abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:22:00 #276
318739 Mulberry
Verziekt je taal.
pi_87298779
Je belt toch meteen de crisisdienst of de zelfmoordlijn als je echt in een diep dal zit?
pi_87298949
Het enige waar ik Antonie Kamerling van ken is van een verschijning in Power Unlimited héél lang geleden. Ik wist toen ook al eigenlijk niet wie hij was dus meh.
Conscience do cost.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:26:46 #278
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_87299009
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:22 schreef Mulberry het volgende:
Je belt toch meteen de crisisdienst of de zelfmoordlijn als je echt in een diep dal zit?
Ja, ik in ieder geval wel.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_87299078
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:22 schreef Mulberry het volgende:
Antonie heeft natuurlijk wel de nodige ervaring met psychiaters etc. en in zijn beleefdwereld was er op dat moment misschien geen hoop meer.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:28:47 #280
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_87299105
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:19 schreef Mulberry het volgende:
Waarom pleegde hij nou werkelijk zelfmoord? Dat je niet kan doorbreken is toch niet zo erg, ik wil ook wel eens dingen , dan pleeg ik ook geen zelfmoord als het niet lukt.
Hoe kom je daar bij? Hij was populair in o.a. Nederland en nog wat andere landen en had werk zat. Z'n agenda voor 2011 zat al vol.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_87299121
Toch denk ik als hij al die reacties zou zien misschien had dat nog wat gedaan.

Dus depressieve bekende Nederlander doodverklaren en dan moet hij verplicht met een psychiater televisie kijken.

Het opmerkelijke als dat zou helpen zouden al die zenders zich bedonderd voelen terwijl ze met de uitzendingen een mensenleven hebben gered.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:31:21 #282
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_87299232
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:19 schreef Mulberry het volgende:
Waarom pleegde hij nou werkelijk zelfmoord? Dat je niet kan doorbreken is toch niet zo erg, ik wil ook wel eens dingen , dan pleeg ik ook geen zelfmoord als het niet lukt.
Hij pleegde zelfmoord omdat ie zwaar depressief was.
( Dat ie niet kon doorbreken is hooguit een trigger geweest voor die depressie. )
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_87299236
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:29 schreef Wilskracht het volgende:

Dus depressieve bekende Nederlander doodverklaren en dan moet hij verplicht met een psychiater televisie kijken.

Het opmerkelijke als dat zou helpen zouden al die zenders zich bedonderd voelen terwijl ze met de uitzendingen een mensenleven hebben gered.
Daar zal de depressieve BN'er vast aan meewerken, aan zo'n circus. Hij zal ze ook ruim van tevoren inlichten dat hij op het punt staat zelfmoord te plegen. Of wil je dit geintje iedere week herhalen (er zijn tientallen BN'ers depressief)
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87299277
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:29 schreef Wilskracht het volgende:

Wie weet is juist de gouden kooi van het "beroemd zijn" wel vaak de oorzaak van een depressie bij beroemde mensen

Dus als al die mensen positief over hem zijn, wordt hij/zij gestimuleerd om de schijn op te houden
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_87299310
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:31 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Daar zal de depressieve BN'er vast aan meewerken, aan zo'n circus. Hij zal ze ook ruim van tevoren inlichten dat hij op het punt staat zelfmoord te plegen.
Albert Verlinde was niet verbaasd dat hij zelfmoord heeft gepleegd dus er was een kans dat dit ging gebeuren.
pi_87299333
het is wel een mooi script voor een film, Wilskracht :)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:34:03 #287
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_87299365
Tering hé, wat een dom achterafgeouwehoer. Of ie wel of niet geholpen had kunnen worden, en hoe dan.

Mensen, één les:

Zoals de winnaar heeft de zelfmoordenaar altijd gelijk.
pi_87299390
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:32 schreef Wilskracht het volgende:

[..]

Albert Verlinde was niet verbaasd dat hij zelfmoord heeft gepleegd dus er was een kans dat dit ging gebeuren.
Zo zijn er veel meer 'bekende' Nederlanders die depressief zijn en waarvan er wel iemand in de omgeving is te vinden, die zal verklaren dat hij niet erg verbaasd was over de zelfmoord (al dat er van zou komen)

En dan wil je iedere week dat ongeloofwaardige circus opstarten? :+
pi_87299416
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:34 schreef Ringo het volgende:
Tering hé, wat een dom achterafgeouwehoer. Of ie wel of niet geholpen had kunnen worden, en hoe dan.

Mensen, één les:

Zoals de winnaar heeft de zelfmoordenaar altijd gelijk.
Dat weet ik niet want heeft veel zelfmoord pogingen mislukken en die proberen het dan niet allemaal nog een 2e keer.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:36:07 #290
318739 Mulberry
Verziekt je taal.
pi_87299448
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:28 schreef popolon het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij? Hij was populair in o.a. Nederland en nog wat andere landen en had werk zat. Z'n agenda voor 2011 zat al vol.
Hij wou doorbreken in Amerika maar het lukte niet ofzo.

Ik weet hoe depressief werken... ik vind het vreemd dat hij niet zware hulp heeft gekregen.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:36:13 #291
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_87299452
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:35 schreef Wilskracht het volgende:

[..]

Dat weet ik niet want heeft veel zelfmoord pogingen mislukken en die proberen het dan niet allemaal nog een 2e keer.
Dat zijn dan ook geen zelfmoordenaars. Zoals gelijkspelers of verliezers ook geen winnaars zijn.
pi_87299475
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:34 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Zo zijn er veel meer 'bekende' Nederlanders die depressief zijn en waarvan er wel iemand in de omgeving is te vinden, die zal verklaren dat hij niet erg verbaasd was over de zelfmoord (al dat er van zou komen)

En dan wil je iedere week dat ongeloofwaardige circus opstarten? :+
Hij is was swager van Antony Kamerling hij is getrouwd met Ono Hoes de broer van Ia Hoes
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:37:07 #293
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_87299488
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:36 schreef Mulberry het volgende:

[..]

Hij wou doorbreken in Amerika maar het lukte niet ofzo.

Ik weet hoe depressief werken... ik vind het vreemd dat hij niet zware hulp heeft gekregen.
Dat heeft ie misschien wel?
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_87299507
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:36 schreef Wilskracht het volgende:

[..]

Hij is was swager van Antony Kamerling hij is getrouwd met Ono Hoes de broer van Ia Hoes
Dat weet ik en dus vind je het wel een goed idee? Er zijn veel meer depressieve 'bekende' Nederlanders dan wij nu weten.
pi_87299524
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:37 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Dat heeft ie misschien wel?
Volgens Albert Verlinde heeft hij hulp gekregen maar mocht dat niet baten.
pi_87299559
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:37 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Dat weet ik en dus vind je het wel een goed idee?
Al is er maar 1% kans dat zou ik voor gaan.
pi_87299628
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:36 schreef Wilskracht het volgende:

[..]

swager? is dat een zwager van een Surinamer of zo?
pi_87299659
anyway, hoe heeft hij het gedaan?
pi_87299690
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:40 schreef Klaudias het volgende:

[..]

swager? is dat een zwager van een Surinamer of zo?
oud keeper van Heerenveen
pi_87299725
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:40 schreef Shasty het volgende:
anyway, hoe heeft hij het gedaan?
onbekend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')