Conversatie van de afleveringquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:14 schreef wonderer het volgende:
Nu net: "wat ja?" "Ja chef"Vast afgekeurd voor dienst.
Klopt, maar dat geldt bijvoorbeeld ook voor een EK of WK voetbal. De poule-indeling bepaalt al voor een deel wie een kans op de overwinning maakt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:14 schreef wonderer het volgende:
Daarom hou ik eigenlijk niet van afvalraces met groepen. Bij een andere indeling hadden anderen ook een kans gekregen.
Zouden die écht betalen? Ik geloof het eigenlijk niet. Of ze krijgen bij hun vertrek alsnog een tegoedbon voor een fatsoenlijk diner.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:09 schreef wolferl het volgende:
En dan te bedenken dat ze nog voor 18 betalende gasten moeten koken [...]
Of de gasten krijgen een Norrit tabletje na afloop.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zouden die écht betalen? Ik geloof het eigenlijk niet. Of ze krijgen bij hun vertrek alsnog een tegoedbon voor een fatsoenlijk diner.
Ik zou ze dan een grote dampende drol serveren....VERRASSING!!!!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:12 schreef Windigo het volgende:
Verras ons!
En vervolgens geven ze een lijstje op van waarméé ze verrast willen worden, dus ze willen helemaal niet verrast worden..
Lijkt me dat ze wel iets tegoed krijgen o.i.d. Vorige week werd er zelfs geen hoofdgerecht uitgeserveerd, zit je dan als gastquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zouden die écht betalen? Ik geloof het eigenlijk niet. Of ze krijgen bij hun vertrek alsnog een tegoedbon voor een fatsoenlijk diner.
Ach de Mac zit tegenoverquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze wel iets tegoed krijgen o.i.d. Vorige week werd er zelfs geen hoofdgerecht uitgeserveerd, zit je dan als gast
In de prachtige groentenkraamquote:
Volgens mij had hij voor NL op school een 4.quote:Eerste dag nieuwe week, in dezelfde ronde een 4 en een 9 uitgedeelt.....
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:02 schreef Paul-89 het volgende:
Twitter Jaspers :
[..]
Volgens mij had hij voor NL op school een 4.
En vergeet niet de prachtige gesponsorde kaas.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het enorme assortiment groenten
Drie keer niets inderdaadquote:
Wat een baas die Juliusquote:Dieet...., kijkcijfers..., taart! Maar niet voor mij, ben benieuwd!
3:04 AM Oct 9th via Twitterrific
Ze lezen mee in dit topicquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:08 schreef Paul-89 het volgende:
Waar blijven de verkleinwoordjes ?![]()
Bittertje-Zuurtje-Korreltje-Visje
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:09 schreef Djokotron het volgende:
Je kent het verhaal van de ezel he?
Ja, daar reed ik op hier naar toe.
Ja die had ik goed te pakken gisteravond, aldus Ibrahim.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:09 schreef Djokotron het volgende:
Je kent het verhaal van de ezel he?
Ja, daar reed ik op hier naar toe.
In z'n eigen team saboteren om cijfer van zn grootste concurrenten naar beneden te halenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:13 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb het even gemist (pissen) wat deed Pascal ?
Eten saboteren van zijn concurrenten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:13 schreef Paul-89 het volgende:
Hij zag dat zijn belangrijkste concurrent ali wel een briljante boullion had, kwam pascal even proeven en vertellen dat er nog veel meer zout bij moest "hij moest meer body hebben, vinden de chefs lekker"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:13 schreef Paul-89 het volgende:
Bij de NSB.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die Pascal, echt. Hij had het goed gedaan in de oorlog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |