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van dat soort dingen, want hij zit bij mij in mn broekzak, en als je er dan nog een hoesje/mapje/weet ik wat omheen gaat doen word het helemaal zo'n kolossaal ding in je broekzak. Niet dat ik kolossale dingen in mn broek niet gewend ben hoor
Maar tis wel handig als je hem altijd in je tas pleurt met sleutels en weet ik wat erbij
Omdat ik die silicon dingen echt heel erg, heel erg lelijk vindquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom koop je niet ;
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39926
Voor je wildfire?
Nou ja, er zitten geen krassen op het toestel en ik vind het hoesje nog steeds leuk maar dat mijn telefoon er zo onder te lijden heb vind ik toch minder.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die heb ik ook... alleen ik gebruik hem nietmijne is wel een merk, en geeft niet af
Heb hem in het zwart... maar ik vind het zo'n onhandig ding.
Mhaw. Ik heb er iig geen krassen opquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Omdat ik die silicon dingen echt heel erg, heel erg lelijk vind
Welke webshop heb je hem vandaan? Denk dat je niet meer krijgt dan "ooh ja, sorry maar daar kunnen wij niet zoveel aan doen moet u bij de maker van het hoesje zijn"quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja, er zitten geen krassen op het toestel en ik vind het hoesje nog steeds leuk maar dat mijn telefoon er zo onder te lijden heb vind ik toch minder.
Het is echt enorm zichtbaar en ik vind het zo zonde, ik heb de telefoon net twee maanden
Ik ben wel benieuwd wat de reactie van die webshop zal gaan zijn.
Ik ook nietquote:
Zou je denken? Nou dan kon het nog wel eens gezellig wordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welke webshop heb je hem vandaan? Denk dat je niet meer krijgt dan "ooh ja, sorry maar daar kunnen wij niet zoveel aan doen moet u bij de maker van het hoesje zijn"
Ik zeg ook niet dat het uitmaaktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Maar kom op, het moet toch niet uitmaken wat voor hoesje je kiest? Dat is een kwestie van smaak.
Ik vermoed van wel. Of ze geven je misschien (wat ik niet verwacht) geld terug of een nieuw hoesje. Zit je nog steeds met die plekken op je foon.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Zou je denken? Nou dan kon het nog wel eens gezellig worden
Ik heb het hoesje namelijk bij hen gekocht dus zij komen ook maar met een oplossing.
aaahwquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:12 schreef senesta het volgende:
Ik vind die siliconen dingen echt lelijk. Joey vroeg al of hij een hoesje voor me moest maken op school
Ze hebben ook zo'n thuiswinkel waarborg certificaat, ik zou daar nog kunnen aankloppenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel. Of ze geven je misschien (wat ik niet verwacht) geld terug of een nieuw hoesje. Zit je nog steeds met die plekken op je foon.
Ik heb precies hetzelfde met mijn Desire.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:11 schreef senesta het volgende:
Zou je denken? Nou dan kon het nog wel eens gezellig worden
Ik heb het hoesje namelijk bij hen gekocht dus zij komen ook maar met een oplossing.
Ik heb mijn desire ook een poos in zo'n hoesje als die van senes gehad, en geen problemen mee gehadquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde met mijn Desire.
Ligt niet aan het hoesje, maar is een productiefout van HTC, ze gebruiken een soort tefal om het toestel een bepaalde look en feel te geven en het is niet meer te herstellen als die vlekken er op zitten.
Heb je zeker een bruine.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:17 schreef Qwea het volgende:
Ik heb mijn desire ook een poos in zo'n hoesje als die van senes gehad, en geen problemen mee gehad
Wat kan HTC hier aan doen dan? Het is toch een hoesje wat afgeeft, lijkt me nou niet echt de schuld van HTC. Zeker als het met het ene hoesje wel en het andere niet isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde met mijn Desire.
Ligt niet aan het hoesje, maar is een productiefout van HTC, ze gebruiken een soort tefal om het toestel een bepaalde look en feel te geven en het is niet meer te herstellen als die vlekken er op zitten.
Ik heb een bruine wildfirequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:19 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je zeker een bruine.
Er zit trouwens wel een sticker met waarschuwing op de doos.
Beter designen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
Wat kan HTC hier aan doen dan? Het is toch een hoesje wat afgeeft, lijkt me nou niet echt de schuld van HTC. Zeker als het met het ene hoesje wel en het andere niet is
Oh, maar ik ga ervoor dat zij gaan zorgen dat ik gewoon weer een mooie wildfire hebt straks hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:23 schreef APK het volgende:
[..]
Beter designen.
De Desire HD wordt ook van aluminminimium, hebben ze daar ook geen last meer van.
Senesta zou bij zo'n Chinese webshop een nieuwe achterkant (van d'r phone) kunnen kopen, maar de voorkant (van d'r phone
) blijft lelijk.
Net als de Legend dus? Ik had er nog nooit van gehoord, maar blijkt dus idd wel veel voorkomend probleem te zijn? Rare shit, ook raar dat ze dat niet even communiceren of zelf met een wel 'compatible' hoesje komenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:23 schreef APK het volgende:
[..]
Beter designen.
De Desire HD wordt ook van aluminminimium, hebben ze daar ook geen last meer van.
Senesta zou bij zo'n Chinese webshop een nieuwe achterkant (van d'r phone) kunnen kopen, maar de voorkant (van d'r phone
) blijft lelijk.
Oeh, ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:24 schreef senesta het volgende:
Oh, maar ik ga ervoor dat zij gaan zorgen dat ik gewoon weer een mooie wildfire hebt straks hoor
Nee hoor, gaat allemaal op persoonlijke titel, zou niet netjes zijn he?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:27 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, ik ben benieuwd.
Ga je de PR tag nog misbruiken in deze?
Gezien de TT zal hij ook wel een trilfunctie hebben.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had dat siliconen ding, das wel ideaal
Hoiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gezien de TT zal hij ook wel een trilfunctie hebben.![]()
Goedemorgen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:39 schreef Muis006 het volgende:
Blackberry met siliconenhoesje meldt zich
Pagan!! Hoe is het?
Tomboooquote:
*doos pakt*quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:19 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je zeker een bruine.
Er zit trouwens wel een sticker met waarschuwing op de doos.
NOFI... maar ik wens je succesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh, maar ik ga ervoor dat zij gaan zorgen dat ik gewoon weer een mooie wildfire hebt straks hoor
Thnx! Wat een vertrouwen hier weerquote:
Precies, dat zal ze leren! Een negatieve review over het hoesje in het drukbezochte REV-forum op FOK! :pquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:48 schreef senesta het volgende:
Ik zou natuurlijk wel een review kunnen schrijven over het hoesje
Nah, in jou heb ik wel vertrouwen, in winkels / webshops gewoon niet. Been there, done that helaas. Met iets anders. Webshop weigerde te helpen. Of nam niet op, mailde niet terug, ectquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Thnx! Wat een vertrouwen hier weer![]()
Maar als het bij Senesta niet op de doos van haar Wildfire staat, zou ze dan ook niet terecht kunnen bij HTC zelf?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, dat zal ze leren! Een negatieve review over het hoesje in het drukbezochte REV-forum op FOK! :p
Ik denk dat je misschien je geld terugkrijgt voor het hoesje (was het veel?) maar ze gaan idd echt je Wildfire niet vergoeden. Nieuw achterkantje is wel op van die chinese webshops te vinden misschien, maar voorkant kan je shaken vrees ik
Volgens mij heb ik hem op DX gevonden... maar daar issie alleen in combinatie met een batterij te krijgen. Dok je ook nog 15 dollar voor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, dat zal ze leren! Een negatieve review over het hoesje in het drukbezochte REV-forum op FOK! :p
Ik denk dat je misschien je geld terugkrijgt voor het hoesje (was het veel?) maar ze gaan idd echt je Wildfire niet vergoeden. Nieuw achterkantje is wel op van die chinese webshops te vinden misschien, maar voorkant kan je shaken vrees ik
htcquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als het bij Senesta niet op de doos van haar Wildfire staat, zou ze dan ook niet terecht kunnen bij HTC zelf?
kan dat egelhuis ook met zuignappen tegen je raam?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:09 schreef Rewimo het volgende:
Het egelhuis is aangekomenHeb er een lekker hooinestje in gemaakt voor ze. Nu maar hopen dat ze het ontdekken en erin willen wonen. Bakje kattenbrokjes helpt vast
Dat zou wel tof zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:12 schreef DeZwabber het volgende:
kan dat egelhuis ook met zuignappen tegen je raam?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom bij jullie pauzeren![]()
Bijna weekend! Whoeiiiiiiiiiiiii!
YAY voor de leraarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:28 schreef DeZwabber het volgende:
de leraar liet ons gewoon na twee van de vier uur college gaan, omdat vrijdag
Ik heb later weekend dan jij denk ik hoorquote:
Identiteitscrisisje?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:31 schreef Rewimo het volgende:
Er zat een koolmees in het egelhuis daarnet
En dat is hetquote:“Een spetterende rock-show met een truttig poeziealbum-glitterrandje”
Op een gegeven moment staat er een hele grote Rambo kartonnen pop en dan gaat er een zangeres tegenaan staan rijden al zingende 'Somewhere over the Rambo'quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
rocky over the rainbow, is dat wat, like, de 36ste Rocky sequel?
En poeziealbums met de opkomst van de sociale mediaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:34 schreef DeZwabber het volgende:
rock met glitters hadden we toch wel afgeleerd na de eighties?
quote:
quote:”Het is een van de allerleukste theaterproducties van de afgelopen jaren" GAYKRANT
Nu klinkt het nog gayer!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Gijs Staverman is de vertellert van het verhaal.
En die is op een gegeven moment als Annie verkleed (met rood jurkje en oranje krullenpruik)
Ik ga er niet heen. Maar het begrip 'Musical' is wel een goed planquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
trek je panterprint leggings maar aan Ll
Als je naar een musical wilt/moet en je houdt er eigenlijk niet van, kan je echt het beste naar deze gaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga er niet heen. Maar het begrip 'Musical' is wel een goed planDank daarvoor Greys, ik moest nog wat leuks verzinnen voor later deze maand
Als ik iets haat zijn musicals waarbij je echt betrokken word of actief moet gaan doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je naar een musical wilt/moet en je houdt er eigenlijk niet van, kan je echt het beste naar deze gaanIk ben er in 2001 drie keer geweest
Je moet als publiek ook meedansen enzo
Zie vanaf 4.50
Ik ga in november al naar het oude Luxorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:43 schreef Greys het volgende:
Ze komen ook in het oude Luxor binnenkort Ll.
Succes!
Aw, dus we kunnen niet iemand met een camera achter je aan sturen om je te zien dansen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik iets haat zijn musicals waarbij je echt betrokken word of actief moet gaan doenNee echt, ik kom daar om gewoon naar iets te kijken, ik kreeg bij Tarzan al jeuk toen die lui uit het plafond kwamen en door de gangpaden kwamen rennen, want ik zat aan het gangpad.
En ik vind ze verder niet vervelend hoorEr is alleen gewoon weinig wat me leuk lijkt eigenlijk
Je hoeft alleen maar met aanstekers te wapperen en een dansje mee te doen, aanstellertquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik iets haat zijn musicals waarbij je echt betrokken word of actief moet gaan doenNee echt, ik kom daar om gewoon naar iets te kijken, ik kreeg bij Tarzan al jeuk toen die lui uit het plafond kwamen en door de gangpaden kwamen rennen, want ik zat aan het gangpad.
En ik vind ze verder niet vervelend hoorEr is alleen gewoon weinig wat me leuk lijkt eigenlijk
Ga jij wel mee een keer?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aw, dus we kunnen niet iemand met een camera achter je aan sturen om je te zien dansen?
NEE DAT KAN JIJ NIET TOMBOLLEquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aw, dus we kunnen niet iemand met een camera achter je aan sturen om je te zien dansen?
Doe ik zo!quote:
quote:
Ja, helaas vond onze blinde Kundun gisteravond bij de laatste wandeling een dode egelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:09 schreef Rewimo het volgende:
Het egelhuis is aangekomenHeb er een lekker hooinestje in gemaakt voor ze. Nu maar hopen dat ze het ontdekken en erin willen wonen. Bakje kattenbrokjes helpt vast
Niet voorspelbaar gelukkigquote:
Je hoeft niets te kopen, je krijgt bij binnenkomst een tassie met alle spullen er in die je nodig hebtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe ik zo!
Heb een keer in "cold case" een stukje gezien van die Rocky-film waarbij de halve bioscoop meedeed, leek me echt cool!
* aansteker kopen gaat *
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoeft niets te kopen, je krijgt bij binnenkomst een tassie met alle spullen er in die je nodig hebt
We gaan vanavond even in de speellijst kijken en kaarten regelen, goed?quote:
JA!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan vanavond even in de speellijst kijken en kaarten regelen, goed?
Die van morgen is in Amsterdam, dat was voor jou wel handig geweest.quote:
oehwquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:36 schreef Greys het volgende:
Het is trouwens ook echt iets voor Q.
Er komen dildo's in voor
Ik kan overal heenrijden met mn auto hoor, dus eitjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van morgen is in Amsterdam, dat was voor jou wel handig geweest.
Meervaart Osdorp oid, nog nooit geweest. Maar volgens mij is er nog wel e.e.a. in de buurt bij je binnenkort, ik ga ff kijken! En ik hoop dat we dan ook Gijs S. als verteller hebben, want die doet het echt het leukst
Is aan het waterquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:28 schreef Greys het volgende:
Doe mij straks ff PMetje als je wilt Q met het linkje, ik wil dat huis ook zien
Valt het op ja?quote:
Ik van de chocolade pepernotenquote:Nog 2,5 uur en ik ben misselijk van de engelse drop
nee, dat zijn toch die schraapvlees rubber hamburgers uit de super?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:29 schreef Qwea het volgende:
ik weet nog steeds niet of ik een rustler moet nemen
Marinapark/ Boatex?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is aan het water
Volgende week zaterdag om half 10 in principe moeten we kijken
Weet ik veel. Ik heb BBQ chickenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, dat zijn toch die schraapvlees rubber hamburgers uit de super?
Schootenquote:
ik heb ook een zwabberpootquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:38 schreef Ynske het volgende:
rondje ziekenhuis vanmorgen, gister uitgepakt, en weer ingepaktanders kwam ik niet tot aan mijn bed.
vanmorgen weer tape erom heen, heerlijk gevoelgeen zwabberenkel
meer.
schoen weer aan, steunen op hak gaat maar een beetje
over 2 weken terug naar dok. en dan zien we t wel weer
Jij hebt 2 zwabberpoten.quote:
ja een eentje daar van zwabbert echt, ik heb nu vijf weken ofzo al last van m'n been, toen ik op introkamp in een afgraving in het bos vielquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Jij hebt 2 zwabberpoten.![]()
Voorzichtig aan maar Ynske!
Mmm, dan is het toch besmettelijk, ik heb jullie besmetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja een eentje daar van zwabbert echt, ik heb nu vijf weken ofzo al last van m'n been, toen ik op introkamp in een afgraving in het bos viel
een week of twee geleden kon ik ineens normaal lopen
en vorige week kwam het slechter terug dan het eerst was![]()
het is de epidemie van 2010 volgens mij, zwabberpoot
Mijn enkel is nog steeds stervens dik, en ik kan nog steeds niet mijn voet bewegen (links, rechts, tenen naar me toe, tenen van me af) zonder best wel veel pijn. Werd eergisteren schreeuwend wakker omdat ik mij in mn slaap aan het uitrekken wasquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:38 schreef Ynske het volgende:
rondje ziekenhuis vanmorgen, gister uitgepakt, en weer ingepaktanders kwam ik niet tot aan mijn bed.
vanmorgen weer tape erom heen, heerlijk gevoelgeen zwabberenkel
meer.
schoen weer aan, steunen op hak gaat maar een beetje
over 2 weken terug naar dok. en dan zien we t wel weer
heb je al een spongebobplijster geprobeerd?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn enkel is nog steeds stervens dik, en ik kan nog steeds niet mijn voet bewegen (links, rechts, tenen naar me toe, tenen van me af) zonder best wel veel pijn. Werd eergisteren schreeuwend wakker omdat ik mij in mn slaap aan het uitrekken was
Woensdag weer heenIk verwacht (hoop het niet) een operatie.
Nee, wel een finding nemo (serieus. Er zat een wondje van het scheren op mn poot en ik had enkel nog een finding nemoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb je al een spongebobplijster geprobeerd?
[ afbeelding ]
quote:'Songfestival volgend jaar in Düsseldorf'
DÜSSELDORF - Het Eurovisiesongfestival wordt volgend jaar gehouden in Düsseldorf, ruim 50 kilometer over de grens bij Venlo. Dat hebben verscheidene media in de deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen vrijdag gemeld.
Düsseldorf is de hoofdstad van die deelstaat, die aan Nederland grenst. Vier steden waren in de race om het liedjesfestijn te organiseren.
Als het bericht klopt, grijpen Berlijn, Hamburg en Hannover naast de prijzen. Duitsland mag het songfestival organiseren, omdat Lena dit jaar met het nummer Satellite won.
Düsseldorf zelf houdt zich op de vlakte. De gemeentelijke woordvoerder zei dat de stad nog niets van de NDR, de Noord-Duitse regionale omroep die het festijn organiseert, heeft vernomen. Ook de NDR wilde het bericht niet bevestigen.
Jij was dat toch met dat spongebob douchegordijn?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb je al een spongebobplijster geprobeerd?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog 3 kwartier....en nog steeds misselijk van de dropjes.
En toch blijf ik door eten![]()
Ik hou uberhaupt niet van mjoesiekuls, of je nou mee moet dansen of niet
hmm das niet tofquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn enkel is nog steeds stervens dik, en ik kan nog steeds niet mijn voet bewegen (links, rechts, tenen naar me toe, tenen van me af) zonder best wel veel pijn. Werd eergisteren schreeuwend wakker omdat ik mij in mn slaap aan het uitrekken was
Woensdag weer heenIk verwacht (hoop het niet) een operatie.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:36 schreef Greys het volgende:
Het is trouwens ook echt iets voor Q.
Er komen dildo's in voor
als die op zijn heb ik nog wel jip&janneke pleisters ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, wel een finding nemo (serieus. Er zat een wondje van het scheren op mn poot en ik had enkel nog een finding nemo)
oh ik wilde posten: wie wat? maar het gaat over de deurklinken neem ik aan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:41 schreef JJH het volgende:
Ik heb zojuist klinken hier in huis rechtop gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |