abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4329659

of zijn wij vrolijke late vogels?
pi_4329661
nog steeds aanwezig defender??anders heb ik dit topic nogal voor jan lul aangemaakt
  zondag 26 mei 2002 @ 07:44:37 #3
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_4329662
WAKKER WORDEN DAARO IN BREDA !!!!!!!!!

Jullie moeten solidair zijn met jullie maatje, en allemaal gezellig wakker doen.

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  zondag 26 mei 2002 @ 07:45:04 #4
5096 defender
pi_4329663
Ik loop niet zomaar weg hoor, ik ben niet eens moe.
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_4329664
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:44 schreef defender het volgende:
WAKKER WORDEN DAARO IN BREDA !!!!!!!!!

Jullie moeten solidair zijn met jullie maatje, en allemaal gezellig wakker doen.

nou gezellig wakker wordt moeilijk denk ik
of het wordt nog even slapen en gezellig of het wordt ongezellig wakker vrees ik
pi_4329665
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:45 schreef defender het volgende:
Ik loop niet zomaar weg hoor, ik ben niet eens moe.
ik ook niet, best raar eigenlijk..
  zondag 26 mei 2002 @ 07:46:40 #7
5096 defender
pi_4329666
Ze passen zich maar aan hoor Dat gezellige "spelen" ze maar, en dat wakkere ook. Als je maar iets hebt om tegen aan te kletsen, wat nog antwoord geeft ook.
pi_4329668
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:46 schreef defender het volgende:
Ze passen zich maar aan hoor Dat gezellige "spelen" ze maar, en dat wakkere ook. Als je maar iets hebt om tegen aan te kletsen, wat nog antwoord geeft ook.
uhmmzz dat doe jij toch ook, ik zit ondertussen discman te luisteren, net opgezet, en dat vind ik beter dan een paar mensen die verplicht gezellig gaan doen
volgens mij kan jij het gewoon niet hebben dat zij nog slapen
  zondag 26 mei 2002 @ 07:48:11 #9
5096 defender
pi_4329669
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:45 schreef Stranger het volgende:

[..]

ik ook niet, best raar eigenlijk..

Heel soms heb ik dat weleens. En ik was zo laat nog actief aan t posten op een ander forum, daar was t nog gezellig druk enzo. En op een gegeven moment ben ik dan door slaap heen. Dan kan ik net zo goed wakker blijven. Was alleen bang dat er echt helemaal niemand meer was. Was blij toen ik ineens een topic zag verplaatsen !
pi_4329670
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:48 schreef defender het volgende:

[..]

Heel soms heb ik dat weleens. En ik was zo laat nog actief aan t posten op een ander forum, daar was t nog gezellig druk enzo. En op een gegeven moment ben ik dan door slaap heen. Dan kan ik net zo goed wakker blijven. Was alleen bang dat er echt helemaal niemand meer was. Was blij toen ik ineens een topic zag verplaatsen !

haha, ja ik had net een half uurtje geprobeert te slapen, maar op de grond lukt dat niet ,en de bank was te klein, ik had nog wel een soort van deken om op te slapen, maar die lag ook niet zo super
  zondag 26 mei 2002 @ 07:49:25 #11
5096 defender
pi_4329671
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:47 schreef Stranger het volgende:

[..]

uhmmzz dat doe jij toch ook, ik zit ondertussen discman te luisteren, net opgezet, en dat vind ik beter dan een paar mensen die verplicht gezellig gaan doen
volgens mij kan jij het gewoon niet hebben dat zij nog slapen

Ik hou wel van leedvermaak, dat is het Ik zou namelijk niet veel gemener zijn dan jou hoor. Hoewel ik vorige keer hier zelf de pineut was. Toen was ik de sjago-nog-niet-wakker-laat-me-met-rust fokker.

zondag 26 mei 2002 @ 07:50:04 #12
5096 defender
pi_4329672
Watvoor muziek heb je opstaan ?
pi_4329673
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:49 schreef defender het volgende:

[..]

Ik hou wel van leedvermaak, dat is het Ik zou namelijk niet veel gemener zijn dan jou hoor. Hoewel ik vorige keer hier zelf de pineut was. Toen was ik de sjago-nog-niet-wakker-laat-me-met-rust fokker.

die uitdrukking laten we erin
ik ben meestal al metyeen klaarwakker dus ik ben nooit zo erg
pi_4329674
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:50 schreef defender het volgende:
Watvoor muziek heb je opstaan ?
nu the verve met the drugs dont work, tis gewoon een gebrande soort van rockcd van mij
pi_4329675
Hmmz, het keyboard is hier heel laag, begin een beetje last te krijgen van rsi
  zondag 26 mei 2002 @ 07:52:43 #16
5096 defender
pi_4329676
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:50 schreef Stranger het volgende:

[..]

die uitdrukking laten we erin
ik ben meestal al metyeen klaarwakker dus ik ben nooit zo erg

Ik normaal ook, ik sta altijd om half 5 op en dan ben ik echt klaarwakker. Maar die nacht had ik veels te weinig en te licht geslapen.

Ze zaten nog even een filmpie van Monty Python te kijken met het geluid van de tv op zijn hardst. Het was zonder ondertiteling, en ze wilden niks missen. *grom*

pi_4329678
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:52 schreef defender het volgende:

[..]

Ik normaal ook, ik sta altijd om half 5 op en dan ben ik echt klaarwakker. Maar die nacht had ik veels te weinig en te licht geslapen.

Ze zaten nog even een filmpie van Monty Python te kijken met het geluid van de tv op zijn hardst. Het was zonder ondertiteling, en ze wilden niks missen. *grom*

haha, dat is nou lullig, tis iets dat ik ook zou kunnen doen, maar dan moet ik wel een partner-in-crime hebben, want dan wordt ik er niet alleen op aangekeken
  zondag 26 mei 2002 @ 07:54:09 #18
5096 defender
pi_4329679
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:51 schreef Stranger het volgende:

[..]

nu the verve met the drugs dont work, tis gewoon een gebrande soort van rockcd van mij

Rock is meestal wel goed

Kun je niks onder het keyboard leggen zodat hij hoger staat ?

pi_4329680
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:54 schreef defender het volgende:

[..]

Rock is meestal wel goed

Kun je niks onder het keyboard leggen zodat hij hoger staat ?

ik neem hem wel op mijn schoot, dat gaat eigenlijk best wel goed enikheb er minder last van, alleen de spatie is iets minder makkelijk te bedienen
  zondag 26 mei 2002 @ 07:55:08 #20
5096 defender
pi_4329681
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:53 schreef Stranger het volgende:

[..]

haha, dat is nou lullig, tis iets dat ik ook zou kunnen doen, maar dan moet ik wel een partner-in-crime hebben, want dan wordt ik er niet alleen op aangekeken

En nu ben je juist zo braaf stil ? Zeker omdat je geen hulp hebt ?

pi_4329682
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:55 schreef defender het volgende:

[..]

En nu ben je juist zo braaf stil ? Zeker omdat je geen hulp hebt ?

ja, en ik kan wel heel lief en stil zijn, dus laat ik dat maar even toepassen.. heel even dan..
  zondag 26 mei 2002 @ 07:57:13 #22
5096 defender
pi_4329683
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:55 schreef Stranger het volgende:

[..]

ja, en ik kan wel heel lief en stil zijn, dus laat ik dat maar even toepassen.. heel even dan..

*sip lipje*

had graag een live verslag gehad van een hele lading fokkers die sjago en niet wakker om je heen strompelden.
En ze dan zo HEEL BLIJ begroeten !

pi_4329685
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:57 schreef defender het volgende:

[..]

*sip lipje*

had graag een live verslag gehad van een hele lading fokkers die sjago en niet wakker om je heen strompelden.
En ze dan zo HEEL BLIJ begroeten !

ja sorry dan moet ik je in deze telerustellen,ik ben gewoon niet zo gemeen
pi_4329686
hmmzz ik wilde net wat vertellen maar ik ben het helemaal vergeten omdat ik jou ineens zag reageren

weet je trouwens wat ik net heb gedaan?? ik heb op een banner geklikt

zondag 26 mei 2002 @ 07:59:33 #25
5096 defender
pi_4329687
Dat is nu jammer. Nouja, had toch niet zoveel leedvermaak, omdat ik ze niet ken. Dan is het minder leuk. Dan kan ik me er geen gezichten bij voorstellen.

Er komt langzaam leven in Fok. Hier en daar een postje. Maar nog geen topics om me ook in te storten

zondag 26 mei 2002 @ 08:00:26 #26
5096 defender
pi_4329688
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:59 schreef Stranger het volgende:
hmmzz ik wilde net wat vertellen maar ik ben het helemaal vergeten omdat ik jou ineens zag reageren

weet je trouwens wat ik net heb gedaan?? ik heb op een banner geklikt

Jij doet echt gekke dingen zo vroeg in de morgen ! Gelijk alle statistieken schieten omhoog ! Dit gaan ze opmerken hoor !
pi_4329689
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:59 schreef defender het volgende:
Dat is nu jammer. Nouja, had toch niet zoveel leedvermaak, omdat ik ze niet ken. Dan is het minder leuk. Dan kan ik me er geen gezichten bij voorstellen.

Er komt langzaam leven in Fok. Hier en daar een postje. Maar nog geen topics om me ook in te storten

nou, zelfs mensen die jij niet kent kunnen interessant zijn hoor
het wordt idd drukker, gelukkig, de echte topics moeten nog wel komen, nu zijn het gewoon loze berichten op oude topics
pi_4329690
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:00 schreef defender het volgende:

[..]

Jij doet echt gekke dingen zo vroeg in de morgen ! Gelijk alle statistieken schieten omhoog ! Dit gaan ze opmerken hoor !

haha ja sorry, gelukkig is dit niet mijn eigen ip adres
ja ach als je je verveelt kan je fok weleens gaan sponsoren
  zondag 26 mei 2002 @ 08:02:52 #29
5096 defender
pi_4329691
En of dat onbekende mensen ook boeiend kunnen zijn, maar niet zo ver weg. Dan boeien ze niet

Maarre....jullie gaan vandaag naar disco.house muziek toe ? ben jij ook zo een dance liefhebber ?

zondag 26 mei 2002 @ 08:03:31 #30
5096 defender
pi_4329692
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:01 schreef Stranger het volgende:

[..]

haha ja sorry, gelukkig is dit niet mijn eigen ip adres
ja ach als je je verveelt kan je fok weleens gaan sponsoren

En zo spontaan ! Maar de link bestond nog wel ?

pi_4329693
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:02 schreef defender het volgende:
En of dat onbekende mensen ook boeiend kunnen zijn, maar niet zo ver weg. Dan boeien ze niet

Maarre....jullie gaan vandaag naar disco.house muziek toe ? ben jij ook zo een dance liefhebber ?

nou ik weet nog niet of we daar heen gaan, er zijn ook nog allerlei andere dingen te doen hier, ik ben niet direct een dance/trance fan maar eens in de zoveel tijd kan ik het wel apprecieren
pi_4329694
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:03 schreef defender het volgende:

[..]

En zo spontaan ! Maar de link bestond nog wel ?

ja gelukkig wel, anders had ik helemaal zo'n rotgevoel dan had ik me flink genaaid gevoeld, maar volgens mij klikken er weleens mensen per ongeluk op de banners
  zondag 26 mei 2002 @ 08:05:24 #33
5096 defender
pi_4329695
Ik ook wel hoor, als het heel kort, heel snel is Nee ik ga heel soms wel eens mee naar zo een tent, en voor 1 avondje wil ik t nog wel doorstaan. maar dan weer maanden niet hoor.
pi_4329697
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:05 schreef defender het volgende:
Ik ook wel hoor, als het heel kort, heel snel is Nee ik ga heel soms wel eens mee naar zo een tent, en voor 1 avondje wil ik t nog wel doorstaan. maar dan weer maanden niet hoor.
een avondje houd ik inderdaad eens in de zoveel tijd wel uit, geef mij maar gewoon een gezellige kroeg, dat heb ik 1000 keer liever
  zondag 26 mei 2002 @ 08:06:25 #35
5096 defender
pi_4329698
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:04 schreef Stranger het volgende:

[..]

ja gelukkig wel, anders had ik helemaal zo'n rotgevoel dan had ik me flink genaaid gevoeld, maar volgens mij klikken er weleens mensen per ongeluk op de banners

Je ziet het ?! je toetsenbord op schoot, en je doet gelijk gekke dingen. heb je je muis op je knie ofzo ?
pi_4329699
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:06 schreef defender het volgende:

[..]

Je ziet het ?! je toetsenbord op schoot, en je doet gelijk gekke dingen. heb je je muis op je knie ofzo ?

nee dat nog net niet, want daar staat dus dat toetsenbord al, de muis is het enige rsirisico op dit moment
  zondag 26 mei 2002 @ 08:07:31 #37
5096 defender
pi_4329700
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:06 schreef Stranger het volgende:

[..]

een avondje houd ik inderdaad eens in de zoveel tijd wel uit, geef mij maar gewoon een gezellige kroeg, dat heb ik 1000 keer liever

Ik ook, hier in Eindhoven is een leuke Ierse Pub, met elke week een live (meestal cover) band met 9 van de 10 keer oude rock muziek. Dat is altijd feesten !
pi_4329702
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:07 schreef defender het volgende:

[..]

Ik ook, hier in Eindhoven is een leuke Ierse Pub, met elke week een live (meestal cover) band met 9 van de 10 keer oude rock muziek. Dat is altijd feesten !

hoe heet die pub?? zit zeker niet op stratums??
ik ga ook weleens in eindhoven uit en heb het altijd welnaarmijn zin
  zondag 26 mei 2002 @ 08:10:09 #39
5096 defender
pi_4329704
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:08 schreef Stranger het volgende:

[..]

hoe heet die pub?? zit zeker niet op stratums??
ik ga ook weleens in eindhoven uit en heb het altijd welnaarmijn zin

Nee niet op Stratum, weet de naam ook niet precies. Op Stratum kom ik zelden, heel soms wel eens pool biljarten overdag. Verder ga ik wel eens in de LaFolie stappen. Ook geen idee waar die zit, ik loop altijd blind achter de anderen aan
pi_4329705
owh we hebben een wakkere persoon in ons midden
Jip, het zoontje van os!!!
  zondag 26 mei 2002 @ 08:11:19 #41
5096 defender
pi_4329706
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:10 schreef Stranger het volgende:
owh we hebben een wakkere persoon in ons midden
Jip, het zoontje van os!!!

He ! Nummer 1 ! Veel praten en lawaai maken nu !

pi_4329707
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:10 schreef defender het volgende:

[..]

Nee niet op Stratum, weet de naam ook niet precies. Op Stratum kom ik zelden, heel soms wel eens pool biljarten overdag. Verder ga ik wel eens in de LaFolie stappen. Ook geen idee waar die zit, ik loop altijd blind achter de anderen aan

haha, ik ga alleen naar stratums dus ik weet voor de rest ook niets te vinden stratums is wel gezellig op donderdagavond, maar op zaterdag vind ik hetmeestal niet leuk
pi_4329708
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:11 schreef defender het volgende:

[..]

He ! Nummer 1 ! Veel praten en lawaai maken nu !

hij zit rustig een boek te lezen, Harry Potter
  zondag 26 mei 2002 @ 08:12:34 #44
5096 defender
pi_4329710
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:11 schreef Stranger het volgende:

[..]

haha, ik ga alleen naar stratums dus ik weet voor de rest ook niets te vinden stratums is wel gezellig op donderdagavond, maar op zaterdag vind ik hetmeestal niet leuk

Als je ooit op zaterdag gaat moet je maar eens naar die ierse pub zoeken. Zit aan een van de zijkanten van de heuvel galerie, een overdekt winkelcentrum in de stad.
Vrij grote tent. Echt heel leuk.
  zondag 26 mei 2002 @ 08:13:21 #45
5096 defender
pi_4329711
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:11 schreef Stranger het volgende:

[..]

hij zit rustig een boek te lezen, Harry Potter

ook al zo lief en braaf.
pi_4329712
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:12 schreef defender het volgende:

[..]

Als je ooit op zaterdag gaat moet je maar eens naar die ierse pub zoeken. Zit aan een van de zijkanten van de heuvel galerie, een overdekt winkelcentrum in de stad.
Vrij grote tent. Echt heel leuk.

owh ja ik ben dus wel een keer op zaterdag uitgegaan, maar toen zaijn we gewoon naar de parrot op stratums gegaan , lekker veilig en vertrouwd..
mar ik heb een beetje ruzie met die persoon die ik in eindhoven ken, dus ik zal er wel niet snel meer heen gaan
pi_4329713
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:13 schreef defender het volgende:

[..]

ook al zo lief en braaf.

ja ongelovelijk, volgens mij straal ik rust uit vandaag
  zondag 26 mei 2002 @ 08:14:58 #48
5096 defender
pi_4329714
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:14 schreef Stranger het volgende:

[..]

ja ongelovelijk, volgens mij straal ik rust uit vandaag

Misschien slaap je wel gewoon, en heb je t zelf niet eens door !
pi_4329715
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:14 schreef defender het volgende:

[..]

Misschien slaap je wel gewoon, en heb je t zelf niet eens door !

oe dat beteken dat ik over jou droom als dat echt zo is ga je nu hele rare dingen doen
  zondag 26 mei 2002 @ 08:16:19 #50
5096 defender
pi_4329716
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:15 schreef Stranger het volgende:

[..]

oe dat beteken dat ik over jou droom als dat echt zo is ga je nu hele rare dingen doen

Oh nee he ?! alweer koffie zetten ?

pi_4329717
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:16 schreef defender het volgende:

[..]

Oh nee he ?! alweer koffie zetten ?

je mocht hopen dat je er zo makkelijk vanaf kwam
ik droom heel anders
  zondag 26 mei 2002 @ 08:18:18 #52
5096 defender
pi_4329719
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:17 schreef Stranger het volgende:

[..]

je mocht hopen dat je er zo makkelijk vanaf kwam
ik droom heel anders

Daar was ik al bang voor

pi_4329720
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:18 schreef defender het volgende:

[..]

Daar was ik al bang voor

ja het is dat er een minderjarig persoon bij is.. want anders...
  zondag 26 mei 2002 @ 08:19:48 #54
5096 defender
pi_4329722
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:19 schreef Stranger het volgende:

[..]

ja het is dat er een minderjarig persoon bij is.. want anders...

Die heb ik niet voor niks al wakker gemaakt.
pi_4329723
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:19 schreef defender het volgende:

[..]

Die heb ik niet voor niks al wakker gemaakt.

owh dus hij is toch wakker geworden door jou lokroep?
  zondag 26 mei 2002 @ 08:21:06 #56
5096 defender
pi_4329725
Yup. Die was echt niet voor niks hoor. De anderen zijn ook al wakker, ze houden zich nog even slapende.
pi_4329726
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:21 schreef defender het volgende:
Yup. Die was echt niet voor niks hoor. De anderen zijn ook al wakker, ze houden zich nog even slapende.
owh, of kunnen zij zich gewoon onderdrukken voor jou stemgeluid, misschien horen alleen 8-jarige jongetjes jou
  zondag 26 mei 2002 @ 08:23:05 #58
5096 defender
pi_4329727
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:22 schreef Stranger het volgende:

[..]

owh, of kunnen zij zich gewoon onderdrukken voor jou stemgeluid, misschien horen alleen 8-jarige jongetjes jou

Het zou kunnen dat ik naarmate ik ouder word mijn " touch" verlies inderdaad
pi_4329728
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:23 schreef defender het volgende:

[..]

Het zou kunnen dat ik naarmate ik ouder word mijn " touch" verlies inderdaad

haha, volgens mij heb je dit touch nooit gehad, maar is dat je wijsgemaakt
pi_4329729
owh qyroz zei net zijn eerste woordjes, waarna hij weer als een roos in slaap viel
  zondag 26 mei 2002 @ 08:25:05 #61
5096 defender
pi_4329730
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:24 schreef Stranger het volgende:

[..]

haha, volgens mij heb je dit touch nooit gehad, maar is dat je wijsgemaakt

Dem...zou dat ? Dus ik ben al die jaren voor de gek gehouden ? Heb voor jan lul op dat dak zitten roepen naar mannetjes ? Dat is lekker dan

zondag 26 mei 2002 @ 08:26:17 #62
5096 defender
pi_4329731
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:24 schreef Stranger het volgende:
owh qyroz zei net zijn eerste woordjes, waarna hij weer als een roos in slaap viel

Wat zei ie ? Wat zei ie ?
Als je het niet goed verstaan heb moet je t maar een beetje verzinnen

pi_4329732
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:25 schreef defender het volgende:

[..]

Dem...zou dat ? Dus ik ben al die jaren voor de gek gehouden ? Heb voor jan lul op dat dak zitten roepen naar mannetjes ? Dat is lekker dan

haha, de lokroep van defender, altijd nep?? ben je nog steeds vrijgezel, dan weet je nu waarom
pi_4329733
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:26 schreef defender het volgende:

[..]

Wat zei ie ? Wat zei ie ?
Als je het niet goed verstaan heb moet je t maar een beetje verzinnen

hij zij ik weet een slechte(matige)grap voor op de rommelmarkt
  zondag 26 mei 2002 @ 08:27:31 #65
5096 defender
pi_4329734
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:26 schreef Stranger het volgende:

[..]

haha, de lokroep van defender, altijd nep?? ben je nog steeds vrijgezel, dan weet je nu waarom

Nee dat niet, ik ga zelfs trouwen. Dus er is wel 1 iemand ingetrapt !

pi_4329735
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:27 schreef defender het volgende:

[..]

Nee dat niet, ik ga zelfs trouwen. Dus er is wel 1 iemand ingetrapt !

owh.. daar heb ik geen verklaring voor.. uitzondering die de regel bevestigt
  zondag 26 mei 2002 @ 08:29:49 #67
5096 defender
pi_4329736
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:28 schreef Stranger het volgende:

[..]

owh.. daar heb ik geen verklaring voor.. uitzondering die de regel bevestigt

Dus eigenlijk heb ik gewoon veel geluk gehad ?! En ik maar denken dat ze in rijen stonden te wachten !

pi_4329737
zeg eens wat tegen qyroz, hij is toch bijna helemaal wakker
  zondag 26 mei 2002 @ 08:30:46 #69
5096 defender
pi_4329738
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:29 schreef Stranger het volgende:
zeg eens wat tegen qyroz, hij is toch bijna helemaal wakker
*SCHREEUWT " HALLO CUBBER" IN ZIJN OOR*

altijd bereidt tot een vriendendienst hoor

pi_4329739
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:29 schreef defender het volgende:

[..]

Dus eigenlijk heb ik gewoon veel geluk gehad ?! En ik maar denken dat ze in rijen stonden te wachten !

nee die rijen had ik uit de weg geruimd, ik heb alleen blijkbaar 1 iemand overgeslagen
pi_4329740
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:30 schreef defender het volgende:

[..]

*SCHREEUWT " HALLO CUBBER" IN ZIJN OOR*

altijd bereidt tot een vriendendienst hoor

hij vond het hard genoeg, groeten terug
  zondag 26 mei 2002 @ 08:32:18 #72
5096 defender
pi_4329741
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:31 schreef Stranger het volgende:

[..]

hij vond het hard genoeg, groeten terug

Beweegt ie al ? Kijkt ie sjago ? Heeft ie kleine oogjes ? Zit zijn haar gek ? Heeft ie in bed geplast ?
pi_4329742
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:32 schreef defender het volgende:

[..]

Beweegt ie al ? Kijkt ie sjago ? Heeft ie kleine oogjes ? Zit zijn haar gek ? Heeft ie in bed geplast ?

hij beweegt niet, hij mompelt alleen maar wat
hij heeft af en toe een verstaanbare toon en heeft niet in bed geplast
  zondag 26 mei 2002 @ 08:34:23 #74
5096 defender
pi_4329743
Dat valt dan best tegen. Niks schokkends ofzo
pi_4329744
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:34 schreef defender het volgende:
Dat valt dan best tegen. Niks schokkends ofzo
niemand gekotst ofzo.. helemaal saai eigenlijk
maar toch gezellig
  zondag 26 mei 2002 @ 08:35:45 #76
5096 defender
pi_4329746
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:35 schreef Stranger het volgende:

[..]

niemand gekotst ofzo.. helemaal saai eigenlijk
maar toch gezellig

waren er wel veel mensen dronken ?
pi_4329747
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:35 schreef defender het volgende:

[..]

waren er wel veel mensen dronken ?

nee, er was volgens mijniemand echt dronken maar daar hebbenwe het niet over gehad
  zondag 26 mei 2002 @ 08:37:56 #78
5096 defender
pi_4329749
Hebben jullie ook samen gegeten ofzo ? En gister ook al wezen dansen ?
pi_4329750
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:37 schreef defender het volgende:
Hebben jullie ook samen gegeten ofzo ? En gister ook al wezen dansen ?
we hebben een frietje gegeten en shoarma besteld gister naar openluchtoptredens geweest was wel gezellig en waren veel mensen
  zondag 26 mei 2002 @ 08:40:06 #80
5096 defender
pi_4329752
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:39 schreef Stranger het volgende:

[..]

we hebben een frietje gegeten en shoarma besteld gister naar openluchtoptredens geweest was wel gezellig en waren veel mensen

In Breda ? Zijn er speciale dagen van het een of het ander dan ?
Gezelligheid is idd het belangrijkste ! maar dat zit dus zeker wel goed

pi_4329753
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:40 schreef defender het volgende:

[..]

In Breda ? Zijn er speciale dagen van het een of het ander dan ?
Gezelligheid is idd het belangrijkste ! maar dat zit dus zeker wel goed

ja er was iets van breda barst ofzo, een gratis festival
en gezelligheid is overal waar ik ben
  zondag 26 mei 2002 @ 08:42:05 #82
5096 defender
pi_4329754
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:40 schreef Stranger het volgende:

[..]

ja er was iets van breda barst ofzo, een gratis festival
en gezelligheid is overal waar ik ben

Is dat zo ? Dus jij hebt dat wel in je !

Breda barst ? ken ik niet, maar festivals zijn meestal leuk en gezellig. (ook zonder jou hoor )

zondag 26 mei 2002 @ 08:44:24 #83
5096 defender
pi_4329755
Heb even gezocht naar dat festival, komen veel bands zeg ! En niet allemaal onbekenden ook !
pi_4329757
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:42 schreef defender het volgende:

[..]

Is dat zo ? Dus jij hebt dat wel in je !

Breda barst ? ken ik niet, maar festivals zijn meestal leuk en gezellig. (ook zonder jou hoor )

sorry was even weg, even leuke(matige) grappen aan het vertellen leuke (matige) grap op een rommelmarkt
is echt heel erg leuk
pi_4329758
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:44 schreef defender het volgende:
Heb even gezocht naar dat festival, komen veel bands zeg ! En niet allemaal onbekenden ook !
ja, alleen jammer dat ik after forever niet kan zien, omdat ik dan al naar huis moet
  zondag 26 mei 2002 @ 08:51:18 #86
5096 defender
pi_4329760
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:48 schreef Stranger het volgende:

[..]

sorry was even weg, even leuke(matige) grappen aan het vertellen leuke (matige) grap op een rommelmarkt
is echt heel erg leuk

Heb net stukkies zitten lezen

pi_4329761
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:51 schreef defender het volgende:

[..]

Heb net stukkies zitten lezen

ja ik vind het helemaal super
het wordt hier een beetje wakker
  zondag 26 mei 2002 @ 08:53:06 #88
5096 defender
pi_4329762
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:49 schreef Stranger het volgende:

[..]

ja, alleen jammer dat ik after forever niet kan zien, omdat ik dan al naar huis moet

Ja die komen pas om half 10. Maar ik vind het toch een aardig programma voor een gratis festival hoor !
pi_4329764
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:53 schreef defender het volgende:

[..]

Ja die komen pas om half 10. Maar ik vind het toch een aardig programma voor een gratis festival hoor !

ja idd, het is geen parkpop maar toch wel goed
  zondag 26 mei 2002 @ 08:53:48 #90
5096 defender
pi_4329766
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:52 schreef Stranger het volgende:

[..]

ja ik vind het helemaal super
het wordt hier een beetje wakker

He he ! Het zal eens tijd worden ! Nu moet Fok ook maar een beetje beter gaan lopen.
  zondag 26 mei 2002 @ 08:54:42 #91
5096 defender
pi_4329767
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:53 schreef Stranger het volgende:

[..]

ja idd, het is geen parkpop maar toch wel goed

Op Parkpop heb ik alleen nog maar de Dandy Warhols als leuke band zien staan. Verder nog niet veel dacht ik.

pi_4329768
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:53 schreef defender het volgende:

[..]

He he ! Het zal eens tijd worden ! Nu moet Fok ook maar een beetje beter gaan lopen.

owh daar kom ik niet eens meer, ik ga even een broodje maken
  zondag 26 mei 2002 @ 08:57:06 #93
5096 defender
pi_4329770
Eet ze, en mocht je vandaag Speedcocks zien, wil ik graag weten hoe ze waren !

Nice daggie alvast !

pi_4329772
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:54 schreef defender het volgende:

[..]

Op Parkpop heb ik alleen nog maar de Dandy Warhols als leuke band zien staan. Verder nog niet veel dacht ik.

sergent garcia, suzanne vega, within temptation vind ik ook wel oke
pi_4329774
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:57 schreef defender het volgende:
Eet ze, en mocht je vandaag Speedcocks zien, wil ik graag weten hoe ze waren !

Nice daggie alvast !

nou met de snelheid van die mensern hier gaan we volgens mij niets zien
  zondag 26 mei 2002 @ 09:00:57 #96
5096 defender
pi_4329777
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:59 schreef Stranger het volgende:

[..]

sergent garcia, suzanne vega, within temptation vind ik ook wel oke

Die eerste was ook op Pinkpop, die tweede had ik nog niet als optredende gehoord ! En die derde vind ik niet veel aan. (als enige in Nederland geloof ik).

Kun je ze niet een beetje aanmoedigen ?!

pi_4329779
quote:
Op zondag 26 mei 2002 09:00 schreef defender het volgende:

[..]

Die eerste was ook op Pinkpop, die tweede had ik nog niet als optredende gehoord ! En die derde vind ik niet veel aan. (als enige in Nederland geloof ik).

Kun je ze niet een beetje aanmoedigen ?!

nee dat aanmoedigen lukt niet, qyroz stat nu op hij gaat even op copmuter
  zondag 26 mei 2002 @ 09:03:42 #98
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4329781
quote:
Op zondag 26 mei 2002 09:02 schreef Stranger het volgende:

[..]

nee dat aanmoedigen lukt niet, qyroz stat nu op hij gaat even op copmuter

Inderdaad
For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 09:04:26 #99
5096 defender
pi_4329783
He QyRoZ ! Ga je eens aankleden joh ! Zodat jullie op tijd kunnen feesten !
  zondag 26 mei 2002 @ 09:05:11 #100
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4329787
quote:
Op zondag 26 mei 2002 09:04 schreef defender het volgende:
He QyRoZ ! Ga je eens aankleden joh ! Zodat jullie op tijd kunnen feesten !
Ben ik al volop mee bezig
De rest van de loosers slaapt nog
For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 09:06:07 #101
5096 defender
pi_4329788
quote:
Op zondag 26 mei 2002 09:05 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ben ik al volop mee bezig
De rest van de loosers slaapt nog

Niet meer voor lang toch ?
Of kan ik jou ook al niet ompraten om iedereen wakker te maken ?

zondag 26 mei 2002 @ 09:06:50 #102
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4329790
quote:
Op zondag 26 mei 2002 09:06 schreef defender het volgende:

[..]

Niet meer voor lang toch ?
Of kan ik jou ook al niet ompraten om iedereen wakker te maken ?

Ik heb zo'n gevoel dat ze met zn allen sterker zijn dan ik alleen
For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 09:07:34 #103
5096 defender
pi_4329791
quote:
Op zondag 26 mei 2002 09:06 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ik heb zo'n gevoel dat ze met zn allen sterker zijn dan ik alleen

Je moet ze ook " per ongeluk" wakker maken ! Per ongeluk veel lawaai maken door iets te laten vallen ofzo.
  zondag 26 mei 2002 @ 09:09:17 #104
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4329794
quote:
Op zondag 26 mei 2002 09:07 schreef defender het volgende:

[..]

Je moet ze ook " per ongeluk" wakker maken ! Per ongeluk veel lawaai maken door iets te laten vallen ofzo.

gdrgtrtdfgrefggcgcgcxvtffdf
For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 09:09:33 #105
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4329795
quote:
Op zondag 26 mei 2002 09:09 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

gdrgtrtdfgrefggcgcgcxvtffdf

Dat was een matige grap van Jip
For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 09:09:47 #106
5096 defender
pi_4329796
Ik ga verder op het forum rondsnuffelen en op andere fora FIjne dag jullie, en maak er wat leuks van

*zwaai*

zondag 26 mei 2002 @ 09:10:08 #107
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4329797
quote:
Op zondag 26 mei 2002 09:09 schreef defender het volgende:
Ik ga verder op het forum rondsnuffelen en op andere fora FIjne dag jullie, en maak er wat leuks van

*zwaai*

Toedels!
Ook van Stranger
For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 09:11:25 #108
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4329798
Goeiemorgen in Vrolijk Verder: Vrolijke Vroege Vogels

Wie begint er?
Ik wacht nog even

For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 09:24:54 #109
12624 Gravedigger
The Reaper
pi_4329824
*Stoplicht op rood ziet

Ook w8

wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_4329885
volgens mij heeft iemand de vroege vogels afgeknalt
  zondag 26 mei 2002 @ 09:54:57 #111
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4329895
quote:
Op zondag 26 mei 2002 09:50 schreef Stranger het volgende:
volgens mij heeft iemand de vroege vogels afgeknalt
Of begraven
For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 09:57:43 #112
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4329904
Is het brakke zooitje alweer onder de levenden?
Speculeren is andere koek dan speculaas.
  zondag 26 mei 2002 @ 09:59:00 #113
12624 Gravedigger
The Reaper
pi_4329908
quote:
Op zondag 26 mei 2002 09:54 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Of begraven

zondag 26 mei 2002 @ 10:00:59 #114
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4329921
quote:
Op zondag 26 mei 2002 09:57 schreef -B- het volgende:
Is het brakke zooitje alweer onder de levenden?
Alleen ik en stranger, de rest wordt nu wakker gespoten door Jip
For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 10:01:37 #115
5096 defender
pi_4329924
He Gravedigger en -B-tjuh ! Lekker geslapen ?
  zondag 26 mei 2002 @ 10:01:39 #116
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4329925
Hoe laat ben je hier vandaag -B-?
Je hebt Bienebroer wel gemist...
For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 10:04:37 #117
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4329936
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:00 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Alleen ik en stranger, de rest wordt nu wakker gespoten door Jip

Dat is een goede zaak.
  zondag 26 mei 2002 @ 10:05:17 #118
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4329942
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:01 schreef defender het volgende:
Morning defender ! Niet geslapen?
  zondag 26 mei 2002 @ 10:05:26 #119
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4329944
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:04 schreef -B- het volgende:

[..]

Dat is een goede zaak.

Een natte zaak vooral
For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 10:06:07 #120
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4329945
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:01 schreef QyRoZ het volgende:
Hoe laat ben je hier vandaag -B-?
Als alle bomen even dik zijn.
quote:
Je hebt Bienebroer wel gemist...
Als kiespijn.
  zondag 26 mei 2002 @ 10:06:10 #121
5096 defender
pi_4329946
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:05 schreef -B- het volgende:

[..]

Morning defender ! Niet geslapen?

Niet echt nee, dat merk ik later deze middag nog wel Denk dat ik vanavond heeeeel stil ben !
  zondag 26 mei 2002 @ 10:06:49 #122
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_4329948
Hoe issie daar? Gezellig hoop ik?
  zondag 26 mei 2002 @ 10:07:04 #123
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4329949
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:05 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Een natte zaak vooral

Dat is ook de bedoeling, anders heeft het geen zin.
  zondag 26 mei 2002 @ 10:07:05 #124
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4329950
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:06 schreef -B- het volgende:

[..]

Als alle bomen even dik zijn.

*zaag pakt*
For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 10:07:31 #125
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4329955
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:06 schreef Slarioux het volgende:
Hoe issie daar? Gezellig hoop ik?
Een hele gezellige doch niet zo wakkere boel
For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 10:09:39 #126
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4329966
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:06 schreef defender het volgende:

[..]

Niet echt nee, dat merk ik later deze middag nog wel Denk dat ik vanavond heeeeel stil ben !

Jij bent toch altijd al de stilste van de twee.
  zondag 26 mei 2002 @ 10:09:56 #127
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_4329968
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:07 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Een hele gezellige doch niet zo wakkere boel

Doe ze allemaal de groeten en een van me
  zondag 26 mei 2002 @ 10:10:04 #128
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4329969
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:07 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

*zaag pakt*

*Succes wenst*
  zondag 26 mei 2002 @ 10:10:37 #129
12624 Gravedigger
The Reaper
pi_4329976
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:01 schreef defender het volgende:
Heel goed schat
Heb je gezien dat je grote vriend Swets gebanned is?
  zondag 26 mei 2002 @ 10:11:18 #130
5096 defender
pi_4329978
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:09 schreef -B- het volgende:

[..]

Jij bent toch altijd al de stilste van de twee.

Op dit moment niet. Hij ligt nog in dromenland Maar deze momenten zijn idd zeldzaam.

zondag 26 mei 2002 @ 10:11:35 #131
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4329981
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:10 schreef Gravedigger het volgende:

[..]

Heel goed schat

Dat is te merken, het is akelig saai op Fok!.
  zondag 26 mei 2002 @ 10:11:54 #132
5096 defender
pi_4329983
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:10 schreef Gravedigger het volgende:

[..]

Heel goed schat

Weet ik, maar dat is ie al zo vaak hoor
  zondag 26 mei 2002 @ 10:14:02 #133
12624 Gravedigger
The Reaper
pi_4329994
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:11 schreef defender het volgende:

[..]

Weet ik, maar dat is ie al zo vaak hoor

Wordt tegenwoordig ook gepubliceerd
  zondag 26 mei 2002 @ 10:14:58 #134
5096 defender
pi_4329999
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:14 schreef Gravedigger het volgende:

[..]

Wordt tegenwoordig ook gepubliceerd

Ik heb dat hooghoudt topic gezien ja
  zondag 26 mei 2002 @ 10:15:35 #135
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4330001
*Verstuurd grote lading aspirine richting Breda*
  zondag 26 mei 2002 @ 10:16:16 #136
5096 defender
pi_4330005
Zal ik ze even gaan brengen ?
  zondag 26 mei 2002 @ 10:16:48 #137
12624 Gravedigger
The Reaper
pi_4330008
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:15 schreef -B- het volgende:
Beter is een lading speed
  zondag 26 mei 2002 @ 10:21:01 #138
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4330024
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:16 schreef defender het volgende:
Zal ik ze even gaan brengen ?
Mag jij Eindhoven alweer uit dan?
  zondag 26 mei 2002 @ 10:21:39 #139
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4330027
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:16 schreef Gravedigger het volgende:

[..]

Beter is een lading speed

Een hyperactive Stranger?

*ril*

zondag 26 mei 2002 @ 10:21:42 #140
5096 defender
pi_4330028
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:21 schreef -B- het volgende:

[..]

Mag jij Eindhoven alweer uit dan?

Voor alles is een oplossing !
  zondag 26 mei 2002 @ 10:22:36 #141
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4330031
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:15 schreef -B- het volgende:
Hoe weet jij dat ze oranjeboom hadden?
For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 10:23:26 #142
5096 defender
pi_4330033
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:22 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Dat is echt hoofdpijn bier ja

Maar des te leuker om jullie wakker te maken !

zondag 26 mei 2002 @ 10:24:40 #143
12624 Gravedigger
The Reaper
pi_4330036
quote:

[..]

GSM
  zondag 26 mei 2002 @ 10:25:42 #144
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4330039
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:23 schreef defender het volgende:

[..]

Dat is echt hoofdpijn bier ja

Maar des te leuker om jullie wakker te maken !

Ik heb er geen last van, in mijn stamcafe hebben ze die zooi ook dus ik ben er aan gewend
For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 10:27:24 #145
5096 defender
pi_4330046
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:25 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ik heb er geen last van, in mijn stamcafe hebben ze die zooi ook dus ik ben er aan gewend

Is iedereen nu wakker en aangekleed ? Zodat jullie verder kunnen feesten op het festival ?
  zondag 26 mei 2002 @ 10:27:42 #146
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4330048
quote:

[..]

Voordat ik naar een meeting ga, doe ik altijd diepgravend onderzoek naar het te schenken bier.
  zondag 26 mei 2002 @ 10:37:50 #147
12624 Gravedigger
The Reaper
pi_4330091
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:27 schreef -B- het volgende:

[..]

Voordat ik naar een meeting ga, doe ik altijd diepgravend onderzoek naar het te schenken bier.

*Schep terug wil
  zondag 26 mei 2002 @ 10:38:28 #148
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4330094
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:37 schreef Gravedigger het volgende:

[..]

*Schep terug wil

Jij gebruikt dat ding toch niet.
  zondag 26 mei 2002 @ 10:38:56 #149
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_4330096
qyroz zegt: iedereen is gek
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  zondag 26 mei 2002 @ 10:41:38 #150
12624 Gravedigger
The Reaper
pi_4330113
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:38 schreef NiNi het volgende:
qyroz zegt: iedereen is gek
't Is dat ik hem ken. Maar anders......
  zondag 26 mei 2002 @ 10:44:03 #151
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4330129
*Noteert: even naar Breda afreizen om QyRoZ klop te geven.*
  zondag 26 mei 2002 @ 10:46:26 #152
12624 Gravedigger
The Reaper
pi_4330142
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:44 schreef -B- het volgende:
*Noteert: even naar Breda afreizen om QyRoZ klop te geven.*
*In gedachten meeramt
pi_4330143
en jip zegt dat qieruz gek is
why bother
  zondag 26 mei 2002 @ 10:46:49 #154
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4330147
De snelheid is er een beetje uit.

Hoe zal dat nou komen?

pi_4330152
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:46 schreef -B- het volgende:
De snelheid is er een beetje uit.

Hoe zal dat nou komen?

Omdat ik lurk?
  zondag 26 mei 2002 @ 10:48:43 #156
5096 defender
pi_4330158
Ik stond ook in de lurk stand
  zondag 26 mei 2002 @ 10:48:51 #157
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4330159
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:48 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

Omdat ik lurk?

Jij lurkt toch altijd.
  zondag 26 mei 2002 @ 10:49:17 #158
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4330163
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:48 schreef defender het volgende:
Ik stond ook in de lurk stand
Ik bel je vanavond wel even (WAKKER).
  zondag 26 mei 2002 @ 10:50:01 #159
5096 defender
pi_4330167
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:49 schreef -B- het volgende:

[..]

Ik bel je vanavond wel even (WAKKER).

Na de piep pas praten hoor
pi_4330169
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:48 schreef -B- het volgende:
Jij lurkt toch vrijwel altijd.
  zondag 26 mei 2002 @ 10:50:05 #161
12624 Gravedigger
The Reaper
pi_4330170
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:46 schreef PuNiNi het volgende:
en jip zegt dat qieruz gek is
Kinderen en dronken mensen.......
  zondag 26 mei 2002 @ 10:51:12 #162
5096 defender
pi_4330176
Zijn ze naar de kerk ofzo

zondag 26 mei 2002 @ 10:52:27 #163
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4330185
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:51 schreef defender het volgende:

zondag 26 mei 2002 @ 10:54:09 #164
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4330190
Volgens mij hebben ze 'wellus/nietus' gespeeld vannacht.
  zondag 26 mei 2002 @ 10:55:16 #165
5096 defender
pi_4330194
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:54 schreef -B- het volgende:
Volgens mij hebben ze 'wellus/nietus' gespeeld vannacht.
Dan is er vast minimaal eentje erg sjago !
  zondag 26 mei 2002 @ 10:55:50 #166
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4330198
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:55 schreef defender het volgende:

[..]

Dan is er vast minimaal eentje erg sjago !

Wie?
  zondag 26 mei 2002 @ 10:56:20 #167
5096 defender
pi_4330203
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:55 schreef -B- het volgende:

[..]

Wie?

Die het minste geslapen heeft. Stranger denk ik.
  zondag 26 mei 2002 @ 10:57:56 #168
12624 Gravedigger
The Reaper
pi_4330216
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:56 schreef defender het volgende:

[..]

Die is helemaal stil gevallen
  zondag 26 mei 2002 @ 10:58:04 #169
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4330217
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:56 schreef defender het volgende:

[..]

Stranger is altijd sjago.

Gebrek aan vlees?

zondag 26 mei 2002 @ 11:01:01 #170
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_4330232
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:55 schreef -B- het volgende:

[..]

Wie?

Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
  zondag 26 mei 2002 @ 11:03:19 #171
19372 BotXXX
««« XxX »»»
pi_4330240
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:58 schreef -B- het volgende:
Gebrek aan vlees?
Een lekker vierkant bolletje brood met een stukje sappige maar ohh zo lekker plakje ham er tussen
Ohh mooie meid, [url=http://www.xs4all.nl/~kvenjb/madmonarchs/erzsebet/erzsebet_bio.htm]Erzsébet Bathory[/url][br]Hotel de botel op een mooie poolse meid O+[br][url=http://64.180.102.226:8000]Original Ska[/url]
  zondag 26 mei 2002 @ 11:04:06 #172
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4330251
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:57 schreef Gravedigger het volgende:

[..]

Die is helemaal stil gevallen

zondag 26 mei 2002 @ 11:04:15 #173
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4330252
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:27 schreef -B- het volgende:

[..]

Het verklaart je afwezigheid
For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 11:05:02 #174
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4330254
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:51 schreef defender het volgende:

Ssssst
Niet praten onder de dienst
For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 11:05:19 #175
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4330256
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:04 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Het verklaart je afwezigheid

Jij hebt het door.

Ik mag momenteel toch niet drinken.

zondag 26 mei 2002 @ 11:06:36 #176
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4330264
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:05 schreef -B- het volgende:

[..]

Jij hebt het door.

Ik mag momenteel toch niet drinken.

Had je mooi niets kunnen drinken samen met BotXXX
For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 11:07:54 #177
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4330268
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:06 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Had je mooi niets kunnen drinken samen met BotXXX

Ik kijk wel uit.
  zondag 26 mei 2002 @ 11:08:34 #178
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4330274
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:07 schreef -B- het volgende:

[..]

Ik kijk wel uit.

A16, richting Breda. Tot zo
For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 11:09:33 #179
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4330280
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:03 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Een lekker vierkant bolletje brood met een stukje sappige maar ohh zo lekker plakje ham er tussen

U praat onzin meneer.
  zondag 26 mei 2002 @ 11:09:45 #180
12624 Gravedigger
The Reaper
pi_4330285
Paar uur offline om te hobbyen
  zondag 26 mei 2002 @ 11:10:32 #181
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4330289
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:09 schreef Gravedigger het volgende:
Paar uur offline om te hobbyen
U gaat proefgraven?
  zondag 26 mei 2002 @ 11:10:32 #182
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4330290
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:09 schreef -B- het volgende:

[..]

U praat onzin meneer.

U riep mij?
For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 11:11:17 #183
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4330295
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:10 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

U riep mij?

Nee, dan had ik wel 'sukkel' ingetyped.
  zondag 26 mei 2002 @ 11:11:44 #184
5096 defender
pi_4330300
Doei Gravedigger ! Hobby ze !
  zondag 26 mei 2002 @ 11:12:31 #185
12624 Gravedigger
The Reaper
pi_4330305
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:10 schreef -B- het volgende:

[..]

U gaat proefgraven?

Je moet toch je vaardigheden op peil houden
Bye bye
  zondag 26 mei 2002 @ 11:15:40 #186
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4330323
Hmm, zo'n kerkdienst is nu toch wel een keer afgelopen?
  zondag 26 mei 2002 @ 11:16:14 #187
5096 defender
pi_4330326
Dat ligt eraan hoeveel je nog moet biechten
  zondag 26 mei 2002 @ 11:18:30 #188
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4330335
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:16 schreef defender het volgende:
Dat ligt eraan hoeveel je nog moet biechten
Ah je spreekt uit ervaring?

Jij had altijd een dagvullende kerkdienst?

zondag 26 mei 2002 @ 11:19:06 #189
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4330336
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:11 schreef -B- het volgende:

[..]

sukkel

U riep? Sorry, de dominee was net in gebed
For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 11:19:41 #190
5096 defender
pi_4330343
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:18 schreef -B- het volgende:

[..]

Ah je spreekt uit ervaring?

Jij had altijd een dagvullende kerkdienst?

op een of andere onverklaarbare manier gaat het altijd onweren als ik bij de kerk aankom. Er is me ook vriendelijk verzocht niet meer langs te komen
  zondag 26 mei 2002 @ 11:20:33 #191
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4330347
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:19 schreef defender het volgende:

[..]

op een of andere onverklaarbare manier gaat het altijd onweren als ik bij de kerk aankom. Er is me ook vriendelijk verzocht niet meer langs te komen

Of gewoon de duivel de volgende keer thuis te laten
For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 11:20:51 #192
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4330350
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:19 schreef defender het volgende:

[..]

Ik kan me er iets bij voorstellen.
  zondag 26 mei 2002 @ 11:21:43 #193
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4330355
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:19 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

U riep? Sorry, de dominee was net in gebed

Ook schietgebedjes helpen bij jou niet meer.

Give it up.

zondag 26 mei 2002 @ 11:22:33 #194
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4330360
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:21 schreef -B- het volgende:

[..]

Ook schietgebedjes helpen bij jou niet meer.

Give it up.

Ik laat mij slechts vermoorden door mensen die nu op de meeting zijn en die vrolijk zijn
For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 11:25:25 #195
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4330377
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:22 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ik laat mij slechts vermoorden door mensen die nu op de meeting zijn en die vrolijk zijn

Het 'vrolijk' is momenteel niet van toepassing op die mensen?
  zondag 26 mei 2002 @ 11:25:53 #196
5096 defender
pi_4330380
Hebben jullie daar geen webcam ?
  zondag 26 mei 2002 @ 11:26:51 #197
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4330386
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:25 schreef defender het volgende:
Je mag op FOK! geen schokkende beelden zetten.
  zondag 26 mei 2002 @ 11:30:30 #198
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_4330403
Goedenmorgen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 26 mei 2002 @ 11:31:09 #199
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_4330407
goedemorgen ja
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  zondag 26 mei 2002 @ 11:38:49 #200
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4330443
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:30 schreef MissHobje het volgende:
Goedenmorgen
Goeiemorgen!
For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 11:38:54 #201
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_4330444
ook goeiemorgen
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  zondag 26 mei 2002 @ 11:39:50 #202
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4330449
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:25 schreef defender het volgende:
Wel een gewone camera
Misschien dat er vanavond iets bruikbaars tussen mijn foto's zit dat ik post
For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 11:40:10 #203
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4330450
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:38 schreef MrWilliams het volgende:
ook goeiemorgen
Hey, vond je het gezellig gister?
For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 11:41:14 #204
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_4330455
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:40 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Hey, vond je het gezellig gister?

jah! zekers. het enige nadeel is dat het vocht (van het park) in m'n benen ging zitten, m'n spieren waren helemaal stijf toen we weggingen.
  zondag 26 mei 2002 @ 11:42:18 #205
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4330460
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:41 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

jah! zekers. het enige nadeel is dat het vocht (van het park) in m'n benen ging zitten, m'n spieren waren helemaal stijf toen we weggingen.

Daar hadden we allemaal last van volgens mij, maar gelukkig viel het weer heel hard mee. Geen druppel regen gezien
For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 11:43:31 #206
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_4330468
ja, dat klopt... was ik erg blij om ja. Ik zat vantevoren hier thuis elke keer te twijfelen wat aan te trekken en wat mee te nemen omdat dat weer zo moeilijk deed
  zondag 26 mei 2002 @ 11:44:34 #207
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4330476
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:43 schreef MrWilliams het volgende:
ja, dat klopt... was ik erg blij om ja. Ik zat vantevoren hier thuis elke keer te twijfelen wat aan te trekken en wat mee te nemen omdat dat weer zo moeilijk deed
Ik had mn paraplu nog bij me, maar die heb ik gelukkig niet nodig gehad

Sjoerd is ook net weer wakker

For great justice!
  zondag 26 mei 2002 @ 11:46:10 #208
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4330488
Ah, er is alweer wat meer leven.
pi_4330489
ben ik ook weer
  zondag 26 mei 2002 @ 11:46:26 #210
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_4330490
jullie zitten natuurlijk bij Otherside nu (?)
pi_4330493
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:46 schreef MrWilliams het volgende:
jullie zitten natuurlijk bij Otherside nu (?)
ja, maar ze is zelf nog niet wakker geloof ik
  zondag 26 mei 2002 @ 11:49:42 #212
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_4330510
heh, dan kan ik het nog wel bijhouden hier met lezen... zal niet al te snel gaan
  zondag 26 mei 2002 @ 11:49:43 #213
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4330511
Dames en heren, ik ga er weer vandoor. Een prettige dag verder.

[Dit bericht is gewijzigd door -B- op 26-05-2002 11:57]

zondag 26 mei 2002 @ 11:51:51 #214
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_4330523
Gegroet
  zondag 26 mei 2002 @ 11:56:22 #215
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_4330549
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:49 schreef -B- het volgende:
Dames en heren ik ga er weer vandoor. Een prettige dag verder.
Dag dag
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 26 mei 2002 @ 11:58:00 #216
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_4330563
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:56 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Dag dag

MissHobje... je hebt echt wat gezelligheid gemist gister helaas

voel je je alweer een beetje beter?

zondag 26 mei 2002 @ 12:01:12 #217
22461 Otherside
DO2 is de naam
pi_4330589
First post!

*
*
*
  zondag 26 mei 2002 @ 12:02:24 #218
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_4330606
quote:
Op zondag 26 mei 2002 11:58 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

MissHobje... je hebt echt wat gezelligheid gemist gister helaas

voel je je alweer een beetje beter?

jaaaaaaaaah op zich wel....
Ben alleen nu erg brak door het weer.. ..
Maar wel vrolijk hoor....
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 26 mei 2002 @ 12:04:27 #219
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_4330625
quote:
Op zondag 26 mei 2002 12:01 schreef Otherside het volgende:
First post!

heeeeeeeeeeeej slaapkoppie ....

Was het slapen te doen met al die gekke VV-tjes

[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 26 mei 2002 @ 12:04:42 #220
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_4330628
quote:
Op zondag 26 mei 2002 12:02 schreef MissHobje het volgende:

[..]

jaaaaaaaaah op zich wel....
Ben alleen nu erg brak door het weer.. ..
Maar wel vrolijk hoor....

het park was gister ook niet erg voor mijn lichamelijk welzijn, maar gelukkig heb ik dat er weer uit kunnen dansen vannacht
  zondag 26 mei 2002 @ 12:06:30 #221
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_4330641
*gaat zich opmaken voor de F1*

laterz

zondag 26 mei 2002 @ 12:31:55 #222
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_4330823
quote:
Op zondag 26 mei 2002 12:06 schreef MrWilliams het volgende:
*gaat zich opmaken voor de F1*

laterz

Moet je je daarvoor opmaken dan

*Detroit zich afvraagt of VV'ertjes ondertussen alweer richting het park verkast zijn voor een nieuwe dag Breda Barst*

So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  Moderator / Miss SHO zondag 26 mei 2002 @ 12:35:06 #223
22592 crew  Ole
pi_4330844
quote:
Op zondag 26 mei 2002 12:01 schreef Otherside het volgende:
First post!

helllooooow,

ook goejemorgen!

(brak en wel, vrolijk al weer op!)

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zondag 26 mei 2002 @ 12:35:50 #224
22592 crew  Ole
pi_4330849
quote:
Op zondag 26 mei 2002 12:31 schreef Detroit het volgende:

[..]

Moet je je daarvoor opmaken dan

*Detroit zich afvraagt of VV'ertjes ondertussen alweer richting het park verkast zijn voor een nieuwe dag Breda Barst*

Detroit! goeie gozer!
  Moderator / Miss SHO zondag 26 mei 2002 @ 12:36:50 #225
22592 crew  Ole
pi_4330856
en Mr Williams ook goedendag natuurlijk!
  Moderator / Miss SHO zondag 26 mei 2002 @ 12:40:47 #226
22592 crew  Ole
pi_4330893
Nou jongens,het was weer errug gezellig hoor! Ga zo ff boodschappen doen en naar grachtenloop kijken/.
(wat bezielt die mensen op zondagochtend vroeg!
  FOK!fotograaf zondag 26 mei 2002 @ 12:41:23 #227
17893 Forno
pi_4330896
Hola! VV-rakkers, waren er gister nog stoute jongetjes en meisjes
  Moderator / Miss SHO zondag 26 mei 2002 @ 12:43:48 #228
22592 crew  Ole
pi_4330920
quote:
Op zondag 26 mei 2002 12:41 schreef Forno het volgende:
toen ik er nog was waren ze allemaal nog braaf, weet niet hoe het daarna is gegaan bij OS thuis.

Vogens mij hebben er een paar heel weinig geslapen als ik zo een beetje teruglees!

zondag 26 mei 2002 @ 12:48:12 #229
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_4330954
quote:
Op zondag 26 mei 2002 12:35 schreef Ole het volgende:

[..]

Detroit! goeie gozer!

Ole, gezellige dame
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zondag 26 mei 2002 @ 12:49:10 #230
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_4330959
quote:
Op zondag 26 mei 2002 12:41 schreef Forno het volgende:
Forrrrno
  FOK!fotograaf zondag 26 mei 2002 @ 12:50:18 #231
17893 Forno
pi_4330973
quote:
Op zondag 26 mei 2002 12:43 schreef Ole het volgende:

[..]

toen ik er nog was waren ze allemaal nog braaf, weet niet hoe het daarna is gegaan bij OS thuis.

Vogens mij hebben er een paar heel weinig geslapen als ik zo een beetje teruglees!

Ik zou gister ook gaan dansen, is helaas niet doorgegaan.

Wel op en top uitgeslapen nu

niet dat ik dat nou zo nuttig vind

FOK!fotograaf zondag 26 mei 2002 @ 12:51:47 #232
17893 Forno
pi_4330985
quote:
Op zondag 26 mei 2002 12:49 schreef Detroit het volgende:

[..]

Forrrrno

Zometeen ook F1 kijken?
  zondag 26 mei 2002 @ 12:52:45 #233
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_4330995
quote:
Op zondag 26 mei 2002 12:51 schreef Forno het volgende:

[..]

Zometeen ook F1 kijken?

Nope, richting zussie... Ben niet zo'n F1-freak... Kijk het eigenlijk alleen maar op die dagen dat iemand anders het kijkt en ik dientengevolge mee moet kijken
  zondag 26 mei 2002 @ 12:53:18 #234
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_4331000
quote:
Op zondag 26 mei 2002 12:50 schreef Forno het volgende:

[..]

Ik zou gister ook gaan dansen

Houzûh
  zondag 26 mei 2002 @ 12:53:46 #235
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4331003
Wat een schijtweer buiten.
  FOK!fotograaf zondag 26 mei 2002 @ 12:57:06 #236
17893 Forno
pi_4331030
quote:
Op zondag 26 mei 2002 12:52 schreef Detroit het volgende:

[..]

Nope, richting zussie... Ben niet zo'n F1-freak... Kijk het eigenlijk alleen maar op die dagen dat iemand anders het kijkt en ik dientengevolge mee moet kijken

Ga zo naar m'n ouders... Al een maand niet gezien.

Zit zo in de trein

zondag 26 mei 2002 @ 12:59:03 #237
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_4331050
quote:
Op zondag 26 mei 2002 12:57 schreef Forno het volgende:

[..]

Ga zo naar m'n ouders... Al een maand niet gezien.

Zit zo in de trein

Succes kerel, ouders zijn inderdaad een factor die je niet teveel moet onderschuiven.. Wellicht hebben ze nog leuke cadeaus voor je
  FOK!fotograaf zondag 26 mei 2002 @ 13:00:57 #238
17893 Forno
pi_4331061
quote:
Op zondag 26 mei 2002 12:59 schreef Detroit het volgende:

[..]

Succes kerel, ouders zijn inderdaad een factor die je niet teveel moet onderschuiven.. Wellicht hebben ze nog leuke cadeaus voor je

Altijd weer een keertje gezond eten

* Forno loopt nu de deur uit, adios

pi_4331074
Hallo! zijn er al foto's van de meeting???
FTW!
  zondag 26 mei 2002 @ 13:05:08 #240
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_4331098
quote:
Op zondag 26 mei 2002 13:02 schreef Prins-Punika het volgende:
Hallo! zijn er al foto's van de meeting???
Nog eventjes wachten... QyRoZ en NFA-DK hebben flink wat pics geschoten, alleen hebben die een compu nodig waar ze die op kunnen bewerken... Even wachten dus nog..
  zondag 26 mei 2002 @ 13:05:52 #241
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_4331104
*Detroit net als Forno de deur uitgaat*

Laterrrrrrr

pi_4331117
quote:
Op zondag 26 mei 2002 13:05 schreef Detroit het volgende:

[..]

Nog eventjes wachten... QyRoZ en NFA-DK hebben flink wat pics geschoten, alleen hebben die een compu nodig waar ze die op kunnen bewerken... Even wachten dus nog..

Cool..Was het mooi gisteren??
FTW!
  zondag 26 mei 2002 @ 13:08:59 #243
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4331124
quote:
Op zondag 26 mei 2002 13:05 schreef Detroit het volgende:

[..]

Bewerken of censureren?
  zondag 26 mei 2002 @ 13:10:13 #244
6036 Jip
www.kindersurfpagina.nl
pi_4331133
hoi ik ben jip en ik zit ook op de meeting
Je kan veel dingen aannemen maar je kan niks zeker weten...
pi_4331154
quote:
Op zondag 26 mei 2002 13:10 schreef Jip het volgende:
hoi ik ben jip en ik zit ook op de meeting
Heel goed Jip!!! Zijn ze al wakker daar??
FTW!
  zondag 26 mei 2002 @ 13:17:09 #246
6036 Jip
www.kindersurfpagina.nl
pi_4331190
quote:
Op zondag 26 mei 2002 13:12 schreef Prins-Punika het volgende:

[..]

Heel goed Jip!!! Zijn ze al wakker daar??

ja al lang
Je kan veel dingen aannemen maar je kan niks zeker weten...
  zondag 26 mei 2002 @ 13:23:57 #247
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4331238
*Stormlooptopic*
  zondag 26 mei 2002 @ 13:26:02 #248
22461 Otherside
DO2 is de naam
pi_4331253

*
*
*
  zondag 26 mei 2002 @ 13:29:11 #249
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4331270
quote:
Op zondag 26 mei 2002 13:26 schreef Otherside het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

IRL communiceren was toch een te grote stap?
pi_4331278
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

Damn! Dat was een schizofrene meeting..
FTW!
pi_4331297
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik constateer een verslaving
JungleMan moet weer posten[br][url=http://fokpoll.jungleman.nu/?stem=Ja]Ja[/url] | [url=http://fokpoll.jungleman.nu/?stem=Nee]Nee[/url] | [url=http://fokpoll.jungleman.nu/?stem=Geen mening]Geen mening[/url]
  zondag 26 mei 2002 @ 13:33:51 #252
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4331307
quote:
Op zondag 26 mei 2002 13:32 schreef Weazle het volgende:

[..]

Ik constateer een verslaving

Rode Libanon en zo.
pi_4331314
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey

Hanneke wil een knuffelllllllllll

zondag 26 mei 2002 @ 13:35:18 #254
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4331321
quote:
Op zondag 26 mei 2002 13:34 schreef Hanneke1983 het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey

Hanneke wil een knuffelllllllllll

Het is zondag.
pi_4331330
quote:
Op zondag 26 mei 2002 13:35 schreef -B- het volgende:

[..]

Het is zondag.

dus?
pi_4331332
vol
  zondag 26 mei 2002 @ 13:37:28 #257
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_4331339
quote:
Op zondag 26 mei 2002 13:36 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]

dus?

Geen knuffels vandaag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')