abonnement Unibet Coolblue
pi_87345694
Vandaag bij het concert van de Red Sparowes heb ik ook maar gelijk deze gekocht:

Had em al op CD, maar ik wilde em liever op LP hebben :)
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_87383813
Wellicht een gekke vraag, maar wanneer weet je dat je naald is versleten? Zoiets gaat toch langzaamaan?
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:37:31 #28
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_87444093
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_87448039
Net mijn vinyl gerangschikt op alfabet _O_
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_87448109
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:37 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Coldcut _O_
Naast Hexstatic de bazen in hun genre! _O_

[ afbeelding ]
Aangekomen in de week dat ik Fok!vrij had.
Hoe kom je aan the commercial album? Die zoek ik al een tijdje.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:10:06 #31
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_87448981
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:33 schreef On het volgende:

[..]

Hoe kom je aan the commercial album? Die zoek ik al een tijdje.
Overgekocht van iemand :)
(Toffe plaat overigens, 40 tracks van niet langer dan een minuut)
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_87449173
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:10 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Overgekocht van iemand :)
(Toffe plaat overigens, 40 tracks van niet langer dan een minuut)
I know, net kleine gedichtjes. :P Ze zijn toch ook juist zo kort zodat ze eventueel in radiospotjes ingekocht konden worden? Vandaar 'the Commercial album'.
pi_87449223
Mijn Lucky Shiner moet vandaag binnenkomen O+

  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:52:13 #34
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_87451835
Hoi :W

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_87452769
Ik heb de afgelopen dagen een aantal Pearl Jam singles en platen binnen gekregen. Nu moet ik even stoppen met kopen anders vergeet ik wat er überhaupt nog moet komen. :P
pi_87470545
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:25 schreef Roolio het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen een aantal Pearl Jam singles en platen binnen gekregen. Nu moet ik even stoppen met kopen anders vergeet ik wat er überhaupt nog moet komen. :P
Zo'n periode heb ik ook gehad. Kreeg pas nog een pre-order binnen waarvan ik compleet vergeten was dat ik hem besteld had. Aan de ene kant wel leuk die verrassingen maar aan de andere kant ook wel zorgwekkend :)

Gister kwam trouwens deze binnen:
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:37:02 #37
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_87470663
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:19 schreef On het volgende:

[..]

I know, net kleine gedichtjes. :P Ze zijn toch ook juist zo kort zodat ze eventueel in radiospotjes ingekocht konden worden? Vandaar 'the Commercial album'.
Geen idee, ik blijf het echt een geniale plaat vinden. Vooral Snakefinger en de sporadische gaststukjes van Fred Frith zijn goud. :)
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:12:52 #38
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_87472356
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 00:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vandaag bij het concert van de Red Sparowes heb ik ook maar gelijk deze gekocht:
[ afbeelding ]
Had em al op CD, maar ik wilde em liever op LP hebben :)
Deze heeft bij mij ook al veel rondjes gedraaid, toffe plaat.

Ik zit nog te twijfelen of ik naar de Utrechtse platenbeurs op 20 en 21 november ga. Ik woon al bijna 4 jaar op wandelafstand (ok, wel een half uur wandelen) van de jaarbeurs en ik ben daar nog nooit platen wezen scoren. :N

quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:34 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Zo'n periode heb ik ook gehad. Kreeg pas nog een pre-order binnen waarvan ik compleet vergeten was dat ik hem besteld had. Aan de ene kant wel leuk die verrassingen maar aan de andere kant ook wel zorgwekkend :)

Daarom spit ik liever de bakken in de platenzaak door. Dan hoef ik iig niet te wachten + je kan altijd een onverwachte parel tegenkomen.
pi_87473078
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:12 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Deze heeft bij mij ook al veel rondjes gedraaid, toffe plaat.

Ik zit nog te twijfelen of ik naar de Utrechtse platenbeurs op 20 en 21 november ga. Ik woon al bijna 4 jaar op wandelafstand (ok, wel een half uur wandelen) van de jaarbeurs en ik ben daar nog nooit platen wezen scoren. :N
Inderdaad, een hele vette plaat, ik luister hem eigenlijk te vaak :')
Het was op Roadburn trouwens wel heel druk steeds bij Earthless, ik denk dat ze een volgende keer nog best eens op de mainstage zouden kunnen staan.

Enne nice, is het waard om daar te zoeken naar stoner/metal platen?
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:35:38 #40
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_87473450
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:12 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Deze heeft bij mij ook al veel rondjes gedraaid, toffe plaat.

Ik zit nog te twijfelen of ik naar de Utrechtse platenbeurs op 20 en 21 november ga. Ik woon al bijna 4 jaar op wandelafstand (ok, wel een half uur wandelen) van de jaarbeurs en ik ben daar nog nooit platen wezen scoren. :N

Ik ben er al een tijdje niet geweest, maar das meer ook vanuit economische redenen :P
Je geeft altijd toch ff teveel geld uit.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:40:50 #41
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_87473747
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]


Inderdaad, een hele vette plaat, ik luister hem eigenlijk te vaak :')
Het was op Roadburn trouwens wel heel druk steeds bij Earthless, ik denk dat ze een volgende keer nog best eens op de mainstage zouden kunnen staan.

Enne nice, is het waard om daar te zoeken naar stoner/metal platen?
Volgens mij zijn die 2 genres altijd prima vertegenwoordigd (welk genre niet?) maar zoals ik al postte ben ik er nog nooit geweest.


quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:35 schreef timbob het volgende:

[..]

Ik ben er al een tijdje niet geweest, maar das meer ook vanuit economische redenen :P
Je geeft altijd toch ff teveel geld uit.
Geld... }:|
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:42:07 #42
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_87473824
dubbel.
pi_87476989
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:12 schreef Trashcanman het volgende:

Daarom spit ik liever de bakken in de platenzaak door. Dan hoef ik iig niet te wachten + je kan altijd een onverwachte parel tegenkomen.
Ik ook, maar tot voor kort had je hier in de buurt alleen cd winkels of als de zaken ook vinyl verkochten hadden ze alleen de grotere releases en niet, zeg, de nieuwe plaat van Suffocate for Fuck Sake :)
Daarnaast scheelt het vaak behoorlijk wat geld als je dingen in Amerika oid. besteld. Daar heb ik best wat wachttijd voor over.


quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

Enne nice, is het waard om daar te zoeken naar stoner/metal platen?
Laatste 2/3 keer was het zeker de moeite. Burningworldrecords(.com) staat er de laatste paar keer met een mooie stand. Millenium is er altijd wel met een bak met stoner/doom en er zijn ook altijd wel wat Duitsers met erg fijn plaatwerk. Afgelopen jaar bv. Khanate - Clean Hands Go Foul, Neurosis - Eye of Every Storm en Down - NOLA voor leuke prijsjes meegenomen.
Als je gaat, zorg dan wel dat je aan de rechterkant van de hal begint als je op zoek bent naar doom/stoner :) Of in ieder geval even de plattegrond bestudeerd.
pi_87477553
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:35 schreef mr_cucumber het volgende:
Laatste 2/3 keer was het zeker de moeite. Burningworldrecords(.com) staat er de laatste paar keer met een mooie stand. Millenium is er altijd wel met een bak met stoner/doom en er zijn ook altijd wel wat Duitsers met erg fijn plaatwerk. Afgelopen jaar bv. Khanate - Clean Hands Go Foul, Neurosis - Eye of Every Storm en Down - NOLA voor leuke prijsjes meegenomen.
Als je gaat, zorg dan wel dat je aan de rechterkant van de hal begint als je op zoek bent naar doom/stoner :) Of in ieder geval even de plattegrond bestudeerd.
Burning World Records heeft zeker mooie platen!
Ze stonden ook bij de Red Sparowes, en hopelijk volgende week donderdag bij Jex Thoth.
Jammer alleen dat die site van hun niet lekker werkt, je kunt niet browsen ;(
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  woensdag 13 oktober 2010 @ 04:43:14 #45
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_87484521
Ah, burning world staat er ook :)
Dan is een bezoek altijd wel de moeite waard.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 09:45:52 #46
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_87486925
Wat je moet doen voor de platenbeurs is:

- je maakt een mooi lijstje met alle platen die je graag wilt hebben.
- je zet ze op volgorde van beste plaat eerst.
- zoekt er wat thumbnailplaatjes bij
- print de lijst uit op mooi stevig papier.
- je laat die lijst lekker thuis liggen, want je vindt toch nooit wat je zoekt, maar komt wel altijd met teveel dingen thuis waarvan je eigenlijk vergeten was dat je die ook wilde.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_87499189
Is het verstandig om van te voren je toegangskaartje te kopen, of kan je het ook gewoon daar nog aan de kassa halen?
We all go a little mad sometimes. Haven't you?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:20:34 #48
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_87499493
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:11 schreef BroekJ1987 het volgende:
Is het verstandig om van te voren je toegangskaartje te kopen, of kan je het ook gewoon daar nog aan de kassa halen?
hangt er vanaf
je kan ze vaak vantevoren halen met 1 of 2 euro korting. en als je echt zeker wilt weten dat je als eerste binnen bent, kan je er 1 vantevoren halen.

als je ff 5 minuutjes kan wachten, kan je best aan de kassa een kaartje halen.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_87515266
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:11 schreef BroekJ1987 het volgende:
Is het verstandig om van te voren je toegangskaartje te kopen, of kan je het ook gewoon daar nog aan de kassa halen?
Haal ze zelf altijd vantevoren, dan weet je zeker dat je niet in de rij hoeft te staan. Platenbeurs is tegelijk met de verzamelaarsbeurs, en dat wil nog weleens erg druk zijn. Al viel het vorig jaar wel mee met de rijen.
pi_87515302
Mooi verhaal trouwens over Amoeba records in de US, die kennelijk 1.000 lp's per dag verkopen.

http://www.latimes.com/bu(...)1003,0,3767816.story
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')