Enfants ...Haitiens (oid)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:10 schreef Ticker het volgende:
+10 voor scherpheid TS
Maar wat staat er nou..?
Vision Pour La Protection .... ... .. Enfants ...Haitiens (oid)
Inclusief piramide.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:27 schreef Jumparound het volgende:
oh, ik zie het... het is het "alziende oog"
[ afbeelding ]
zeg dat dan ticker / TS
We vinden per toeval een NWO pamflet, en jij hebt het over maintream mensen beinvloeden?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:20 schreef Jumparound het volgende:
nee, maar je kan het logo ook zien als "Kijk naar ons" of "zie hier"
Er zit geen website of wat dan ook achter VIPRODEH, de afkoring is ook niet te vinden op internet dus mainstraim mensen beinvloeden zal het niet doen.
Imo; puur toeval
NWO pamflet, waar maak je dat nou uit op!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:09 schreef Ticker het volgende:
[..]
We vinden per toeval een NWO pamflet, en jij hebt het over maintream mensen beinvloeden?
Ik mis denk ik iets.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het probleem is dat de NOS tijdens het filmen ook langs een tentje komt met toevallig een piramide erop? En dan graag zonder het hele NWO/Illuminati-verhaal erbij, want dat ken ik nu ondertussen wel. Maar gewoon, to the point: Wat is het probleem?
Ik zou het gekker vinden als de NOS speciaal dat tentje weg zou filteren uit de opname of het expres niet zou filmen.
Da's geen antwoord op mijn vraag. Maar blijkbaar weet jij wat het probleem is, maar je wilt het niet zeggen ofzo? Want je zit er al het hele topic omheen te draaienquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:00 schreef Ticker het volgende:
Een tent met toevallig een piramide?
Toevallig, een piramide!!![]()
Zomaar een piramide.. onherkenbaar..
Je vroeg het pas 1 post geleden, het topic zelf was niet de vraag wat het belang ervan was. Dus, hup calimero, terug in je ei.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Da's geen antwoord op mijn vraag. Maar blijkbaar weet jij wat het probleem is, maar je wilt het niet zeggen ofzo? Want je zit er al het hele topic omheen te draaien.
Ik was niet de enige en de eerste die er geen probleem in zag.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:08 schreef Ticker het volgende:
Je vroeg het pas 1 post geleden, het topic zelf was niet de vraag wat het belang ervan was.
Nee hoor, ik blijf gewoon zitten waar ik zit, want in tegenstelling tot jou schrik ik niet van een tentje met een piramide.quote:Dus, hup calimero, terug in je ei.
Laat dan maarquote:Ga eerst maar eens zelf bedenken waarom je vraag fout geformuleerd is.
Oh my god een WILLEKEURIGE piramide..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:22 schreef _Led_ het volgende:
Zeg Ticker, ik wil je niet bang maken dus misschien moet je maar niet kijken, maar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |