Dat noemen ze nou correct taalgebruik. Het heeft geen enkele zin om in dezelfde alinea het woord Telegraaf twee keer te noemen als het met een verwijzing ook prima gaat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:26 schreef Mopst3r het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)rling-overleden.html
Nou is dit niet mijn klacht, want ja, veel te laat natuurlijk
Maar het gaat over de regel '' aldus de krant''.
Aldus de krantwil nu.nl geen reclame maken voor de Telegraaf ofzo
quote:
Altijd bizar hoe snel ze checken of de wiki al aangepast is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:35 schreef renwan het volgende:
Altijd bizar dat er zulke freaks zijn die binnen 10 minuten de wiki al aangepast hebben
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:38 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Altijd bizar hoe snel ze checken of de wiki al aangepast is.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:46 schreef r3gi3boy het volgende:
ER IS GEEN GRAP, HET IS FOKKING ANTONIE DIE DOOD IS, DOE NORMAAL!!!!!
Hij was wel fucking goed daarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Het enige waar ik hem van ken is van z'n gastoptreden bij VI Oranje tijdens het WK.
Ik kijk hem net terug en dat was inderdaad de beste uitzending van het hele WKquote:
Nee, maar wel zon en altijd vakantie ja!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:03 schreef sinadO het volgende:
Wat dacht je van Afrika! Daar hebben ze geeneens welvaart!
Jij hebt het gedaan he, vuilak!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
Geen woorden voor, sterkte aan de nabestaanden. Het blijft toch een oud-collega.
DAT DAT NIET KAN HIER IN NEDERLAND!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, maar wel zon en altijd vakantie ja!!
Elke anekdote over Piet maakt meteen een prachtuitzending.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kijk hem net terug en dat was inderdaad de beste uitzending van het hele WK
Met Piet de Visser's hond
Heerlijk vind ik deze reacties altijdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
Beetje egoistisch om je vrouw en kinderen zo achter te laten.
Ik had ze toch mooi meegenomen als ik hem was.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
Beetje egoistisch om je vrouw en kinderen zo achter te laten.
Ja, zijn kinderen konden hem inderdaad psychologische hulp biedenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:22 schreef P8 het volgende:
[..]
Heerlijk vind ik deze reacties altijdAlsof het niet egoistisch is van zijn vrouw en kinderen om hem ervan te weerhouden om verlossing uit zijn gevoelsmatige hel te krijgen.
Inderdaad, generatie KPN is dat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik had ze toch mooi meegenomen als ik hem was.
Je vat de post compleet verkeerd op.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, zijn kinderen konden hem inderdaad psychologische hulp bieden
Antonie zijn leven ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |