Gooi maar in TTK hoor. Zit nu in de trein, dus dan gaat dat wat lastigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:42 schreef MPG het volgende:
DAMART,
Is dit iets voor TTK: Nobelprijs Literatuur voor Mario Vargas Llosa ?
Gelijk heb jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan pas eten maken als mijn vriend de bloem meeneemt
ik heb echt geen zin om nu weer terug naar de winkel te gaan hoor
Shagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gooi maar in TTK hoor. Zit nu in de trein, dus dan gaat dat wat lastig.
Rijst met zelfgemaakte kippenragoutquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelijk heb jeen wat komt er daar op het menu te staan?
Oehhhh lekkerrrrrquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rijst met zelfgemaakte kippenragout
lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rijst met zelfgemaakte kippenragout
dat wel maar het is zeer zeker de moeite waardquote:
egwelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wel maar het is zeer zeker de moeite waard
Ja vind je?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
kut met peren wat een saai grijs weer. Bah.
Met dit weer is het de hele dag alsof de tijd stil staat. Op een goed moment wordt het weer donker en dat was het wel weer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja vind je?Ik vond het vanochtend juist heerlijk, het rook zo lekker koud, als in de winter
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met dit weer is het de hele dag alsof de tijd stil staat. Op een goed moment wordt het weer donker en dat was het wel weer.
ik zal blij zijn als december voorbij isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat is idd zo. Nouja, wees blij dat het nog geen december is, dan was het nu allang pikdonker geweest
Geen zin in?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zal blij zijn als december voorbij is
al die verjaardagen en feestdagen bah
nee daar heb ik absoluut geen zin inquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Geen zin in?
Ik heb wel zin in de winter enzo
Oh okequote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee daar heb ik absoluut geen zin in
ben dan zelf ook jarig al dat gedoe eromheen kan er prima zonder
Vooral die feestdagenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zal blij zijn als december voorbij is
al die verjaardagen en feestdagen bah
mazzel MPGquote:
Is dat zo? even kijken of dat echt uitmaakt!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:18 schreef MaleDuck het volgende:
En we zijn derde, omdat DaMart zo nodig nog moest mucken, 3 minuten, nadat gf m volmaakte![]()
Ja, het werktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat zo? even kijken of dat echt uitmaakt!
Gelukkig is er een 'Siberische' winter voorspeld voor Nederlandquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral die feestdagen
verder zie ik wel een beetje tegen sneeuw en gladheid op deze keer
Nee, van mij mag het meteen weer half maart worden
zou dat ook lukken met topic 1000quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het werkt.
[KSC#2000] Het jubileum goldfinger1963 07-10-2010 14:44 1.50 posts
Nou, topic 1000 was nog sneller vol dan in de stats staat... alleen heeft BX toen een aantal posts weggehaald, zodat ook mensen die in dat kwartier dat het eigenlijk open was niet online waren, er nog konden postenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou dat ook lukken met topic 1000
toen was er zeker nog snelpostblokquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, topic 1000 was nog sneller vol dan in de stats staat... alleen heeft BX toen een aantal posts weggehaald, zodat ook mensen die in dat kwartier dat het eigenlijk open was niet online waren, er nog konden posten.
Nee, dat zijn pure anti-spam maatregelen zoals die vaker zouden moeten geldenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toen was er zeker nog snelpostblok
quote:
ze heeft 30 minuten met diepe uithalen liggen snikken bij mequote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:05 schreef wel.o.k het volgende:
soms worden kinderen echt op een verkeerd tijdstip wakker![]()
* miniwok mijn bed is nat![]()
na het verschonen maar slapen in bed
Was het zo erg?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:41 schreef wel.o.k het volgende:
dit was een voorteken
[..]
ze heeft 30 minuten met diepe uithalen liggen snikken bij me
hele natte plek in mijn overhemd![]()
waar was ze verdrietig om ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:41 schreef wel.o.k het volgende:
dit was een voorteken
[..]
ze heeft 30 minuten met diepe uithalen liggen snikken bij me
hele natte plek in mijn overhemd![]()
een extra lang weekend dusquote:
Ja, lekker even weg. Dagje niets doen en een paar dagen wandelen, foto's maken, toerist spelen, etcquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een extra lang weekend dus
Lekker johquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, lekker even weg. Dagje niets doen en een paar dagen wandelen, foto's maken, toerist spelen, etc
En een ijsje eten als de ijssalon nog open is
Ja, zeker alleen, even lekker rustquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker johga je alleen? Ik ga over 2 weken ook nog een lang weekend weg
geen ideequote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar was ze verdrietig om ?
belgie kennende zal die nog wel open zijn als het nog een beetje goed weer isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, lekker even weg. Dagje niets doen en een paar dagen wandelen, foto's maken, toerist spelen, etc
En een ijsje eten als de ijssalon nog open is
Wel vet jammer dat Luxemburg niet in België ligt he Snuggles?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
belgie kennende zal die nog wel open zijn als het nog een beetje goed weer is
dr snuggels vliegt naar de regenboog toequote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel vet jammer dat Luxemburg niet in België ligt he Snuggles?
met zijn raket naar de MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dr snuggels vliegt naar de regenboog toe
Nog erger, die ijssalon is in Saarburgquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel vet jammer dat Luxemburg niet in België ligt he Snuggles?
Mathilda Blikvangerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
met zijn raket naar de MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |