Jawel, maar een man draagt doorgaans geen lippenstift.quote:
Wel als de vrouw in kwestie van die goedkope, aflatende HEMA-lippenstift op heeftquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jawel, maar een man draagt doorgaans geen lippenstift.
Soms wel. Dus het kan wel!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jawel, maar een man draagt doorgaans geen lippenstift.
yupquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:08 schreef Chowi het volgende:
Wat mij laatst opviel is dat dezesmiley een onnatuurlijke vorm heeft. Heb je ooit iemand gezien met zo'n hoofd?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:08 schreef Chowi het volgende:
Wat mij laatst opviel is dat dezesmiley een onnatuurlijke vorm heeft. Heb je ooit iemand gezien met zo'n hoofd?
quote:
Das gewoon haar in een scheiding..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:08 schreef Chowi het volgende:
Heb jij ooit iemand met zo'n rond hoofd gezienquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:08 schreef Chowi het volgende:
Kijk maar 'ns goed naar Danny,quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb jij ooit iemand met zo'n rond hoofd gezien?
Dat is pas onnatuurlijk.
Crewbash, 2 weken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Kijk maar 'ns goed naar Danny,.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Kijk maar 'ns goed naar Danny,.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb jij ooit iemand met zo'n rond hoofd gezien?
Dat is pas onnatuurlijk.
En dezequote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:08 schreef Chowi het volgende:
Dat bestaat heul wel echtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |