Geen idee, wil eerst verhuizen, me heel grondig inwerken in het ziekenhuis in mijn project, en dáárna komt het sociale leven pas. Niet voor niets een studio gekozen zonder huisgenoten hier...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:58 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, wanneer ga je daten met Hootersmeisje?
een jongen uit Maastricht was zo ontzettend blij dat hij vorig jaar naar Utrecht verhuisde, ook vanwege de vrouwen. hij vond ze in Maastricht vreselijk en ging voor de mooie vrouwen wegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen idee, wil eerst verhuizen, me heel grondig inwerken in het ziekenhuis in mijn project, en dáárna komt het sociale leven pas. Niet voor niets een studio gekozen zonder huisgenoten hier...
Voel ook niet echt de drang om er echt iets van te maken a la stipjescraze. Leuk als het wat wordt, zo niet, zijn er wel weer nieuwe vrouwenwant oh my, Maastricht.
Goedzo!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
laatste post was voor Golfer dat ik met een vriendin ga, niet met J.
wat doe je (ook alweer) voor werk?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:47 schreef AnneX het volgende:
Ja, dan gooi ik hem/het/haar er nog een keer in.
Kan er geen genoeg van krijgen: palmbomen.
En dan zo gaan werken tot vanavond 21 uur.
Ja!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:
1 minuut zelfs.
maar je wilde iets zeggen wat je anders zeker zou vergeten
had het paar maanden geleden wel aan hem gevraagd. kwam ie iedere keer met iets vaags aan en wist ik niet of hij wilde dus ik zei op een gegeven moment dat ie niet zo vaag moest doen en als ie niet wilde dat hij dat gewoon moest zeggen. toen kwam eindelijk het hoge woord eruit dat hij geen zin had. daarna was ik het zat want had het voor hem al een keer verschovenquote:
Gras is altijd groener bij de buurtjesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een jongen uit Maastricht was zo ontzettend blij dat hij vorig jaar naar Utrecht verhuisde, ook vanwege de vrouwen. hij vond ze in Maastricht vreselijk en ging voor de mooie vrouwen weg
en des te meer meiden voor jouquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gras is altijd groener bij de buurtjes
oeh panty'squote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:51 schreef Tezz het volgende:
Hoi! Heerlijk gewerkt vannochtend.... en daarna panty'sgekocht op de markt.
@de TT: Steer, hoe is het met hootsermeiske?
volgens mij vallen ze allebei niet op Aziaten ofzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:53 schreef Tezz het volgende:
Sex isDus ga er voor FF en Steer!
Edit: ja niet met elkaar bedoel ik dan. Alhoewel. Misschien ook nog een idee?
Steer, Utrecht ook heurquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen idee, wil eerst verhuizen, me heel grondig inwerken in het ziekenhuis in mijn project, en dáárna komt het sociale leven pas. Niet voor niets een studio gekozen zonder huisgenoten hier...
Voel ook niet echt de drang om er echt iets van te maken a la stipjescraze. Leuk als het wat wordt, zo niet, zijn er wel weer nieuwe vrouwenwant oh my, Maastricht.
echt?? ik koop ze vaak bij de bijenkorf, voor 8 euro ofzo? die gaan echt tijden meequote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oeh panty's![]()
ik maak ze alleen altijd stuk na 1 of 2x. doei ¤ 20,- [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:53 schreef Tezz het volgende:
Sex isDus ga er voor FF en Steer!
Edit: ja niet met elkaar bedoel ik dan. Alhoewel. Misschien ook nog een idee?
We sterven zo nog eens uit jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
volgens mij vallen ze allebei niet op Aziaten ofzo?
Je wil me.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
serieus: hoe oud ben je?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:54 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Steer, Utrecht ook heurhier een halve flat vol (de andere helft zijn bejaarden ofzo)
maarre ga nou niet zo hard studeren dat je haar vergeet.... (want batsen is een goede manier van ontspanning, lichaamsbeweging en volgens oma bluezz ook nog erg fijn)
Ja inderdaad. Maar ja nood breekt (ooit) wet he!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
volgens mij vallen ze allebei niet op Aziaten ofzo?
Volgende keer gewoon mij uitnodigen .quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:
toen zou ik alleen gaan en last minute vroeg ik een vriendin mee die zich afvroeg waarom ik haar niet eerder vroeg. ik dacht eigenlijk dat zij niet wilde
Op de markt twee voor 15 euro. Is ook nog wel om te doen. En deze gaan redelijk lang mee normaal gesproken.......quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echt?? ik koop ze vaak bij de bijenkorf, voor 8 euro ofzo? die gaan echt tijden mee
ik heb netpanty's nodig, huidskleur. panty's van ¤ 40,- koop ik al niet meer bij de Papillon want zelfs die trek ik stukquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echt?? ik koop ze vaak bij de bijenkorf, voor 8 euro ofzo? die gaan echt tijden mee
Wilde ze niet meewerken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:56 schreef Bluezz het volgende:
Brief op de mat voor bevolkingsonderzoek borschtkanker (50+ he) Bel ik op om de afspraak te verzetten :
my god! Deze dame had ik bijna een telefoontraining aangeboden
moet ik dan gewoon neuken zeggen, vind ik ook weer zo platvloers....quote:
Oh! Ik herken het! (ja niet die 50+ hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:56 schreef Bluezz het volgende:
Brief op de mat voor bevolkingsonderzoek borschtkanker (50+ he) Bel ik op om de afspraak te verzetten :
my god! Deze dame had ik bijna een telefoontraining aangeboden
Panty'squote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:51 schreef Tezz het volgende:
Hoi! Heerlijk gewerkt vannochtend.... en daarna panty'sgekocht op de markt.
Ik heb een goud-achtige panty gekocht voor de bruiloft van zus. 1 keer gedragen dus, en nu zal ik m waarschijnlijk nooit meer dragen want de schoenen die ik aan had hebben afgegeven op m'n panty. En zitten er nu dus zwarte voeten aan/in/op. Die je NOOIT op precies dezelfde plek krijgt als je schoenenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
oeh panty's![]()
ik maak ze alleen altijd stuk na 1 of 2x. doei ¤ 20,- [ afbeelding ]
welnee das gewoon prima te begrijpen voor iedereenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:58 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
moet ik dan gewoon neuken zeggen, vind ik ook weer zo platvloers....
of wat meer retro van bil gaan
mag jij een weekend weg dan van je vrouw?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon mij uitnodigen .
dan moet je je benen scherenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Panty'sIk heb er ook nog 1 liggen, maar draag liever leggings eigenlijk qua jeuk.
Nou alles is beter dan het woord batsen. Dat zeiden we vroeger op school. Maar nu ik tot de 'grote mensen' behoor noem ik het toch echt anders hoor!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:58 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
moet ik dan gewoon neuken zeggen, vind ik ook weer zo platvloers....
of wat meer retro van bil gaan
De liefde bedrijven? Vrijen? gemeenschapquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou alles is beter dan het woord batsen. Dat zeiden we vroeger op school. Maar nu ik tot de 'grote mensen' behoor noem ik het toch echt anders hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |