Nee, jij bent liefquote:
Ik heb geen idee, hij heeft me niet verteld wat zn naam was, wel dat ie het commentaar op de frontpage het leukste vondquote:
Snoetepetoetjequote:
Haiquote:
Wokkeltjequote:
Schattepatatjequote:
Komt er aan en als ik het niet heb dan zorg ik daar wel voorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kopje thee is wel lekker. Kaneel, als je hebt.
't gaatquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
Hoe is het Ferb?
Jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat heb je voor plannen dan?![]()
![]()
[..]
Mooi he
Oh ik hou normaal ook niet van kokos hoor, maar dit is echt heeeeeeeeeeeul subtiel en erg lekker!![]()
Verder vind ik kokos ook heel ranzig, in alles eigenlijk
[..]
Oh noessss. Lag je in bed?
Suikerrrrrr!![]()
Hoiquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben niet z van dat kleffe hoien enzo.Sorry. Ik val altijd gewoon maar binnen
Hey Janiesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben niet z van dat kleffe hoien enzo.Sorry. Ik val altijd gewoon maar binnen
Waarom niet? ik heb ook niks meer liggenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb zoooo'n zin in chocolade, al de hele dag eigenlijk en toen stonden ze op de banenmarkt met marsen enzo en heb ik niets gepakt
Ja, hoiquote:
je bent een schatjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt er aan en als ik het niet heb dan zorg ik daar wel voor
* Trevland zet een kopje met kaneel thee neer voor Droompje
Omdat ik me kon inhoudenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Janies![]()
![]()
[..]
Waarom niet? ik heb ook niks meer liggen
Geef toch niks gekkiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, hoi
Ik zeg wel hoi, maar meestal niet tegen iedereen en het hoeft ook niet teruggezegd te worden ofzoMaar het stoort me niet dat het wel gebeurt, wilde alleen even duidelijk maken dat ik er niets mee bedoel als ik niet enthousiast hoi roep
Trevquote:
Moet ook gebeurenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:32 schreef Ferb het volgende:
[..]
't gaat![]()
Morgen maar een dagje proberen
En hoe ist met u?
[..]
Ja
quote:
Ja joh, maar het is ook niet nodig per se en soms is een topic bijna alleen maar hoi en doei en pfoe.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, hoi
Ik zeg wel hoi, maar meestal niet tegen iedereen en het hoeft ook niet teruggezegd te worden ofzoMaar het stoort me niet dat het wel gebeurt, wilde alleen even duidelijk maken dat ik er niets mee bedoel als ik niet enthousiast hoi roep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |