laters giertjequote:
Ja, mooi dat je nummer 1 bent!quote:
Geef DM maar weer de schuldquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, mooi dat je nummer 1 bent!goed bezig!
En we zijn derde, omdat DaMart zo nodig nog moest mucken, 3 minuten, nadat gf m volmaakte![]()
Bis Later Eendjequote:
ja, hij rekent van de eerste tot de laatste post... dus als MPG en DM hun post weghalen, zijn we misschien wel 2e...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geef DM maar weer de schuld
[..]
Bis Later Eendje![]()
Hey Enfequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:23 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ik ben er weer!
En om 'm voor de horny bastards gelijk maar even in te koppen; mn beurt bij de fysio was heerlijk.![]()
![]()
![]()
En boodschapjes gedaan, vnaavond spinaziestamppot met zalmburer etenLekker!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
![]()
en wat is er mis met een gewone hamburger?
Hier is het goed en daar?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]Hoe ist?
Niks, maar blijkbaar is dit lekker bij spinazie
Hey LLquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
WTF heb ik heel topic 2000 gemist?
Dat krijg je met die spammerts hierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
Noujaaaaaaa wat vervelend
Ja, heel goed, ben bij de fysio geweest, dan voel ik me altijd weer goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is het goed en daar?
Lijkt mij niet, denk ook meer door het woordje zalm er bij
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
Noujaaaaaaa wat vervelend
ongelofelijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat krijg je met die spammerts hier
Fijn alleen wel wat minder van de spierpijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, heel goed, ben bij de fysio geweest, dan voel ik me altijd weer goedWel altijd spierpijn, maar mn rug is altijd weer helemaal los
Ach, dat is niet zo ergquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fijn alleen wel wat minder van de spierpijnmaar die gaat wel weer weg
Ik geloof je graagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ach, dat is niet zo ergDat heb ik 10x liever dan die pijn in mn schouder of mn rug die weer eens vastzit.
Waarvan heb je dan foto's gemaakt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, heb toch nog wel een aantal mooie foto's kunnen maken
Mag wel ook op de ruim 200 foto's
Dieren in de dierentuinquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarvan heb je dan foto's gemaakt?
lazy assquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan pas eten maken als mijn vriend de bloem meeneemt
ik heb echt geen zin om nu weer terug naar de winkel te gaan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |