Nou, het bussenterrein bij De Bilt dus, voor het paar bussen, dat daar op dit moment nog staat..quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Nog fototips in regio utrecht, GjinLiifHundertwaentweintich? Ga er zaterdag ff naar toe.
nostalgie!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef Peterselieman het volgende:
De kleuren van NoordNed keren weer terug in het straatbeeld
Syntus laat namelijk een stel Ramba's met die kleuren in Apeldoorn rijden vanaf december
en hebben lijkt me ook geen.. noordned logos gekregenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:45 schreef Peterselieman het volgende:
Die heeft nooit voor NoordNed gereden. Op de noordelijke nevenlijnen hangt immers geen waslijn. Enkele stellen hebben wel bij Arriva gereden op Dordrecht - Geldermalsen, maar zijn daar alweer enkele jaren weg.
Wat apart dan, dat ik daar toch regelmatig Plan V's heb aangetroffen met NoordNed-logo erop.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:45 schreef Peterselieman het volgende:
Die heeft nooit voor NoordNed gereden. Op de noordelijke nevenlijnen hangt immers geen waslijn. Enkele stellen hebben wel bij Arriva gereden op Dordrecht - Geldermalsen, maar zijn daar alweer enkele jaren weg.
Nee, maar dat is logischquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en hebben lijkt me ook geen.. noordned logos gekregen
Ze hebben nooit bestaan. Plan U heeft wel met NoordNed logo gereden, maar dat waren slechts enkele stellen en ze zijn maar een relatief korte periode gebleven. Volgens mij zijn ze al weer 9 jaar weg uit het noorden des lands.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:51 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Wat apart dan, dat ik daar toch regelmatig Plan V's heb aangetroffen met NoordNed-logo erop.
Zou ook zomaar kunnen, eigenlijkquote:Op woensdag 17 november 2010 06:23 schreef marcel.nl het volgende:
Ik weet alleen van wadlopers met noordned logo en Plan V's die tussen Zwolle en Emmen rijden met een Overijssels en Drenths logo. Misschien dat je die laatste bedoelde ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
laat daar maar blijvenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:32 schreef NoBody122 het volgende:
Amba 8105 rijdt blijkbaar nog in Utrecht rond
Wel nog steeds in Cxx-kleuren hoop ik?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:32 schreef NoBody122 het volgende:
Amba 8105 rijdt blijkbaar nog in Utrecht rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |