Dat er teveel zuideuropees / noordafrikaans tuig in de bus zit die gefilmd moet worden ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik zat laatst in een bus van lijn 86 (Arnhem - Wageningen) en daar zat een sticker op het dashboard met dat de bus in Ede moest blijven ivm 'Live camera view' of iets dergelijks. Wat houdt dat in?
Ooh dus het zijn bewakingscamera's. Maar worden deze beelden dan gestreamd?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:02 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Dat er teveel zuideuropees / noordafrikaans tuig in de bus zit die gefilmd moet worden ?
Ede is er een voorbeeld van, aldus de media, zie bijvoorbeeld de telegraaf
mag je niet eens meer strippenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:14 schreef NoBody122 het volgende:
Strippenkaart verdwijnt uit Friesland
Uiteindelijk gaat ook de Wayfahrer eruit, maar ik denk niet, dat dat meteen tegelijk met de strippenkaart gebeurt..quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mag je niet eens meer strippen![]()
en hoe zit dat met de 315 dan?
k bedoel maar..quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:40 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat ook de Wayfahrer eruit, maar ik denk niet, dat dat meteen tegelijk met de strippenkaart gebeurt..
In Groningen hebben ze in z'n geheel nog geen OV-chipkaart (), dus ik gok dat je op de 315 en in de trein tussen Groningen <-> Leeuwarden voorlopig nog met kaartjes zult kunnen reizen.
Geen idee, of het daar gewoon luiheid is, of een bewuste keuze om er vooralsnog niet aan te beginnen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
k bedoel maar..
GD gebied duurt nog wel even denk ik
in bepaalde wagens is de boel nu iig wel voorbereid op de OV shitkaart jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
Qbuzz zegt dat de apparatuur niet eerder geleverd kon worden. Ze zijn het nu in de bussen aan het inbouwen.
oftewel voorlopig nog genoeg zwartrijders in het GD gebied!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:24 schreef marcel.nl het volgende:
Invoering OV-chipkaart uitgesteld
De invoering van de OV-chipkaart in Groningen en Drenthe wordt tot nader order uitgesteld. De kaart voor het Openbaar vervoer zou eind december ingevoerd worden, maar dat wordt niet gehaald.
Vervoerder Q-Buzz heeft te veel problemen met de levering van de chip-apparatuur.
In Friesland gaat de OV-chipkaart op 23 december wel van start. Invoering in Groningen en Drenthe is al vaker uitgesteld.
Het OV-bureau Groningen Drenthe zal Q-Buzz een boete opleggen voor elke maand dat het vervoerbedrijf de zaak niet voor elkaar heeft.
Mooi!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef Bitlord het volgende:
[ afbeelding ]Toevalstreffer afgelopen zondag:
Hoezo ? Okay in de treinen misschien, maar in de bus zal dat wel meevallen, in iedere bus wordt je geacht je kaart te tonen / af te stempelen bij chauffeur. Hooguit grijs rijden dan, langer meegaan dan waarvoor gestempeld is.quote:oftewel voorlopig nog genoeg zwartrijders in het GD gebied!
daar doelde ik opquote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef Bitlord het volgende:
En uiteraard de studenten die in het weekend gratis reizen met een weekkaart. Eerst moet die chipkaart werken in Groningen, voordat het in Friesland kan worden afgeschaft.
Toevalstreffers, meervoud, zo te zien. Jaarlijkse APK ?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef Bitlord het volgende:
[ afbeelding ]Toevalstreffer afgelopen zondag:
quote:De PvdA stelde teleurgesteld vast dat het woon-werkverkeer per fiets afneemt, ondanks dat de provincie dat actief heeft gestimuleerd. Statenlid Henni van Asten wil dat de provincie zich sterk maakt voor andere oplossingen. Bijvoorbeeld de mogelijkheid de fiets ook mee te kunnen nemen in de bus, ook voor negen uur ’s ochtends.
Adema wil dat idee meenemen in de volgende concessie, zoals in het buitenland achter de bussen karren hangen voor fietsen.
http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=52677
Wat een pruts idee. Waaom zou ik mijn fiets mee willen nemen in de bus? Ov fietsen zijn op veel staions verkrijgbaar en als je dagelijks naar dezelfde bestemming reist kan je beter daar een fiets plaatsen. Niet te vergeten wat een tijd je extra kwijt ben met fietsen in het karretje (quote:
en ze rijden hier al zo lekker op tijd :|quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:04 schreef Je-zus het volgende:
[..]
Wat een pruts idee. Waaom zou ik mijn fiets mee willen nemen in de bus? Ov fietsen zijn op veel staions verkrijgbaar en als je dagelijks naar dezelfde bestemming reist kan je beter daar een fiets plaatsen. Niet te vergeten wat een tijd je extra kwijt ben met fietsen in het karretje () te laden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |