abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87278727
Bluezz wat grappig!

The Peter Principle is the principle that "in a hierarchy every employee tends to rise to their level of incompetence".

It was formulated by Dr. Laurence J. Peter and Raymond Hull in their 1969 book The Peter Principle, a humorous treatise which also introduced the "salutary science of hierarchiology", "inadvertently founded" by Peter
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:35:18 #2
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_87278770
wel een valide theorie :D
Confidence through competence
pi_87278789
:D Hét boekje, met als ondertitel : "Waarom alles altijd verkeerd gaat".
pi_87278834
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:13 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Heb je al veel mensen aangestuurd? :')
Nee :7 Ik ga ze over een uurtje verblijden met de melding dat ze voortaan hun administratieve ellende ook naar mij mogen sturen :P

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:15 schreef Isabeau het volgende:
Stoer, P 8-) We hebben een heuse manager in ons kookmidden *O*
:{w TAV is een echte manager. Ik volg de methode "Bluf your way into...." :7

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:
succes P. met al je nieuwe verantwoordelijkheden!
Ja dank je 8-) We zullen zien wat het doet. Denk niet dat ze goed gaan reageren als ik zeg "Zo, nu ben ik de baas en jullie doen wat ik zeg.... " :P

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:16 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Die hadden we al }:|
Dat zeg ik toch net? :7

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:17 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

:D
leven van een vrijgezel heeft ook zn voordelen
Check :9

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:24 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Grote baas _O_
Die alsmaar kleiner wordt ;)
Hoe weet jij dat nou :?

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:26 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren overigens ook een leuke wet gelezen, Peter's Law
Ik heb heul geen wet! Behalve dan mijn wil 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_87278871
De journalist begint met voorbeelden die er niet om liegen _O-
Toch maar eens lezen :+
pi_87278976
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:35 schreef Stereotomy het volgende:
wel een valide theorie :D
Mensen maken meestal wel promotie, maar andersom gebeurt zelden. Op de apotheek was een teamleider die dat werk echt niet aan kon en al regelmatig sturing kreeg van hogerhand om te helpen. Toen ook dat allemaal niet hielp (of alleen tijdelijk) werd besloten dat ze een stap terug moest doen en weer gewoon medewerkster moest worden, Hup, ziektewet in en nooit terug gekomen. Mensen kunnen dat blijkbaar niet aan. Te veel schande of zo :?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_87278996
Ik word heel boos aangestaard door onze zwarte kat (en die kan boos kijken!).

Hoe durf ik dat herriemaakding weer te voorschijn te halen! }:|
de stofzuiger dus :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87279000
Hoe herken je exact het verschil tussen wel met was bewerke en niet met was bewerkte citroenen
pi_87279029
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef flying-dutchman het volgende:
Hoe herken je exact het verschil tussen wel met was bewerke en niet met was bewerkte citroenen
als je ze aan kan steken en ze blijven een paar uur branden dan is hij met was bewerkt O-)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87279046
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef DarkElf het volgende:

:D huisdieren kunnen zo hilarisch doen :D
pi_87279060
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D huisdieren kunnen zo hilarisch doen :D
Hij zit nu heel lief naast me te knorren, ze vergeten ook snel iig :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:43:23 #12
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_87279106
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mensen maken meestal wel promotie, maar andersom gebeurt zelden. Op de apotheek was een teamleider die dat werk echt niet aan kon en al regelmatig sturing kreeg van hogerhand om te helpen. Toen ook dat allemaal niet hielp (of alleen tijdelijk) werd besloten dat ze een stap terug moest doen en weer gewoon medewerkster moest worden, Hup, ziektewet in en nooit terug gekomen. Mensen kunnen dat blijkbaar niet aan. Te veel schande of zo :?
Ik heb het hier wel met regelmaat zien gebeuren dat mensen een demotie krijgen. Probleem is dan vaak vooral dat ze met alle beschadingen die ze oplopen wel binnen de organisatie blijven.

Ik heb zelf 2 keer iemand uit functie gezet omdat ze gewoon echt niet meekonden, gelukkig waren die op leeftijd zodat ik ze min of meer gedwongen van de vervroeg uittreden regeling gebruik kon laten maken.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_87279113
@ Pee, je postte over je gewichtsafname ~O>

Leuk stukje uit het begin van het boekje : Ik ben na al mijn onderzoek tot de conclusie gekomen dat incompetentie overal en altijd voorkomt : Ik verwacht nu dat politici hun verkiezingsbeloften niet zullen kunnen inlossen. Als zij al iets doen, neem ik aan dat het 't uitvoeren van de beloften van hun tegenstanders zal zijn.

:')
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 oktober 2010 @ 11:44:29 #14
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_87279149
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef DarkElf het volgende:

Je hoeft maar iets van een stofzuiger te laten zien aan Bellefleur en ze zit op zolder in het achterste hoekje _O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_87279151
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:41 schreef DarkElf het volgende:

[..]

als je ze aan kan steken en ze blijven een paar uur branden dan is hij met was bewerkt O-)
mjah ze hebben geen lontje he
pi_87279156
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:41 schreef DarkElf het volgende:

Elf :D

Ga je limoncello maken, Fly? :9
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 oktober 2010 @ 11:44:58 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_87279167
Op naar de VU :W
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_87279175
limoncello :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87279177
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:43 schreef Bluezz het volgende:
@ Pee, je postte over je gewichtsafname ~O>

Leuk stukje uit het begin van het boekje : Ik ben na al mijn onderzoek tot de conclusie gekomen dat incompetentie overal en altijd voorkomt : Ik verwacht nu dat politici hun verkiezingsbeloften niet zullen kunnen inlossen. Als zij al iets doen, neem ik aan dat het 't uitvoeren van de beloften van hun tegenstanders zal zijn.

Ik ben een stukkie jonger dan jij, maar bekruipt jou nou ook steeds het 'er is niets nieuws onder de zon' gevoel bij van alles en nog wat? :D
pi_87279219
ff dweilen zo (vinden die rotbeesten ook leuk, kan je zo leuk doorheen rennen en glijden :') ) en daarna vast t eten klaarmaken zodat ik t vanavond alleen nog maar in de oven moet schuiven.

T wordt cottage pie :9 (gehakt, tomaat, wortel en tuinerwtjes) met een aardappelpuree (de mr mag de pureeknijper hanteren) /kaas laag erover.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87279297
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als je kerst met je ouders viert :P
jaahaa :D

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:29 schreef Isabeau het volgende:

FFT, het is ook onderdeel van je persoonlijkheid om je omgeving niet te willen laten zien hoe ongelukkig je je voelt ;)
dat wel maar het ging over altijd jezelf zijn. volgens mij was hij niet zichzelf toen.

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:31 schreef Stereotomy het volgende:
Hey, hootersmeisje heeft op m'n Facebook gekrabbeld. _O-

Gaat goehoed. *) Nu ff goed managen ivm het rare meisje. :')
wat krabbelde ze? heeft ze ook hyves? dan kan ik haar opzoeken ~O>
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_87279322
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:46 schreef DarkElf het volgende:
ff dweilen zo (vinden die rotbeesten ook leuk, kan je zo leuk doorheen rennen en glijden :') ) en daarna vast t eten klaarmaken zodat ik t vanavond alleen nog maar in de oven moet schuiven.

T wordt cottage pie :9 (gehakt, tomaat, wortel en tuinerwtjes) met een aardappelpuree (de mr mag de pureeknijper hanteren) /kaas laag erover.
lekker cottage pie! :9
pi_87279324
Lekker, Elf! Ik twijfel nog, zelf koken of uit eten.
pi_87279337
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker, Elf! Ik twijfel nog, zelf koken of uit eten.
hoezo twijfel je daarover :? uit eten gaan!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:51:21 #25
55709 Stereotomy
pi_87279412
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:43 schreef TAV74 het volgende:

Ik heb zelf 2 keer iemand uit functie gezet omdat ze gewoon echt niet meekonden, gelukkig waren die op leeftijd zodat ik ze min of meer gedwongen van de vervroeg uittreden regeling gebruik kon laten maken.
Vond je dat moeilijk?
pi_87279461
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:45 schreef Isabeau het volgende:

Ik ben een stukkie jonger dan jij, maar bekruipt jou nou ook steeds het 'er is niets nieuws onder de zon' gevoel bij van alles en nog wat? :D
Ja :o
pi_87279480
quote:

leider worden is niks voor mij. dát zou ik echt niet kunnen :{
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:53:16 #28
55709 Stereotomy
pi_87279491
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:48 schreef FutureFairytale het volgende:

wat krabbelde ze? heeft ze ook hyves? dan kan ik haar opzoeken ~O>
Ze vroeg of het gister nog leuk was toen ze eerder weg ging. :')

Zal haar terugkrabbelen: ja, was wel lekker maar had liever met jou gezoend?

Slecht idee :')
pi_87279538
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:53 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

je kan wel heel slijmerig zeggen dat het leuker was met haar erbij
pi_87279547
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:54 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

je kan wel heel slijmerig zeggen dat het leuker was met haar erbij
oh god nee! :')
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87279563
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:54 schreef DarkElf het volgende:

[..]

oh god nee! :')
ja toen ik het typte moest ik zelf ook al bijna een teiltje halen
pi_87279580
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:49 schreef DarkElf het volgende:

[..]

hoezo twijfel je daarover :? uit eten gaan!
True, alleen heb ik al sinds we terug zijn last van mijn buik - ik betwijfel of sushi dan het beste plan is :o Maar misschien juist wel :9
pi_87279591
quote:

"Het was nog een gezellige avond, jammer dat je niet langer kon blijven" O-)
pi_87279612
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

True, alleen heb ik al sinds we terug zijn last van mijn buik - ik betwijfel of sushi dan het beste plan is :o Maar misschien juist wel :9
sushi is licht verteerbaar :)
en niet lekker :X
pi_87279650
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

hmm die is wel goed ja. ^O^
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:58:07 #36
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_87279674
quote:

[..]

"Wanneer spreken wij af? Ik heb inmiddels meer ervaring opgedaan."

Nu maar hopen voor je Steer dat ze dit nooit gaat vinden via Google.
pi_87279733
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Yep, heb nog de case gehad van een reorganisatie dat er 60 man terug geplaatst moesten worden in functie. Slechts een enkeling is daar blijven werken
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:07:17 #38
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_87280004
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:51 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Vond je dat moeilijk?
Ja, ik denk dat iedere manager dat moeilijk vindt als hij eerlijk is. Ik heb er echter wel alles aan gedaan, ze alle kansen gegeven en het zo netjes mogelijk afgerond. Uiteindelijk zijn ze er zelf ook gelukkiger van geworden, dus ik kijk er wel goed op terug.

heb er ook wel van geleerd dat mensen niet geholpen worden door ze steeds maar te bevestigen dat het allemaal inderdaad zo moeilijk en zielig is voor ze.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_87280011
damn wat staan er veel lekkere recepten in jamie's italie :9
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:11:19 #40
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87280147
Middag! :W
Bluezz komt wat later op gang. Die leest nu boekjes die ik in 1970 las. :D
en onveranderd nog steeds actueel zijn voor wat betreft sommige situaties
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_87280246
Jee, de identiteitskaart wordt helemaal gratis *O*
En ik vind het niet meer dan logisch ook! Want je moet het ding verplicht hebben en vooral voor overheidszaken (identificeren) gebruiken.
pi_87280313
Ik heb me weer eens laten verleiden tot een testje op hyves (steer let op, doorgestuurd naar jou }) )

golfer heeft keelpijn en verkouden en raad eens wat? :')

[ Bericht 26% gewijzigd door Blues op 07-10-2010 12:33:39 ]
pi_87280451
quote:
Ik heb het hier wel met regelmaat zien gebeuren dat mensen een demotie krijgen. Probleem is dan vaak vooral dat ze met alle beschadingen die ze oplopen wel binnen de organisatie blijven.

Dat is iets wat ik wel bedongen heb toen ik werd gevraagd om een beetje assistent teamlead te worden: als ik het niet meer zie zitten, of als blijkt dat ik er toch niet zo goed in ben, dan wil ik weer gewoon normaal mijn werk gaan doen. Geen idee of dat daadwerkelijk gaat gebeuren, maar dat zien we dan wel.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_87280454
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

sushi :9

mm misschien wat daagjes clean zelfgemaakt voedsel eten?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87280465
Nu lekker zuurkoolstamppotje met gehaktbal. Dan kan ik vanavond tussen de bedrijven door koppie soep en brood doen :9
pi_87280545
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:20 schreef PdeHoog het volgende:

Dat is iets wat ik wel bedongen heb toen ik werd gevraagd om een beetje assistent teamlead te worden: als ik het niet meer zie zitten, of als blijkt dat ik er toch niet zo goed in ben, dan wil ik weer gewoon normaal mijn werk gaan doen. Geen idee of dat daadwerkelijk gaat gebeuren, maar dat zien we dan wel.
Wel goed dat je het probeert.
Ik heb ooit eens gesolliciteerd op een leidinggevende functie : teamleider receptie verzorgingshuis ; 6 vrouwen - op leeftijd- aansturen.. paar gesprekken en iedereen zag het wel zitten, ik was nog in de race met 1 man.
Kozen die vrouwen een man omdat ze absoluut geen vrouw -meer- wilden als leidinggevende :')

Ik had het graag geprobeerd.
pi_87280587
Ik denk dat het wel gezond is om in een team minstens 1 man te hebben ;) Dus het was vast niet tegen jou als persoon, Bluezz, maar meer dat een man weer anders naar dingen kijkt. Maar ja, ik denk dat je een prima leidinggevende was geweest :Y
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:31:54 #48
55709 Stereotomy
pi_87280819
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Da's een goeie :s)

FF :6
pi_87280858
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat het wel gezond is om in een team minstens 1 man te hebben ;) Dus het was vast niet tegen jou als persoon, Bluezz, maar meer dat een man weer anders naar dingen kijkt. Maar ja, ik denk dat je een prima leidinggevende was geweest :Y
Ik ben absoluut geen natuurlijk leider of zo, maar had het graag eens geprobeerd.
Maar was misschien verstrikt geraakt in Peter's Principe :+
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:33:31 #50
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_87280875
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

De grap is: soms kom je directeuren en managers tegen waar je echt respect voor hebt, en dan denk je dat die het allemaal even makkelijk vinden. Tot je verhalen hoort dat ze op weg naar huis letterlijk kotsend van de stress over de vangrail hebben gehangen op momenten dat er stevig aangepakt moest worden.

Ik heb dat nooit gehad, en ik ben ook niet ambitieus genoeg om dat er voor over te hebben, die conclusie heb ik wel getrokken. Veel meer eindverantwoordelijkheid over mensen dan ik nu heb wil ik dus ook niet. Maar soms moet je echt wel even uit je comfort zone stappen om zaken gedaan te krijgen.

Wat ik maar willen zeggen: geef het niet te snel op, besef je dat het voor iedereen moeilijk is of is geweest, geef het tijd en ga zelf ondervinden waar je balans tussen ambitie en investering ligt en doe daar geen concessies in. En blijf dicht bij jezelf :Y

/preek

[ Bericht 0% gewijzigd door TAV74 op 07-10-2010 12:44:27 ]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:34:46 #51
55709 Stereotomy
pi_87280921
TAV ^O^

Wil net als jij zijn over een paar jaar. Incluis een eigen sunny. O-)
pi_87280946
Vanavond (al)weer eten op de zaak en daarna met het mes op tafel pokeren. Straks even mijn goed geluk manchetknopen opzoeken :D zonnebril mee :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:39:20 #53
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87281064
"Ik wens je veel personeel".
oeroud, maar nog steeds actueel

En ik ben blij dat ik op een gegeven moment niet meer de verantwoordelijkheid en dagelijkse leiding voor een groot bedrijfsonderdeel van PCM had. Hoe leuk die baan ook was. Het gaf inderdaad de nodige stress en vooral het vrijwel continue vergaderen mis ik tot op de dag van vandaag niet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:41:29 #54
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_87281149
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:34 schreef Stereotomy het volgende:
TAV ^O^

Wil net als jij zijn over een paar jaar. Incluis een eigen sunny. O-)
:@

Zo'n Sunny kan ik je wel aanbevelen trouwens O+ *O*
pi_87281185
pi_87281277
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:33 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb dat nooit gehad, en ik ben ook niet ambitieus genoeg om dat er voor over te hebben, die conclusie heb ik wel getrokken. Veel meer eindverantwoordelijkheid over mensen dan ik nu heb wil ik dus ook niet. Maar soms moet je echt wel even uit je comfort zone stappen om zaken gedaan te krijgen.

Wat ik maar willen zeggen: geef het niet te snel op, besef je dat het voor iedereen moeilijk is of is geweest, geef het tijd en ga zelf ondervinden waar je balans tussen ambitie en investering ligt en doe daar geen concessies in. En blijf dicht bij jezelf :Y

/preek
Goeie preek ;) En opgeven doe ik niet zomaar hoor ;)
pi_87281398
Staat binnenkort onder je nieuwe contract : lease auto, telefoon, eigen sunny :+
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:50:16 #58
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_87281414
Gewoon een Nissan Sunny. Heb je meteen de auto en je eigen Sunny.

donderdag 7 oktober 2010 @ 12:54:28 #59
55709 Stereotomy
pi_87281537
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:41 schreef TAV74 het volgende:

[..]

:@

Zo'n Sunny kan ik je wel aanbevelen trouwens O+ *O*
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:50 schreef Anthraxx het volgende:
Gewoon een Nissan Sunny. Heb je meteen de auto en je eigen Sunny.

[ afbeelding ]
Eerst een testrit maken. oO<
pi_87281604
Steer, met wie heb je nu eigenlijk gezoend?
pi_87281686
hooters meisje?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:59:57 #62
55709 Stereotomy
pi_87281701
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:57 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, met wie heb je nu eigenlijk gezoend?
Het rare meisje. :(

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:59 schreef flying-dutchman het volgende:
hooters meisje?
Staat in de planning.

Why DH? :)
pi_87281766
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[..]

Staat in de planning.

maar ook meer dan zoenen met hooters meisje?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:02:34 #64
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_87281782
quote:

Even in zijn boekje kijken of ze er al in staat :P
pi_87281806
quote:

[..]

linkje? :D
pi_87281811
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:02 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Even in zijn boekje kijken of ze er al in staat :P
O~)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:04:05 #67
55709 Stereotomy
pi_87281828
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:02 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

maar ook meer dan zoenen met hooters meisje?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah kijk, ken je die theorie dat sommige mannen wel zeggen dat ze niet zomaar met vrouwen naar bed willen gaan voor een one night stand? Dat dat oppervlakkig is enzo? Ik vraag me af of dat een limiterende gedachte is van hunzelf om dan de *kans* uit de weg te kunnen gaan dat ze het wel zouden kúnnen.

Ben er voor mezelf nog niet helemaal uit dus. :)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:05:02 #68
55709 Stereotomy
pi_87281852
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:03 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

linkje? :D
Nee :P

Heb ze nu wel allebei op Facebook staan, wordt nog kut managen dit... :P

* Stereotomy kotsend over de vangrail hangt :+
pi_87281916
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nah kijk, ken je die theorie dat sommige mannen wel zeggen dat ze niet zomaar met vrouwen naar bed willen gaan voor een one night stand? Dat dat oppervlakkig is enzo? Ik vraag me af of dat een limiterende gedachte is van hunzelf om dan de *kans* uit de weg te kunnen gaan dat ze het wel zouden kúnnen.

Ben er voor mezelf nog niet helemaal uit dus. :)
volgens mij klopt dat niet helemaal met de primal urges die eerder weten beschreven... de man wil zijn zaad lozen bij zoveel mogelijk dames enzo.

en ik denk dat het ook de limiterende factor is dat het niet sociaal niet geaccepteerd word in veel kringen
pi_87281933
Steer, denk s niet zoveel na man!
pi_87281949
Steer, je kan ook na 1 keer zoenen dat grietje afwimpelen dat ze het toch niet is voor je. No harm done, toch?

Huisarts zegt dat ik goed bezig ben met 4 keer 1 paracetamol, ik mag verhogen naar 3 keer 2 maar ze vindt wel dat ik 3 peer diclofenac erbij moet hebben. En na het weekend een fysiotherapeut bellen.

Oh en ik ga begin volgende week naar een plastisch chirurg :') Voor die grote moedervlekken in m'n gezicht.
pi_87281972
steer, had je niet beter een studie filosofie kunnen gaan doen?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:10:11 #73
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_87282007
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Steer, je kan ook na 1 keer zoenenketsen dat grietje afwimpelen dat ze het toch niet is voor je. No harm done, toch?

Verder wat LieLie zegt :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:10:25 #74
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87282015
quote:
Steer, je kan ook na 1 keer zoenen dat grietje afwimpelen dat ze het toch niet is voor je. No harm done, toch?

Huisarts zegt dat ik goed bezig ben met 4 keer 1 paracetamol, ik mag verhogen naar 3 keer 2 maar ze vindt wel dat ik 3 peer diclofenac erbij moet hebben. En na het weekend een fysiotherapeut bellen.
Beterschap!

Ik heb pas 22 oktober een afspraak kunnen maken met de sociale dienst, en dat terwijl ik vanaf 16 oktober geen inkomsten meer krijg en de aanvraag 4 weken duurt ná het gesprek. Joepie, daar dus ook weer van in de stress. En ik moet bezwaar gaan aantekenen, ook een moeilijk verhaal. Stress stress stress :{
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:10:49 #75
55709 Stereotomy
pi_87282022
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:07 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

volgens mij klopt dat niet helemaal met de primal urges die eerder weten beschreven... de man wil zijn zaad lozen bij zoveel mogelijk dames enzo.
Ja, dat dus. De vraag is: zou je als man als er verder niemand over je oordeelt, niemand het ziet (tenzij je daar opgewonden van wordt als er iemand meekijkt :')) niet met 'zoveel mogelijk vrouwen' naar bed willen? Heel primair in holbewoner termen gesproken dan.

quote:
en ik denk dat het ook de limiterende factor is dat het niet sociaal niet geaccepteerd word in veel kringen
Ja, maar geldt dit niet veel sterker voor vrouwen dan voor mannen? Als je als man met veel vrouwen naar bed gaat ben je in elke cultuur (?) het haantje, als je als vrouw met veel mannen naar bed gaan ben je opeens een slet :?

Stof tot nadenken. O-)
pi_87282091
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:10 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, dat dus. De vraag is: zou je als man als er verder niemand over je oordeelt, niemand het ziet (tenzij je daar opgewonden van wordt als er iemand meekijkt :')) niet met 'zoveel mogelijk vrouwen' naar bed willen? Heel primair in holbewoner termen gesproken dan.
[..]

Ja, maar geldt dit niet veel sterker voor vrouwen dan voor mannen? Als je als man met veel vrouwen naar bed gaat ben je in elke cultuur (?) het haantje, als je als vrouw met veel mannen naar bed gaan ben je opeens een slet :?

Stof tot nadenken. O-)
volgens mij zit jij voordat je een avond gaat stappen eerst op papier zoveel mogelijk scenario's nog uit te werken voor maximaal succes of niet?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:13:29 #77
55709 Stereotomy
pi_87282118
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:07 schreef LieLie het volgende:
Steer, denk s niet zoveel na man!
Hm, jij weet niet wie stipjes is he. :')

quote:

Ja, dat had ik al min of meer gedaan idd. Volgens mij vindt ze ook gauw genoeg een ander. :)

quote:
Oh en ik ga begin volgende week naar een plastisch chirurg Voor die grote moedervlekken in m'n gezicht.
:o maar... maar... dat zijn Leinvlekken! O+ ;(

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:09 schreef flying-dutchman het volgende:
steer, had je niet beter een studie filosofie kunnen gaan doen?
Nee, want dan blijf je wauwelen zonder dat je er iets mee opschiet.

Ow wacht. :')

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:10 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Mja. :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:14:29 #78
55709 Stereotomy
pi_87282150
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:12 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

volgens mij zit jij voordat je een avond gaat stappen eerst op papier zoveel mogelijk scenario's nog uit te werken voor maximaal succes of niet?
Nee, meestal begint het malen pas achteraf. :D w/
pi_87282155
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nee :P

Heb ze nu wel allebei op Facebook staan, wordt nog kut managen dit... :P

* Stereotomy kotsend over de vangrail hangt :+
Steer intoetsen op facebook heeft geen zin -O-
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:16:17 #80
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_87282202
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:33 schreef TAV74 het volgende:

[..]

De grap is: soms kom je directeuren en managers tegen waar je echt respect voor hebt, en dan denk je dat die het allemaal even makkelijk vinden. Tot je verhalen hoort dat ze op weg naar huis letterlijk kotsend van de stress over de vangrail hebben gehangen op momenten dat er stevig aangepakt moest worden.

/preek
dicht bij jezelf blijven :')
pi_87282243
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:10 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

goede edit :Y
is Steer daarna een tijdje stil denk ik
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:19:00 #82
55709 Stereotomy
pi_87282293
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:17 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

goede edit :Y
is Steer daarna een tijdje stil denk ik
Zou het? oO< Misschien wel. :) Weet niet of ik er gelukkiger of ongelukkiger van wordt.
pi_87282309
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
:o maar... maar... dat zijn Leinvlekken! O+ ;(
Ja, en er groeit vanalles uit :r Oh, en er zijn erbij die jeuken :X
pi_87282316
quote:

[..]

Hm, jij weet niet wie stipjes is he. :')

Nee! Is dat the source of all evil oid?
pi_87282335
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zou het? oO< Misschien wel. :) Weet niet of ik er gelukkiger of ongelukkiger van wordt.
stukje leger en opgelukt? _O-
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:22:50 #86
55709 Stereotomy
pi_87282417
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:20 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

stukje leger en opgelukt? _O-
Opgelukt :?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:23:03 #87
55709 Stereotomy
pi_87282424
Oh, opgelucht :)

Ja, misschien wel DH. :)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:23:55 #88
55709 Stereotomy
pi_87282446
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:19 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nee! Is dat the source of all evil oid?

eerder dit :')
pi_87282450
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nee, meestal begint het malen pas achteraf. :D w/
ik denk wel altijd een beetje van te voren na, niet teveel want dan weet ik het gewoon niet meer :P
en natuurlijk achteraf bedenken wat je allemaal fout hebt gedaan (zelfs als er een goed einde aan is gekomen) en nu met A moet ik elke keer na het uitgaan weer de vlinders vangen en opsluiten enzo
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:24:24 #90
55709 Stereotomy
pi_87282467
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:19 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja, en er groeit vanalles uit :r Oh, en er zijn erbij die jeuken :X
Oh ieuw. Beter weghalen voordat ze ook nog gaan dansen en muziekmaken ja. :6
pi_87282483
quote:

Oh en ik ga begin volgende week naar een plastisch chirurg :') Voor die grote moedervlekken in m'n gezicht.
Goed bezig wijffie :) kan me voorstellen dat je van die vlekken in je gezicht af wilt hoor, ook al zijn ze voor anderen niet storend.

Wat een lekker weertje, zit in het peter principe boekje te lezen op het balkon, en er worden hypothetische gevallen besproken en om ééntje moest ik lachen : het ging over een Hr. P. de Peuter _O-

sorry pee :D
pi_87282527
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:23 schreef Stereotomy het volgende:

[ afbeelding ]

eerder dit :')
Slaat handjes voor ogen :%
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:25:56 #93
55709 Stereotomy
pi_87282531
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:24 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

ik denk wel altijd een beetje van te voren na, niet teveel want dan weet ik het gewoon niet meer :P
en natuurlijk achteraf bedenken wat je allemaal fout hebt gedaan (zelfs als er een goed einde aan is gekomen) en nu met A moet ik elke keer na het uitgaan weer de vlinders vangen en opsluiten enzo
Voorwaarts! :9
pi_87282551
Oh en Steer als je een keer lekker kan neuken, waarom niet :')
SPOILER
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:28:05 #95
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_87282612
kaas maakt stoofpot vandaag
pi_87282618
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:24 schreef Bluezz het volgende:

Goed bezig wijffie :) kan me voorstellen dat je van die vlekken in je gezicht af wilt hoor, ook al zijn ze voor anderen niet storend.

Wat een lekker weertje, zit in het peter principe boekje te lezen op het balkon, en er worden hypothetische gevallen besproken en om ééntje moest ik lachen : het ging over een Hr. P. de Peuter _O-

sorry pee :D

P de Peuter _O- _O-

En Lein, goed idee om naar de plastisch chirurg te gaan :Y Heb ook ook gedaan voor een bultje in mijn gezicht *)
pi_87282649
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:28 schreef kaasplankje het volgende:
kaas maakt stoofpot vandaag
met wat/wie erin?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:30:37 #98
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_87282715
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:16 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

dicht bij jezelf blijven :')
Dat was een welgemeend advies, maar goed.

Kom eens kijken in de gemiddelde organisatie zou ik zeggen.
pi_87282747
quote:

ooh! als je je heel erg eraan stoort moet je het doen. of werd het gevaarlijk? ik heb een moedervlek laten weghalen door een normale arts, en hoefde geen geld te betalen maar hij was niet heel gevaarlijk.
zou mooi zijn als je met paracetamol van je nekklachten afkomt :)
pi_87282777
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:10 schreef Windigo het volgende:

[..]

Beterschap!

Ik heb pas 22 oktober een afspraak kunnen maken met de sociale dienst, en dat terwijl ik vanaf 16 oktober geen inkomsten meer krijg en de aanvraag 4 weken duurt ná het gesprek. Joepie, daar dus ook weer van in de stress. En ik moet bezwaar gaan aantekenen, ook een moeilijk verhaal. Stress stress stress :{
ooh 5 weken geen inkomsten? 5 weken ¤ 0,- op je rekening? :o
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:33:47 #101
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_87282826
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef flying-dutchman het volgende:

met wat/wie erin?
koe, gaat er in, van de slager. Verder een beetje van alles wat. Het meeste aan kruiden is gewoon in huis.

Ik wilde die uit de OP van het grote stoofpottentopic maken, maar dan met een eigen draai eraan. Ik laat me inspireren door wat ik in de winkel ga vinden en ik ga nu op pad :P
pi_87282833
Ik vind het overigens net als Steer O+ Leinvlekjes O+
Maar ik zou ze zelf ook niet willen :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:33:59 #103
55709 Stereotomy
pi_87282834
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Oh en Steer als je een keer lekker kan neuken, waarom niet :')
SPOILER
Not sure wat me tegenhoudt oma. :')

Oh en ik heb de test gedaan, heb ook een 'sociaal brein'. :P Denk dat het de F/T component is van onze lettertjes. Duidelijk F dus. ;)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:34:17 #104
55709 Stereotomy
pi_87282838
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:33 schreef Isabeau het volgende:
:o :D _O-
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:34:26 #105
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87282845
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:32 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ooh 5 weken geen inkomsten? 5 weken ¤ 0,- op je rekening? :o
Jup :{ Mag hopen dat ze me flink terug moeten betalen, de klaplopers. Ik heb nog kans dat ze het afwijzen ook, omdat mn bevestiging van de arbeidsdeskundige nog stééds niet binnen is terwijl ik er iedere week over gebeld heb :( En ik mag dit soort dingen eigenlijk helemaal niet doen nu, omdat ik én labiel ben én chronische stress heb, dit soort dingen maken het niet beter. Soms zie ik door de bomen het bos niet meer :{
pi_87282861
quote:

Nee, want dan blijf je wauwelen zonder dat je er iets mee opschiet.

Ow wacht. :')

:D :D
pi_87282896
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:24 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

aaaaah O+
pi_87282917
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:26 schreef Bluezz het volgende:

SPOILER
dankje oma _O-
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:36:40 #109
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_87282926
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:30 schreef TAV74 het volgende:

Dat was een welgemeend advies, maar goed.

Kom eens kijken in de gemiddelde organisatie zou ik zeggen.
Hahaha ik snap 't wel hoor, 't is alleen een beetje een female-management uitdrukking waar ik om moet lachen :')

No offence though :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:37:06 #110
55709 Stereotomy
pi_87282943
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:35 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

aaaaah O+
A jah. :P

Leuk voor fd :Y
pi_87282945
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:34 schreef Windigo het volgende:

Jup :{ Mag hopen dat ze me flink terug moeten betalen, de klaplopers. Ik heb nog kans dat ze het afwijzen ook, omdat mn bevestiging van de arbeidsdeskundige nog stééds niet binnen is terwijl ik er iedere week over gebeld heb :( En ik mag dit soort dingen eigenlijk helemaal niet doen nu, omdat ik én labiel ben én chronische stress heb, dit soort dingen maken het niet beter. Soms zie ik door de bomen het bos niet meer :{
Is er geen hulpverlenende instantie/maatschappelijk werk etc die je kan helpen met dit papierwerk? Als je het allemaal alleen moet doen kan ik me voorstellen bij jou dat het je overspoelt en je er in verzuipt :* (en toen moest ik er aan denken dat je een beetje tussen wal en schip in lijkt te vallen, maar dan wordt het wel heel veel water :') )
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:37:35 #112
55709 Stereotomy
pi_87282956
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:36 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Hahaha ik snap 't wel hoor, 't is alleen een beetje een female-management uitdrukking waar ik om moet lachen :')

Kaas, je bent zo soft als boter van binnen, tough guy. :P
pi_87282982
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:34 schreef Windigo het volgende:

[..]

rustig rustig meis! je kunt nu niks ertegen doen. ademhalen.. je hebt een psych en een arts achter je staan die je kunnen helpen. ze wijzen je echt niet af! :*
pi_87283004
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

A jah. :P

Leuk voor fd :Y
bummer is dat ik nog wel 8 dagen moet wachten tot ik haar weer zie. Maar ik laat haar een beetje het tempo bepalen. wil zelf ook niet rushen maar wil vooral haar niet afschrikken *;

het is trouwens maar een van de weinige keren dat ik zoveel kriebels van iemand heb gekregen. Hiervoor was het 3 jaar geleden (en dat heeft mij wel een beetje au gedaan aangezien het maar van 1 kant was en toen keihard een blauwtje opgelopen heb). En de eerste keer was ik een beetje heel erg een schijtluis en heb ik het heel diep weggestopt -O-
pi_87283019
ben benieuwd hoe dat wordt bij jou lein, ik heb ook moedervlekjes in mijn gezicht waar ik wel vanaf wil eigenlijk...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:39:38 #116
55709 Stereotomy
pi_87283025
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:38 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

bummer is dat ik nog wel 8 dagen moet wachten tot ik haar weer zie. Maar ik laat haar een beetje het tempo bepalen. wil zelf ook niet rushen maar wil vooral haar niet afschrikken *;
Goed idee, zou wel assertief blijven en de lijn blijven uitzetten. :)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:40:20 #117
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_87283058
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:37 schreef Stereotomy het volgende:

Kaas, je bent zo soft als boter van binnen, tough guy. :P
Absoluut, ik ben ook ongeschikt als manager, te soft en te meegaand. Ook kan ik beter onderhandelen aan anderen overlaten, ik geef te snel toe :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:40:22 #118
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87283059
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is er geen hulpverlenende instantie/maatschappelijk werk etc die je kan helpen met dit papierwerk? Als je het allemaal alleen moet doen kan ik me voorstellen bij jou dat het je overspoeld en je er in verzuipt :* (en toen moest ik er aan denken dat je een beetje tussen wal en schip in lijkt te vallen, maar dan wordt het wel heel veel water :') )
Nee die is er helaas niet, ik heb het vandaag nog bij het UWV werkbedrijf gevraagd aan de telefoon toen ik me kwaad maakte omdat ik door de bomen het bos niet meer zag. Maar die hulp is er alleen voor allochtonen :') Er is al zo veel aan de hand en eigenlijk kan ik dit er niet ook nog bij hebben, misschien moet ik maar aan mn moeder vragen of zij het wil regelen want ik trek het niet en maak me echt constant zorgen hierdoor. Ik weet wel dat dat niet realistisch is enzo. maar ja dat is nou deel van mijn probleem dat ik dingen niet los kan laten. Volgens de psychiater ben ik momenteel aan het ''rampendenken" :')

Trouwens nog even aan jou gericht:
SPOILER
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:40:39 #119
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_87283069
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:36 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Snap je wel, maar ik bedoelde het niet zo zweverig als het overkomt

Ik doelde er vooral op dat er nogal wat mensen benoemd worden in leidinggevende functies die zich vervolgens van de een op de andere dag gaan gedragen als de herboren nieuwe messias zelf, liefst met een theorieboek managementvaardigheden in de hand. Die worden vaak uitgekotst of ze branden zichzelf binnen een half jaar af ;)
pi_87283102
Werkgevers en vrouwen..

Moeilijke gespreksonderwerpen zo op de vroege ochtend.
Ja, ik kom net m'n bed uit. Ben nog steeds een beetje ziekjes..

Maar hoi! :W
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_87283115
ik voel me weer rottig omdat anderen zich rottig voelen, dus ik heb een rotdag -O-

zit nog in mn hoofd met vriendin die beste vriendin van Antonie is en ik nu 2x huilend aan de tel heb gehad.
daarna ging ik luchten in de pauze en liep ik door het centrum om broodje te halen. toen kwam ik een tennisvriendin tegen die ook huilend vertelde dat ze overspannen/overwerkt is en al 4 maanden thuiszit en sinds kort weer buitenkwam. ik zag haar en toen vroeg ik dus hoe t nu met haar ging en tijdens haar verhaal moest ze huilen.

ik kan me er niet van af sluiten en voel me nu rot omdat zij zich rot voelen ;(
pi_87283129
steer zie nog even mijn editje hierboven
pi_87283160
Ik ben ook weer thuis
Rare 1,5 dag gehad
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:43:34 #124
55709 Stereotomy
pi_87283171
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:40 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Absoluut, ik ben ook ongeschikt als manager, te soft en te meegaand. Ook kan ik beter onderhandelen aan anderen overlaten, ik geef te snel toe :')
Serieus? :@
pi_87283174
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:43 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben ook weer thuis
Rare 1,5 dag gehad
:W

* flying-dutchman zet snel even een sofa klaar

wil je erover praten?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:43:43 #126
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_87283177
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:41 schreef rijsttafel het volgende:
Werkgevers en vrouwen..

Vroege ochtend? 't is goddomme kwart voor twee :{w
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:44:30 #127
55709 Stereotomy
pi_87283200
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:42 schreef flying-dutchman het volgende:
steer zie nog even mijn editje hierboven
Blauwtjes zijn goed, helpt je relativeren en dat je gewoon lekker door kunt gaan ook al is het niet gelukt met iemand. :)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:44:52 #128
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_87283213
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:43 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, ik zit al af te tellen :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:45:14 #129
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_87283227
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:43 schreef Stereotomy het volgende:

Serieus? :@
:7 haha had je niet verwacht hé?

Ik blijf aan mezelf werken hoor :')
pi_87283228
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Blauwtjes zijn goed, helpt je relativeren en dat je gewoon lekker door kunt gaan ook al is het niet gelukt met iemand. :)
heeft me een jaar gekost ofzo om er echt goed overheen te zijn :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:45:20 #131
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87283230
@Isa: Ik heb op je post gereageerd, staat op de vorige pagina.
pi_87283260
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:41 schreef rijsttafel het volgende:
Werkgevers en vrouwen..

ooh beterschapjes rijst! :*
pi_87283272
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:33 schreef Isabeau het volgende:
Ja, iedereen vindt ze leuk en erg Lein. Maar om zelf van die dingen in je gezicht te hebben is wel heel erg anders heh :') Trouwens, die grote op de zijkant van m'n neus, die kan ik ZIEN als ik een boek zit te lezen. Gewoon een grote bruine vlek in m'n gezichtsveld :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:47:10 #134
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_87283279
Oeh, net de fiscale ruimte in mijn reiskostenvergoeding weer om laten zetten in extra vakantieuren. Saldo voor volgend jaar dus weer plus 28 uur O+
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:48:10 #135
55709 Stereotomy
pi_87283314
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:45 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

:7 haha had je niet verwacht hé?

Ik blijf aan mezelf werken hoor :')
o|O tough guy

Iedereen breekt wel een keertje, sommigen wat makkelijker dan anderen. :7
pi_87283325
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:43 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

* flying-dutchman zet snel even een sofa klaar

wil je erover praten?
Bedankt voor de sofa :*
En het gaat verder wel goed met me hoor :) ik kan er alleen sowieso slecht tegen als mijn planning niet door kan gaan en als het dan ook nog door een vervelende reden komt is het helemaal stom
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:49:16 #137
55709 Stereotomy
pi_87283340
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:45 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

heeft me een jaar gekost ofzo om er echt goed overheen te zijn :')
Zal volgende keer wel korter zijn, da's dus goed. :7
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:49:25 #138
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87283343
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:46 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja, iedereen vindt ze leuk en erg Lein. Maar om zelf van die dingen in je gezicht te hebben is wel heel erg anders heh :') Trouwens, die grote op de zijkant van m'n neus, die kan ik ZIEN als ik een boek zit te lezen. Gewoon een grote bruine vlek in m'n gezichtsveld :')
Oh dat lijkt me wel erg vervelend ja, ik snap dat je daar wat aan wil doen. Maar lijkt me wel eng hoor, dapper van je :*
pi_87283355
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:43 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dat zeg ik :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:49:46 #140
55709 Stereotomy
pi_87283356
quote:

[..]

Mét eigen netnummer? :7
pi_87283366
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En het gaat verder wel goed met me hoor :) ik kan er alleen sowieso slecht tegen als mijn planning niet door kan gaan en als het dan ook nog door een vervelende reden komt is het helemaal stom
goed gaan ^O^

planning die overhoop gaan, been there, done that en kan mij ook zwaar irriteren
pi_87283377
quote:

[..]

ik zie gewoon mn neus al zonder vlek :'(
pi_87283385
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ooh beterschapjes rijst! :*
Thanks! Ben er al bijna doorheen, gister was het dieptepunt. :P
pi_87283386
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:49 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

o|O
pi_87283411
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

wat is de vervelende reden?
pi_87283415
Steer, ik hoorde dat jij iets van mij moest goedkeuren voordat ik in dit topic werd toegelaten, ofzo? :+
pi_87283421
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:49 schreef Windigo het volgende:
Oh dat lijkt me wel erg vervelend ja, ik snap dat je daar wat aan wil doen. Maar lijkt me wel eng hoor, dapper van je :*
Ze gaan het waarschijnlijk lokaal verdoven als ze weg gehaald worden. Dat doen ze met een spuitje. Gelukkig is deze dappere zuster helemaal niet bang voor naalden :')
paar jaar geleden wilde ik ze ook al weg laten halen, maar toen durfde ik echt niet. Ik ben echt ontzettend bang voor naalden die in mijn lijf moeten :')
pi_87283432
oeh allemaal softies praat van de heren :D
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:52:17 #149
55709 Stereotomy
pi_87283443
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:51 schreef rijsttafel het volgende:
Steer, ik hoorde dat jij iets van mij moest goedkeuren voordat ik in dit topic werd toegelaten, ofzo? :+
Yeah. *)

http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.asp

Invullen en terugkomen met het resultaat. w/
pi_87283444
quote:
Wat bedoel je, de grote gok of de grote vlek?
pi_87283453
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:51 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ze gaan het waarschijnlijk lokaal verdoven als ze weg gehaald worden. Dat doen ze met een spuitje. Gelukkig is deze dappere zuster helemaal niet bang voor naalden :')
paar jaar geleden wilde ik ze ook al weg laten halen, maar toen durfde ik echt niet. Ik ben echt ontzettend bang voor naalden die in mijn lijf moeten :')
neem je kaas mee om je op te vangen! (na de ingreep dus, ik bedoel niet dat je wrs flauwvalt ofzo :+)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87283472
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:51 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

denk aan iets leuks zoals mickey mouse :') dan voel je niks :*
pi_87283482
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:52 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Yeah. *)

http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.asp

Invullen en terugkomen met het resultaat. w/
Die hadden 'ze' me al laten doen. Ik zal het resultaat even terugzoeken.
pi_87283485
quote:

[..]

Zal volgende keer wel korter zijn, da's dus goed. :7
die volgende keer ga ik nog helemaal niet over nadenken natuurlijk, ligt er voornamelijk aan hoe het gebeurd

die drie jaar terug kwam ik uit mijn "ijsperiode", had toen eigenlijk totaal geen emoties (tot op het enge aan toe en werd zeg maar door haar ontdooid

(klinkt maybe totaal weird maar ja)
pi_87283493
trouwens ik ben niet bang voor naalden maar wel voor enge dingen bij mijn gezicht (tandarts, brrr) daarom heb ik ze nog niet weg laten halen...

en ben bang voor littekens in mijn gezicht maar ja die moedervlekken vind ik ook lelijk :')
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:54:15 #156
55709 Stereotomy
pi_87283518
brb boodschapjes doen
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:55:06 #157
55709 Stereotomy
pi_87283544
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:53 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

die volgende keer ga ik nog helemaal niet over nadenken natuurlijk, ligt er voornamelijk aan hoe het gebeurd

die drie jaar terug kwam ik uit mijn "ijsperiode", had toen eigenlijk totaal geen emoties (tot op het enge aan toe en werd zeg maar door haar ontdooid

(klinkt maybe totaal weird maar ja)
Ja, die magnetronfunctie bij vrouwen werkt wel goed. :P

Kaas is ook fondue geworden sinds hij Lein kent. 8-)
pi_87283547
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:54 schreef Stereotomy het volgende:
brb boodschapjes doen
koop-ze

hier m'n "toelatingstest"

quote:
Your Type is
ENFJ
Extraverted Intuitive Feeling Judging
Strength of the preferences %
78 12 12 33
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:55:59 #159
55709 Stereotomy
pi_87283576
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:55 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

koop-ze

hier m'n "toelatingstest"
[..]

Holy shit, nog één? _O-

Op zich wel lichte N en lichte F, maar toch. Leuk, welkom. :)
pi_87283583
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:55 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

pi_87283586
quote:

[..]

_O-
pi_87283594
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:52 schreef DarkElf het volgende:
neem je kaas mee om je op te vangen! (na de ingreep dus, ik bedoel niet dat je wrs flauwvalt ofzo :+)
Het zal waarschijnlijk niet op de vrije dag van kaas gedaan worden. Ik neem m'n moeder wel mee, die is net zo'n held met naalden als ik O+
pi_87283602
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:56 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Het zal waarschijnlijk niet op de vrije dag van kaas gedaan worden. Ik neem m'n moeder wel mee, die is net zo'n held met naalden als ik O+
oh gezellig een uitje ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:57:11 #164
55709 Stereotomy
pi_87283610
Serieus! :D

Kaas en Lein passen enorm goed bij elkaar.
pi_87283627
quote:
Er is niks soft aan mijn lover hoor :( Is een haske stoere man!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:58:10 #166
55709 Stereotomy
pi_87283636
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:57 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Er is niks soft aan mijn lover hoor :( Is een haske stoere man!
Heb z'n softe kant al een keer gezien en dat vond ik heel schattig. :*
pi_87283646
quote:

[..]

Holy shit, nog één? _O-

Op zich wel lichte N en lichte F, maar toch. Leuk, welkom. :)
Danku danku.

Jij hebt ook NFJ dus zoveel kunnen we niet verschillen :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:59:37 #168
55709 Stereotomy
pi_87283686
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:58 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Danku danku.

Jij hebt ook NFJ dus zoveel kunnen we niet verschillen :P
Neu, alleen in de uitwerking doorgaans. :7
pi_87283694
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:58 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

haha daar gaat stoere Kaas
pi_87283710
ik onthou van mezelf alleen I, verder geen idee. is ook niet belangrijk denk 8-)
pi_87283713
Die weet je al FFT ;)

En vergeet niet iedereen te kijken vanavond naar Man Bijt Hond *O* waar misschien beelden van onze buikdansshow komen
pi_87283715
mmmm de cottagepie is klaar, met lekkere aardappelpuree erop met kaas :9 (everybody loves kaas lein :+).
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87283750
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:00 schreef Sarabi het volgende:
Die weet je al FFT ;)

En vergeet niet iedereen te kijken vanavond naar Man Bijt Hond *O* waar misschien beelden van onze buikdansshow komen
ojaaaa! onthouden!
en om 20.25u komt ons laboratorium op tv bij Keuringsdienst van Waarde op NL3 *O*
pi_87283781
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Neu, alleen in de uitwerking doorgaans. :7
Uitwerking van wat?

Nouja, in ieder geval blij dat ik ben toegelaten :P
pi_87283785
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:58 schreef Stereotomy het volgende:
Hmmm ik vind kaas dan juist weer erg stoer en hard. Maargoed, ik ben emotioneel flexibel en jank ook al om het minste en geringste.
pi_87283794
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:00 schreef DarkElf het volgende:
mmmm de cottagepie is klaar, met lekkere aardappelpuree erop met kaas :9 (everybody loves kaas lein :+).
zelfgemaakte aardappelpuree met gesmolten kaaaaaas :9~
pi_87283838
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:00 schreef Sarabi het volgende:
Die weet je al FFT ;)

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ojaaaa! onthouden!
en om 20.25u komt ons laboratorium op tv bij Keuringsdienst van Waarde op NL3 *O*
Ik heb geen TV, maar zal het allebei terugkijken als het mogelijk is.

Toffe programma's ook allebei :Y
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:04:01 #178
55709 Stereotomy
pi_87283842
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:02 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Uitwerking van wat?

Nouja, in ieder geval blij dat ik ben toegelaten :P
Doorgaans zelfde bedoelingen, maar op andere wijzen geuit doorgaans. ;)

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:02 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hmmm ik vind kaas dan juist weer erg stoer en hard. Maargoed, ik ben emotioneel flexibel en jank ook al om het minste en geringste.
Ik ook. :'(

pi_87283915
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:40 schreef Windigo het volgende:
Nee die is er helaas niet, ik heb het vandaag nog bij het UWV werkbedrijf gevraagd aan de telefoon toen ik me kwaad maakte omdat ik door de bomen het bos niet meer zag. Maar die hulp is er alleen voor allochtonen :') Er is al zo veel aan de hand en eigenlijk kan ik dit er niet ook nog bij hebben, misschien moet ik maar aan mn moeder vragen of zij het wil regelen want ik trek het niet en maak me echt constant zorgen hierdoor. Ik weet wel dat dat niet realistisch is enzo. maar ja dat is nou deel van mijn probleem dat ik dingen niet los kan laten. Volgens de psychiater ben ik momenteel aan het ''rampendenken" :')

Trouwens nog even aan jou gericht:
SPOILER
Ik dacht dat daar het maatschappelijk werk ook voor was bedoeld? Je bent vast niet de enige klant bij de sociale dienst/UWV die dit domweg niet alleen kan, daar zou toch hulp voor moeten zijn.

En dat je niet kan werken verbaast me niks, eerst maar aan jezelf werken (zal kaas ook wel een jeukterm vinden O-) ) dus geestelijk en lichamelijk, voor je weer nuttig kan zijn op de arbeidsmarkt. Ga je nu dan wel in therapie, want ik ben de draad een beetje kwijt.
pi_87283924
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:57 schreef Stereotomy het volgende:
Serieus! :D

Kaas en Lein passen enorm goed bij elkaar.
Hmm, waarom eigenlijk? Ik kan ook niet echt de vinger leggen op waaróm we bij elkaar passen.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:08:10 #181
55709 Stereotomy
pi_87283970
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:06 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hmm, waarom eigenlijk? Ik kan ook niet echt de vinger leggen op waaróm we bij elkaar passen.
Omdat jullie héél anders zijn maar elkaar daarin bewonderen en respecteren?

* Stereotomy gooit rugkrabber naar Kaas
pi_87284003
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:02 schreef Leintjeuh het volgende:

Ik noem dat gewoon labiel bij mezelf :')
pi_87284013
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:06 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

dat hoeft toch ook niet? je wilt toch niet alles doodanalyseren zoals sommige mensen wel eens doen? :+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87284014
toch ook maar eens die test gedaan:

Extraverted Sensing Thinking Judging
1 12 38 67

george washington was ook een estj :P

ik word de volgende president van Amerika Nederland :')
pi_87284038
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:04 schreef Stereotomy het volgende:

Ik ook. :'(

ik ook! *O* jankclubje oprichten? :'(
pi_87284041
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:09 schreef DarkElf het volgende:

dat hoeft toch ook niet? je wilt toch niet alles doodanalyseren zoals sommige mensen wel eens doen? :+
Bedoel je daar misschien iemand specifiek mee :?
Hier toch niet? :')
pi_87284057
* flying-dutchman heeft wel medelijden met kaas als Lein kaas gaat raspen :')
pi_87284067
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bedoel je daar misschien iemand specifiek mee :?
Hier toch niet? :')
Nou het is mij wel eens opgevallen bij Steer bijv, die doet dat heel soms wel eens af en toe .. :+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:11:27 #189
55709 Stereotomy
pi_87284072
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:09 schreef flying-dutchman het volgende:
toch ook maar eens die test gedaan:

Extraverted Sensing Thinking Judging
1 12 38 67

george washington was ook een estj :P

ik word de volgende president van Amerika Nederland :')
Vorige keer dat je dat deed was je een ISTJ, kan ook goed kloppen, je hebt nu maar 1% E gescoord. :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:11:42 #190
55709 Stereotomy
pi_87284077
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:11 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Nou het is mij wel eens opgevallen bij Steer bijv, die doet dat heel soms wel eens af en toe .. :+
Wie :? :s)
pi_87284090
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:11 schreef DarkElf het volgende:

Nah, dat was toch alleen in zijn stipjes-periode? Of heeft hij daar niets van geleerd?
pi_87284105
quote:

[..]

Beetje analyseren is toch wel grappig :D
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:13:00 #193
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_87284119
quote:

[..]

Tuurlijk wel, heerlijk :Y
pi_87284123
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nah, dat was toch alleen in zijn stipjes-periode? Of heeft hij daar niets van geleerd?
Daar is hij Steer voor he _O-

Vanavond weer champie drinken :9~
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:13:34 #195
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87284132
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht dat daar het maatschappelijk werk ook voor was bedoeld? Je bent vast niet de enige klant bij de sociale dienst/UWV die dit domweg niet alleen kan, daar zou toch hulp voor moeten zijn.

En dat je niet kan werken verbaast me niks, eerst maar aan jezelf werken (zal kaas ook wel een jeukterm vinden O-) ) dus geestelijk en lichamelijk, voor je weer nuttig kan zijn op de arbeidsmarkt. Ga je nu dan wel in therapie, want ik ben de draad een beetje kwijt.
Ja ik ga wel in therapie, ik was alleen heel erg bang om de bijstand in te moeten en nóg minder inkomen te hebben waardoor ik dacht dat ik niet therapie kón gaan. Maar de psychiater heeft gezegd dat ik écht in therapie moet en me niet zo'n zorgen moet maken en dat echt wel aan te tonen valt dat ik ziek ben bij het UWV.

Ik zit niet bij maatschappelijk werk of het Riagg, ik zit bij een psychiatrisch ziekenhuis. Tegen de tijd dat ik de wachtlijst voor maatschappelijk werk ben doorgekomen heb ik al een beschikking :') En er is wel hulp bij het UWV, maar die kan je pas krijgen nadát je bezwaar is ingediend :')
pi_87284135
ach ja, ben nu weer klein beetje anders dan toen he. Toen zat ik nog in gehucht Deventer, vlinders etc :P
pi_87284151
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:08 schreef Stereotomy het volgende:
Omdat jullie héél anders zijn maar elkaar daarin bewonderen en respecteren?

* Stereotomy gooit rugkrabber naar Kaas
Hij heeft inderdaad allerlei eigenschappen die ik niet heb. Maar andersom ook :') Alleen respecteer en bewonder ik niet alle verschillen hoor. kaas is niet zo punctueel en ik háát te laat komen *O*
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:14:06 #198
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_87284155
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:13 schreef flying-dutchman het volgende:
ach ja, ben nu weer klein beetje anders dan toen he. Toen zat ik nog in gehucht Deventer, vlinders etc :P
Deventer O+
pi_87284167
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:14 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Deventer O+
Deventer :r
Utrecht *O*
pi_87284190
quote:

[..]

och nee vreselijk
pi_87284206
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Vorige keer dat je dat deed was je een ISTJ, kan ook goed kloppen, je hebt nu maar 1% E gescoord. :P
wat had ik toen voor I dan? of sla je dat niet op?
pi_87284233
ik moet gaan afwassen

moet ik ook wel gaan, maar heb geen zin :')
pi_87284253
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:13 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja ik ga wel in therapie, ik was alleen heel erg bang om de bijstand in te moeten en nóg minder inkomen te hebben waardoor ik dacht dat ik niet therapie kón gaan. Maar de psychiater heeft gezegd dat ik écht in therapie moet en me niet zo'n zorgen moet maken en dat echt wel aan te tonen valt dat ik ziek ben bij het UWV.

Ik zit niet bij maatschappelijk werk of het Riagg, ik zit bij een psychiatrisch ziekenhuis. Tegen de tijd dat ik de wachtlijst voor maatschappelijk werk ben doorgekomen heb ik al een beschikking :') En er is wel hulp bij het UWV, maar die kan je pas krijgen nadát je bezwaar is ingediend :')
je gaat toch ook niet naar iets maatschappelijks als Riagg? (volgens mij heet het tegenwoordig GGZ)
pi_87284283
jammer dat ik de Stipjes periode heb gemist... leek me interessant :D
pi_87284291
Ik moet zo maar eens naar de les.
Heel veel zin :N
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:20:13 #206
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87284320
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

je gaat toch ook niet naar iets maatschappelijks als Riagg? (volgens mij heet het tegenwoordig GGZ)
Nee zit ik niet bij, maar dat stond ook in mn post fftj'tje ;) :*
pi_87284325
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:18 schreef FutureFairytale het volgende:
jammer dat ik de Stipjes periode heb gemist... leek me interessant :D
Stipjes periode was zeker grappig. Alleen iets minder voor steer
pi_87284345
Godverdomme nog an toe wat is DIGID toch een KUTUITVINDINIG :( :( :(
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:21:39 #209
55709 Stereotomy
pi_87284362
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:20 schreef Leintjeuh het volgende:
:*

Wachtwoord of SMS?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:21:57 #210
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87284379
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik voel me weer rottig omdat anderen zich rottig voelen, dus ik heb een rotdag -O-

zit nog in mn hoofd met vriendin die beste vriendin van Antonie is en ik nu 2x huilend aan de tel heb gehad.
daarna ging ik luchten in de pauze en liep ik door het centrum om broodje te halen. toen kwam ik een tennisvriendin tegen die ook huilend vertelde dat ze overspannen/overwerkt is en al 4 maanden thuiszit en sinds kort weer buitenkwam. ik zag haar en toen vroeg ik dus hoe t nu met haar ging en tijdens haar verhaal moest ze huilen.

ik kan me er niet van af sluiten en voel me nu rot omdat zij zich rot voelen ;(
Telefoon uit, msn uit, facebook/hyves uit, leuk progamma aan/boekje/dingetje dat leuk is doen, lekker koken/snoepen en fijn in bad en met leuke mensen praten. Werkt prima om je dag weer leuk te maken ;)
pi_87284381
ik moet straks 2,5 dag zonder fok ;(
hoe hou ik dat vol ;(
pi_87284388
Windigo : kan de psych je niet bij voorrang krijgen bij maatsch.werk?
Gewoon vragen of hij daarbij wil helpen. Helpen is het sleutelwoord.

Lein naar de ft. alleen voor je nek? en wat kun je snel naar de pc.

Steer: stop met denken en geniet... Was het zoenen eigenlijk lekker, dat lees ik niet.

Bluezz, trekt het allemaal bij?

Sjonge, maar drie topics achter. Maar ja, jullie reageren inderhaast toch niet op mij. :%
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:22:14 #213
55709 Stereotomy
pi_87284389
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:20 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Stipjes periode was zeker grappig. Alleen iets minder voor steer
Toendertijd was het niet grappig. Nu vind ik het wel grappig :D Ook goeie vrienden met stipjes nu, geen rancune, wel veel lol. :)
pi_87284393
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:22 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe hou ik dat vol ;(
gewoon doorademen helpt
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:22:30 #215
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87284395
quote:
Eensch! :Y Heb er deze maand ook al 3 moeten aanvragen :')
pi_87284398
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:22 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe hou ik dat vol ;(
lekker genieten, hallo tis maar maar fok hoor :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:23:05 #217
55709 Stereotomy
pi_87284414
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:22 schreef AnneX het volgende:

Steer: stop met denken en geniet... Was het zoenen eigenlijk lekker, dat lees ik niet.

Nou. Ik *dacht* (jaja) tijdens het zoenen dus: dit moet ik eens met hootersmeisje proberen. 8)7

Dus tja. :')
pi_87284419
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:20 schreef Windigo het volgende:

[..]

Nee zit ik niet bij, maar dat stond ook in mn post fftj'tje ;) :*
ik dacht dat je dat wilde.. vond het al zo gek als je bij de psych zit want dan ben je nog een stapje 'verder'.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:23:43 #219
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87284435
quote:
Ik heb wel gereageerd op jou volgens mij :* Ik lees je posts in ieder geval altijd ;)

En ja, dat zal ik woensdag wel weer vragen wanneer ik hem zie.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:23:51 #220
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_87284440
allemaal :* heb zo'n bui enzo :')
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_87284456
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nou. Ik *dacht* (jaja) tijdens het zoenen dus: dit moet ik eens met hootersmeisje proberen. 8)7

:|W
pi_87284461
quote:

when hell freezes over :P
quote:
Bluezz, trekt het allemaal bij?

Sjonge, maar drie topics achter. Maar ja, jullie reageren inderhaast toch niet op mij. :%
oerend hard gaan we
pi_87284474
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:21 schreef Windigo het volgende:

[..]

Telefoon uit, msn uit, facebook/hyves uit, leuk progamma aan/boekje/dingetje dat leuk is doen, lekker koken/snoepen en fijn in bad en met leuke mensen praten. Werkt prima om je dag weer leuk te maken ;)
tv aan zie ik Antonie, boeken lezen doe ik nooit, koken wil mn mam doen, snoepen doe ik altijd, ik heb geen bad en ik kom mensen tegen met verdriet. ;)

ik ga vnv maar mn collega's van het lab uitlachen op NLD 3 :D
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:24:44 #224
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87284475
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik dacht dat je dat wilde.. vond het al zo gek als je bij de psych zit want dan ben je nog een stapje 'verder'.
Ik wil het wel, maar het kan niet. Je mag namelijk maar één behandelaar hebben, en niet 2 tegelijk en het Riagg wordt dan mn nieuwe behandelaar. Dat kan ik niet hebben want ik ben erg gesteld op mijn psychiater.
pi_87284479
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef MissHobje het volgende:
:* voor Hobje en Annex is dat zo? :o das niet leuk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:24:54 #226
55709 Stereotomy
pi_87284485
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:24 schreef LieLie het volgende:

[..]

:|W
Weer niet goed? ;(

Koesjeee :*
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:24:55 #227
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_87284486
quote:
Wil je een hamer?
pi_87284493
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:21 schreef Stereotomy het volgende:

Wachtwoord of SMS?
Ik heb het een keer aangevraagd geloof ik. Maar ik ben m'n wachtwoord vergeten. En dus moet ik een heel nieuw account aanmaken ofzo? Maar de inloggegevens krijg ik pas over 5 dagen met de post :') JA MAAR DAAR HEB IK GEEN RUK AAN ALS IK NU ADMINISTRATIEVE DINGEN WIL DOEN STELLETJE OETLULLEN
*ZUCHT*
pi_87284497
quote:

[..]

o|O was het gewoon casual zoenen of zoen omdat er meer in zat (van minimaal een van beide kanten)?

heb dat even gemist
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:25:22 #230
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87284505
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:24 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

tv aan zie ik Antonie, boeken lezen doe ik nooit, koken wil mn mam doen, snoepen doe ik altijd, ik heb geen bad en ik kom mensen tegen met verdriet. ;)

ik ga vnv maar mn collega's van het lab uitlachen op NLD 3 :D
Iets leuks doen stond ook in mn lijstje ;)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:25:25 #231
55709 Stereotomy
pi_87284506
quote:
Tisser Hobsel :*
pi_87284517
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:22 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

gewoon doorademen helpt
dankje, zal het proberen
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:27:31 #233
55709 Stereotomy
pi_87284580
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:25 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik heb het een keer aangevraagd geloof ik. Maar ik ben m'n wachtwoord vergeten. En dus moet ik een heel nieuw account aanmaken ofzo? Maar de inloggegevens krijg ik pas over 5 dagen met de post :') JA MAAR DAAR HEB IK GEEN RUK AAN ALS IK NU ADMINISTRATIEVE DINGEN WIL DOEN STELLETJE OETLULLEN
*ZUCHT*
Ja, zonder wachtwoord kom je nergens nee. :P

Is het alternatief niet inlognaam en mobiele nummer?
pi_87284585
quote:

SPOILER
pi_87284589
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:22 schreef DarkElf het volgende:

[..]

lekker genieten, hallo tis maar maar fok hoor :D
tis Antwerpen dus wordt vast wel leuk, hooop ik! :)
pi_87284597
quote:

Ja, alleen voor de nek, is dat vreemd? En wat bedoel je precies met snel naar de pc? Voordat ik er iets achter zoek dat er niet is en het verkeerd opvat?

Ja maar je valt ook niet op, je moet een usericon nemen :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:28:29 #237
55709 Stereotomy
pi_87284622
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:25 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

o|O was het gewoon casual zoenen of zoen omdat er meer in zat (van minimaal een van beide kanten)?

heb dat even gemist
Casual denk ik. Van mijn kant iig. Ze zat al sinds de eerste les een beetje achter me aan, maar ik krijg d'r niet weggeschud. :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:28:38 #238
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_87284634
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:25 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Tisser Hobsel :*
Niets eigenlijk :D beetje leeghoofdig en heb heel veel liefde :')
en duurt nog veel te lang voordat hubsel thuiskomt :')

En wat las ik nou, hebbie gezoend :o! *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_87284637
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

niet naar de vogeltjes markt gaan, das zielig.... toen ik daar was werd even van een gans de nek omgedraaid, wat een misselijkmakend geluid is dat zeg
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:29:03 #240
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_87284654
quote:

[..]

*ZUCHT*
Oh ja, die frustratie ken ik, had hem een keer 1.5 jaar niet gebruikt, dan moet je ook opnieuw activeren. En inderdaad: je krijgt het dan via de post 8)7 Die ene keer in het jaar dat ik eens voor administratieve rommel ga zitten wil ikhet afwerken ook!
pi_87284657
quote:

[..]

Tuurlijk, lekker toch even leuk weg? En Antwerpen is een leuke stad :Y
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:29:30 #242
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_87284666
quote:

[..]

*ZUCHT*
maar dat ww kon dat niet per sms dan?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:29:50 #243
55709 Stereotomy
pi_87284676
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:28 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Niets eigenlijk :D beetje leeghoofdig en heb heel veel liefde :')
en duurt nog veel te lang voordat hubsel thuiskomt :')

En wat las ik nou, hebbie gezoend :o! *O*
Awww, je mist hubbie :*

En ja *O* Sinds ex had ik eigenlijk niemand anders meer gezoend en dat was incl. relatie met ex toch al gauw een jaartje of 5. Of 6. :')_!!1
pi_87284678
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, zonder wachtwoord kom je nergens nee. :P

Is het alternatief niet inlognaam en mobiele nummer?
Dat had ik niet geactiveerd ofzo :?

Goed, ik maak me iets te druk en voel gelijk m'n nek 3 keer zo goed :') Tijd voor extra pillen :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:30:10 #245
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87284690
quote:
Eensch! :Y Heb er deze maand ook al 3 moeten aanvragen :') Prutsers zijn het daar.
pi_87284697
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:28 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Casual denk ik. Van mijn kant iig. Ze zat al sinds de eerste les een beetje achter me aan, maar ik krijg d'r niet weggeschud. :P
niet meer zoenen dan.... en ga eens in bad om die lijm van je kont af te wassen :+

of gewoon heel fout en lekker primitief je zaad bij beide lozen :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:31:19 #247
55709 Stereotomy
pi_87284732
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:30 schreef flying-dutchman het volgende:

of gewoon heel fout en lekker primitief je zaad bij beide lozen :')
Wat kil en koud, fd ;(
pi_87284738
waar je hubsel dan hobje?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:32:27 #249
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_87284776
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:27 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

SPOILER
Moesson van kusjes :o! das dan juist tocj prettig :D
En nee heb geen jankbui :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_87284823
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:31 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat kil en koud, fd ;(
ik zeg toch niet dat je het moet doen, maar je zou je kunnen gedragen als een echte holbewoner...

(damn nu zit ik weet met dat kutprogramma van rtl4 van gister in mijn kop :r )

weet heus wel dat je dat niet gaat doen (ben je too much of a gentleman voor)
pi_87284833
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:29 schreef MissHobje het volgende:
maar dat ww kon dat niet per sms dan?
Nee want inlognaam wist ik ook al niet meer :') Het enige wat ik wil is opzoeken hoe hoog mijn studieschuld is. Mag ook wel, bijna een jaar na het afstuderen. Had ik eindelijk de moed verzameld, krijg je dit gezeik. Sterf dan maar hoor, met je terugbetalen :W
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:34:23 #252
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_87284852
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:31 schreef DarkElf het volgende:
waar je hubsel dan hobje?
die is werken :( en ik verveel me de*&*&^%& :')
irritant :D
Ik kom wel tot rust en heb gesport enzo dus op zich vermaak ik me wel hoor.
Oja bedenk me net.. ik ga vanavond naar Tivoli *O* Jaqueline Govaert van het vroegere Krezip speelt.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_87284872
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:32 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Moesson van kusjes :o! das dan juist tocj prettig :D
En nee heb geen jankbui :D
:* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :*

zoiets?
pi_87284890
ah ok, ik dacht dat hij echt weg was ofzo :D

Ik vind dat toch zo een raar mens die Jaqueline :') maar leuk dat jij t leuk vindt; have fun iig ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:35:40 #255
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_87284899
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Awww, je mist hubbie :*

En ja *O* Sinds ex had ik eigenlijk niemand anders meer gezoend en dat was incl. relatie met ex toch al gauw een jaartje of 5. Of 6. :')_!!1
ja big time ;(

en Dem Steer!!!! zolang niet gezoend? omg ik zou niet zonder kunnen hoor!! Respect _O_
Beloof me 1 ding, vanaf nu vaker zoenen!!!!!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:36:05 #256
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_87284919
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:34 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

:* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :*

zoiets?
Lief *O* :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:36:40 #257
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_87284936
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:35 schreef DarkElf het volgende:
ah ok, ik dacht dat hij echt weg was ofzo :D

Ik vind dat toch zo een raar mens die Jaqueline :') maar leuk dat jij t leuk vindt; have fun iig ;)
Ja ze is ook beetje raar haha!
Maar ze heeft een mega goede stem en super leuke songs, dus ik ben happy ;)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:38:23 #258
55709 Stereotomy
pi_87284993
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:35 schreef MissHobje het volgende:

[..]

ja big time ;(

en Dem Steer!!!! zolang niet gezoend? omg ik zou niet zonder kunnen hoor!! Respect _O_
Beloof me 1 ding, vanaf nu vaker zoenen!!!!!
Ja, al een jaartje of 2 niet meer. En daarvoor 4 jaar met dezelfde. :') :P

Misschien ga ik wel vaker doenen jah *O* :* :* :* :* :*
pi_87285016
zoenen is lekker, en leuke tijdsbesteding steer oh en je verliest er vast ook kcal's mee 8-)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:39:07 #260
55709 Stereotomy
pi_87285019
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:33 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Nee want inlognaam wist ik ook al niet meer :') Het enige wat ik wil is opzoeken hoe hoog mijn studieschuld is. Mag ook wel, bijna een jaar na het afstuderen. Had ik eindelijk de moed verzameld, krijg je dit gezeik. Sterf dan maar hoor, met je terugbetalen :W
Je hebt nog een jaar om het te ontkennen :D

1x per jaar kijk ik ook even naar mijn bedrag en stop het dan snel elders weg :9
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:40:08 #261
55709 Stereotomy
pi_87285048
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:39 schreef DarkElf het volgende:
zoenen is lekker, en leuke tijdsbesteding steer oh en je verliest er vast ook kcal's mee 8-)
http://www.dietbites.com/(...)-burned-kissing.html

Holy shit! Hoe meer je weegt hoe meer je verbrandt tijdens het zoenen. :P
pi_87285052
de man is gewoon ziek!! :(
helemaal voor niks op school!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:40:58 #263
55709 Stereotomy
pi_87285071
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:40 schreef LieLie het volgende:
Wat is dat toch bij jullie op het HBO? Steeds lessenuitval, nutteloze uren, etc.
pi_87285101
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:40 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

http://www.dietbites.com/(...)-burned-kissing.html

Holy shit! Hoe meer je weegt hoe meer je verbrandt tijdens het zoenen. :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87285112
quote:

[..]

Wat is dat toch bij jullie op het HBO? Steeds lessenuitval, nutteloze uren, etc.
geen idee!

:(
pi_87285118
quote:
lekkere communicatieskills hebben ze daar zeg :o
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87285203
een stel pleurisdebielenklasgenoten hebben daar bij mij ooit een geintje met mee uit gehaald

toe hadden we telefoonboom enzo... hadden ze mij overgeslagen en de mensen gebeld die ik moest bellen.. stond ik daar voor jan lul op school voor 3 lesuren.... :( was echt not amused en zwaar pissed
pi_87285227
quote:

[..]

jullie uni figuren weten dat niet, aangezien jullie toch niet gaan :+
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:46:02 #269
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87285251
quote:
Da's balen zeg :*
pi_87285389
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:27 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja, alleen voor de nek, is dat vreemd?
En wat bedoel je precies met snel naar de pc?
De plastich chirurg ... dat je daar snel terecht kunt.

Ja maar je valt ook niet op, je moet een usericon nemen :') dat valt wel op. :Y
Géen inspiratie, het topic staat al wel open waar je dat kunt vragen.
pi_87285470
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:49 schreef AnneX het volgende:

[..]

waarom niet iets van een foto van je gezicht maar dan geanonimiseerd (de hint naar de X in je naam)
pi_87285534
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:42 schreef DarkElf het volgende:

[..]

lekkere communicatieskills hebben ze daar zeg :o
hij heeft het om 1400 uur gemaild. grmbl.

maar goed, nu even kleren kijken in groningen :)
pi_87285567
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:51 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

waarom niet iets van een foto van je gezicht maar dan geanonimiseerd (de hint naar de X in je naam)
Ja. bv. een kruisje door mijn gezicht.

Nee hoor, die zet ik graag in mijn agenda. XXX
pi_87285613
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:53 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ja. bv. een kruisje door mijn gezicht.

Nee hoor, die zet ik graag in mijn agenda. XXX
en ik maar denken dat je familie was van Rolf X Wouters :P

oh niet onder sms'jes naar je vriend/mr/etc?
pi_87285616
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:52 schreef LieLie het volgende:

[..]

hij heeft het om 1400 uur gemaild. grmbl.

maar goed, nu even kleren kijken in groningen :)
Oh! wat vervelend voor je ;) have fun.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87285720
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:55 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Oh! wat vervelend voor je ;) have fun.
Hmm, eerst kijken wat er nog op mn rekening staat. niet xo veel dacht ik en had mr gevraagd of ie even wat wilde overmaken, maar die kan dat met rabomobiel toch niet zonder zo'n randomreader -O-
pi_87285726
Steer, wanneer ga je daten met Hootersmeisje?
pi_87285754
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:51 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

Inspiratie: een (turkse) palmboom aan een baai.
En daarna eens puzzelen hoe ik het erin krijg.
Het is eerder wel eens gelukt.

Hoeveel mensen hebben een palmboom?
pi_87285758
quote:

[..]

denken mannen zo? als jij zelfs zo denkt ;(

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:24 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik wil het wel, maar het kan niet. Je mag namelijk maar één behandelaar hebben, en niet 2 tegelijk en het Riagg wordt dan mn nieuwe behandelaar. Dat kan ik niet hebben want ik ben erg gesteld op mijn psychiater.
geloof me; je bent overal beter af dan bij het Riagg. of heb je daar al weleens gezeten?

quote:

[..]

*ZUCHT*
herkenbaar! ik heb ook heel veel problemen ermee gehad. ondertussen al 6x een andere digid code gehad :(

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:25 schreef Windigo het volgende:

[..]

Iets leuks doen stond ook in mn lijstje ;)
goed plan, dat ga ik proberen te doen :Y

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:28 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

STEEEEER!!!!! o|O

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:28 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

niet naar de vogeltjes markt gaan, das zielig.... toen ik daar was werd even van een gans de nek omgedraaid, wat een misselijkmakend geluid is dat zeg
waat?? klinkt heel schattig maar als je dit zo zegt :{

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:34 schreef MissHobje het volgende:

[..]

die is werken :( en ik verveel me de*&*&^%& :')
irritant :D
Ik kom wel tot rust en heb gesport enzo dus op zich vermaak ik me wel hoor.
Oja bedenk me net.. ik ga vanavond naar Tivoli *O* Jaqueline Govaert van het vroegere Krezip speelt.
oh leuk hoor, met een vriendin?
en je overleeft het wel, ik ben ook al 25 jaar vrijgezel. en nee niet 25 jaar aan het daten :6

quote:
oeps :{ probeer er wat leuks van te maken. ga daar de stad in ofzo.

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:44 schreef flying-dutchman het volgende:
een stel pleurisdebielenklasgenoten hebben daar bij mij ooit een geintje met mee uit gehaald

toe hadden we telefoonboom enzo... hadden ze mij overgeslagen en de mensen gebeld die ik moest bellen.. stond ik daar voor jan lul op school voor 3 lesuren.... :( was echt not amused en zwaar pissed
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:44 schreef flying-dutchman het volgende:

wat een klootzakken!!
pi_87285788
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:58 schreef AnneX het volgende:

[..]

ik niet maar ik wil er wel 1. palmboom O+
pi_87285794
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:58 schreef AnneX het volgende:

[..]

ik ben a-grafisch :@ moet je ff in andere topic vragen :+
pi_87285829
Annex fokkers maken mooie icoontjes op aanvraag in dit topic: Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #78
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87285920
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:00 schreef DarkElf het volgende:
Annex fokkers maken mooie icoontjes op aanvraag in dit topic: Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #78
:P je bent 3 min te laat :+

Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #78
pi_87285943
even deel 2afwas processen
pi_87285968
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:03 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

:P je bent 3 min te laat :+

Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #78
ah ok :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87285977
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:00 schreef DarkElf het volgende:
Dank je.
Die staat al even open sinds de mooie shawl van BlueXX
pi_87286016
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:33 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Zo vaak gebruik ik het niet.

Ik heb het op de enveloppen gezet van ons en in het archief gestopt.
pi_87286224
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:49 schreef AnneX het volgende:
De plastich chirurg ... dat je daar snel terecht kunt.
Géen inspiratie, het topic staat al wel open waar je dat kunt vragen.
Na je PM is het kwartje gevallen hoor, ik zal ook voor dat andere probleem advies vragen. En bij pc las ik personal computer :') dacht even dat je me beschuldigde van computerverslaafd zijn :o Maar: ja, ik ga naar een klein regionaal ziekenhuisje en de eerste afspraak (behandeling vaststellen) kon erg snel.

Maar dat van die usericon was een grapje :)
pi_87286278
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:06 schreef AnneX het volgende:
Zo vaak gebruik ik het niet.

Ik heb het op de enveloppen gezet van ons en in het archief gestopt.
Ja, ik heb nog geen archief, ben sinds vandaag administratie aan het maken :')
pi_87286461
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:12 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja, ik heb nog geen archief, ben sinds vandaag administratie aan het maken :')
choesojei!

ik loop ook nog wat achter (maar van me komt me helpen als er hier iets meer ruimte is gemaakt en dan gaan we ff kijken hoe we in een korte periode heel veel kunnen wegwerken. want ik zie door de bossen het oerwoud niet meer
pi_87286789
Ta....da....aaa...aaa. met dank aan R. ( de rest van zijn naam heb ik wat moeite mee)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:29:18 #292
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87286841
quote:

Ga je alleen of heb je toch weer die J. mee?
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:31:24 #293
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_87286901
Annex heeft een avatar *O*
pi_87287012
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:27 schreef AnneX het volgende:
Ta....da....aaa...aaa. met dank aan R. ( de rest van zijn naam heb ik wat moeite mee)
*O*
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87287032
Stop nou ff, oma mot teruglezen.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pi_87287033
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:31 schreef kaasplankje het volgende:
Annex heeft een avatar usericon *O*
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:35:22 #297
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_87287037
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:58 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, wanneer ga je daten met Hootersmeisje?
pi_87287062
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:35 schreef Bluezz het volgende:
Stop nou ff, oma mot teruglezen.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zal ik hem ff op slot gooien? 8-)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:36:31 #299
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87287081
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:35 schreef kaasplankje het volgende:

[ link | afbeelding ]
Daar ging mijn cola. :D
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:39:03 #300
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_87287173
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:36 schreef golfer het volgende:

[..]

Daar ging mijn cola. :D
Gewoon overdag aan de cola o|O Straks ga je me nog vertellen dat je er ook chips bij hebt :P
pi_87287219
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Ga je alleen of heb je toch weer die J. mee?
nee joh al maanden geleden gevraagd, bleek uiteindelijk dat ie geen zin had.
ik ga met een vriendin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')