abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87287237
Spelen er nog meer mensen hier op Fok de beta van Company of Heroes online??

Company of Heroes online is de gratis versie van (hoe kan het ook anders) Company of heroes, je kan dus ook gratis multiplayer spelen wat erg gaaf is.

Zelf ben ik airborne commander, iemand ervaring met andere commanders?
Ben zelf niet helemaal blij met airbone, met name de at-guns die je kan droppen zijn zodanig duur dat ik ze eigenlijk niet gebruik wat wel erg zonde is.
pi_87864483
Ik ben er een paar dagen geleden mee gestart, maar poe, wat ben ik hier slecht in...
pi_87967898
Zonde dat niet meer mensen het spelen.
Als je het wel een leuke game vind kan ik je wel wat meer uitleg geven ^O^
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:53:34 #4
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_87972140
Ik vond de normale company of heroes wel leuk om te spelen, is dit gewoon hetzelfde maar dan online en gratis? *)
Hoe dik is dat dan wel niet?
pi_87984914
Ja dit is vrijwel hetzelfde, en gratis inderdaad.
Verschil is dat je nu Hero squads kunt maken (zijn net iets beter) en door te spelen je een hoger level krijgt waarmee je dus weer dingen kan unlocken.
De balans is wel minder in dit spel dan in de normale COH maar omdat het gratis is nog steeds erg leuk en goed.
pi_91562071

Wie heeft deze nieuwe uitvoering inmiddels al gespeeld? Het is gratis te downloaden en het levelen is ook nog eens gratis. Mocht je het sneller willen levelen dan kun je zogenaamde COHO punten kopen tegen geld. Is uiteraard niet nodig. Door het online te spelen krijg je dubbel zoveel punten dan wanneer je tegen de computer speelt.

Je kunt enorm veel uitbreidingen en toevoegingen vrij spelen wat het oorspronkelijke spel nog gevarieerder maakt. Bijvoorbeeld:
Antitank teams (antitank gun + 2x2paratroopers (incl. recoilless).
Verschillende soorten riflemen met allemaal verschillende vaardigheden.
Repair engineers etc etc.

Ik ben het al enkele weken aan het spelen, vooral omdat ik CoH sowieso nog regelmatig opstartte. In ieder geval is het me nog niet gelukt om in deze uitvoering een hard computer te verslaan.....

Ben dus benieuwd of er meer Fok!kers zijn die het ontdekt hebben.

Post dus hier je ervaringen en tips.

http://www.companyofheroes.com
http://en.wikipedia.org/wiki/Company_of_Heroes_OnlineCompany of Heroes Online

Ik wil wel online, maar ben meer een turtle. Als ik online ga spelen word ik waarschijnlijk direct afgemaakt door de blitzkrieg duitse partij. Mensen aanwezig die interesse hebben om eens online te gaan knallen?
  woensdag 19 januari 2011 @ 14:42:47 #7
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_91562120
Voeg me toe: HerrKolditz
pi_91562215
Zit op m'n werk. Dus ik voeg je wel toe als ik thuis ben! ^O^

Mijn CoHO usernaam: TalonNL
pi_91665957
Heb t ook maar geinstalleerd weer.. Begonnen met Single Player levelen, nu in Carentan. Komt me allemaal wel bekend voor enzo, is zeker dezelfde Single Player campain als van de originele CoH? Vind t wel leuk spel, maar het spelen online tegen anderen is altijd zo gerushed enzo.. Ik ben er ook gewoon niet goed in, verliezen :P

Zag dat er een CoH: Tales of Valor is van niet zo lang geleden. Misschien die maar eens installeren voor de SP Campain.
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:52:12 #10
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_91666107
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef Atreidez het volgende:
Heb t ook maar geinstalleerd weer.. Begonnen met Single Player levelen, nu in Carentan. Komt me allemaal wel bekend voor enzo, is zeker dezelfde Single Player campain als van de originele CoH? Vind t wel leuk spel, maar het spelen online tegen anderen is altijd zo gerushed enzo.. Ik ben er ook gewoon niet goed in, verliezen :P

Zag dat er een CoH: Tales of Valor is van niet zo lang geleden. Misschien die maar eens installeren voor de SP Campain.
Tales of Valor is de minste naar mijn mening. Origineel blijft het beste :)
pi_91666362
Ja, maarja, al een keer gespeeld ;) Opposing fronts ook.. Waar speelt tales of valor zich af dan met de SP campain? Als t Afrika is, of de pacific, dan hoeft t voor mij niet. Ga ik wel weer Men of War spelen :P
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:58:10 #12
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_91666383
Ik speel gewoon soms de normale CoH online. ^O^
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  vrijdag 21 januari 2011 @ 17:01:07 #13
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_91666522
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:58 schreef Graseter het volgende:
Ik speel gewoon soms de normale CoH online. ^O^
Is wel het eerlijkst. Soms krijg je tegenstanders voor je met zoveel special unit (paars e.d.), dan maak je bijna geen kans. Slecht uitgebalanceerd..
pi_91666851
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef Atreidez het volgende:

Zelfde SP inderdaad. Tales of Valor is maar een klein spel. Het speelt ook iets anders dan de normale CoH...je kunt namelijk zelf schieten enzo :S
pi_91738397
Ben er ook weer mee begonnen, voeg me toe: Xcessive
pi_91853929
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 09:22 schreef X-Cessive het volgende:
Ben er ook weer mee begonnen, voeg me toe: Xcessive
Ik ga je straks even toevoegen Xcessive.
  donderdag 3 februari 2011 @ 16:17:58 #17
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_92278694
Het spel wordt stopgezet volgens hier:
http://tweakers.net/nieuw(...)f-heroes-online.html
Hoe dik is dat dan wel niet?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 01:14:09 #18
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_92307021
quote:
9s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:17 schreef ThaRooP het volgende:
Het spel wordt stopgezet volgens hier:
http://tweakers.net/nieuw(...)f-heroes-online.html
Ze hebben er toch betaalbaar model uit kunnen slaan denk ik. Oh well, terug naar de gewone CoH
pi_92312213
Erg jammer dat ze ermee stoppen. Inderdaad dan toch maar voor een tientje de hele pack kopen. Zelf ga ik even afwachten wat ze gaan doen, denk dat ze wel met een vervolg komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')