Geen idee, wil eerst verhuizen, me heel grondig inwerken in het ziekenhuis in mijn project, en dáárna komt het sociale leven pas. Niet voor niets een studio gekozen zonder huisgenoten hier...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:58 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, wanneer ga je daten met Hootersmeisje?
een jongen uit Maastricht was zo ontzettend blij dat hij vorig jaar naar Utrecht verhuisde, ook vanwege de vrouwen. hij vond ze in Maastricht vreselijk en ging voor de mooie vrouwen wegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen idee, wil eerst verhuizen, me heel grondig inwerken in het ziekenhuis in mijn project, en dáárna komt het sociale leven pas. Niet voor niets een studio gekozen zonder huisgenoten hier...
Voel ook niet echt de drang om er echt iets van te maken a la stipjescraze. Leuk als het wat wordt, zo niet, zijn er wel weer nieuwe vrouwenwant oh my, Maastricht.
Goedzo!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
laatste post was voor Golfer dat ik met een vriendin ga, niet met J.
wat doe je (ook alweer) voor werk?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:47 schreef AnneX het volgende:
Ja, dan gooi ik hem/het/haar er nog een keer in.
Kan er geen genoeg van krijgen: palmbomen.
En dan zo gaan werken tot vanavond 21 uur.
Ja!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:
1 minuut zelfs.
maar je wilde iets zeggen wat je anders zeker zou vergeten
had het paar maanden geleden wel aan hem gevraagd. kwam ie iedere keer met iets vaags aan en wist ik niet of hij wilde dus ik zei op een gegeven moment dat ie niet zo vaag moest doen en als ie niet wilde dat hij dat gewoon moest zeggen. toen kwam eindelijk het hoge woord eruit dat hij geen zin had. daarna was ik het zat want had het voor hem al een keer verschovenquote:
Gras is altijd groener bij de buurtjesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een jongen uit Maastricht was zo ontzettend blij dat hij vorig jaar naar Utrecht verhuisde, ook vanwege de vrouwen. hij vond ze in Maastricht vreselijk en ging voor de mooie vrouwen weg
en des te meer meiden voor jouquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gras is altijd groener bij de buurtjes
oeh panty'squote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:51 schreef Tezz het volgende:
Hoi! Heerlijk gewerkt vannochtend.... en daarna panty'sgekocht op de markt.
@de TT: Steer, hoe is het met hootsermeiske?
volgens mij vallen ze allebei niet op Aziaten ofzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:53 schreef Tezz het volgende:
Sex isDus ga er voor FF en Steer!
Edit: ja niet met elkaar bedoel ik dan. Alhoewel. Misschien ook nog een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |