Ik heb ze nog nooit horen klagen, ik hoor alleen de vrouwen klagen dat ze er mooi uit MOETEN zien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:52 schreef mannenhater het volgende:
altijd klagen vrouwen moeten dun zijn mooie lange haren hoge hakken enz enz
Inderdaad, ik denk dat we het hier ook niet hebben over mannen, maar over gangsta's die alleen het perfecte smatje willen hosselen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit horen klagen, ik hoor alleen de vrouwen klagen dat ze er mooi uit MOETEN zien.
En dat ze leestekens moeten gebruiken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:52 schreef mannenhater het volgende:
altijd klagen vrouwen moeten dun zijn mooie lange haren hoge hakken enz enz
ik ben je slaaf niet sla je je vrouw ook ofzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dat ze leestekens moeten gebruiken.
Bakkes troll.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:07 schreef mannenhater het volgende:
[..]
ik ben je slaaf niet sla je je vrouw ook ofzo?
Ja dit doe ik. Want ik ben een man.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:07 schreef mannenhater het volgende:
[..]
ik ben je slaaf niet sla je je vrouw ook ofzo?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dat ze leestekens moeten gebruiken.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja dit doe ik. Want ik ben een man.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja dit doe ik. Want ik ben een man.
Bron?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:17 schreef mannenhater het volgende:
het is bewezen dat vrouwen gemiddeld slimmer zijn dan mannen en volgens veel historitie zou de wereld verder ontwikkelt zou zijn als vrouwen wereld lijders waren
Historitie?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:17 schreef mannenhater het volgende:
het is bewezen dat vrouwen gemiddeld slimmer zijn dan mannen en volgens veel historitie zou de wereld verder ontwikkelt zou zijn als vrouwen wereld lijders waren
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:17 schreef mannenhater het volgende:
als vrouwen wereld lijders waren
Het zouden inderdaad wereldlijders zijn. Jij bent duidelijk geen gemiddelde vrouw.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:17 schreef mannenhater het volgende:
Wereldlijders zijn het wel jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:17 schreef mannenhater het volgende:
De al eerder genoemde fouten :quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:17 schreef mannenhater het volgende:
Ook klopt er geen zak van de zinsbouw.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:24 schreef HaJee het volgende:
[..]
De al eerder genoemde fouten :
Ontwikkelt :
jij hebt geen vrouwquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik niet...
VrouwenMijn rechterhand is mijn vrouw
Ik gok zo dat dat geen fout isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lijders?
Je bedoelt leiders?Faalhaas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |