Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:55 schreef golfer het volgende:
Game on.
Voor al uw cabaret: Leintjuh!
tukkie doen
Zo waarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
OK, maar laat ik het dan zo stellen: bij Steer hebben we zelfs inzicht in zijn ranzige gedachtenkronkels
Neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ah kom op, die zag je toch wel aankomen
Ik heb geen idee waarom, maar blijkbaar was het op m'n werk ook een favoriet gespreksonderwerp. Waarom ze vooral mij daarmee lastig moesten vallen, dat weet ik ook niet. Misschien kwam het door de verveling. Vanochtend ging er nog wat in de hens, waardoor de aanvoer van nieuwe dingen een beetje op zich liet wachten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:57 schreef PdeHoog het volgende:
De schoonmaakster begon net tegen me te pratenOver Antonie Kamerling
Eng
![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:59 schreef LieLie het volgende:
Wat een onvoorstelbaar kloterige nutteloze domme dag is dit!![]()
Nu kan ik weer helemaal nergens mijn sportbh vinden.
Ik ga wel gewoon zondag fitnessen, en dinsdag pilates doen.
Ben veel te opgefokt voor pilates
Zo'n vrouwending? Heb je het over een kut?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind zo'n vrouwending wel vies. Gelukkig zie ik em niet
Leinquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ruik ik frustratie? Mén, het moet wel erg zijn want je woont aan de andere kant van het land
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Sarabi het volgende:
Whaa en toen was ik toch nog even zelf op tv
Pff, nou!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ruik ik frustratie? Mén, het moet wel erg zijn want je woont aan de andere kant van het land
ik ben vrij, uitgerust, aangeschoten en flink aan de pijnstillersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:02 schreef PdeHoog het volgende:
LeinWat ben je scherp vandaag? En grappig?
Wat is er gebeurd?
Chill....neem een drankje, luister muziek, ga languit op de bank liggen....geen paniek!quote:
Ja ik zag hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Sarabi het volgende:
De ideale combo zie ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
ik ben vrij, uitgerust, aangeschoten en flink aan de pijnstillers
Ze hebben ook echt de volslankste helft van onze groep gefilmdquote:
Even positief bekijken, het kán morgen niet nog kutter zijn dan vandaagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:04 schreef LieLie het volgende:
Pff, nou!
Vanmorgen naar Groningen gegaan voor wat groepswerk en les.
A. we konden niet normaal op internet op school, dus niet normaal werken.
B. toen heb ik gewacht op de les, bleek toen pas dat de man ziek was.
C. toen dacht: ik ga even winkelen in Groningen, maar ik had bijna geen geld op mijn rekening.
D. Toen wilde lief het wel overmaken, dacht dat dat kon met z'n telefoon: kon niet.
E. Toen maar naar Emmen terug, net de trein gemist. 50 min gewacht op lief die me mee heeft genomen naar huis
F. Nu wilde ik naar Pilates, maar kan nergens mijn sportbh vinden en ik wil niet sporten in mijn gewone bh want in die houdingen vallen ze eruit.
Laat maar!
Maak je niet druk johquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
shit! Ging met n smoes naar boven (kinderkamer kijken) maar zit nu bovenaan de trap met tranen in mn ogen. Ik wil niet huilend bij mn zus en zwager aankomen maar te lang boven zitten is ook verdacht
SPOILER: Lein!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
shit meis, sorry gemistquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Sarabi het volgende:
Dan lieg je tegen ze. Je hebt je teen gestoten, op je wang gebeten, een kut telefoontje gehad, je hebt liefdesverdriet weet ik veelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
shit! Ging met n smoes naar boven (kinderkamer kijken) maar zit nu bovenaan de trap met tranen in mn ogen. Ik wil niet huilend bij mn zus en zwager aankomen maar te lang boven zitten is ook verdacht
niemand weet t van J.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maak je niet druk johIedereen heeft wel eens van dat soort momenten. Misschien moet je er eens met je zus over praten. Of gaat ze het niet snappen?
OH! Hebben ze een wc op de bovenverdieping? Zo ja: trek de wc door, loop naar beneden, zeg dat het zo lang duurde omdat je moest poepen maar het was een hele grote dikke hardequote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo spannend was het nietquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:08 schreef Isabeau het volgende:Whehehehe!SPOILER: Lein!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom gaat ZG weg?
Ik vandaag echt beter over kunnen slaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:09 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, LieLie, het zit je vandaag niet mee huhKopje thee, knuffel, warm bad?
Geen idee! Het gebied blijft wel, wordt een questarea, maar de instance verdwijnt en dus ook de tijger en de raptor. Er zijn mensen die die al jarenlang proberen te krijgenquote:
Ik hoop dat de winkels waar je heen wilt niet toevallig een personeelsuitje hebbenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:13 schreef LieLie het volgende:
Ik vandaag echt beter over kunnen slaan.![]()
Maar ik ga nu even winkelen, moet echt nog wat nieuwe dingen en iets leuks voor verjaardag morgen.
En dan lief ophalen van z´n gemeenteraadsvergadering.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat de winkels waar je heen wilt niet toevallig een personeelsuitje hebben
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Sarabi het volgende:
wanneer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:
AURE!!! Wil jij met mij naar Las Palmas?
Is dat de managementfunctie, dat je nu zo laat pas naar huis gaat?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:15 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...conversie staat te draaien. Nu op naar huis!
OMGquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
OH! Hebben ze een wc op de bovenverdieping? Zo ja: trek de wc door, loop naar beneden, zeg dat het zo lang duurde omdat je moest poepen maar het was een hele grote dikke hardeDaar moet ik ook van huilen soms
Onervarenheid, delegeren moet je lerenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is dat de managementfunctie, dat je nu zo laat pas naar huis gaat?
Jij moet erom lachen, ik hoopte dat FFT dat ook moestquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:29 schreef TAV74 het volgende:
OMGIk weet niet wat je gedronken hebt, maar dat wil ik ook
De 22e? Dan moet ik werken. Maandag de 13e?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:50 schreef Aure het volgende:
die dag kom ik net terug van excursie dus das niet zo handig denk ik. de vrijdag erna?
echt?quote:
Hmm moeilijk uit te leggenquote:
DE!! Je bent weer blauw, what happened?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echt?die heeft de hele dag onder de bank/kast/achter de plint gezeten en gewacht tot het donker was
zet sam erbij!
Eeeeeen stop de tijdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DE!! Je bent weer blauw, what happened?
zie je dat nu pas?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DE!! Je bent weer blauw, what happened?
maandag is het de 11e toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De 22e? Dan moet ik werken. Maandag de 13e?
Die poging is misluktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Sun wil aan jou delegeren dat je de spin naar buiten brengt
Ik was te traagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Sun wil aan jou delegeren dat je de spin naar buiten brengt
Het is hier een beetje donker en ik dacht dat de 8 een 3 wasquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:57 schreef Aure het volgende:
maandag is het de 11e toch?maar ik ben as maandag t/m vrijdag op excursie. Hoe laat wil je eigenlijk gaan? Dan kan ik ff kijken hoe ik met m'n lesrooster zit (lijkt wel alsof ik nog op de middelbare zit
)
Tralala, jetlagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zie je dat nu pas?
Ben modje van Lif, nu een weekje of 2-3 ofzo?
Ik dacht serieus eerst dat je de vakantiebestemming bedoelde.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is hier een beetje donker en ik dacht dat de 8 een 3 wasDe 18e, want a.s maandag moet mijn auto weggebracht worden... Ik weet niet precies waar Las Palmas is, en of het een beetje met de fiets te bereiken is, maar ik kan maandag 18 de hele dag.
Idd, stom beest, schrok me de tering. Ik heb ook een hekel aan spinnen maar offer me op, maar dan moet ik niet ineens aan sprintende Sam horen als ik zit te kijken waar de spin is geblevenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
en toen liet Sam hem schrikken (Thijs dus., de spin was al weg..)![]()
Nee, Las Palmas Rotterdam stelt tijdelijk die geprepareerde lijken tentoon.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dacht serieus eerst dat je de vakantiebestemming bedoelde.![]()
Hmm, misschien iets voor het volgende afdeliingsuitjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar: westmalle dubbel, 4 paracetamol en een diclofenac
Cool, daar ben ik in Duitsland heen geweest ooit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, Las Palmas Rotterdam stelt tijdelijk die geprepareerde lijken tentoon.
Als je diclofenac neemt, zorg dan ook voor een maagbeschermer. Zeker icm alcohol. Maar ach, al die pillen schelen een maaltijd, geen zorgen over de catering dus.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hmm, misschien iets voor het volgende afdeliingsuitje
Die zitten niet echt hier in de buurtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:06 schreef krakkemieke het volgende:
voor FF!
Sarabi, kan je niet slagen bij een kousenwinkel? Of bv de Bijenkorf?
Kijk aan, het wordt goedkoper EN gezelliger, onze controller zal trots op me zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als je diclofenac neemt, zorg dan ook voor een maagbeschermer. Zeker icm alcohol. Maar ach, al die pillen schelen een maaltijd, geen zorgen over de catering dus.
Oh, ik dacht dat je een webwinkel zocht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die zitten niet echt hier in de buurt
Dan word ik gelukkiger van een kroket.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ipv de kantinekroketten de kantinediclofenaccen.![]()
We houden het natuurlijk wel CUL. Maar die paddo's, met een sjalotje gebakken op toost, kunnen jullie zelf wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kijk aan, het wordt goedkoper EN gezelliger, onze controller zal trots op me zijn
Ja toch? Dan kan je gewoon werken. En als je ziek wordt hoef je niet in een bubbel waar maanmannetjes je verplegen enzo.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja toch? Dan kan je gewoon werken. En als je ziek wordt hoef je niet in een bubbel waar maanmannetjes je verplegen enzo.
Ik denk dat 'The boy in the bubble' uit mijn onderbewuste omhoog kwam.....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bubbel
Happy Place
Kom je mee in de bubbel, Krak?
zeesmaak..bahquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
En ik vind Kaviaar eigenlijk helemaal niet zo lekker... smaakt naar de zee! Ik neem wel toastjes met zalm mee
Deal!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
En ik vind Kaviaar eigenlijk helemaal niet zo lekker... smaakt naar de zee! Ik neem wel toastjes met zalm mee
Ik kijk het wel terug, ben even druk met een bubbelbad date.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:34 schreef FutureFairytale het volgende:
dankjulliewel voor alle knuffels en leuke grappennu voor de geinteresseerden Nofalab (ons lab) bij Keuringsdienst van Waarde op NLD 3
Nee. Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is dat de managementfunctie, dat je nu zo laat pas naar huis gaat?
nog niet geweest. Oh nu!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:42 schreef Sunnythesun het volgende:
FF wat is dan jullie lab precies?? Waar ze nu staan?
Daar waar ze net die pot afgaven voor onderzoek dus?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nog niet geweest. Oh nu!
haha ik maak picsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Deal!
En waarom Krak toch? Als vrijgezellen moet je toch samen kunnen badderen?
Dat kan met en zonder zwemkleding heur.![]()
En bovendien heb ik langer niet gezoend dan jij. Ik kan wel wat tips gebruiken.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar waar ze net die pot afgaven voor onderzoek dus?
Ah, dank je. Dus een criterium voor je volgende stek is een bubbelbad. Of een bad waar je een bubbelmat in kan leggen.quote:
Zorg je wel dat er geen vingers van Krak opduiken op rare plaatsen in de fotoquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zorg je wel dat er geen vingers van Krak opduiken op rare plaatsen in de foto
mag ik dan wel in bikini? Ik ben preutsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Alleen als je mee in bad gaat!
Ja van mij wel, als we een datum hebbenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:34 schreef FutureFairytale het volgende:
opgezette lijken? Aure Lein, mag ik ook mee?
Ja hoor!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mag ik dan wel in bikini? Ik ben preuts
haha, had ik die maar. Ik heb heksenvingertjes. Op foto niet echt voordeligquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
![]()
Daar maak ik me geen zorgen over Tav. Er zou dan ook een man zijn.....
Oh wacht! Ik heb grote vingers, maak je geen zorgen!
Heb het gezien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:34 schreef FutureFairytale het volgende:
dankjulliewel voor alle knuffels en leuke grappennu voor de geinteresseerden Nofalab (ons lab) bij Keuringsdienst van Waarde op NLD 3
Goed punt Krak.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ah, dank je. Dus een criterium voor je volgende stek is een bubbelbad. Of een bad waar je een bubbelmat in kan leggen.
Oh ja, en over zoenen enzo.
Volgens mij is er ook onderzoek dat vrouwen vreemd gaan om zo hun dna te verspreiden. Als de ene man die je gekozen hebt niet voor je zorgt, heb je toch een kans. Het ging over koolmezen ofzo.
Als je eerlijk bent, dat je alleen wilt zoenen of alleen sex wilt hebben, is daar volgens mij niks mis mee.
Ik wil dat maar zelden, ik ben kieskeurig en daar is ook niks mis mee.
Mijn probleem is dat ik dan wel verliefd word. Dat kost me een poos afkicken. Dus dan vraag ik me af of het de moeite waard is. En ja, soms is het de moeite waard.
erg he! Die telefoniste.. Als je het niet weet, zeg dat dan en verbind doorquote:
Deed ze toch? Ze zette het meisje ff in de wacht en ging het ergens vragen.... dat er dan toch een andere olie uitkomt...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
erg he! Die telefoniste.. Als je het niet weet, zeg dat dan en verbind door
thanksquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja van mij wel, als we een datum hebben
Ik heb voeten en dus handen maat 41.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha, had ik die maar. Ik heb heksenvingertjes. Op foto niet echt voordelig
Ik word zelden verliefd.. ook niet echt handig.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ik word ook gauw verliefd (beter: ik idealiseer mensen heel gauw) en als iemand niet aan mijn verwachtingen voldoet dan val ik met de neus in de boter.
Duidelijke een I-tje.quote:
allerlei bactereologische en microbiologische analyses op noten. Jammergenoeg zag je niet veelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb het gezien.
Wat doen ze in dat lab voor jullie?
Heb je momenteel een vriendinnetje, rijsttafel?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik word zelden verliefd.. ook niet echt handig.![]()
Ben gewoon veeleisend denk ik.
oh tof! Ik wil ook handen meten met jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb voeten en dus handen maat 41.
Ik vind jouw vingers mooi op foto's. Maar ik heb korte nagels, dan lijken mijn vingers kleiner.
Het is wel lachen als ik tegen mannen zeg dat ik grote handen heb. Ze geloven het niet, tot we het gaan meten.
Ah. Een soort Vork-werk dus.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
allerlei bactereologische en microbiologische analyses op noten. Jammergenoeg zag je niet veel
Jaaa, soms willen we/ze het even kwijt hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:59 schreef Bluezz het volgende:
Steer, ik heb een uur g.e.b.e.l.d. met zoon F., weet niet wat ie had, maar ik kreeg een hele verhandeling over vaderschap en het vmbo![]()
Nope, momenteel niet. Weet ook niet of ik daar wel behoefte aan heb, maar beetje daten en versieren is ook grappig.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je momenteel een vriendinnetje, rijsttafel?
Mannelijke ENFJ's, mits genoeg zelfvertrouwen, zijn doorgaans heel suavemet de vrouwen.
Euhm, oh ohquote:
Als je met je neus in de boter valt, betekent dat dat je geluk hebt. Boter was luxe vroeger. Als het tegenvalt, val je op je neus.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed punt Krak.![]()
Het belangrijkste is idd dat je eerlijk bent en de ander geen verwachtingen geeft die je geenzins van plan bent te vervullen. Ik vind het nog moeilijk, maar ik zie het vaak genoeg om me heen dat mensen die lekker in hun vel zitten gewoon genieten van elkaar, nadat ze gewoon afspraken hebben gemaakt.
En ik word ook gauw verliefd (beter: ik idealiseer mensen heel gauw) en als iemand niet aan mijn (onrealistische) verwachtingen voldoet dan val ik met de neus in de boter.
Jaaa.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:04 schreef rijsttafel het volgende:
Zelfvertrouwen heb ik wel, maar als ik iemand écht leuk vind, is het ineens een stuk minder.
Ik ben vaak juist het tegenovergestelde:quote:
Zie edit voor voorbeeldquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, praat jij ook tegen je fruit?
Oh sorry! Ik doe wel vaker spreekwoorden en gezegden fout.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als je met je neus in de boter valt, betekent dat dat je geluk hebt. Boter was luxe vroeger. Als het tegenvalt, val je op je neus.
Ik idealiseer mensen ook. Maar ik hoor dan een stemmetje wat heel duidelijk zegt: dit en dat kan je verwachten. Meteen al.
Hee, relax! Het gaat er nu niet om dat je afspraken maakt voor een verre toekomst!
Het gaat er nu om dat je wil zoenen ofzo en niks anders en dat je dat zegt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm, oh ohIk herken er iets in
Ik vond bijvoorbeeld een eerste ontmoeting met Son's broertje al eng voordat we samen waren. Achteraf gezien leukste gast die ik ken, maar dat paste niet in mijn worst case scenario![]()
Gaan we doen op de house-warming!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh tof! Ik wil ook handen meten met je
Ja, dan ga ik ineens strak doen en over koetjes en kalfjes praten. Hoe heet je en hoe oud ben je en waar ging je naar op vakantie?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jaaa.
Lekker dysfuncioneel he.
Dat vraag ik me ook af inmiddelsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Hoe kan Son's broertje nou eng zijn.
Ja, so much voor 'jezelf zijn'. Ben helemaal mezelf niet op zo'n momentquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik ineens strak doen en over koetjes en kalfjes praten. Hoe heet je en hoe oud ben je en waar ging je naar op vakantie?
Lekker interessant gespreken dan verneuk ik het weer
![]()
Omdat er zogenaamd iets vanaf hangt, ja, dat ken ik van vroegah.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik ineens strak doen en over koetjes en kalfjes praten. Hoe heet je en hoe oud ben je en waar ging je naar op vakantie?
Lekker interessant gespreken dan verneuk ik het weer
![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Goed. Op zondag 24 oktober gaan Aure en ik, misschien met kaasplankje erbij, naar Las Palmas in Rotterdam. Iedereen die mee wil, mag mee. De locatie is goed te bereiken met openbaar vervoer. Tijd is nog niet besloten.
Precies dat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, so much voor 'jezelf zijn'. Ben helemaal mezelf niet op zo'n moment![]()
![]()
Hee tof! Daar begint een vriendin van me net over op MSN. Misschien ga ik er ook wel naar toe. Het is toch dichtbijquote:
Ik zou daar heel erg graag heen gaan! Lijkt me fascinerend.. Maar komt me helaas niet goed uit en is wel heel erg ver weg voor ons..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Goed. Op zondag 24 oktober gaan Aure en ik, misschien met kaasplankje erbij, naar Las Palmas in Rotterdam. Iedereen die mee wil, mag mee. De locatie is goed te bereiken met openbaar vervoer. Tijd is nog niet besloten.
Ik vroegah ook niet. Omdat het misschien belangrijk was.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, so much voor 'jezelf zijn'. Ben helemaal mezelf niet op zo'n moment![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Precies dat.
Twee of drie weken geleden nog een date op zo'n manier verkloot.Rijsttafel FTW
Maar achja, het zijn maar vrouwen. Ik trek me er ook niet zoveel van aan als het weer eens zo gaat![]()
Ja joh ga mee! Woon jeook in rotterdam? Waar?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:15 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hee tof! Daar begint een vriendin van me net over op MSN. Misschien ga ik er ook wel naar toe. Het is toch dichtbij
Nah, volgens mij bedoelen we hetzelfde hoor met die maskers. 't is niet dat je opeens iemand anders probeert te zijn, je bent gewoon een andere jij.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vroegah ook niet. Omdat het misschien belangrijk was.
Maar het kan me niet meer schelen. En ik geloof ook niet dat een masker dat je opzet, ook bij jou hoort.
Ik praat anders met andere soorten mensen, maar dat is omdat ik dan hun taal praat. Ik zeg geen andere dingen.
Hahaha ik heb in de zomer ook een date verkloot door mezelf te zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Precies dat.
Twee of drie weken geleden nog een date op zo'n manier verkloot.Rijsttafel FTW
Maar achja, het zijn maar vrouwen. Ik trek me er ook niet zoveel van aan als het weer eens zo gaat![]()
Onzin, die gast was gewoon too uptight en was niet flexibel genoeg voor je rommel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:18 schreef Aure het volgende:
[..]
Hahaha ik heb in de zomer ook een date verkloot door mezelf te zijn
Whehequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Onzin, die gast was gewoon too uptight en was niet flexibel genoeg voor je rommel.
Ik ben geen andere ik. Ik zeg alleen u ipv jij enzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nah, volgens mij bedoelen we hetzelfde hoor met die maskers. 't is niet dat je opeens iemand anders probeert te zijn, je bent gewoon een andere jij.
Zuid. Het Ahoy is m'n achtertuin. Jij dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja joh ga mee! Woon jeook in rotterdam? Waar?
Dan hoop ik dat die ander terugstort op jou.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:19 schreef Aure het volgende:
[..]
WheheIk mezelf alweer op een ander project gestort
Oh Aure, ik heb zomaar zelf chocoladebruine verf gemaakt!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:19 schreef Aure het volgende:
[..]
WheheIk mezelf alweer op een ander project gestort
Een date verkloten door jezelf te zijn is niet erg. Dat kan. Maar een date verkloten door niet jezelf te zijn, maar een saaie versie van jezelf omdat je bang bent iets verkeerds te zeggen, is eigenlijk ook niet erg.. maar wel ietsjes ergerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:18 schreef Aure het volgende:
[..]
Hahaha ik heb in de zomer ook een date verkloot door mezelf te zijn
Noord!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:20 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zuid. Het Ahoy is m'n achtertuin. Jij dan?
Die vriendin gaat overmorgen en dan kan ik niet dus ik kan inderdaad wel met jullie mee! Lijkt me wel tof. Lijken kijken![]()
Maar pin me er even nog niet op vast. Moet m'n financiële situatie bekijken, en dus wat ik de rest van dat weekend doe
Da's wel jammer ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Een date verkloten door jezelf te zijn is niet erg. Dat kan. Maar een date verkloten door niet jezelf te zijn, maar een saaie versie van jezelf omdat je bang bent iets verkeerds te zeggen, is eigenlijk ook niet erg.. maar wel ietsjes erger
Snap je 'm nog?
Oh ja ik snap hemquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Een date verkloten door jezelf te zijn is niet erg. Dat kan. Maar een date verkloten door niet jezelf te zijn, maar een saaie versie van jezelf omdat je bang bent iets verkeerds te zeggen, is eigenlijk ook niet erg.. maar wel ietsjes erger
Snap je 'm nog?
Okidoki! Schrijf het ff in m'n agenda en dan hoor je 't tegen die tijd wel. Lijkt me wel leuk iig.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:22 schreef Aure het volgende:
[..]
Noord!
Kijk maar of het gaat! Lein en ik gaan sowieso
Jullie trakteren?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:
Was niet het plan. Maar als jullie een bakkie willen komen doen in de volkstuin, zal ik koffie zettenquote:
Nee, om geprepareerde lijken te bekijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:26 schreef Bluezz het volgende:
Gaan Lein en Aura naar Las Palmas om te eten
Ff van tevoren een kaartje kopen ofzo, kan gewoon via de website geloof ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Okidoki! Schrijf het ff in m'n agenda en dan hoor je 't tegen die tijd wel. Lijkt me wel leuk iig.
Moet je het nog reserveren ofzo? Ik hoorde dat dat de vorige keer wel was toen die show in NL was.
Ik ben gewoon inspirerend. Heb ik altijd al geweten en jij bewijst het maar weer eens.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]heb net een SMS'je geschreven met alleen het woord 'Okidoki' erin.
Toeval huh.
Ik zie al een oud lijk als ik in de spiegel kijk. Dus ik sla over.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee, om geprepareerde lijken te bekijken
Staat anders wel een geprepareerd lijk op die fotoquote:
Okidokiquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:28 schreef Aure het volgende:
[..]
Ff van tevoren een kaartje kopen ofzo, kan gewoon via de website geloof ik.
Om nom nomquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Staat anders wel een geprepareerd lijk op die foto
Natuurlijk niet! Het is heel vervelend als je als mens met minimum inkomen daarom maar vrijgehouden wordt. Je mag toch zelf weten waar je je geld aan uit geeft?quote:
Heeft anders een verdomd grote bek voor een lijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Staat anders wel een geprepareerd lijk op die foto
Tofquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh Aure, ik heb zomaar zelf chocoladebruine verf gemaakt!
Ik heb ook net iets gemaakt dat chocoladenbruin was. Het was alleen geen verfquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:21 schreef krakkemieke het volgende:
Oh Aure, ik heb zomaar zelf chocoladebruine verf gemaakt!
Ik twijfelde...... Het is voor die nep chocola voor mijn moeder. Ze zag de kleur en ze vond het prima, dus klaar, geen twijfel meer!quote:
Volgens mij maak ik dat elke morgen. Ik vind het alleen niet geschikt voor verf.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb ook net iets gemaakt dat chocoladenbruin was. Het was alleen geen verf
Wat een bekrompen beeld van kunst heb jij zegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgens mij maak ik dat elke morgen. Ik vind het alleen niet geschikt voor verf.
Inderdaadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat een bekrompen beeld van kunst heb jij zeg
Oh dat geef ik gelijk toe.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat een bekrompen beeld van kunst heb jij zeg
We houden 't ff in de gatenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:34 schreef Aure het volgende:
Ik kan trouwens pas de 20e een kaartje kopen ( student he), maar ik neem aan dat dat dan nog wel gaat. Maar ik zie nu op de site dat je wel een kaartje moet kopen voor een bepaald tijdstip, dus dat moeten we dan nog wel ff afspreken van tevoren
Ik kan ook morgen 2 kaartjes kopen (moet toch fietsen in de stad) dan kan je me de 24e terugbetalenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:34 schreef Aure het volgende:
Ik kan trouwens pas de 20e een kaartje kopen ( student he), maar ik neem aan dat dat dan nog wel gaat. Maar ik zie nu op de site dat je wel een kaartje moet kopen voor een bepaald tijdstip, dus dat moeten we dan nog wel ff afspreken van tevoren
Oh dat zou geweldig zijn! Ik heb trouwens wel studentenkorting dus ik hoop dat je die dan voor me kan kopen ook al heb je mijn schoolpas nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik kan ook morgen 2 kaartjes kopen (moet toch fietsen in de stad) dan kan je me de 24e terugbetalen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben blij, ik ben blij, ik ben blij blij blijIk ben nu bezig met dezelfde update als 1,5 maand geleden toen mijn weekend verknald werd omdat alles fout liep. Hij loopt nu goed door
Ik krijg whiskyIk krijg whisky
Isset niet terug te kijken op de comp?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Shit.. nu zou ik wel zo'n digitale videorecorder willen.. komt vanavond een docu op over/door een meisje wiens moeder aan de drugs is, Ex-moeder heet het. Fascinerend.. maar pas om 23.00 en dat is me te laat
Ik wil meequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Dat magquote:
Nee, bahquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat magWil je ook een slokje whisky?
![]()
Zou kunnen, maar dat vind ik niet fijn kijken. Maar zal ff kijken of ie ergens terug te zien is ja..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:44 schreef Aure het volgende:
[..]
Isset niet terug te kijken op de comp?
Ik heb ook likeur voor je?quote:
Vet gedaan zegquote:
Uitzending gemist.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat vind ik niet fijn kijken. Maar zal ff kijken of ie ergens terug te zien is ja..
Coolquote:
Je hebt het verdiend, verdiend, verdiend!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben blij, ik ben blij, ik ben blij blij blijIk ben nu bezig met dezelfde update als 1,5 maand geleden toen mijn weekend verknald werd omdat alles fout liep. Hij loopt nu goed door
Ik krijg whiskyIk krijg whisky
Mja ik heb geen schoolpas meer (like duh) dus die 2 euro krijg je van me kadoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:43 schreef Aure het volgende:
Oh dat zou geweldig zijn! Ik heb trouwens wel studentenkorting dus ik hoop dat je die dan voor me kan kopen ook al heb je mijn schoolpas nietEn anders doe je maar gewoon regulier hoor, die 2 euro korting maakt ook niet zoveel uit
Omdat je zo aandringt. Mag ik een slokje Lafroigh (sp)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat magWil je ook een slokje whisky?
![]()
Op werk kanaal?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Shit.. nu zou ik wel zo'n digitale videorecorder willen.. komt vanavond een docu op over/door een meisje wiens moeder aan de drugs is, Ex-moeder heet het. Fascinerend.. maar pas om 23.00 en dat is me te laat
Heb ik nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt. Mag ik een slokje Lafroigh (sp)
Eentje, anders ga ik heel raar typen.
Wat kosten de kaartjes eigenlijk per stuk?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Mja ik heb geen schoolpas meer (like duh) dus die 2 euro krijg je van me kado
dat doe je alquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt. Mag ik een slokje Lafroigh (sp)
Eentje, anders ga ik heel raar typen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
regulier is 16 euroquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat kosten de kaartjes eigenlijk per stuk?
Die heb ik nooit geproefd. Tallisker ken ik van naam.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb ik nietIk heb Lagavullin en Talisker
Oooooooooooh...valt meequote:
2 euroquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat kosten de kaartjes eigenlijk per stuk?
Lagavullin isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Die heb ik nooit geproefd. Tallisker ken ik van naam.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
dat doe je al
Dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Laphroaig is ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lagavullin ismet blauwschimmelkaas ( (c) Sunny ) en Talisker is ook
Helaas kan ik nu beter geen glaasje nemen onder het installeren maar anders.......
Dat klinkt interessant. Ik houd van blauwe kaas, maar ik ken alleen de combinatie met port.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lagavullin ismet blauwschimmelkaas ( (c) Sunny ) en Talisker is ook
Helaas kan ik nu beter geen glaasje nemen onder het installeren maar anders.......
Ja maar... Van Laphroaig kan ik maar 2 glaasjes op zonder te jodelen. Van andere merken toch zeker 3 glaasjes.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Laphroaig is ook![]()
Dat is het merk met de hoogste doorloopsnelheid hier
![]()
Alcoholpercentage is niet bijzonder hoog (althans, niet hoger dan gemiddeld), dus ik zou niet weten waarom eigenlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja maar... Van Laphroaig kan ik maar 2 glaasjes op zonder te jodelen. Van andere merken toch zeker 3 glaasjes.
Ik heb het ook gehad met wijn. Een wijn die net naast de Bordeaux lag. Gewoon 13 % alcohol, maar na de eerste slok sloeg m'n tong dubbel. Ik was in goed gezelschap, mijn zus had hetzelfde.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alcoholpercentage is niet bijzonder hoog (althans, niet hoger dan gemiddeld), dus ik zou niet weten waarom eigenlijk
LOL! Mijn vader werkte bij Philips en daar mocht je als gezin op open dagen komen. Ooit hadden ze een videofoon demonstratie. Tot internet is het nooit wat geworden.quote:
Gefelici Pe!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
Conversie klarConversie klaar
* PdeHoog stuitert ff door de SC
Ik ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:56 schreef krakkemieke het volgende:
Die heb ik nooit geproefd. Tallisker ken ik van naam.
Die's ook lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:17 schreef Vork het volgende:
Ha zuipschuiten. Tijd voor een dubbele Macallan.
Jij rijke stinkerd!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:17 schreef Vork het volgende:
Ha zuipschuiten. Tijd voor een dubbele Macallan.
die is inderdaad erg lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die's ook lekkerFine Oak 12 yr hier
Maar nu nog in de fles
En welke is dat?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
die is inderdaad erg lekkerMorgen denk ik mijn verjaardagswhisky maar eens proeven
Ik vond televisie al een hoogtepuntquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:16 schreef krakkemieke het volgende:
LOL! Mijn vader werkte bij Philips en daar mocht je als gezin op open dagen komen. Ooit hadden ze een videofoon demonstratie. Tot internet is het nooit wat geworden.
Exact die.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
Die's ook lekkerFine Oak 12 yr hier
Maar nu nog in de fles
Niet echt, ooit met korting en een slijterijbon voor een paar resterende euro's aan kunnen schaffenquote:
Ik weet het lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Laat ons niet langer in spanning!
Kleurentelevisie was wel een hoogtepunt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vond televisie al een hoogtepuntEn de electrische strijkmachine
(waar mijn moeder een hekel aan had, een stá in de weg niet normaal maar mijn vader moest en zou zo'n ding hebben)
[ afbeelding ]
Het is weer bewezen dat Sun van je houdt he.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:26 schreef TAV74 het volgende:
Eentje van deze bottelaar:
http://www.douglaslaingwhisky.com/home.php?WEBYEP_DI=29
Maar dan een single barrel exclusieve 8 jaar oude Whisky uit de Laphroaig destilleerderij
En om te bewijzen dat het wederrzijds is drinken we hem samen opquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is weer bewezen dat Sun van je houdt he.
In een keer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En om te bewijzen dat het wederrzijds is drinken we hem samen op
Natuurlijk, twee longdrinkglazen erbij en gaanquote:
Dank voor de tip. Net geprogrammeerd op de recorder.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
LOL!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Natuurlijk, twee longdrinkglazen erbij en gaan
Wanneer kom je weer een whisky nuttigen hier?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Exact die.
[..]
Niet echt, ooit met korting en een slijterijbon voor een paar resterende euro's aan kunnen schaffen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Natuurlijk, twee longdrinkglazen erbij en gaan
Doe je goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn vader heeft net 5 flessen gedoneerd. Had hij dubbel.
Zo snel mogelijk dus!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Anthraxx het volgende:
Wanneer kom je weer een whisky nuttigen hier?.
Ik vond zwart/wit TV al bijzonder. 1 TV in de hele straat met wel 1 net erop.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef krakkemieke het volgende:
Kleurentelevisie was wel een hoogtepunt.
Maar op die open dagen hadden ze geen lijnprinters. De kleurplaten waren gemaakt met asci-art. Dat was een pre toen ik Mirc ging gebruiken.
OMG!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een tering zooitjequote:
Als hij nog eens dubbel heeft en je bent even niet in de buurt wil ik me best opofferen hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
ik ben iets jonger.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond zwart/wit TV al bijzonder. 1 TV in de hele straat met wel 1 net erop.
Ik vond de opmerking in Apollo 13 zo grappig: Gesprekje over de vooruitgang anno 1969: 'er komt een tijd dat een computer in zijn geheel in deze kamer pastquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
ik ben iets jonger.![]()
Mijn vader werkte met computers en dat was raar toen ik 10 was. Nu nog merk ik dat mensen van mijn leeftijd computers eng vinden.
Oja ik ben student, dan mag het sowiesoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:40 schreef Vork het volgende:
Sinds ik geen student meer ben is doordeweeks drinken natuurlijk nietmeer zo gepast. Of juist wel
per ongeluk goed??quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is het tegenovergestelde van een 'systematische fout' ?
Een incidentele fout?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is het tegenovergestelde van een 'systematische fout' ?
De eerste 2 jaar hadden we de vrijdag vrijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:43 schreef Vork het volgende:
Alles mag. Zeker op donderdag, want studentenavond. Alsof studenten nooit colleges hebben op vrijdag.
Lekkerquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:38 schreef Anthraxx het volgende:
Jullie zijn welkom hoor. Wel je eigen fles meenemen.
Ik had altijd een drukke vrijdag. Colleges, projecten, altijd wel iets. Nu moet ik gewoon werken, helaas. Het verdient nog niet zo goed dat ik mij een extra vrije dag kan veroorloven.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:46 schreef Sarabi het volgende:
De eerste 2 jaar hadden we de vrijdag vrij
Nu nog een werkgroep om kwart voor 2, dan zie je echt de helft van de studenten gewoon nog half dronken binnenkomen
dat is niet de vraag.... maar gaan ze ooit naar colleges op vrijdag, of een andere dag van de weekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:43 schreef Vork het volgende:
Alles mag. Zeker op donderdag, want studentenavond. Alsof studenten nooit colleges hebben op vrijdag.
Welkom in mijn wereld.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:58 schreef flying-dutchman het volgende:
Onwijs gezellige jongedame. Alleen wel een kop groter dan ik.
waar, wanneer en welke zal ik meenemen (nee niet de ardbeg almost there, heb genoeg andere keusquote:
Oh handig als je nog een wasje moet draaien en je hebt geen poeder meerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:02 schreef flying-dutchman het volgende:
en weer wat gehoord waar ik wel een klein ideetje overhad maar iet echt over nagedacht had...
je kan hier op een bepaalde hoek van parkeer 's nachts nog wat witte poedertjes en dames van lichte zeden krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |