Neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je al veel mensen aangestuurd?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:15 schreef Isabeau het volgende:
Stoer, PWe hebben een heuse manager in ons kookmidden
Ja dank jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:
succes P. met al je nieuwe verantwoordelijkheden!
Dat zeg ik toch net?quote:
Checkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
leven van een vrijgezel heeft ook zn voordelen
Hoe weet jij dat nouquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grote baas
Die alsmaar kleiner wordt
Ik heb heul geen wet! Behalve dan mijn wilquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:26 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren overigens ook een leuke wet gelezen, Peter's Law
Mensen maken meestal wel promotie, maar andersom gebeurt zelden. Op de apotheek was een teamleider die dat werk echt niet aan kon en al regelmatig sturing kreeg van hogerhand om te helpen. Toen ook dat allemaal niet hielp (of alleen tijdelijk) werd besloten dat ze een stap terug moest doen en weer gewoon medewerkster moest worden, Hup, ziektewet in en nooit terug gekomen. Mensen kunnen dat blijkbaar niet aan. Te veel schande of zoquote:
als je ze aan kan steken en ze blijven een paar uur branden dan is hij met was bewerktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef flying-dutchman het volgende:
Hoe herken je exact het verschil tussen wel met was bewerke en niet met was bewerkte citroenen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef DarkElf het volgende:
Ik word heel boos aangestaard door onze zwarte kat (en die kan boos kijken!).
Hoe durf ik dat herriemaakding weer te voorschijn te halen!![]()
de stofzuiger dus
Hij zit nu heel lief naast me te knorren, ze vergeten ook snel iigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
huisdieren kunnen zo hilarisch doen
Ik heb het hier wel met regelmaat zien gebeuren dat mensen een demotie krijgen. Probleem is dan vaak vooral dat ze met alle beschadingen die ze oplopen wel binnen de organisatie blijven.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen maken meestal wel promotie, maar andersom gebeurt zelden. Op de apotheek was een teamleider die dat werk echt niet aan kon en al regelmatig sturing kreeg van hogerhand om te helpen. Toen ook dat allemaal niet hielp (of alleen tijdelijk) werd besloten dat ze een stap terug moest doen en weer gewoon medewerkster moest worden, Hup, ziektewet in en nooit terug gekomen. Mensen kunnen dat blijkbaar niet aan. Te veel schande of zo
Je hoeft maar iets van een stofzuiger te laten zien aan Bellefleur en ze zit op zolder in het achterste hoekjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef DarkElf het volgende:
Ik word heel boos aangestaard door onze zwarte kat (en die kan boos kijken!).
Hoe durf ik dat herriemaakding weer te voorschijn te halen!![]()
de stofzuiger dus
mjah ze hebben geen lontje hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als je ze aan kan steken en ze blijven een paar uur branden dan is hij met was bewerkt
Elfquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:41 schreef DarkElf het volgende:
als je ze aan kan steken en ze blijven een paar uur branden dan is hij met was bewerkt
Ik ben een stukkie jonger dan jij, maar bekruipt jou nou ook steeds het 'er is niets nieuws onder de zon' gevoel bij van alles en nog wat?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:43 schreef Bluezz het volgende:
@ Pee, je postte over je gewichtsafname![]()
Leuk stukje uit het begin van het boekje : Ik ben na al mijn onderzoek tot de conclusie gekomen dat incompetentie overal en altijd voorkomt : Ik verwacht nu dat politici hun verkiezingsbeloften niet zullen kunnen inlossen. Als zij al iets doen, neem ik aan dat het 't uitvoeren van de beloften van hun tegenstanders zal zijn.
jaahaaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je kerst met je ouders viert
dat wel maar het ging over altijd jezelf zijn. volgens mij was hij niet zichzelf toen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:29 schreef Isabeau het volgende:
FFT, het is ook onderdeel van je persoonlijkheid om je omgeving niet te willen laten zien hoe ongelukkig je je voelt
wat krabbelde ze? heeft ze ook hyves? dan kan ik haar opzoekenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:31 schreef Stereotomy het volgende:
Hey, hootersmeisje heeft op m'n Facebook gekrabbeld.
Gaat goehoed.Nu ff goed managen ivm het rare meisje.
lekker cottage pie!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:46 schreef DarkElf het volgende:
ff dweilen zo (vinden die rotbeesten ook leuk, kan je zo leuk doorheen rennen en glijden) en daarna vast t eten klaarmaken zodat ik t vanavond alleen nog maar in de oven moet schuiven.
T wordt cottage pie(gehakt, tomaat, wortel en tuinerwtjes) met een aardappelpuree (de mr mag de pureeknijper hanteren) /kaas laag erover.
hoezo twijfel je daaroverquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker, Elf! Ik twijfel nog, zelf koken of uit eten.
Vond je dat moeilijk?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:43 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb zelf 2 keer iemand uit functie gezet omdat ze gewoon echt niet meekonden, gelukkig waren die op leeftijd zodat ik ze min of meer gedwongen van de vervroeg uittreden regeling gebruik kon laten maken.
Jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een stukkie jonger dan jij, maar bekruipt jou nou ook steeds het 'er is niets nieuws onder de zon' gevoel bij van alles en nog wat?
leider worden is niks voor mij. dát zou ik echt niet kunnenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:43 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb zelf 2 keer iemand uit functie gezet omdat ze gewoon echt niet meekonden, gelukkig waren die op leeftijd zodat ik ze min of meer gedwongen van de vervroeg uittreden regeling gebruik kon laten maken.
Ze vroeg of het gister nog leuk was toen ze eerder weg ging.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:48 schreef FutureFairytale het volgende:
wat krabbelde ze? heeft ze ook hyves? dan kan ik haar opzoeken
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze vroeg of het gister nog leuk was toen ze eerder weg ging.
Zal haar terugkrabbelen: ja, was wel lekker maar had liever met jou gezoend?
Slecht idee
oh god nee!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
je kan wel heel slijmerig zeggen dat het leuker was met haar erbij
ja toen ik het typte moest ik zelf ook al bijna een teiltje halenquote:
True, alleen heb ik al sinds we terug zijn last van mijn buik - ik betwijfel of sushi dan het beste plan isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoezo twijfel je daaroveruit eten gaan!
"Het was nog een gezellige avond, jammer dat je niet langer kon blijven"quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:53 schreef Stereotomy het volgende:
Slecht idee
sushi is licht verteerbaarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
True, alleen heb ik al sinds we terug zijn last van mijn buik - ik betwijfel of sushi dan het beste plan isMaar misschien juist wel
hmm die is wel goed ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"Het was nog een gezellige avond, jammer dat je niet langer kon blijven"
"Wanneer spreken wij af? Ik heb inmiddels meer ervaring opgedaan."quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Slecht idee
Yep, heb nog de case gehad van een reorganisatie dat er 60 man terug geplaatst moesten worden in functie. Slechts een enkeling is daar blijven werkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen maken meestal wel promotie, maar andersom gebeurt zelden. Op de apotheek was een teamleider die dat werk echt niet aan kon en al regelmatig sturing kreeg van hogerhand om te helpen. Toen ook dat allemaal niet hielp (of alleen tijdelijk) werd besloten dat ze een stap terug moest doen en weer gewoon medewerkster moest worden, Hup, ziektewet in en nooit terug gekomen. Mensen kunnen dat blijkbaar niet aan. Te veel schande of zo
Ja, ik denk dat iedere manager dat moeilijk vindt als hij eerlijk is. Ik heb er echter wel alles aan gedaan, ze alle kansen gegeven en het zo netjes mogelijk afgerond. Uiteindelijk zijn ze er zelf ook gelukkiger van geworden, dus ik kijk er wel goed op terug.quote:
Dat is iets wat ik wel bedongen heb toen ik werd gevraagd om een beetje assistent teamlead te worden: als ik het niet meer zie zitten, of als blijkt dat ik er toch niet zo goed in ben, dan wil ik weer gewoon normaal mijn werk gaan doen. Geen idee of dat daadwerkelijk gaat gebeuren, maar dat zien we dan wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:43 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb het hier wel met regelmaat zien gebeuren dat mensen een demotie krijgen. Probleem is dan vaak vooral dat ze met alle beschadingen die ze oplopen wel binnen de organisatie blijven.
sushiquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
True, alleen heb ik al sinds we terug zijn last van mijn buik - ik betwijfel of sushi dan het beste plan isMaar misschien juist wel
Wel goed dat je het probeert.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:20 schreef PdeHoog het volgende:
Dat is iets wat ik wel bedongen heb toen ik werd gevraagd om een beetje assistent teamlead te worden: als ik het niet meer zie zitten, of als blijkt dat ik er toch niet zo goed in ben, dan wil ik weer gewoon normaal mijn werk gaan doen. Geen idee of dat daadwerkelijk gaat gebeuren, maar dat zien we dan wel.
Da's een goeiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"Het was nog een gezellige avond, jammer dat je niet langer kon blijven"
Ik ben absoluut geen natuurlijk leider of zo, maar had het graag eens geprobeerd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat het wel gezond is om in een team minstens 1 man te hebbenDus het was vast niet tegen jou als persoon, Bluezz, maar meer dat een man weer anders naar dingen kijkt. Maar ja, ik denk dat je een prima leidinggevende was geweest
De grap is: soms kom je directeuren en managers tegen waar je echt respect voor hebt, en dan denk je dat die het allemaal even makkelijk vinden. Tot je verhalen hoort dat ze op weg naar huis letterlijk kotsend van de stress over de vangrail hebben gehangen op momenten dat er stevig aangepakt moest worden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik wel bedongen heb toen ik werd gevraagd om een beetje assistent teamlead te worden: als ik het niet meer zie zitten, of als blijkt dat ik er toch niet zo goed in ben, dan wil ik weer gewoon normaal mijn werk gaan doen. Geen idee of dat daadwerkelijk gaat gebeuren, maar dat zien we dan wel.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:34 schreef Stereotomy het volgende:
TAV
Wil net als jij zijn over een paar jaar. Incluis een eigen sunny.![]()
Goeie preekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:33 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb dat nooit gehad, en ik ben ook niet ambitieus genoeg om dat er voor over te hebben, die conclusie heb ik wel getrokken. Veel meer eindverantwoordelijkheid over mensen dan ik nu heb wil ik dus ook niet. Maar soms moet je echt wel even uit je comfort zone stappen om zaken gedaan te krijgen.
Wat ik maar willen zeggen: geef het niet te snel op, besef je dat het voor iedereen moeilijk is of is geweest, geef het tijd en ga zelf ondervinden waar je balans tussen ambitie en investering ligt en doe daar geen concessies in. En blijf dicht bij jezelf![]()
/preek
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
![]()
Zo'n Sunny kan ik je wel aanbevelen trouwens![]()
Eerst een testrit maken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:50 schreef Anthraxx het volgende:
Gewoon een Nissan Sunny. Heb je meteen de auto en je eigen Sunny.
[ afbeelding ]
Het rare meisje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:57 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, met wie heb je nu eigenlijk gezoend?
Staat in de planning.quote:
maar ook meer dan zoenen met hooters meisje?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het rare meisje.
[..]
Staat in de planning.
Why DH?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even in zijn boekje kijken of ze er al in staatquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Even in zijn boekje kijken of ze er al in staat
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:02 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
maar ook meer dan zoenen met hooters meisje?Nah kijk, ken je die theorie dat sommige mannen wel zeggen dat ze niet zomaar met vrouwen naar bed willen gaan voor een one night stand? Dat dat oppervlakkig is enzo? Ik vraag me af of dat een limiterende gedachte is van hunzelf om dan de *kans* uit de weg te kunnen gaan dat ze het wel zouden kúnnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er voor mezelf nog niet helemaal uit dus.
Confidence through competence
Neequote:
volgens mij klopt dat niet helemaal met de primal urges die eerder weten beschreven... de man wil zijn zaad lozen bij zoveel mogelijk dames enzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nah kijk, ken je die theorie dat sommige mannen wel zeggen dat ze niet zomaar met vrouwen naar bed willen gaan voor een one night stand? Dat dat oppervlakkig is enzo? Ik vraag me af of dat een limiterende gedachte is van hunzelf om dan de *kans* uit de weg te kunnen gaan dat ze het wel zouden kúnnen.
Ben er voor mezelf nog niet helemaal uit dus.
Verder wat LieLie zegtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Steer, je kan ook na 1 keer zoenenketsen dat grietje afwimpelen dat ze het toch niet is voor je. No harm done, toch?
Beterschap!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Steer, je kan ook na 1 keer zoenen dat grietje afwimpelen dat ze het toch niet is voor je. No harm done, toch?
Huisarts zegt dat ik goed bezig ben met 4 keer 1 paracetamol, ik mag verhogen naar 3 keer 2 maar ze vindt wel dat ik 3 peer diclofenac erbij moet hebben. En na het weekend een fysiotherapeut bellen.
Ja, dat dus. De vraag is: zou je als man als er verder niemand over je oordeelt, niemand het ziet (tenzij je daar opgewonden van wordt als er iemand meekijktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:07 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
volgens mij klopt dat niet helemaal met de primal urges die eerder weten beschreven... de man wil zijn zaad lozen bij zoveel mogelijk dames enzo.
Ja, maar geldt dit niet veel sterker voor vrouwen dan voor mannen? Als je als man met veel vrouwen naar bed gaat ben je in elke cultuur (?) het haantje, als je als vrouw met veel mannen naar bed gaan ben je opeens een sletquote:en ik denk dat het ook de limiterende factor is dat het niet sociaal niet geaccepteerd word in veel kringen
volgens mij zit jij voordat je een avond gaat stappen eerst op papier zoveel mogelijk scenario's nog uit te werken voor maximaal succes of niet?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, dat dus. De vraag is: zou je als man als er verder niemand over je oordeelt, niemand het ziet (tenzij je daar opgewonden van wordt als er iemand meekijkt) niet met 'zoveel mogelijk vrouwen' naar bed willen? Heel primair in holbewoner termen gesproken dan.
[..]
Ja, maar geldt dit niet veel sterker voor vrouwen dan voor mannen? Als je als man met veel vrouwen naar bed gaat ben je in elke cultuur (?) het haantje, als je als vrouw met veel mannen naar bed gaan ben je opeens een slet
Stof tot nadenken.
Hm, jij weet niet wie stipjes is he.quote:
Ja, dat had ik al min of meer gedaan idd. Volgens mij vindt ze ook gauw genoeg een ander.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Steer, je kan ook na 1 keer zoenen dat grietje afwimpelen dat ze het toch niet is voor je. No harm done, toch?
quote:Oh en ik ga begin volgende week naar een plastisch chirurg Voor die grote moedervlekken in m'n gezicht.
Nee, want dan blijf je wauwelen zonder dat je er iets mee opschiet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:09 schreef flying-dutchman het volgende:
steer, had je niet beter een studie filosofie kunnen gaan doen?
Mja.quote:
Nee, meestal begint het malen pas achteraf.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:12 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
volgens mij zit jij voordat je een avond gaat stappen eerst op papier zoveel mogelijk scenario's nog uit te werken voor maximaal succes of niet?
Steer intoetsen op facebook heeft geen zinquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee
Heb ze nu wel allebei op Facebook staan, wordt nog kut managen dit...
* Stereotomy kotsend over de vangrail hangt
dicht bij jezelf blijvenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De grap is: soms kom je directeuren en managers tegen waar je echt respect voor hebt, en dan denk je dat die het allemaal even makkelijk vinden. Tot je verhalen hoort dat ze op weg naar huis letterlijk kotsend van de stress over de vangrail hebben gehangen op momenten dat er stevig aangepakt moest worden.
Ik heb dat nooit gehad, en ik ben ook niet ambitieus genoeg om dat er voor over te hebben, die conclusie heb ik wel getrokken. Veel meer eindverantwoordelijkheid over mensen dan ik nu heb wil ik dus ook niet. Maar soms moet je echt wel even uit je comfort zone stappen om zaken gedaan te krijgen.
Wat ik maar willen zeggen: geef het niet te snel op, besef je dat het voor iedereen moeilijk is of is geweest, geef het tijd en ga zelf ondervinden waar je balans tussen ambitie en investering ligt en doe daar geen concessies in. En blijf dicht bij jezelf![]()
/preek
Zou het?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:17 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
goede edit
is Steer daarna een tijdje stil denk ik
Ja, en er groeit vanalles uitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:13 schreef Stereotomy het volgende:maar... maar... dat zijn Leinvlekken!
![]()
Nee! Is dat the source of all evil oid?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, jij weet niet wie stipjes is he.
stukje leger en opgelukt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zou het?Misschien wel.
Weet niet of ik er gelukkiger of ongelukkiger van wordt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee! Is dat the source of all evil oid?
ik denk wel altijd een beetje van te voren na, niet teveel want dan weet ik het gewoon niet meerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, meestal begint het malen pas achteraf.![]()
Oh ieuw. Beter weghalen voordat ze ook nog gaan dansen en muziekmaken ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, en er groeit vanalles uitOh, en er zijn erbij die jeuken
Goed bezig wijffiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Huisarts zegt dat ik goed bezig ben met 4 keer 1 paracetamol, ik mag verhogen naar 3 keer 2 maar ze vindt wel dat ik 3 peer diclofenac erbij moet hebben. En na het weekend een fysiotherapeut bellen.
Oh en ik ga begin volgende week naar een plastisch chirurgVoor die grote moedervlekken in m'n gezicht.
Voorwaarts!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:24 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik denk wel altijd een beetje van te voren na, niet teveel want dan weet ik het gewoon niet meer
en natuurlijk achteraf bedenken wat je allemaal fout hebt gedaan (zelfs als er een goed einde aan is gekomen) en nu met A moet ik elke keer na het uitgaan weer de vlinders vangen en opsluiten enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P de Peuterquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:24 schreef Bluezz het volgende:
Goed bezig wijffiekan me voorstellen dat je van die vlekken in je gezicht af wilt hoor, ook al zijn ze voor anderen niet storend.
Wat een lekker weertje, zit in het peter principe boekje te lezen op het balkon, en er worden hypothetische gevallen besproken en om ééntje moest ik lachen : het ging over een Hr. P. de Peuter
sorry pee
Dat was een welgemeend advies, maar goed.quote:
ooh! als je je heel erg eraan stoort moet je het doen. of werd het gevaarlijk? ik heb een moedervlek laten weghalen door een normale arts, en hoefde geen geld te betalen maar hij was niet heel gevaarlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en ik ga begin volgende week naar een plastisch chirurgVoor die grote moedervlekken in m'n gezicht.
ooh 5 weken geen inkomsten? 5 weken ¤ 0,- op je rekening?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:10 schreef Windigo het volgende:
[..]
Beterschap!
Ik heb pas 22 oktober een afspraak kunnen maken met de sociale dienst, en dat terwijl ik vanaf 16 oktober geen inkomsten meer krijg en de aanvraag 4 weken duurt ná het gesprek. Joepie, daar dus ook weer van in de stress. En ik moet bezwaar gaan aantekenen, ook een moeilijk verhaal. Stress stress stress
koe, gaat er in, van de slager. Verder een beetje van alles wat. Het meeste aan kruiden is gewoon in huis.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Oh en Steer als je een keer lekker kan neuken, waarom nietNot sure wat me tegenhoudt oma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en ik heb de test gedaan, heb ook een 'sociaal brein'.Denk dat het de F/T component is van onze lettertjes. Duidelijk F dus.
Confidence through competence
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het overigens net als SteerLeinvlekjes
![]()
Maar ik zou ze zelf ook niet willen
Jupquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh 5 weken geen inkomsten? 5 weken ¤ 0,- op je rekening?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, want dan blijf je wauwelen zonder dat je er iets mee opschiet.
Ow wacht.
aaaaahquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:24 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik denk wel altijd een beetje van te voren na, niet teveel want dan weet ik het gewoon niet meer
en natuurlijk achteraf bedenken wat je allemaal fout hebt gedaan (zelfs als er een goed einde aan is gekomen) en nu met A moet ik elke keer na het uitgaan weer de vlinders vangen en opsluiten enzo
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:26 schreef Bluezz het volgende:dankje omaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Hahaha ik snap 't wel hoor, 't is alleen een beetje een female-management uitdrukking waar ik om moet lachenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:30 schreef TAV74 het volgende:
Dat was een welgemeend advies, maar goed.
Kom eens kijken in de gemiddelde organisatie zou ik zeggen.
Is er geen hulpverlenende instantie/maatschappelijk werk etc die je kan helpen met dit papierwerk? Als je het allemaal alleen moet doen kan ik me voorstellen bij jou dat het je overspoelt en je er in verzuiptquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:34 schreef Windigo het volgende:
JupMag hopen dat ze me flink terug moeten betalen, de klaplopers. Ik heb nog kans dat ze het afwijzen ook, omdat mn bevestiging van de arbeidsdeskundige nog stééds niet binnen is terwijl ik er iedere week over gebeld heb
En ik mag dit soort dingen eigenlijk helemaal niet doen nu, omdat ik én labiel ben én chronische stress heb, dit soort dingen maken het niet beter. Soms zie ik door de bomen het bos niet meer
Kaas, je bent zo soft als boter van binnen, tough guy.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hahaha ik snap 't wel hoor, 't is alleen een beetje een female-management uitdrukking waar ik om moet lachen![]()
No offence though
rustig rustig meis! je kunt nu niks ertegen doen. ademhalen.. je hebt een psych en een arts achter je staan die je kunnen helpen. ze wijzen je echt niet af!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
JupMag hopen dat ze me flink terug moeten betalen, de klaplopers. Ik heb nog kans dat ze het afwijzen ook, omdat mn bevestiging van de arbeidsdeskundige nog stééds niet binnen is terwijl ik er iedere week over gebeld heb
En ik mag dit soort dingen eigenlijk helemaal niet doen nu, omdat ik én labiel ben én chronische stress heb, dit soort dingen maken het niet beter. Soms zie ik door de bomen het bos niet meer
bummer is dat ik nog wel 8 dagen moet wachten tot ik haar weer zie. Maar ik laat haar een beetje het tempo bepalen. wil zelf ook niet rushen maar wil vooral haar niet afschrikkenquote:
Goed idee, zou wel assertief blijven en de lijn blijven uitzetten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:38 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
bummer is dat ik nog wel 8 dagen moet wachten tot ik haar weer zie. Maar ik laat haar een beetje het tempo bepalen. wil zelf ook niet rushen maar wil vooral haar niet afschrikken
Absoluut, ik ben ook ongeschikt als manager, te soft en te meegaand. Ook kan ik beter onderhandelen aan anderen overlaten, ik geef te snel toequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:37 schreef Stereotomy het volgende:
Kaas, je bent zo soft als boter van binnen, tough guy.
Nee die is er helaas niet, ik heb het vandaag nog bij het UWV werkbedrijf gevraagd aan de telefoon toen ik me kwaad maakte omdat ik door de bomen het bos niet meer zag. Maar die hulp is er alleen voor allochtonenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is er geen hulpverlenende instantie/maatschappelijk werk etc die je kan helpen met dit papierwerk? Als je het allemaal alleen moet doen kan ik me voorstellen bij jou dat het je overspoeld en je er in verzuipt(en toen moest ik er aan denken dat je een beetje tussen wal en schip in lijkt te vallen, maar dan wordt het wel heel veel water
)
Snap je wel, maar ik bedoelde het niet zo zweverig als het overkomtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hahaha ik snap 't wel hoor, 't is alleen een beetje een female-management uitdrukking waar ik om moet lachen![]()
No offence though
Serieus?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Absoluut, ik ben ook ongeschikt als manager, te soft en te meegaand. Ook kan ik beter onderhandelen aan anderen overlaten, ik geef te snel toe
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:43 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben ook weer thuis
Rare 1,5 dag gehad
Vroege ochtend? 't is goddomme kwart voor tweequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:41 schreef rijsttafel het volgende:
Werkgevers en vrouwen..
Moeilijke gespreksonderwerpen zo op de vroege ochtend.
Ja, ik kom net m'n bed uit. Ben nog steeds een beetje ziekjes..
Maar hoi!
Blauwtjes zijn goed, helpt je relativeren en dat je gewoon lekker door kunt gaan ook al is het niet gelukt met iemand.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:42 schreef flying-dutchman het volgende:
steer zie nog even mijn editje hierboven
Inderdaad zeg, ik zit al af te tellenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vroege ochtend? 't is goddomme kwart voor twee
heeft me een jaar gekost ofzo om er echt goed overheen te zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Blauwtjes zijn goed, helpt je relativeren en dat je gewoon lekker door kunt gaan ook al is het niet gelukt met iemand.
ooh beterschapjes rijst!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:41 schreef rijsttafel het volgende:
Werkgevers en vrouwen..
Moeilijke gespreksonderwerpen zo op de vroege ochtend.
Ja, ik kom net m'n bed uit. Ben nog steeds een beetje ziekjes..
Maar hoi!
Ja, iedereen vindt ze leuk en erg Lein. Maar om zelf van die dingen in je gezicht te hebben is wel heel erg anders hehquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het overigens net als SteerLeinvlekjes
![]()
Maar ik zou ze zelf ook niet willen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
haha had je niet verwacht hé?
Ik blijf aan mezelf werken hoor
Bedankt voor de sofaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:43 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
![]()
* flying-dutchman zet snel even een sofa klaar
wil je erover praten?
Zal volgende keer wel korter zijn, da's dus goed.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:45 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
heeft me een jaar gekost ofzo om er echt goed overheen te zijn
Oh dat lijkt me wel erg vervelend ja, ik snap dat je daar wat aan wil doen. Maar lijkt me wel eng hoor, dapper van jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, iedereen vindt ze leuk en erg Lein. Maar om zelf van die dingen in je gezicht te hebben is wel heel erg anders hehTrouwens, die grote op de zijkant van m'n neus, die kan ik ZIEN als ik een boek zit te lezen. Gewoon een grote bruine vlek in m'n gezichtsveld
Dat zeg ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vroege ochtend? 't is goddomme kwart voor twee
Mét eigen netnummer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, iedereen vindt ze leuk en erg Lein. Maar om zelf van die dingen in je gezicht te hebben is wel heel erg anders hehTrouwens, die grote op de zijkant van m'n neus, die kan ik ZIEN als ik een boek zit te lezen. Gewoon een grote bruine vlek in m'n gezichtsveld
goed gaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bedankt voor de sofa![]()
En het gaat verder wel goed met me hoorik kan er alleen sowieso slecht tegen als mijn planning niet door kan gaan en als het dan ook nog door een vervelende reden komt is het helemaal stom
ik zie gewoon mn neus al zonder vlekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Thanks! Ben er al bijna doorheen, gister was het dieptepunt.quote:
wat is de vervelende reden?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bedankt voor de sofa![]()
En het gaat verder wel goed met me hoorik kan er alleen sowieso slecht tegen als mijn planning niet door kan gaan en als het dan ook nog door een vervelende reden komt is het helemaal stom
Ze gaan het waarschijnlijk lokaal verdoven als ze weg gehaald worden. Dat doen ze met een spuitje. Gelukkig is deze dappere zuster helemaal niet bang voor naaldenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:49 schreef Windigo het volgende:
Oh dat lijkt me wel erg vervelend ja, ik snap dat je daar wat aan wil doen. Maar lijkt me wel eng hoor, dapper van je
Yeah.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:51 schreef rijsttafel het volgende:
Steer, ik hoorde dat jij iets van mij moest goedkeuren voordat ik in dit topic werd toegelaten, ofzo?
neem je kaas mee om je op te vangen! (na de ingreep dus, ik bedoel niet dat je wrs flauwvalt ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ze gaan het waarschijnlijk lokaal verdoven als ze weg gehaald worden. Dat doen ze met een spuitje. Gelukkig is deze dappere zuster helemaal niet bang voor naalden
paar jaar geleden wilde ik ze ook al weg laten halen, maar toen durfde ik echt niet. Ik ben echt ontzettend bang voor naalden die in mijn lijf moeten![]()
denk aan iets leuks zoals mickey mousequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ze gaan het waarschijnlijk lokaal verdoven als ze weg gehaald worden. Dat doen ze met een spuitje. Gelukkig is deze dappere zuster helemaal niet bang voor naalden
paar jaar geleden wilde ik ze ook al weg laten halen, maar toen durfde ik echt niet. Ik ben echt ontzettend bang voor naalden die in mijn lijf moeten![]()
Die hadden 'ze' me al laten doen. Ik zal het resultaat even terugzoeken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yeah.
http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.asp
Invullen en terugkomen met het resultaat.
die volgende keer ga ik nog helemaal niet over nadenken natuurlijk, ligt er voornamelijk aan hoe het gebeurdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal volgende keer wel korter zijn, da's dus goed.
Ja, die magnetronfunctie bij vrouwen werkt wel goed.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:53 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
die volgende keer ga ik nog helemaal niet over nadenken natuurlijk, ligt er voornamelijk aan hoe het gebeurd
die drie jaar terug kwam ik uit mijn "ijsperiode", had toen eigenlijk totaal geen emoties (tot op het enge aan toe en werd zeg maar door haar ontdooid
(klinkt maybe totaal weird maar ja)
koop-zequote:
quote:Your Type is
ENFJ
Extraverted Intuitive Feeling Judging
Strength of the preferences %
78 12 12 33
Holy shit, nog één?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
koop-ze
hier m'n "toelatingstest"
[..]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, die magnetronfunctie bij vrouwen werkt wel goed.
Kaas is ook fondue geworden sinds hij Lein kent.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, die magnetronfunctie bij vrouwen werkt wel goed.
Het zal waarschijnlijk niet op de vrije dag van kaas gedaan worden. Ik neem m'n moeder wel mee, die is net zo'n held met naalden als ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:52 schreef DarkElf het volgende:
neem je kaas mee om je op te vangen! (na de ingreep dus, ik bedoel niet dat je wrs flauwvalt ofzo)
oh gezellig een uitjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk niet op de vrije dag van kaas gedaan worden. Ik neem m'n moeder wel mee, die is net zo'n held met naalden als ik
Er is niks soft aan mijn lover hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
Heb z'n softe kant al een keer gezien en dat vond ik heel schattig.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er is niks soft aan mijn lover hoorIs een haske stoere man!
Danku danku.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Holy shit, nog één?
Op zich wel lichte N en lichte F, maar toch. Leuk, welkom.
Neu, alleen in de uitwerking doorgaans.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Danku danku.
Jij hebt ook NFJ dus zoveel kunnen we niet verschillen
haha daar gaat stoere Kaasquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb z'n softe kant al een keer gezien en dat vond ik heel schattig.
ojaaaa! onthouden!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:00 schreef Sarabi het volgende:
Die weet je al FFT
En vergeet niet iedereen te kijken vanavond naar Man Bijt Hondwaar misschien beelden van onze buikdansshow komen
Uitwerking van wat?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Neu, alleen in de uitwerking doorgaans.
Hmmm ik vind kaas dan juist weer erg stoer en hard. Maargoed, ik ben emotioneel flexibel en jank ook al om het minste en geringste.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:58 schreef Stereotomy het volgende:
Heb z'n softe kant al een keer gezien en dat vond ik heel schattig.
zelfgemaakte aardappelpuree met gesmolten kaaaaaasquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:00 schreef DarkElf het volgende:
mmmm de cottagepie is klaar, met lekkere aardappelpuree erop met kaas(everybody loves kaas lein
).
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:00 schreef Sarabi het volgende:
Die weet je al FFT
En vergeet niet iedereen te kijken vanavond naar Man Bijt Hondwaar misschien beelden van onze buikdansshow komen
Ik heb geen TV, maar zal het allebei terugkijken als het mogelijk is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ojaaaa! onthouden!
en om 20.25u komt ons laboratorium op tv bij Keuringsdienst van Waarde op NL3
Doorgaans zelfde bedoelingen, maar op andere wijzen geuit doorgaans.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Uitwerking van wat?
Nouja, in ieder geval blij dat ik ben toegelaten
Ik ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hmmm ik vind kaas dan juist weer erg stoer en hard. Maargoed, ik ben emotioneel flexibel en jank ook al om het minste en geringste.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:40 schreef Windigo het volgende:
Nee die is er helaas niet, ik heb het vandaag nog bij het UWV werkbedrijf gevraagd aan de telefoon toen ik me kwaad maakte omdat ik door de bomen het bos niet meer zag. Maar die hulp is er alleen voor allochtonenEr is al zo veel aan de hand en eigenlijk kan ik dit er niet ook nog bij hebben, misschien moet ik maar aan mn moeder vragen of zij het wil regelen want ik trek het niet en maak me echt constant zorgen hierdoor. Ik weet wel dat dat niet realistisch is enzo. maar ja dat is nou deel van mijn probleem dat ik dingen niet los kan laten. Volgens de psychiater ben ik momenteel aan het ''rampendenken"
Trouwens nog even aan jou gericht:Ik dacht dat daar het maatschappelijk werk ook voor was bedoeld? Je bent vast niet de enige klant bij de sociale dienst/UWV die dit domweg niet alleen kan, daar zou toch hulp voor moeten zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat je niet kan werken verbaast me niks, eerst maar aan jezelf werken (zal kaas ook wel een jeukterm vinden) dus geestelijk en lichamelijk, voor je weer nuttig kan zijn op de arbeidsmarkt. Ga je nu dan wel in therapie, want ik ben de draad een beetje kwijt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hmm, waarom eigenlijk? Ik kan ook niet echt de vinger leggen op waaróm we bij elkaar passen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:57 schreef Stereotomy het volgende:
Serieus!![]()
Kaas en Lein passen enorm goed bij elkaar.
Omdat jullie héél anders zijn maar elkaar daarin bewonderen en respecteren?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hmm, waarom eigenlijk? Ik kan ook niet echt de vinger leggen op waaróm we bij elkaar passen.
Ik noem dat gewoon labiel bij mezelfquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmm ik vind kaas dan juist weer erg stoer en hard. Maargoed, ik ben emotioneel flexibel en jank ook al om het minste en geringste.
dat hoeft toch ook niet? je wilt toch niet alles doodanalyseren zoals sommige mensen wel eens doen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hmm, waarom eigenlijk? Ik kan ook niet echt de vinger leggen op waaróm we bij elkaar passen.
Bedoel je daar misschien iemand specifiek meequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:09 schreef DarkElf het volgende:
dat hoeft toch ook niet? je wilt toch niet alles doodanalyseren zoals sommige mensen wel eens doen?
Nou het is mij wel eens opgevallen bij Steer bijv, die doet dat heel soms wel eens af en toe ..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedoel je daar misschien iemand specifiek mee
Hier toch niet?
Vorige keer dat je dat deed was je een ISTJ, kan ook goed kloppen, je hebt nu maar 1% E gescoord.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:09 schreef flying-dutchman het volgende:
toch ook maar eens die test gedaan:
Extraverted Sensing Thinking Judging
Strength of the preferences %
1 12 38 67
george washington was ook een estj
ik word de volgende president van Amerika Nederland
Wiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou het is mij wel eens opgevallen bij Steer bijv, die doet dat heel soms wel eens af en toe ..
Nah, dat was toch alleen in zijn stipjes-periode? Of heeft hij daar niets van geleerd?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:11 schreef DarkElf het volgende:
Nou het is mij wel eens opgevallen bij Steer bijv, die doet dat heel soms wel eens af en toe ..
Beetje analyseren is toch wel grappigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat hoeft toch ook niet? je wilt toch niet alles doodanalyseren zoals sommige mensen wel eens doen?
Tuurlijk wel, heerlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Daar is hij Steer voor hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nah, dat was toch alleen in zijn stipjes-periode? Of heeft hij daar niets van geleerd?
Ja ik ga wel in therapie, ik was alleen heel erg bang om de bijstand in te moeten en nóg minder inkomen te hebben waardoor ik dacht dat ik niet therapie kón gaan. Maar de psychiater heeft gezegd dat ik écht in therapie moet en me niet zo'n zorgen moet maken en dat echt wel aan te tonen valt dat ik ziek ben bij het UWV.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar het maatschappelijk werk ook voor was bedoeld? Je bent vast niet de enige klant bij de sociale dienst/UWV die dit domweg niet alleen kan, daar zou toch hulp voor moeten zijn.
En dat je niet kan werken verbaast me niks, eerst maar aan jezelf werken (zal kaas ook wel een jeukterm vinden) dus geestelijk en lichamelijk, voor je weer nuttig kan zijn op de arbeidsmarkt. Ga je nu dan wel in therapie, want ik ben de draad een beetje kwijt.
Hij heeft inderdaad allerlei eigenschappen die ik niet heb. Maar andersom ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:08 schreef Stereotomy het volgende:
Omdat jullie héél anders zijn maar elkaar daarin bewonderen en respecteren?
* Stereotomy gooit rugkrabber naar Kaas
Deventerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:13 schreef flying-dutchman het volgende:
ach ja, ben nu weer klein beetje anders dan toen he. Toen zat ik nog in gehucht Deventer, vlinders etc
och nee vreselijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat had ik toen voor I dan? of sla je dat niet op?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vorige keer dat je dat deed was je een ISTJ, kan ook goed kloppen, je hebt nu maar 1% E gescoord.
je gaat toch ook niet naar iets maatschappelijks als Riagg? (volgens mij heet het tegenwoordig GGZ)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:13 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja ik ga wel in therapie, ik was alleen heel erg bang om de bijstand in te moeten en nóg minder inkomen te hebben waardoor ik dacht dat ik niet therapie kón gaan. Maar de psychiater heeft gezegd dat ik écht in therapie moet en me niet zo'n zorgen moet maken en dat echt wel aan te tonen valt dat ik ziek ben bij het UWV.
Ik zit niet bij maatschappelijk werk of het Riagg, ik zit bij een psychiatrisch ziekenhuis. Tegen de tijd dat ik de wachtlijst voor maatschappelijk werk ben doorgekomen heb ik al een beschikkingEn er is wel hulp bij het UWV, maar die kan je pas krijgen nadát je bezwaar is ingediend
Nee zit ik niet bij, maar dat stond ook in mn post fftj'tjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je gaat toch ook niet naar iets maatschappelijks als Riagg? (volgens mij heet het tegenwoordig GGZ)
Stipjes periode was zeker grappig. Alleen iets minder voor steerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:18 schreef FutureFairytale het volgende:
jammer dat ik de Stipjes periode heb gemist... leek me interessant
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Godverdomme nog an toe wat is DIGID toch een KUTUITVINDINIG![]()
![]()
Telefoon uit, msn uit, facebook/hyves uit, leuk progamma aan/boekje/dingetje dat leuk is doen, lekker koken/snoepen en fijn in bad en met leuke mensen praten. Werkt prima om je dag weer leuk te makenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik voel me weer rottig omdat anderen zich rottig voelen, dus ik heb een rotdag![]()
zit nog in mn hoofd met vriendin die beste vriendin van Antonie is en ik nu 2x huilend aan de tel heb gehad.
daarna ging ik luchten in de pauze en liep ik door het centrum om broodje te halen. toen kwam ik een tennisvriendin tegen die ook huilend vertelde dat ze overspannen/overwerkt is en al 4 maanden thuiszit en sinds kort weer buitenkwam. ik zag haar en toen vroeg ik dus hoe t nu met haar ging en tijdens haar verhaal moest ze huilen.
ik kan me er niet van af sluiten en voel me nu rot omdat zij zich rot voelen
Toendertijd was het niet grappig. Nu vind ik het wel grappigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Stipjes periode was zeker grappig. Alleen iets minder voor steer
gewoon doorademen helptquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:22 schreef FutureFairytale het volgende:
ik moet straks 2,5 dag zonder fok![]()
hoe hou ik dat vol
Eensch!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:20 schreef Leintjeuh het volgende:
![]()
lekker genieten, hallo tis maar maar fok hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:22 schreef FutureFairytale het volgende:
ik moet straks 2,5 dag zonder fok![]()
hoe hou ik dat vol
Nou. Ik *dacht* (jaja) tijdens het zoenen dus: dit moet ik eens met hootersmeisje proberen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:22 schreef AnneX het volgende:
Steer: stop met denken en geniet... Was het zoenen eigenlijk lekker, dat lees ik niet.
ik dacht dat je dat wilde.. vond het al zo gek als je bij de psych zit want dan ben je nog een stapje 'verder'.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:20 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nee zit ik niet bij, maar dat stond ook in mn post fftj'tje![]()
Ik heb wel gereageerd op jou volgens mijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:22 schreef AnneX het volgende:
Windigo : kan de psych je niet bij voorrang krijgen bij maatsch.werk?
Gewoon vragen of hij daarbij wil helpen. Helpen is het sleutelwoord.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou. Ik *dacht* (jaja) tijdens het zoenen dus: dit moet ik eens met hootersmeisje proberen.![]()
Dus tja.
when hell freezes overquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:22 schreef AnneX het volgende:
Windigo : kan de psych je niet bij voorrang krijgen bij maatsch.werk?
Gewoon vragen of hij daarbij wil helpen. Helpen is het sleutelwoord.
Lein naar de ft. alleen voor je nek? en wat kun je snel naar de pc.
Steer: stop met denken en geniet... Was het zoenen eigenlijk lekker, dat lees ik niet.
oerend hard gaan wequote:Bluezz, trekt het allemaal bij?
Sjonge, maar drie topics achter. Maar ja, jullie reageren inderhaast toch niet op mij.
tv aan zie ik Antonie, boeken lezen doe ik nooit, koken wil mn mam doen, snoepen doe ik altijd, ik heb geen bad en ik kom mensen tegen met verdriet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:21 schreef Windigo het volgende:
[..]
Telefoon uit, msn uit, facebook/hyves uit, leuk progamma aan/boekje/dingetje dat leuk is doen, lekker koken/snoepen en fijn in bad en met leuke mensen praten. Werkt prima om je dag weer leuk te maken
Ik wil het wel, maar het kan niet. Je mag namelijk maar één behandelaar hebben, en niet 2 tegelijk en het Riagg wordt dan mn nieuwe behandelaar. Dat kan ik niet hebben want ik ben erg gesteld op mijn psychiater.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik dacht dat je dat wilde.. vond het al zo gek als je bij de psych zit want dan ben je nog een stapje 'verder'.
Wil je een hamer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:20 schreef Leintjeuh het volgende:
![]()
Ik heb het een keer aangevraagd geloof ik. Maar ik ben m'n wachtwoord vergeten. En dus moet ik een heel nieuw account aanmaken ofzo? Maar de inloggegevens krijg ik pas over 5 dagen met de postquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou. Ik *dacht* (jaja) tijdens het zoenen dus: dit moet ik eens met hootersmeisje proberen.![]()
Dus tja.
Iets leuks doen stond ook in mn lijstjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tv aan zie ik Antonie, boeken lezen doe ik nooit, koken wil mn mam doen, snoepen doe ik altijd, ik heb geen bad en ik kom mensen tegen met verdriet.![]()
ik ga vnv maar mn collega's van het lab uitlachen op NLD 3
Ja, zonder wachtwoord kom je nergens nee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb het een keer aangevraagd geloof ik. Maar ik ben m'n wachtwoord vergeten. En dus moet ik een heel nieuw account aanmaken ofzo? Maar de inloggegevens krijg ik pas over 5 dagen met de postJA MAAR DAAR HEB IK GEEN RUK AAN ALS IK NU ADMINISTRATIEVE DINGEN WIL DOEN STELLETJE OETLULLEN
*ZUCHT*
quote:
tis Antwerpen dus wordt vast wel leuk, hooop ik!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lekker genieten, hallo tis maar maar fok hoor
Ja, alleen voor de nek, is dat vreemd? En wat bedoel je precies met snel naar de pc? Voordat ik er iets achter zoek dat er niet is en het verkeerd opvat?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:22 schreef AnneX het volgende:
Lein naar de ft. alleen voor je nek? en wat kun je snel naar de pc.
Sjonge, maar drie topics achter. Maar ja, jullie reageren inderhaast toch niet op mij.
Casual denk ik. Van mijn kant iig. Ze zat al sinds de eerste les een beetje achter me aan, maar ik krijg d'r niet weggeschud.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:25 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
was het gewoon casual zoenen of zoen omdat er meer in zat (van minimaal een van beide kanten)?
heb dat even gemist
Niets eigenlijkquote:
niet naar de vogeltjes markt gaan, das zielig.... toen ik daar was werd even van een gans de nek omgedraaid, wat een misselijkmakend geluid is dat zegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tis Antwerpen dus wordt vast wel leuk, hooop ik!
Oh ja, die frustratie ken ik, had hem een keer 1.5 jaar niet gebruikt, dan moet je ook opnieuw activeren. En inderdaad: je krijgt het dan via de postquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb het een keer aangevraagd geloof ik. Maar ik ben m'n wachtwoord vergeten. En dus moet ik een heel nieuw account aanmaken ofzo? Maar de inloggegevens krijg ik pas over 5 dagen met de postJA MAAR DAAR HEB IK GEEN RUK AAN ALS IK NU ADMINISTRATIEVE DINGEN WIL DOEN STELLETJE OETLULLEN
*ZUCHT*
Tuurlijk, lekker toch even leuk weg? En Antwerpen is een leuke stadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar dat ww kon dat niet per sms dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
*ZUCHT*
Awww, je mist hubbiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Niets eigenlijkbeetje leeghoofdig en heb heel veel liefde
![]()
en duurt nog veel te lang voordat hubsel thuiskomt![]()
En wat las ik nou, hebbie gezoend!
Dat had ik niet geactiveerd ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, zonder wachtwoord kom je nergens nee.
Is het alternatief niet inlognaam en mobiele nummer?
Eensch!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:20 schreef Leintjeuh het volgende:
![]()
niet meer zoenen dan.... en ga eens in bad om die lijm van je kont af te wassenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Casual denk ik. Van mijn kant iig. Ze zat al sinds de eerste les een beetje achter me aan, maar ik krijg d'r niet weggeschud.
Wat kil en koud, fdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:30 schreef flying-dutchman het volgende:
of gewoon heel fout en lekker primitief je zaad bij beide lozen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:27 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Moesson van kusjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! das dan juist tocj prettig
En nee heb geen jankbui
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
ik zeg toch niet dat je het moet doen, maar je zou je kunnen gedragen als een echte holbewoner...quote:
Nee want inlognaam wist ik ook al niet meerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:29 schreef MissHobje het volgende:
maar dat ww kon dat niet per sms dan?
die is werkenquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Moesson van kusjes! das dan juist tocj prettig
En nee heb geen jankbui
ja big timequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Awww, je mist hubbie![]()
En jaSinds ex had ik eigenlijk niemand anders meer gezoend en dat was incl. relatie met ex toch al gauw een jaartje of 5. Of 6.
_!!1
Ja ze is ook beetje raar haha!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:35 schreef DarkElf het volgende:
ah ok, ik dacht dat hij echt weg was ofzo
Ik vind dat toch zo een raar mens die Jaquelinemaar leuk dat jij t leuk vindt; have fun iig
Ja, al een jaartje of 2 niet meer. En daarvoor 4 jaar met dezelfde.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ja big time
en Dem Steer!!!! zolang niet gezoend? omg ik zou niet zonder kunnen hoor!! Respect![]()
Beloof me 1 ding, vanaf nu vaker zoenen!!!!!
Je hebt nog een jaar om het te ontkennenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee want inlognaam wist ik ook al niet meerHet enige wat ik wil is opzoeken hoe hoog mijn studieschuld is. Mag ook wel, bijna een jaar na het afstuderen. Had ik eindelijk de moed verzameld, krijg je dit gezeik. Sterf dan maar hoor, met je terugbetalen
http://www.dietbites.com/(...)-burned-kissing.htmlquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:39 schreef DarkElf het volgende:
zoenen is lekker, en leuke tijdsbesteding steer oh en je verliest er vast ook kcal's mee
Wat is dat toch bij jullie op het HBO? Steeds lessenuitval, nutteloze uren, etc.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:40 schreef LieLie het volgende:
de man is gewoon ziek!!
helemaal voor niks op school!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.dietbites.com/(...)-burned-kissing.html
Holy shit! Hoe meer je weegt hoe meer je verbrandt tijdens het zoenen.
geen idee!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is dat toch bij jullie op het HBO? Steeds lessenuitval, nutteloze uren, etc.
lekkere communicatieskills hebben ze daar zegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:40 schreef LieLie het volgende:
de man is gewoon ziek!!
jullie uni figuren weten dat niet, aangezien jullie toch niet gaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is dat toch bij jullie op het HBO? Steeds lessenuitval, nutteloze uren, etc.
Da's balen zegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:40 schreef LieLie het volgende:
de man is gewoon ziek!!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, alleen voor de nek, is dat vreemd?
En wat bedoel je precies met snel naar de pc?
De plastich chirurg ... dat je daar snel terecht kunt.
Ja maar je valt ook niet op, je moet een usericon nemendat valt wel op.
![]()
Géen inspiratie, het topic staat al wel open waar je dat kunt vragen.
waarom niet iets van een foto van je gezicht maar dan geanonimiseerd (de hint naar de X in je naam)quote:
hij heeft het om 1400 uur gemaild. grmbl.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lekkere communicatieskills hebben ze daar zeg
Ja. bv. een kruisje door mijn gezicht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:51 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
waarom niet iets van een foto van je gezicht maar dan geanonimiseerd (de hint naar de X in je naam)
en ik maar denken dat je familie was van Rolf X Woutersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja. bv. een kruisje door mijn gezicht.
Nee hoor, die zet ik graag in mijn agenda. XXX
Oh! wat vervelend voor jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
hij heeft het om 1400 uur gemaild. grmbl.
maar goed, nu even kleren kijken in groningen
Hmm, eerst kijken wat er nog op mn rekening staat. niet xo veel dacht ik en had mr gevraagd of ie even wat wilde overmaken, maar die kan dat met rabomobiel toch niet zonder zo'n randomreaderquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh! wat vervelend voor jehave fun.
Inspiratie: een (turkse) palmboom aan een baai.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:51 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
waarom niet iets van een foto van je gezicht maar dan geanonimiseerd (de hint naar de X in je naam)
denken mannen zo? als jij zelfs zo denktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dus tja.
geloof me; je bent overal beter af dan bij het Riagg. of heb je daar al weleens gezeten?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:24 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik wil het wel, maar het kan niet. Je mag namelijk maar één behandelaar hebben, en niet 2 tegelijk en het Riagg wordt dan mn nieuwe behandelaar. Dat kan ik niet hebben want ik ben erg gesteld op mijn psychiater.
herkenbaar! ik heb ook heel veel problemen ermee gehad. ondertussen al 6x een andere digid code gehadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
*ZUCHT*
goed plan, dat ga ik proberen te doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:25 schreef Windigo het volgende:
[..]
Iets leuks doen stond ook in mn lijstje
STEEEEER!!!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Casual denk ik. Van mijn kant iig. Ze zat al sinds de eerste les een beetje achter me aan, maar ik krijg d'r niet weggeschud.
waat?? klinkt heel schattig maar als je dit zo zegtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:28 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
niet naar de vogeltjes markt gaan, das zielig.... toen ik daar was werd even van een gans de nek omgedraaid, wat een misselijkmakend geluid is dat zeg
oh leuk hoor, met een vriendin?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
die is werkenen ik verveel me de*&*&^%&
![]()
irritant![]()
Ik kom wel tot rust en heb gesport enzo dus op zich vermaak ik me wel hoor.
Oja bedenk me net.. ik ga vanavond naar TivoliJaqueline Govaert van het vroegere Krezip speelt.
oepsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:40 schreef LieLie het volgende:
de man is gewoon ziek!!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:44 schreef flying-dutchman het volgende:
een stel pleurisdebielenklasgenoten hebben daar bij mij ooit een geintje met mee uit gehaald
toe hadden we telefoonboom enzo... hadden ze mij overgeslagen en de mensen gebeld die ik moest bellen.. stond ik daar voor jan lul op school voor 3 lesuren....was echt not amused en zwaar pissed
wat een klootzakken!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:44 schreef flying-dutchman het volgende:
een stel pleurisdebielenklasgenoten hebben daar bij mij ooit een geintje met mee uit gehaald
toe hadden we telefoonboom enzo... hadden ze mij overgeslagen en de mensen gebeld die ik moest bellen.. stond ik daar voor jan lul op school voor 3 lesuren....was echt not amused en zwaar pissed
ik niet maar ik wil er wel 1. palmboomquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Inspiratie: een (turkse) palmboom aan een baai.
En daarna eens puzzelen hoe ik het erin krijg.
Het is eerder wel eens gelukt.
Hoeveel mensen hebben een palmboom?
ik ben a-grafischquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Inspiratie: een (turkse) palmboom aan een baai.
En daarna eens puzzelen hoe ik het erin krijg.
Het is eerder wel eens gelukt.
Hoeveel mensen hebben een palmboom?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:00 schreef DarkElf het volgende:
Annex fokkers maken mooie icoontjes op aanvraag in dit topic: Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #78
ah okquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:03 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]je bent 3 min te laat
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #78
Dank je.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:00 schreef DarkElf het volgende:
Annex fokkers maken mooie icoontjes op aanvraag in dit topic: Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #78
Zo vaak gebruik ik het niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee want inlognaam wist ik ook al niet meerHet enige wat ik wil is opzoeken hoe hoog mijn studieschuld is. Mag ook wel, bijna een jaar na het afstuderen. Had ik eindelijk de moed verzameld, krijg je dit gezeik. Sterf dan maar hoor, met je terugbetalen
Na je PM is het kwartje gevallen hoor, ik zal ook voor dat andere probleem advies vragen. En bij pc las ik personal computerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:49 schreef AnneX het volgende:
De plastich chirurg ... dat je daar snel terecht kunt.
Géen inspiratie, het topic staat al wel open waar je dat kunt vragen.
Ja, ik heb nog geen archief, ben sinds vandaag administratie aan het makenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:06 schreef AnneX het volgende:
Zo vaak gebruik ik het niet.
Ik heb het op de enveloppen gezet van ons en in het archief gestopt.
choesojei!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog geen archief, ben sinds vandaag administratie aan het maken
Ga je alleen of heb je toch weer die J. mee?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:27 schreef AnneX het volgende:
Ta....da....aaa...aaa. met dank aan R. ( de rest van zijn naam heb ik wat moeite mee)
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:58 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, wanneer ga je daten met Hootersmeisje?
zal ik hem ff op slot gooien?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:35 schreef Bluezz het volgende:
Stop nou ff, oma mot teruglezen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daar ging mijn cola.quote:
Gewoon overdag aan de colaquote:
nee joh al maanden geleden gevraagd, bleek uiteindelijk dat ie geen zin had.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga je alleen of heb je toch weer die J. mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |