Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:55 schreef golfer het volgende:
Game on.
Voor al uw cabaret: Leintjuh!
tukkie doen
Zo waarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
OK, maar laat ik het dan zo stellen: bij Steer hebben we zelfs inzicht in zijn ranzige gedachtenkronkels
Neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ah kom op, die zag je toch wel aankomen
Ik heb geen idee waarom, maar blijkbaar was het op m'n werk ook een favoriet gespreksonderwerp. Waarom ze vooral mij daarmee lastig moesten vallen, dat weet ik ook niet. Misschien kwam het door de verveling. Vanochtend ging er nog wat in de hens, waardoor de aanvoer van nieuwe dingen een beetje op zich liet wachten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:57 schreef PdeHoog het volgende:
De schoonmaakster begon net tegen me te pratenOver Antonie Kamerling
Eng
![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:59 schreef LieLie het volgende:
Wat een onvoorstelbaar kloterige nutteloze domme dag is dit!![]()
Nu kan ik weer helemaal nergens mijn sportbh vinden.
Ik ga wel gewoon zondag fitnessen, en dinsdag pilates doen.
Ben veel te opgefokt voor pilates
Zo'n vrouwending? Heb je het over een kut?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind zo'n vrouwending wel vies. Gelukkig zie ik em niet
Leinquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ruik ik frustratie? Mén, het moet wel erg zijn want je woont aan de andere kant van het land
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Sarabi het volgende:
Whaa en toen was ik toch nog even zelf op tv
Pff, nou!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ruik ik frustratie? Mén, het moet wel erg zijn want je woont aan de andere kant van het land
ik ben vrij, uitgerust, aangeschoten en flink aan de pijnstillersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:02 schreef PdeHoog het volgende:
LeinWat ben je scherp vandaag? En grappig?
Wat is er gebeurd?
Chill....neem een drankje, luister muziek, ga languit op de bank liggen....geen paniek!quote:
Ja ik zag hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Sarabi het volgende:
De ideale combo zie ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
ik ben vrij, uitgerust, aangeschoten en flink aan de pijnstillers
Ze hebben ook echt de volslankste helft van onze groep gefilmdquote:
Even positief bekijken, het kán morgen niet nog kutter zijn dan vandaagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:04 schreef LieLie het volgende:
Pff, nou!
Vanmorgen naar Groningen gegaan voor wat groepswerk en les.
A. we konden niet normaal op internet op school, dus niet normaal werken.
B. toen heb ik gewacht op de les, bleek toen pas dat de man ziek was.
C. toen dacht: ik ga even winkelen in Groningen, maar ik had bijna geen geld op mijn rekening.
D. Toen wilde lief het wel overmaken, dacht dat dat kon met z'n telefoon: kon niet.
E. Toen maar naar Emmen terug, net de trein gemist. 50 min gewacht op lief die me mee heeft genomen naar huis
F. Nu wilde ik naar Pilates, maar kan nergens mijn sportbh vinden en ik wil niet sporten in mijn gewone bh want in die houdingen vallen ze eruit.
Laat maar!
Maak je niet druk johquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
shit! Ging met n smoes naar boven (kinderkamer kijken) maar zit nu bovenaan de trap met tranen in mn ogen. Ik wil niet huilend bij mn zus en zwager aankomen maar te lang boven zitten is ook verdacht
SPOILER: Lein!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
shit meis, sorry gemistquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Sarabi het volgende:
Dan lieg je tegen ze. Je hebt je teen gestoten, op je wang gebeten, een kut telefoontje gehad, je hebt liefdesverdriet weet ik veelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
shit! Ging met n smoes naar boven (kinderkamer kijken) maar zit nu bovenaan de trap met tranen in mn ogen. Ik wil niet huilend bij mn zus en zwager aankomen maar te lang boven zitten is ook verdacht
niemand weet t van J.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maak je niet druk johIedereen heeft wel eens van dat soort momenten. Misschien moet je er eens met je zus over praten. Of gaat ze het niet snappen?
OH! Hebben ze een wc op de bovenverdieping? Zo ja: trek de wc door, loop naar beneden, zeg dat het zo lang duurde omdat je moest poepen maar het was een hele grote dikke hardequote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo spannend was het nietquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:08 schreef Isabeau het volgende:Whehehehe!SPOILER: Lein!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom gaat ZG weg?
Ik vandaag echt beter over kunnen slaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:09 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, LieLie, het zit je vandaag niet mee huhKopje thee, knuffel, warm bad?
Geen idee! Het gebied blijft wel, wordt een questarea, maar de instance verdwijnt en dus ook de tijger en de raptor. Er zijn mensen die die al jarenlang proberen te krijgenquote:
Ik hoop dat de winkels waar je heen wilt niet toevallig een personeelsuitje hebbenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:13 schreef LieLie het volgende:
Ik vandaag echt beter over kunnen slaan.![]()
Maar ik ga nu even winkelen, moet echt nog wat nieuwe dingen en iets leuks voor verjaardag morgen.
En dan lief ophalen van z´n gemeenteraadsvergadering.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat de winkels waar je heen wilt niet toevallig een personeelsuitje hebben
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Sarabi het volgende:
wanneer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:
AURE!!! Wil jij met mij naar Las Palmas?
Is dat de managementfunctie, dat je nu zo laat pas naar huis gaat?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:15 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...conversie staat te draaien. Nu op naar huis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |