Wat moet jet met een leren stuurtje op je slaapkamer??quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:33 schreef Anne het volgende:
Ik hoop wel dat ze niks weggooien. Er staan nog best wat spullen die ik nog wil hebben/verpatsen.
Iemand een leer stuurtje en/of stoelen kopen?
Tjezus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Hallo,
Diff is niet goed, ombouwen kan niet.
Ik kan weer helemaal opnieuw beginnen.
We hebben de niva nu rijdtbaar, rij maar even lanngs, dan kunnen we e.e.a even bespreken.
Hans
____________![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Mijn slaapkamer was (en is..) tevens mijn opslagplaats voor zutquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat moet jet met een leren stuurtje op je slaapkamer??
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:44 schreef Sounddragon het volgende:
En je Nijntje behang wordt vervangen voor iets met ééntjes en nulletjes
Damnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Hallo,
Diff is niet goed, ombouwen kan niet.
Ik kan weer helemaal opnieuw beginnen.
We hebben de niva nu rijdtbaar, rij maar even lanngs, dan kunnen we e.e.a even bespreken.
Hans
____________![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond het wel meevallen met die 'zut'quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer was (en is..) tevens mijn opslagplaats voor zut![]()
.
[..]
. Mijn kamer was/is blauwig (en een beetje groenig)
. Enige foto die ik kan vinden op FOK!
:
[ afbeelding ]
Ik had het over de slaapkamer bij m'n oudersquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen met die 'zut'
In je oude slaapkamer had je tenminste tv
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Allemaal mensen op facebook die geeneens een rijbewijs hebben en in de stad wonen die zeggen dat ik maar moet fietsenFlikker op zeg, als je er geen verstand van hebt, houd dan je mond..
Geen brood bij je zeker? Je hapt zo lekkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had het over de slaapkamer bij m'n ouders. Daar staat nog heel veel zut.
Morgen/Vanavond maar even op marktplaats of FOK! pleuren![]()
.
Jamaar, die TV die je daar ziet hangt nu in de woonkamer aan de muur. Weet je nog.
Wut. Ik reageer gewoon terugquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen brood bij je zeker? Je hapt zo lekker![]()
ME!!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Wut. Ik reageer gewoon terug.
]Jaja, nu hap ik wel ja. En nee, inderdaad geen brood bij. Ik ga dadelijk frietjes eten.
Hoe kan dat nou. Het is geen Limburg.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:33 schreef Sounddragon het volgende:
Ze maken een best stukkie vlaai hier in Lampenstad trouwens
Vlaams Limburg is ook Limburgquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:47 schreef Alfisti het volgende:
Dan vraag ik mij af: Komt er dan, uitgezonderd de trein richting de randstad, wel wat goeds uit Limburg aangezien je ook al vlaai blijkbaar beter ergens anders kunt halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |