abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146801982
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 16:09 schreef Sylvana het volgende:
maar op een gegeven moment was ik zo bang dat ik 's nachts wat zou doen dat ik (en mijn vriend) het gewoon thuis niet meer veilig voor me vonden.
Even een oprechte en geïnteresseerde vraag: Als je suïcidaal bent, zelfmoord wilt plegen, waarom ben je dan bang dat je dat ook doet? Dit klinkt zo tegenstrijdig. Kan je me dat uitleggen?
pi_146808568
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:00 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Even een oprechte en geïnteresseerde vraag: Als je suïcidaal bent, zelfmoord wilt plegen, waarom ben je dan bang dat je dat ook doet? Dit klinkt zo tegenstrijdig. Kan je me dat uitleggen?
Dan heb je ergens nog een mini sprankje hoop, of je hebt even een moment dat je helder na kan denken, of er is iets wat je tegenhoudt bijvoorbeeld vrienden of huisdieren waar je aan denkt.

Als je al die dingen niet hebt, tsja dan kan je er zomaar voor zorgen dat de trein weer eens vertraging heeft ;)
pi_146811437
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 11:00 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ja dat kan idd tegenstrijdig klinken. Ik had de gedachtes wel,maar idd ook wel af en toe een helder moment waarin ik eraan dacht dat ik het niet wild vanwege mijn vriend.

Inmiddels is het trouwens een paar jaar later, maar helaas nog steeds in het hulpverleningswereldje. Heb hier mijn eerste opname beschreven, maar inmiddels nog meer opnames achter de rug. Niet alleen crisisopname, maar op behandelopname. Daar ben ik wegens omstandigheden weer voortijdig mee gestopt en nu doe ik een deeltijdbehandeling. Maar ben al 1 jaar crisisvrij ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')