Paranormaal vermogen? Hahaha... je rook appeltaart voor fuxx sake.... en toen je bij je moeder kwam had ze appeltaart gebakken!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:25 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Sorry voor de teleurstelling, ik kan er niks aan doen dat mijn paranormaal vermogen te maken heeft met appeltaart.
Natuurlijk, daar heb alle recht toe. Ik snap goed dat je het niet gelooft, ridiculiseren is dan een psychologische reactie om er mee om te kunnen gaan. Doe ik zelf ook vaak genoeg als ik dingen vreemd vind, erom lachen. Is toch vaak zo dat mensen lachen als ze iets niet begrijpen of er bang voor zijn (omdat het onbekend is, Islam is een van de beste voorbeelden). Ik weet zelf dat het gebeurd is, maar dat kan ik aan jou nooit bewijzen en het is dus zinloos om dat te doen omdat ik jou niet mijn herinneringen kan geven.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Paranormaal vermogen? Hahaha... je rook appeltaart voor fuxx sake.... en toen je bij je moeder kwam had ze appeltaart gebakken!!![]()
![]()
Ik denk dat niemand dat heeft hier hoor! Dat ie op zijn werk/school zit en denkt... damn.. gebakken aardappeltjes met sla.. zo sterk... dat je het proeft... en dan komt ie thuis en dan heeft zijn vrouwtje/moeder dat ineens gemaakt!!
ZENNNNNNN!![]()
Sorry, ik hou niet van ridiculiseren, maar dit vraagt er wel een beetje om.
Ik geloof het wel, maar ik noem het niet paranormaal? Dit heeft iedereen weleensquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:09 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Natuurlijk, daar heb alle recht toe. Ik snap goed dat je het niet gelooft, ridiculiseren is dan een psychologische reactie om er mee om te kunnen gaan. Doe ik zelf ook vaak genoeg als ik dingen vreemd vind, erom lachen. Is toch vaak zo dat mensen lachen als ze iets niet begrijpen of er bang voor zijn (omdat het onbekend is, Islam is een van de beste voorbeelden). Ik weet zelf dat het gebeurd is, maar dat kan ik aan jou nooit bewijzen en het is dus zinloos om dat te doen omdat ik jou niet mijn herinneringen kan geven.En om een reactie te geven op dat eerste wat je zei, ja ik rook appeltaart inderdaad. Het klinkt grappig omdat het om zoiets als appeltaart gaat, maar het had net zo goed ander eten kunnen zijn. Wat voor mijzelf opvallend is, is dat ik moeilijk kan geloven dat het toeval is als je iets ruikt en wanneer je thuis komt dat dat specifieke eten er opeens is en normaal gezien niet.
Ja, ik weet niet waar precies de grens ligt tussen normaal en paranormaal, maar aangezien dit voor mij en anderen niet goed te verklaren is deelde ik het zelf bij paranormaal in. Wat is jouw definitie van paranormaal dan? Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, maar ik noem het niet paranormaal? Dit heeft iedereen weleens
Ik heb daar zo 1, 2, 3, geen definitie voor, maar ik denk wel dat het iets verder gaat dan appeltaartquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:14 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet waar precies de grens ligt tussen normaal en paranormaal, maar aangezien dit voor mij en anderen niet goed te verklaren is deelde ik het zelf bij paranormaal in. Wat is jouw definitie van paranormaal dan? Ik ben benieuwd.
paranormaalquote:Op zaterdag 4 december 2010 08:16 schreef Jumparound het volgende:
Appeltaart is toch genoeg? Het gaat om het principe.
Ontkennen dat dit paranormaal is omdat het over appeltaart gaat is zeggen dat iemand met dyslexie niet kan lezen.
Uit je pijnappeltaartklier, denk ikquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:27 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
paranormaal
Uitspraak: paranr'mal Bijvoeglijk naamwoord wat je niet op natuurlijke wijze kunt verklaren. Synoniem: bovenzintuiglijk `paranormale verschijnselen` `paranormaal begaafd zijn`
het was een appeltaart dus de "paranormalen" situatie is wel herkent, maar het is nog niet bekent waar de lucht vandaan kwam,,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |