Met je lelijke UIquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:15 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
HOUD EENS OP MET RUZIEMAKEN![]()
en doe eens lievvv
Doe nou lievvvquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Met je lelijke UIdie letters
die vlammen
Je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Met je lelijke UIdie letters
die vlammen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaas reed opeens tandem. In zijn eentje. Achterop. Zo verwerkte hij verbroken relaties. Reed hij naar Den Helder om te huilen.
Ik had m zelf al aangepast, dankjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat Merel hier te dom voor is...
Maar je bent wel erg lievvv![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:18 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers
Op de übercoolste site ever gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:22 schreef Michhas het volgende:
Kijk wat dit topic heeft opgeleverd: Bruiloft
Eensquote:
Ook bij Linlinlin?quote:
Er is vast nog wel ergens anders op de wereld een meisje dat jou net zo leuk vindquote:
IKKE! IKKE!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er is vast nog wel ergens anders op de wereld een meisje dat jou net zo leuk vind
Jij was eigenlijk ook mijn 2e keusquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar een relatie beginnen?
Dus we doen het?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:31 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Jij was eigenlijk ook mijn 2e keus
![]()
Was jij niet eerst een jongen? Of heb ik dat gewoon constant gedacht?quote:
Kijk eens naar dat plaatje links naast mijn naam?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Was jij niet eerst een jongen? Of heb ik dat gewoon constant gedacht?
Bruiloft IIquote:
Ja, dat zie ik, maar was me nooit opgevallenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kijk eens naar dat plaatje links naast mijn naam?
haterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |