abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89057851
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 14:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik zat laatst in een bus van lijn 86 (Arnhem - Wageningen) en daar zat een sticker op het dashboard met dat de bus in Ede moest blijven ivm 'Live camera view' of iets dergelijks. Wat houdt dat in?
Dat er teveel zuideuropees / noordafrikaans tuig in de bus zit die gefilmd moet worden ?
Ede is er een voorbeeld van, aldus de media, zie bijvoorbeeld de telegraaf
pi_89058024
ik weet wel.. dat de hoeveelheid buskilometers die ik ga maken dramatisch gaat afnemen :7
pi_89058236
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 17:02 schreef marcel.nl het volgende:

[..]

Dat er teveel zuideuropees / noordafrikaans tuig in de bus zit die gefilmd moet worden ?
Ede is er een voorbeeld van, aldus de media, zie bijvoorbeeld de telegraaf
Ooh dus het zijn bewakingscamera's. Maar worden deze beelden dan gestreamd?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_89059476
Ik zag vandaag beelden van een knokpartij in mijn bus tussen 1 blanke tegen 5/8 Marokkanen.
Haarscherp en de manager gaat ermee naar de daders om twee vervallen ritten te verhalen.
  Spellchecker dinsdag 23 november 2010 @ 18:14:10 #205
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_89061176
quote:
mag je niet eens meer strippen :W :)

en hoe zit dat met de 315 dan? :P
  Spellchecker dinsdag 23 november 2010 @ 18:40:18 #207
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_89061358
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:35 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

mag je niet eens meer strippen :W :)

en hoe zit dat met de 315 dan? :P
Uiteindelijk gaat ook de Wayfahrer eruit, maar ik denk niet, dat dat meteen tegelijk met de strippenkaart gebeurt..

In Groningen hebben ze in z'n geheel nog geen OV-chipkaart ( :') ), dus ik gok dat je op de 315 en in de trein tussen Groningen <-> Leeuwarden voorlopig nog met kaartjes zult kunnen reizen.
Tevens -purist.
pi_89062356
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:40 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Uiteindelijk gaat ook de Wayfahrer eruit, maar ik denk niet, dat dat meteen tegelijk met de strippenkaart gebeurt..

In Groningen hebben ze in z'n geheel nog geen OV-chipkaart ( :') ), dus ik gok dat je op de 315 en in de trein tussen Groningen <-> Leeuwarden voorlopig nog met kaartjes zult kunnen reizen.
k bedoel maar..

GD gebied duurt nog wel even denk ik :?
  Spellchecker dinsdag 23 november 2010 @ 19:26:33 #209
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_89063463
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 19:03 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

k bedoel maar..

GD gebied duurt nog wel even denk ik :?
Geen idee, of het daar gewoon luiheid is, of een bewuste keuze om er vooralsnog niet aan te beginnen.
Tevens -purist.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 23 november 2010 @ 20:10:33 #210
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_89065760
Qbuzz zegt dat de apparatuur niet eerder geleverd kon worden. Ze zijn het nu in de bussen aan het inbouwen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_89065998
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
Qbuzz zegt dat de apparatuur niet eerder geleverd kon worden. Ze zijn het nu in de bussen aan het inbouwen.
in bepaalde wagens is de boel nu iig wel voorbereid op de OV shitkaart ja :D

lezers zelf hangen er nog niet.. maar de plaatsen waar ze komen zijn wel zover klaar gemaakt.. :)

byzonder dat ze voor Qbuzz voor GD een ander model lezer neemt dan in ZOF :P
pi_89101720
Invoering OV-chipkaart uitgesteld

De invoering van de OV-chipkaart in Groningen en Drenthe wordt tot nader order uitgesteld. De kaart voor het Openbaar vervoer zou eind december ingevoerd worden, maar dat wordt niet gehaald.

Vervoerder Q-Buzz heeft te veel problemen met de levering van de chip-apparatuur.
In Friesland gaat de OV-chipkaart op 23 december wel van start. Invoering in Groningen en Drenthe is al vaker uitgesteld.

Het OV-bureau Groningen Drenthe zal Q-Buzz een boete opleggen voor elke maand dat het vervoerbedrijf de zaak niet voor elkaar heeft.
pi_89105677
Nou dacht ik eigenlijk dat de datum voor Fryslân daar ook aan was opgehangen ivm grensoverschrijdend reizen. Blijkbaar niet? Vond dat zowiezo al een merkwaardig argument.
Beef R. Wijker
pi_89112349
Toevalstreffer afgelopen zondag:
pi_89113033
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:24 schreef marcel.nl het volgende:
Invoering OV-chipkaart uitgesteld

De invoering van de OV-chipkaart in Groningen en Drenthe wordt tot nader order uitgesteld. De kaart voor het Openbaar vervoer zou eind december ingevoerd worden, maar dat wordt niet gehaald.

Vervoerder Q-Buzz heeft te veel problemen met de levering van de chip-apparatuur.
In Friesland gaat de OV-chipkaart op 23 december wel van start. Invoering in Groningen en Drenthe is al vaker uitgesteld.

Het OV-bureau Groningen Drenthe zal Q-Buzz een boete opleggen voor elke maand dat het vervoerbedrijf de zaak niet voor elkaar heeft.
oftewel voorlopig nog genoeg zwartrijders in het GD gebied! :')
pi_89113281
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef Bitlord het volgende:
[ afbeelding ]Toevalstreffer afgelopen zondag:
Mooi!
pi_89114740
quote:
oftewel voorlopig nog genoeg zwartrijders in het GD gebied!
Hoezo ? Okay in de treinen misschien, maar in de bus zal dat wel meevallen, in iedere bus wordt je geacht je kaart te tonen / af te stempelen bij chauffeur. Hooguit grijs rijden dan, langer meegaan dan waarvoor gestempeld is.
pi_89115246
En uiteraard de studenten die in het weekend gratis reizen met een weekkaart. Eerst moet die chipkaart werken in Groningen, voordat het in Friesland kan worden afgeschaft.
pi_89117997
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef Bitlord het volgende:
En uiteraard de studenten die in het weekend gratis reizen met een weekkaart. Eerst moet die chipkaart werken in Groningen, voordat het in Friesland kan worden afgeschaft.
daar doelde ik op ;)
pi_89120025
Kaartje of OV-chip, 't maakt helemaal niet uit, met allebei kan frauduleus gereisd worden bij het ontbreken van adequaat toezicht. Dat los je alleen op met poortjes of een strikt systeem dat je automatisch op basis van je aanwezigheid afrekent zonder dat daar handelingen voor verricht hoeven te worden.
Beef R. Wijker
pi_89122667
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef Bitlord het volgende:
[ afbeelding ]Toevalstreffer afgelopen zondag:
Toevalstreffers, meervoud, zo te zien. Jaarlijkse APK ?

ZOAD 6778, hoort die niet vaal blauw met licht grijs te zijn?
Beef R. Wijker
  vrijdag 26 november 2010 @ 10:58:29 #222
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_89170558
quote:
De PvdA stelde teleurgesteld vast dat het woon-werkverkeer per fiets afneemt, ondanks dat de provincie dat actief heeft gestimuleerd. Statenlid Henni van Asten wil dat de provincie zich sterk maakt voor andere oplossingen. Bijvoorbeeld de mogelijkheid de fiets ook mee te kunnen nemen in de bus, ook voor negen uur ’s ochtends.

Adema wil dat idee meenemen in de volgende concessie, zoals in het buitenland achter de bussen karren hangen voor fietsen.
http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=52677
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 november 2010 @ 11:01:03 #223
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_89170635
mja, je kunt het gebruik van de auto's ontmoedigen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_89170774
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:58 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

Wat een pruts idee. Waaom zou ik mijn fiets mee willen nemen in de bus? Ov fietsen zijn op veel staions verkrijgbaar en als je dagelijks naar dezelfde bestemming reist kan je beter daar een fiets plaatsen. Niet te vergeten wat een tijd je extra kwijt ben met fietsen in het karretje ( :') ) te laden
Please consider the environment before printing this post
pi_89170908
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:04 schreef Je-zus het volgende:

[..]

Wat een pruts idee. Waaom zou ik mijn fiets mee willen nemen in de bus? Ov fietsen zijn op veel staions verkrijgbaar en als je dagelijks naar dezelfde bestemming reist kan je beter daar een fiets plaatsen. Niet te vergeten wat een tijd je extra kwijt ben met fietsen in het karretje ( :') ) te laden
en ze rijden hier al zo lekker op tijd :|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')