oogcontact is wel handig. Bekende van me heeft een ongeluk gehad door een vrachtwagen die bij frans op de bult van die grote parkeerplaats kwam. Stond stil en had blijkbaar de motorrijdster over het hoofd gezien. Kon zij vol in de ankers en onderuitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:57 schreef Redbaron het volgende:
oogcontact my ass
je kunt aan t gedrag wel merken of je gezien bent of niet..
Nee he !!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dakeyras is weg
HIj zat net lekker op m'n duim uit m'n hand te eten, dus ik pak met rechts iets van het aanrechtblad en gooi het in de vuilnisbak, Dak schrikt van het lawaai en gaat vliegen. Ipv naar een hoog, licht punt te gaan (zoals gewoonlijk) vliegt ie mn bijna donkere woonkamer in, wurmt zich onder de lamellen door, vervolgens door een kier van hooguit 2cm van m'n raam en vliegt de donkere lucht in
Het mag geen foute boel zijn!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee he !!![]()
Justin + vogels = foute boel
Ik vind het echt kut voor je.
Wacht, Henkie met de pootjes omhoog?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het mag geen foute boel zijn!
Parkieten zijn extreem tof, daarom wil ik er ook altijd eentje
Schiet echt niet op zo: eerst Ruiz die vlucht, daarna Henkie die met de pootjes omhoog ligt, en nu Dak die hem peert
Nee, Meisje bleek een mannetje te zijn, dus werd ie Henkiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wacht, Henkie met de pootjes omhoog?Meisje was weer terecht?
Dat weet ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, Meisje bleek een mannetje te zijn, dus werd ie Henkie
Kwam een paar dagen later ineens weer aankakken in de logeerkamer, dus ik alle moeite doen om het raam dicht te gooien, Henkie te vangen en terug in de kooi te stoppen met een flinke hoop eten en water. Dag later lag ie op de bodem van de kooiquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat weet ikMaar hoezo met de pootjes omhoog? Ik wist dat hij er toen ook tussenuit gepiept was maar je hebt hem gevonden? Dood?
Ah gossiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kwam een paar dagen later ineens weer aankakken in de logeerkamer, dus ik alle moeite doen om het raam dicht te gooien, Henkie te vangen en terug in de kooi te stoppen met een flinke hoop eten en water. Dag later lag ie op de bodem van de kooi
Mja, ook puur toeval denk ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ah gossieMaar hij was iig weer teruggekomen.
Dat hadden wij met een van de slangen. Het stomme beest had zich langs een lamp haar terrarium uitgewerkt, was uit de kamer ontsnapt (raam stond open, was toen het van de zomer zo bloedheet was)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kwam een paar dagen later ineens weer aankakken in de logeerkamer, dus ik alle moeite doen om het raam dicht te gooien, Henkie te vangen en terug in de kooi te stoppen met een flinke hoop eten en water. Dag later lag ie op de bodem van de kooi
Als ik het zo lees kan jij er niks aan doen. Je kunt moeilijk je hele woning dichttimmeren of het beestje de hele dag in een kooitje opsluiten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ook puur toeval denk ik
Het is hier maar wat stilletjes in huis zo zonder DakeyrasBegon me eindelijk aan het manneke te hechten, en vooral omdat ie de laatste week ineens superlief was, en dan vliegt ie weg...
Aan de ene kant vind ik het nu heel erg van mezelf, en aan de andere kant heb ik gewoon een lief gevederd huisdiertje nodig, maar ik zit alweer na te denken om dit weekend een nieuw vogeltje te halen
¿No es la versión en español?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Iedereen aan de translate gegaan ofzo?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hij kan echt niet, maar moest wel lachen: ZWARTE TWENTSCHE HUMOR om 10 over 11: Isa kwam in hoes en riep: doar hej Antonie kamer ling'
Godverredomme tochquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hij kan echt niet, maar moest wel lachen: ZWARTE TWENTSCHE HUMOR om 10 over 11: Isa kwam in hoes en riep: doar hej Antonie kamer ling'
quote:
Ooh?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu, wie heeft er nog meer zin om dit weekend naar mij te komen?
Bas komt naar alle waarschijnlijkheid, Hen & eventueel David misschien... dus roept u maar!
Ik kan 3 man verstouwen (2 op de bedbank, 1 op de bank + salontafel om te poot'n op te leggen), dus a'j komt moet je zelf iets meenemen om op te sloapn
Betaal jij je blauw aan een internet abbo of gebruiken je open WIFI spots?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:38 schreef Redbaron het volgende:
mogguh, eerste klant eruit. nu file ri franse grens..
Drink dan ook Schultenbräuquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Goedemorgen. Gisteravond een halve liter Jumbo-pisbier gedronken bij dinnetje. Wát een bocht zeg... Damburger of zo... algehele malaise hier...
quote:Thuisduel Bremen uitverkocht: Het thuisduel tegenWerder Bremen in de UEFA Champions League is op dit mome... http://bit.ly/9hGKaK #fctwente
Ik vind dat andere pauperbier van Jumbo best te doen, iets van Martens bier ofzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Goedemorgen. Gisteravond een halve liter Jumbo-pisbier gedronken bij dinnetje. Wát een bocht zeg... Damburger of zo... algehele malaise hier...
Ik zal het dinnetje verzoeken. Kon wel een kilo Rennie vret'n gisteren. Wat een zuurbranden van dat bocht zeg...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:58 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik vind dat andere pauperbier van Jumbo best te doen, iets van Martens bier ofzo
Met 'oogcontact' bedoel ik dan ook of ik hoofden mijn kant op zie draaien. Zien en gezien worden... ik vind het wel fijn. Maar goed, ik heb dan ook maar 15 jaar m'n rijbewijs en 53452345 lease-auto's gereden. Wat weet ik er eigenlijk van...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:06 schreef Intelligence het volgende:
@ Oogcontact verhaal....
Ik rij liever niet voor je, als jij gaat proberen oogcontact te zoeken met stilstaande autos als je zelf 110 rijdt ....
Je ziet eerder aan het weggedrag of ze je zien, mag je beste doppen hebben om oogcontact te krijgen @ 110kmh
Zoals ik al eerder zei ... gang is alles![]()
Ik rij zelf dan niet met geblindeerde ramen, maar ben door die oogcontact tjappies al wel in een jaar 3x van achter aangereden... alle drie zaten niet voor hun te kijken.
Whehehe.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:37 schreef haakon het volgende:
My mom thinks "LOL" means "Lots Of Love". She texted me, "Your grandma had just died. LOL"
Geniale filmquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Whehehe.
[ afbeelding ]
"Machete don't text..."
Failquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:37 schreef haakon het volgende:
My mom thinks "LOL" means "Lots Of Love". She texted me, "Your grandma had just died. LOL"
OUd, maar grappig.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:37 schreef haakon het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Bloedworst van doodgeknuppelde biggetjes...
http://www.rtvoost.nl/nieuws/?nid=116395quote:Tien auto's en een vrachtwagen zijn op elkaar gereden bij een kettingbotsing op de N36.
N36 bij Wierden
Het ongeluk gebeurde ter hoogte van Wierden. Het is nog niet bekend of er gewonden zijn. De politie heeft de weg afgesloten en het verkeer wordt omgeleid via Wierden.
Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Oké.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn nieuwe broeken zijn binnen
En ze zitten zooooo fijn!
Wil ze best even voor je opzoeken op de site waar ik ze besteld heb. Maar wat heb je eraan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Uh huh. Oké.
Pics?
Dan... niet zo veel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil ze best even voor je opzoeken op de site waar ik ze besteld heb. Maar wat heb je eraan?
Barely legal buurmeisjes!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:13 schreef Kreator het volgende:
Stuur maar even niet, TGND. Anders gaat ie hier op de zaak weer zitten fappen.
Oeh, gisteravond uitgeweest of alleen slaap tekort?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Prima. Beetje brakjes. Maar dat slaap ik er vannacht wel uit...
Nog plannen dit weekend?
Slaaptekort ja...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oeh, gisteravond uitgeweest of alleen slaap tekort?
Ehh ja! al valt het nog wel mee qua plannen opzich ..
en jij?
Heb het niet zozeer over jou werk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Stelletje bureaucraten hier, kan nog even duren
Regel een pot lollies en zeg dat als ze stil blijven ze aan 't eind een lollie krijgenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk, weer een stel gilkinderen hierOuders doen er weer eens niks aan, dus ik liep er even naartoe om te vragen of het stiller kon. Ze hebben het 2 min volgehouden...
Peacequote:
Altijd fijnquote:
Kwam het plaatje tegen en ben er echt helemaal verliefd opquote:
Hij is coolquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kwam het plaatje tegen en ben er echt helemaal verliefd op
Yeahquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hij is coolZo met die blauwe lucht en die zon erachter
volgende week met een tank de weg opquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:51 schreef Redbaron het volgende:
godverdomme, normaal zou ik met de uren thuis kunnen komen ware het niet dat half belgie vast staat..
Uiterst goed idee! \m/quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgende week met een tank de weg op
ultiem heerschen op de weg \m/quote:
naschreeuwen of ze meegaat brommers kiek'nquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Volgens mij liep Henrike hier net voor 't huis langs.
Weet het niet zeker maar ik dacht dat zo te zien.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
naschreeuwen of ze meegaat brommers kiek'n
Antwerpen staat meestal tot een uur of 7 vast, daarna kachelt het wel weer lekker door (zo was het iig 2 jaar geleden toen ik dagelijks Hulst <-> Bergen op Zoom deed)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:24 schreef Redbaron het volgende:
pff binnendoor vanaf roeselare ri gent gaat uiterst traag.. en dan ben ik nog niet eens bij antwerpen
Nou ik denk het nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Volgens mij liep Henrike hier net voor 't huis langs.
Weet het niet zeker maar ik dacht dat zo te zien.
Oh.. dan was 't denk een foldermeisje ofzo. Koffer mee.. ik dacht oh henrike mischien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:37 schreef norich het volgende:
[..]
Nou ik denk het niet![]()
Ik was om 17.15 thuis
die wil misschien ook wel brommers kiek'nquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh.. dan was 't denk een foldermeisje ofzo. Koffer mee.. ik dacht oh henrike mischien.
Ik heb alleen door de bergleidingweg gelopenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh.. dan was 't denk een foldermeisje ofzo. Koffer mee.. ik dacht oh henrike mischien.
Oh! De mooiste straat van Nijverdal overslaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:43 schreef norich het volgende:
[..]
Ik heb alleen door de bergleidingweg gelopen
Die noemde ik netquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh! De mooiste straat van Nijverdal overslaan
die klinkt bekendquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:43 schreef norich het volgende:
[..]
Ik heb alleen door de bergleidingweg gelopen
quote:
De genestetstraat is de mooistequote:
joah, onmeunigquote:
jullie wonen bij elkaar om de hoekquote:
een heel weekend om te batsenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:01 schreef Assiej het volgende:
Wat een hoerenzooi is het toch altijd
Weekend, ole.
Joah redeljik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jullie wonen bij elkaar om de hoek
Ja maar dan zoek ik uiteraard naar een Niet al te knap uit ziende jongen met een bril (die van je avater)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Slaaptekort ja...
Vanavond een beetje hangen met m'n bontkraag-matties en morgen ga ik stappen met dinnetje en servische dinnetje (die deze maand in NL is). Dus... mochten jullie een handtekening van me willen: morgen hang ik bij Mollie Malone aan de Guiness...
dan schreeuw je niet hard genoegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Joah redeljik.
Ik altijd maar schreeuwen van brommers kiekn maar ze woont denk ik net te ver weg.
Nee zelfbediening, betalen bij ronaldquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:32 schreef rulerofdeath het volgende:
moet er vanaamd nog iemand werken bij de mac?
Ja precies.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:18 schreef Redbaron het volgende:
ik moet toch al een extra overnachting maken, maar hoe dichter bij huis hoe beter. En een fatsoenlijke parkeerplek is wel gewenst ja...
ik heb nog geen weekendquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee zelfbediening, betalen bij ronald!
WEEE-EEEE--EEEEE----EEEKEND!!
Uuh ik pak altijd de trein van 13.15 naar huisquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:47 schreef Assiej het volgende:
Goedendag allen vanuit het o zo lekkere warme huisje
Weekend
@marko, wat doe je toch altijd ik zie je elke vrijdag @ hengelo, begin je dan pas op school ofzo?
Dus ik kan je elke vrijdag stalkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uuh ik pak altijd de trein van 13.15 naar huis?
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nou spreek me is aan dan
tot vrijdag
Rij voorzichig Basquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:19 schreef Redbaron het volgende:
eindelijk rust...
met 5min extra op schijf sta ik op t douaneterrein van belgie...dus op de grensmorgen nog 3u terug naar huis
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:23 schreef Assiej het volgende:
[..]Ik was even in gesprek vandaag maar ik zal het volgende keer wel doen!
Hazeldonk?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:19 schreef Redbaron het volgende:
eindelijk rust...
met 5min extra op schijf sta ik op t douaneterrein van belgie...dus op de grensmorgen nog 3u terug naar huis
Mja dat zit er vlakbijquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:34 schreef Redbaron het volgende:
bijna goed Justin, geen hazeldonk maar Meer. mpest namelijk nog ff tanken
dan zou ik m'n ogen dicht doen als ik jou wasquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:18 schreef Assiej het volgende:
*probeer mijn ogen open te houden....
Ik zoek mijn bed op
slaap lekker allemaal![]()
Nou liever nog niet want anders kom ik mijn bed niet in gezien ik op de bank ligquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan zou ik m'n ogen dicht doen als ik jou was
Sterren high in the sky?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zo, oldenzaal was geslaagd, nog wel ff'n sterren zitten kiek'n net
Nee die in de lucht, maar toen werd het koud dus naar binnen gegaan. Waar vervolgens een hond blij was mij te zienquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Sterren high in the sky?Of andere sterren?
Ga je niet naar Almelo?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, even wat aas aan het prepareren voor m'n volgende karpersessie
Feursequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zo ff de olie verversen van de Honda en stukje knallen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:48 schreef ReMcOrE het volgende:
goedendag
gisteren gebeld dat ik de woning ga kopen, voorlopig koopcontract komt mijn kant open mijn adviseur had de gemeente gebeld over het potje voor de startersleningen, daar zat ook nog voldoende in
en spul veur vnoamd, alleen pils is nie gnoegquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aight
Zo nog ff naar de winkel om brood, beleg, iets te retn voor zometeen en een krat pilsch.
vaseline voor de jonksquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en spul veur vnoamd, alleen pils is nie gnoeg
A'j iets sterkers dan pils wilt moej't zelf metnem'nquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en spul veur vnoamd, alleen pils is nie gnoeg
neuh grolsch is goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
A'j iets sterkers dan pils wilt moej't zelf metnem'n
Nee man, ze zit in Barcaquote:
mega-orgiequote:
Tuulk!quote:
Pak je die snorfiets van jequote:
brommert staat in Enschedequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Pak je die snorfiets van je![]()
Al een tijdje vriendinnejte van Justin en nog hek je niet gezien
ik heb geen idee, ben drukdruk in de weekenden...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:27 schreef omearos het volgende:
[..]
brommert staat in Enschede
Wanneer kom je weer langs?
Assiequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:14 schreef Assiej het volgende:Selma
Waar zijn de lekkere Lieve kerels toch altijd hier op aarde
Hoi Nicolequote:
Hoi mevrouwquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:15 schreef GimmeGore het volgende:
Wat is er vanavond in Atak te doen?
Ik kan wel wat afleiding gebruiken
Jee wat een mooi beestjequote:
quote:
Zeg maar Marionquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi mevrouw![]()
Haakon en stampen is hard-core of hard-style.
Mooi, lief en al supertamquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jee wat een mooi beestje![]()
Dat donkerblauwe..toevallig het inkt van je (vul)pen laten druppelen?
Sjaak !quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
<naamloos> wil al op mn schouder en hand zitten, en eet ook al uit mij handKan hem zelfs aaien, kroelen en kusjes geven als ie zit te eten
Da's weer een nieuwe vogel ofzoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
<naamloos> wil al op mn schouder en hand zitten, en eet ook al uit mij handKan hem zelfs aaien, kroelen en kusjes geven als ie zit te eten
Ik zie ze nooitquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
AssieGenoeg lekkere kerels maar of ze lief zijn weet ik niet.
meldt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhuquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Da's weer een nieuwe vogel ofzo
aan 't kanon jijquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
meldt!Ook al bezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die Marko zit ook constant op de wcquote:
Je hebt vandaag gewoon een nieuwe gehaald?quote:
Dus? Hij biedt zich niet voor niks aan.quote:
Vast niet,..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dus? Hij biedt zich niet voor niks aan.Komt vast wat tekort.
Jij niet, ik niet, volgens mij niemand hierquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je hebt vandaag gewoon een nieuwe gehaald?Ja sorry hoor maar daar kan ik met mn verstand niet bij als dat zo is.
Ja ik heb een nieuwe gehaald, Dakeyras zie ik toch nooit meer terug (1% van de ontsnapte vogels wordt gevonden en komt weer bij de eigenaar terecht), en ik had hem nog niet lang genoeg om me echt aan hem te hechten, al waren we goed bezig de laatste weekquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je hebt vandaag gewoon een nieuwe gehaald?Ja sorry hoor maar daar kan ik met mn verstand niet bij als dat zo is.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die Marko zit ook constant op de wc
Maar zo snel al een nieuwe vogel?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja ik heb een nieuwe gehaald, Dakeyras zie ik toch nooit meer terug (1% van de ontsnapte vogels wordt gevonden en komt weer bij de eigenaar terecht), en ik had hem nog niet lang genoeg om me echt aan hem te hechten, al waren we goed bezig de laatste week
Mja, maar Henkie zat dan bij die 1%, en dan was het nog heel toevallig ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar zo snel al een nieuwe vogel?Henkie kwam toch ook terug?
Naja, pas heel goed op deze dan.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je bent niet aan 't batsen met Marko?![]()
sorry
Eh nee ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je bent niet aan 't batsen met Marko?![]()
sorry
Gaat nu wa weer beterquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver, ik ben ziek aan het worden
Geen idee, ik praat poepquote:
Vandaag naar de Efteling geweest, daarna naar een wokrestaurant en nu thuis nog wat Grolsch herfstbokjes aan t drinkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
en nu dus lekker fokken![]()
woar kom ie vut dan?
Gezellig!!quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
heb net gepoold in hengelo, nu weer thuis. en nu slapen. morgen om 9 uur voetballen, kutzooi
Normaal is t 11 uurquote:Op zondag 10 oktober 2010 02:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gezellig!!.. Tenminste, daar ga ik van uit
Bohh, lekker vroeg zeg
Nja veel succes iig!!
Basquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:36 schreef Redbaron het volgende:
mogguh
Die lamstraal van n justin slaapt nog..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |