Jullie moeten solidair zijn met jullie maatje, en allemaal gezellig wakker doen.
quote:nou gezellig wakker wordt moeilijk denk ik
Op zondag 26 mei 2002 07:44 schreef defender het volgende:
WAKKER WORDEN DAARO IN BREDA !!!!!!!!!Jullie moeten solidair zijn met jullie maatje, en allemaal gezellig wakker doen.
quote:ik ook niet, best raar eigenlijk..
Op zondag 26 mei 2002 07:45 schreef defender het volgende:
Ik loop niet zomaar weg hoor, ik ben niet eens moe.
quote:uhmmzz dat doe jij toch ook, ik zit ondertussen discman te luisteren, net opgezet, en dat vind ik beter dan een paar mensen die verplicht gezellig gaan doen
Op zondag 26 mei 2002 07:46 schreef defender het volgende:
Ze passen zich maar aan hoorDat gezellige "spelen" ze maar, en dat wakkere ook. Als je maar iets hebt om tegen aan te kletsen, wat nog antwoord geeft ook.
quote:Heel soms heb ik dat weleens. En ik was zo laat nog actief aan t posten op een ander forum, daar was t nog gezellig druk enzo. En op een gegeven moment ben ik dan door slaap heen. Dan kan ik net zo goed wakker blijven. Was alleen bang dat er echt helemaal niemand meer was. Was blij toen ik ineens een topic zag verplaatsen !
Op zondag 26 mei 2002 07:45 schreef Stranger het volgende:[..]
ik ook niet, best raar eigenlijk..
quote:haha, ja ik had net een half uurtje geprobeert te slapen, maar op de grond lukt dat niet ,en de bank was te klein, ik had nog wel een soort van deken om op te slapen, maar die lag ook niet zo super
Op zondag 26 mei 2002 07:48 schreef defender het volgende:[..]
Heel soms heb ik dat weleens. En ik was zo laat nog actief aan t posten op een ander forum, daar was t nog gezellig druk enzo. En op een gegeven moment ben ik dan door slaap heen. Dan kan ik net zo goed wakker blijven. Was alleen bang dat er echt helemaal niemand meer was. Was blij toen ik ineens een topic zag verplaatsen !
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:47 schreef Stranger het volgende:[..]
uhmmzz dat doe jij toch ook, ik zit ondertussen discman te luisteren, net opgezet, en dat vind ik beter dan een paar mensen die verplicht gezellig gaan doen
volgens mij kan jij het gewoon niet hebben dat zij nog slapen
Ik hou wel van leedvermaak, dat is het Ik zou namelijk niet veel gemener zijn dan jou hoor. Hoewel ik vorige keer hier zelf de pineut was. Toen was ik de sjago-nog-niet-wakker-laat-me-met-rust fokker.
quote:die uitdrukking laten we erin
Op zondag 26 mei 2002 07:49 schreef defender het volgende:[..]
Ik hou wel van leedvermaak, dat is het
Ik zou namelijk niet veel gemener zijn dan jou hoor. Hoewel ik vorige keer hier zelf de pineut was. Toen was ik de sjago-nog-niet-wakker-laat-me-met-rust fokker.
quote:nu the verve met the drugs dont work, tis gewoon een gebrande soort van rockcd van mij
Op zondag 26 mei 2002 07:50 schreef defender het volgende:
Watvoor muziek heb je opstaan ?
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:50 schreef Stranger het volgende:[..]
die uitdrukking laten we erin
ik ben meestal al metyeen klaarwakker dus ik ben nooit zo erg
Ik normaal ook, ik sta altijd om half 5 op en dan ben ik echt klaarwakker. Maar die nacht had ik veels te weinig en te licht geslapen.
Ze zaten nog even een filmpie van Monty Python te kijken met het geluid van de tv op zijn hardst. Het was zonder ondertiteling, en ze wilden niks missen. *grom*
quote:haha, dat is nou lullig, tis iets dat ik ook zou kunnen doen, maar dan moet ik wel een partner-in-crime hebben, want dan wordt ik er niet alleen op aangekeken
Op zondag 26 mei 2002 07:52 schreef defender het volgende:[..]
Ik normaal ook, ik sta altijd om half 5 op en dan ben ik echt klaarwakker. Maar die nacht had ik veels te weinig en te licht geslapen.
Ze zaten nog even een filmpie van Monty Python te kijken met het geluid van de tv op zijn hardst. Het was zonder ondertiteling, en ze wilden niks missen. *grom*
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:51 schreef Stranger het volgende:[..]
nu the verve met the drugs dont work, tis gewoon een gebrande soort van rockcd van mij
Rock is meestal wel goed
Kun je niks onder het keyboard leggen zodat hij hoger staat ?
quote:ik neem hem wel op mijn schoot, dat gaat eigenlijk best wel goed enikheb er minder last van, alleen de spatie is iets minder makkelijk te bedienen
Op zondag 26 mei 2002 07:54 schreef defender het volgende:[..]
Rock is meestal wel goed
Kun je niks onder het keyboard leggen zodat hij hoger staat ?
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:53 schreef Stranger het volgende:[..]
haha, dat is nou lullig, tis iets dat ik ook zou kunnen doen, maar dan moet ik wel een partner-in-crime hebben, want dan wordt ik er niet alleen op aangekeken
En nu ben je juist zo braaf stil ? Zeker omdat je geen hulp hebt ?
quote:ja, en ik kan wel heel lief en stil zijn, dus laat ik dat maar even toepassen.. heel even dan..
Op zondag 26 mei 2002 07:55 schreef defender het volgende:[..]
En nu ben je juist zo braaf stil ? Zeker omdat je geen hulp hebt ?
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:55 schreef Stranger het volgende:[..]
ja, en ik kan wel heel lief en stil zijn, dus laat ik dat maar even toepassen.. heel even dan..
*sip lipje*
had graag een live verslag gehad van een hele lading fokkers die sjago en niet wakker om je heen strompelden.
En ze dan zo HEEL BLIJ begroeten !
quote:ja sorry dan moet ik je in deze telerustellen,ik ben gewoon niet zo gemeen
Op zondag 26 mei 2002 07:57 schreef defender het volgende:[..]
*sip lipje*
had graag een live verslag gehad van een hele lading fokkers die sjago en niet wakker om je heen strompelden.
En ze dan zo HEEL BLIJ begroeten !
weet je trouwens wat ik net heb gedaan?? ik heb op een banner geklikt
Er komt langzaam leven in Fok. Hier en daar een postje. Maar nog geen topics om me ook in te storten
quote:Jij doet echt gekke dingen zo vroeg in de morgen ! Gelijk alle statistieken schieten omhoog ! Dit gaan ze opmerken hoor !
Op zondag 26 mei 2002 07:59 schreef Stranger het volgende:
hmmzz ik wilde net wat vertellen maar ik ben het helemaal vergeten omdat ik jou ineens zag reagerenweet je trouwens wat ik net heb gedaan?? ik heb op een banner geklikt
quote:nou, zelfs mensen die jij niet kent kunnen interessant zijn hoor
Op zondag 26 mei 2002 07:59 schreef defender het volgende:
Dat is nu jammer. Nouja, had toch niet zoveel leedvermaak, omdat ik ze niet ken. Dan is het minder leuk. Dan kan ik me er geen gezichten bij voorstellen.Er komt langzaam leven in Fok. Hier en daar een postje. Maar nog geen topics om me ook in te storten
quote:haha ja sorry, gelukkig is dit niet mijn eigen ip adres
Op zondag 26 mei 2002 08:00 schreef defender het volgende:[..]
Jij doet echt gekke dingen zo vroeg in de morgen ! Gelijk alle statistieken schieten omhoog ! Dit gaan ze opmerken hoor !
Maarre....jullie gaan vandaag naar disco.house muziek toe ? ben jij ook zo een dance liefhebber ?
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:01 schreef Stranger het volgende:[..]
haha ja sorry, gelukkig is dit niet mijn eigen ip adres
ja ach als je je verveelt kan je fok weleens gaan sponsoren
En zo spontaan ! Maar de link bestond nog wel ?
quote:nou ik weet nog niet of we daar heen gaan, er zijn ook nog allerlei andere dingen te doen hier, ik ben niet direct een dance/trance fan maar eens in de zoveel tijd kan ik het wel apprecieren
Op zondag 26 mei 2002 08:02 schreef defender het volgende:
En of dat onbekende mensen ook boeiend kunnen zijn, maar niet zo ver weg. Dan boeien ze nietMaarre....jullie gaan vandaag naar disco.house muziek toe ? ben jij ook zo een dance liefhebber ?
quote:ja gelukkig wel, anders had ik helemaal zo'n rotgevoel
Op zondag 26 mei 2002 08:03 schreef defender het volgende:[..]
En zo spontaan ! Maar de link bestond nog wel ?
quote:een avondje houd ik inderdaad eens in de zoveel tijd wel uit, geef mij maar gewoon een gezellige kroeg, dat heb ik 1000 keer liever
Op zondag 26 mei 2002 08:05 schreef defender het volgende:
Ik ook wel hoor, als het heel kort, heel snel isNee ik ga heel soms wel eens mee naar zo een tent, en voor 1 avondje wil ik t nog wel doorstaan. maar dan weer maanden niet hoor.
quote:Je ziet het ?! je toetsenbord op schoot, en je doet gelijk gekke dingen. heb je je muis op je knie ofzo ?
Op zondag 26 mei 2002 08:04 schreef Stranger het volgende:[..]
ja gelukkig wel, anders had ik helemaal zo'n rotgevoel
dan had ik me flink genaaid gevoeld, maar volgens mij klikken er weleens mensen per ongeluk op de banners
quote:nee dat nog net niet, want daar staat dus dat toetsenbord al, de muis is het enige rsirisico op dit moment
Op zondag 26 mei 2002 08:06 schreef defender het volgende:[..]
Je ziet het ?! je toetsenbord op schoot, en je doet gelijk gekke dingen. heb je je muis op je knie ofzo ?
quote:Ik ook, hier in Eindhoven is een leuke Ierse Pub, met elke week een live (meestal cover) band met 9 van de 10 keer oude rock muziek. Dat is altijd feesten !
Op zondag 26 mei 2002 08:06 schreef Stranger het volgende:[..]
een avondje houd ik inderdaad eens in de zoveel tijd wel uit, geef mij maar gewoon een gezellige kroeg, dat heb ik 1000 keer liever
quote:hoe heet die pub?? zit zeker niet op stratums??
Op zondag 26 mei 2002 08:07 schreef defender het volgende:[..]
Ik ook, hier in Eindhoven is een leuke Ierse Pub, met elke week een live (meestal cover) band met 9 van de 10 keer oude rock muziek. Dat is altijd feesten !
quote:Nee niet op Stratum, weet de naam ook niet precies. Op Stratum kom ik zelden, heel soms wel eens pool biljarten overdag. Verder ga ik wel eens in de LaFolie stappen. Ook geen idee waar die zit, ik loop altijd blind achter de anderen aan
Op zondag 26 mei 2002 08:08 schreef Stranger het volgende:[..]
hoe heet die pub?? zit zeker niet op stratums??
ik ga ook weleens in eindhoven uit en heb het altijd welnaarmijn zin
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:10 schreef Stranger het volgende:
owh we hebben een wakkere persoon in ons midden
Jip, het zoontje van os!!!
He ! Nummer 1 ! Veel praten en lawaai maken nu !
quote:haha, ik ga alleen naar stratums dus ik weet voor de rest ook niets te vinden
Op zondag 26 mei 2002 08:10 schreef defender het volgende:[..]
Nee niet op Stratum, weet de naam ook niet precies. Op Stratum kom ik zelden, heel soms wel eens pool biljarten overdag. Verder ga ik wel eens in de LaFolie stappen. Ook geen idee waar die zit, ik loop altijd blind achter de anderen aan
quote:hij zit rustig een boek te lezen, Harry Potter
Op zondag 26 mei 2002 08:11 schreef defender het volgende:[..]
He ! Nummer 1 ! Veel praten en lawaai maken nu !
quote:Als je ooit op zaterdag gaat moet je maar eens naar die ierse pub zoeken. Zit aan een van de zijkanten van de heuvel galerie, een overdekt winkelcentrum in de stad.
Op zondag 26 mei 2002 08:11 schreef Stranger het volgende:[..]
haha, ik ga alleen naar stratums dus ik weet voor de rest ook niets te vinden
stratums is wel gezellig op donderdagavond, maar op zaterdag vind ik hetmeestal niet leuk
quote:ook al zo lief en braaf.
Op zondag 26 mei 2002 08:11 schreef Stranger het volgende:[..]
hij zit rustig een boek te lezen, Harry Potter
quote:owh
Op zondag 26 mei 2002 08:12 schreef defender het volgende:[..]
Als je ooit op zaterdag gaat moet je maar eens naar die ierse pub zoeken. Zit aan een van de zijkanten van de heuvel galerie, een overdekt winkelcentrum in de stad.
Vrij grote tent. Echt heel leuk.
quote:ja ongelovelijk, volgens mij straal ik rust uit vandaag
Op zondag 26 mei 2002 08:13 schreef defender het volgende:[..]
ook al zo lief en braaf.
quote:Misschien slaap je wel gewoon, en heb je t zelf niet eens door !
Op zondag 26 mei 2002 08:14 schreef Stranger het volgende:[..]
ja ongelovelijk, volgens mij straal ik rust uit vandaag
quote:oe dat beteken dat ik over jou droom
Op zondag 26 mei 2002 08:14 schreef defender het volgende:[..]
Misschien slaap je wel gewoon, en heb je t zelf niet eens door !
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:15 schreef Stranger het volgende:[..]
oe dat beteken dat ik over jou droom
![]()
als dat echt zo is ga je nu hele rare dingen doen
Oh nee he ?! alweer koffie zetten ?
quote:je mocht hopen dat je er zo makkelijk vanaf kwam
Op zondag 26 mei 2002 08:16 schreef defender het volgende:[..]
Oh nee he ?! alweer koffie zetten ?
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:17 schreef Stranger het volgende:[..]
je mocht hopen dat je er zo makkelijk vanaf kwam
ik droom heel anders
Daar was ik al bang voor
quote:ja het is dat er een minderjarig persoon bij is.. want anders...
Op zondag 26 mei 2002 08:18 schreef defender het volgende:[..]
Daar was ik al bang voor
quote:Die heb ik niet voor niks al wakker gemaakt.
Op zondag 26 mei 2002 08:19 schreef Stranger het volgende:[..]
ja het is dat er een minderjarig persoon bij is.. want anders...
quote:owh dus hij is toch wakker geworden door jou lokroep?
Op zondag 26 mei 2002 08:19 schreef defender het volgende:[..]
Die heb ik niet voor niks al wakker gemaakt.
quote:owh, of kunnen zij zich gewoon onderdrukken voor jou stemgeluid, misschien horen alleen 8-jarige jongetjes jou
Op zondag 26 mei 2002 08:21 schreef defender het volgende:
Yup. Die was echt niet voor niks hoor. De anderen zijn ook al wakker, ze houden zich nog even slapende.
quote:Het zou kunnen dat ik naarmate ik ouder word mijn " touch" verlies inderdaad
Op zondag 26 mei 2002 08:22 schreef Stranger het volgende:[..]
owh, of kunnen zij zich gewoon onderdrukken voor jou stemgeluid, misschien horen alleen 8-jarige jongetjes jou
quote:haha, volgens mij heb je dit touch nooit gehad, maar is dat je wijsgemaakt
Op zondag 26 mei 2002 08:23 schreef defender het volgende:[..]
Het zou kunnen dat ik naarmate ik ouder word mijn " touch" verlies inderdaad
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:24 schreef Stranger het volgende:[..]
haha, volgens mij heb je dit touch nooit gehad, maar is dat je wijsgemaakt
Dem...zou dat ? Dus ik ben al die jaren voor de gek gehouden ? Heb voor jan lul op dat dak zitten roepen naar mannetjes ? Dat is lekker dan
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:24 schreef Stranger het volgende:
owh qyroz zei net zijn eerste woordjes, waarna hij weer als een roos in slaap viel
Wat zei ie ? Wat zei ie ?
Als je het niet goed verstaan heb moet je t maar een beetje verzinnen
quote:haha, de lokroep van defender, altijd nep?? ben je nog steeds vrijgezel, dan weet je nu waarom
Op zondag 26 mei 2002 08:25 schreef defender het volgende:[..]
Dem...zou dat ? Dus ik ben al die jaren voor de gek gehouden ? Heb voor jan lul op dat dak zitten roepen naar mannetjes ? Dat is lekker dan
quote:hij zij ik weet een slechte(matige)grap voor op de rommelmarkt
Op zondag 26 mei 2002 08:26 schreef defender het volgende:[..]
Wat zei ie ? Wat zei ie ?
Als je het niet goed verstaan heb moet je t maar een beetje verzinnen
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:26 schreef Stranger het volgende:[..]
haha, de lokroep van defender, altijd nep?? ben je nog steeds vrijgezel, dan weet je nu waarom
Nee dat niet, ik ga zelfs trouwen. Dus er is wel 1 iemand ingetrapt !
quote:owh.. daar heb ik geen verklaring voor.. uitzondering die de regel bevestigt
Op zondag 26 mei 2002 08:27 schreef defender het volgende:[..]
Nee dat niet, ik ga zelfs trouwen. Dus er is wel 1 iemand ingetrapt !
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:28 schreef Stranger het volgende:[..]
owh.. daar heb ik geen verklaring voor.. uitzondering die de regel bevestigt
Dus eigenlijk heb ik gewoon veel geluk gehad ?! En ik maar denken dat ze in rijen stonden te wachten !
quote:*SCHREEUWT " HALLO CUBBER" IN ZIJN OOR*
Op zondag 26 mei 2002 08:29 schreef Stranger het volgende:
zeg eens wat tegen qyroz, hij is toch bijna helemaal wakker
altijd bereidt tot een vriendendienst hoor
quote:nee die rijen had ik uit de weg geruimd, ik heb alleen blijkbaar 1 iemand overgeslagen
Op zondag 26 mei 2002 08:29 schreef defender het volgende:[..]
Dus eigenlijk heb ik gewoon veel geluk gehad ?! En ik maar denken dat ze in rijen stonden te wachten !
quote:hij vond het hard genoeg, groeten terug
Op zondag 26 mei 2002 08:30 schreef defender het volgende:[..]
*SCHREEUWT " HALLO CUBBER" IN ZIJN OOR*
altijd bereidt tot een vriendendienst hoor
quote:Beweegt ie al ? Kijkt ie sjago ? Heeft ie kleine oogjes ? Zit zijn haar gek ? Heeft ie in bed geplast ?
Op zondag 26 mei 2002 08:31 schreef Stranger het volgende:[..]
hij vond het hard genoeg, groeten terug
quote:hij beweegt niet, hij mompelt alleen maar wat
Op zondag 26 mei 2002 08:32 schreef defender het volgende:[..]
Beweegt ie al ? Kijkt ie sjago ? Heeft ie kleine oogjes ? Zit zijn haar gek ? Heeft ie in bed geplast ?
quote:niemand gekotst ofzo.. helemaal saai eigenlijk
Op zondag 26 mei 2002 08:34 schreef defender het volgende:
Dat valt dan best tegen. Niks schokkends ofzo
quote:waren er wel veel mensen dronken ?
Op zondag 26 mei 2002 08:35 schreef Stranger het volgende:[..]
niemand gekotst ofzo.. helemaal saai eigenlijk
maar toch gezellig
quote:nee, er was volgens mijniemand echt dronken maar daar hebbenwe het niet over gehad
Op zondag 26 mei 2002 08:35 schreef defender het volgende:[..]
waren er wel veel mensen dronken ?
quote:we hebben een frietje gegeten en shoarma besteld gister naar openluchtoptredens geweest was wel gezellig en waren veel mensen
Op zondag 26 mei 2002 08:37 schreef defender het volgende:
Hebben jullie ook samen gegeten ofzo ? En gister ook al wezen dansen ?
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:39 schreef Stranger het volgende:[..]
we hebben een frietje gegeten en shoarma besteld gister naar openluchtoptredens geweest was wel gezellig en waren veel mensen
In Breda ? Zijn er speciale dagen van het een of het ander dan ?
Gezelligheid is idd het belangrijkste ! maar dat zit dus zeker wel goed
quote:ja er was iets van breda barst ofzo, een gratis festival
Op zondag 26 mei 2002 08:40 schreef defender het volgende:[..]
In Breda ? Zijn er speciale dagen van het een of het ander dan ?
Gezelligheid is idd het belangrijkste !maar dat zit dus zeker wel goed
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:40 schreef Stranger het volgende:[..]
ja er was iets van breda barst ofzo, een gratis festival
en gezelligheid is overal waar ik ben
Is dat zo ? Dus jij hebt dat wel in je !
Breda barst ? ken ik niet, maar festivals zijn meestal leuk en gezellig. (ook zonder jou hoor )
quote:sorry was even weg, even leuke(matige) grappen aan het vertellen leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Op zondag 26 mei 2002 08:42 schreef defender het volgende:[..]
Is dat zo ?
Dus jij hebt dat wel in je !
Breda barst ? ken ik niet, maar festivals zijn meestal leuk en gezellig. (ook zonder jou hoor
)
quote:ja, alleen jammer dat ik after forever niet kan zien, omdat ik dan al naar huis moet
Op zondag 26 mei 2002 08:44 schreef defender het volgende:
Heb even gezocht naar dat festival, komen veel bands zeg ! En niet allemaal onbekenden ook !
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:48 schreef Stranger het volgende:[..]
sorry was even weg, even leuke(matige) grappen aan het vertellen leuke (matige) grap op een rommelmarkt
is echt heel erg leuk
Heb net stukkies zitten lezen
quote:ja ik vind het helemaal super
Op zondag 26 mei 2002 08:51 schreef defender het volgende:[..]
Heb net stukkies zitten lezen
quote:Ja die komen pas om half 10. Maar ik vind het toch een aardig programma voor een gratis festival hoor !
Op zondag 26 mei 2002 08:49 schreef Stranger het volgende:[..]
ja, alleen jammer dat ik after forever niet kan zien, omdat ik dan al naar huis moet
quote:ja idd, het is geen parkpop maar toch wel goed
Op zondag 26 mei 2002 08:53 schreef defender het volgende:[..]
Ja die komen pas om half 10. Maar ik vind het toch een aardig programma voor een gratis festival hoor !
quote:He he ! Het zal eens tijd worden ! Nu moet Fok ook maar een beetje beter gaan lopen.
Op zondag 26 mei 2002 08:52 schreef Stranger het volgende:[..]
ja ik vind het helemaal super
het wordt hier een beetje wakker
quote:
Op zondag 26 mei 2002 08:53 schreef Stranger het volgende:[..]
ja idd, het is geen parkpop maar toch wel goed
Op Parkpop heb ik alleen nog maar de Dandy Warhols als leuke band zien staan. Verder nog niet veel dacht ik.
quote:owh daar kom ik niet eens meer, ik ga even een broodje maken
Op zondag 26 mei 2002 08:53 schreef defender het volgende:[..]
He he ! Het zal eens tijd worden ! Nu moet Fok ook maar een beetje beter gaan lopen.
Nice daggie alvast !
quote:sergent garcia, suzanne vega, within temptation vind ik ook wel oke
Op zondag 26 mei 2002 08:54 schreef defender het volgende:[..]
Op Parkpop heb ik alleen nog maar de Dandy Warhols als leuke band zien staan. Verder nog niet veel dacht ik.
quote:nou met de snelheid van die mensern hier gaan we volgens mij niets zien
Op zondag 26 mei 2002 08:57 schreef defender het volgende:
Eet ze, en mocht je vandaag Speedcocks zien, wil ik graag weten hoe ze waren !Nice daggie alvast !
quote:Die eerste was ook op Pinkpop, die tweede had ik nog niet als optredende gehoord ! En die derde vind ik niet veel aan. (als enige in Nederland geloof ik).
Op zondag 26 mei 2002 08:59 schreef Stranger het volgende:[..]
sergent garcia, suzanne vega, within temptation vind ik ook wel oke
Kun je ze niet een beetje aanmoedigen ?!
quote:nee dat aanmoedigen lukt niet, qyroz stat nu op hij gaat even op copmuter
Op zondag 26 mei 2002 09:00 schreef defender het volgende:[..]
Die eerste was ook op Pinkpop, die tweede had ik nog niet als optredende gehoord ! En die derde vind ik niet veel aan. (als enige in Nederland geloof ik).
Kun je ze niet een beetje aanmoedigen ?!
quote:Inderdaad
Op zondag 26 mei 2002 09:02 schreef Stranger het volgende:[..]
nee dat aanmoedigen lukt niet, qyroz stat nu op hij gaat even op copmuter
quote:Ben ik al volop mee bezig
Op zondag 26 mei 2002 09:04 schreef defender het volgende:
He QyRoZ ! Ga je eens aankleden joh ! Zodat jullie op tijd kunnen feesten !
quote:
Op zondag 26 mei 2002 09:05 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ben ik al volop mee bezig
De rest van de loosers slaapt nog
Niet meer voor lang toch ?
Of kan ik jou ook al niet ompraten om iedereen wakker te maken ?
quote:Ik heb zo'n gevoel dat ze met zn allen sterker zijn dan ik alleen
Op zondag 26 mei 2002 09:06 schreef defender het volgende:[..]
Niet meer voor lang toch ?
Of kan ik jou ook al niet ompraten om iedereen wakker te maken ?
quote:Je moet ze ook " per ongeluk" wakker maken !
Op zondag 26 mei 2002 09:06 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik heb zo'n gevoel dat ze met zn allen sterker zijn dan ik alleen
quote:gdrgtrtdfgrefggcgcgcxvtffdf
Op zondag 26 mei 2002 09:07 schreef defender het volgende:[..]
Je moet ze ook " per ongeluk" wakker maken !
Per ongeluk veel lawaai maken door iets te laten vallen ofzo.
quote:Dat was een matige grap van Jip
Op zondag 26 mei 2002 09:09 schreef QyRoZ het volgende:[..]
gdrgtrtdfgrefggcgcgcxvtffdf
*zwaai*
quote:Toedels!
Op zondag 26 mei 2002 09:09 schreef defender het volgende:
Ik ga verder op het forum rondsnuffelen en op andere foraFIjne dag jullie, en maak er wat leuks van
*zwaai*
Wie begint er?
Ik wacht nog even
Ook w8
quote:Of begraven
Op zondag 26 mei 2002 09:50 schreef Stranger het volgende:
volgens mij heeft iemand de vroege vogels afgeknalt
quote:
Op zondag 26 mei 2002 09:54 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Of begraven
quote:Alleen ik en stranger, de rest wordt nu wakker gespoten door Jip
Op zondag 26 mei 2002 09:57 schreef -B- het volgende:
Is het brakke zooitje alweer onder de levenden?
quote:Dat is een goede zaak.
Op zondag 26 mei 2002 10:00 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Alleen ik en stranger, de rest wordt nu wakker gespoten door Jip
quote:Morning defender !
Op zondag 26 mei 2002 10:01 schreef defender het volgende:
He Gravedigger en -B-tjuh !Lekker geslapen ?
quote:Een natte zaak vooral
Op zondag 26 mei 2002 10:04 schreef -B- het volgende:[..]
Dat is een goede zaak.
quote:Als alle bomen even dik zijn.
Op zondag 26 mei 2002 10:01 schreef QyRoZ het volgende:
Hoe laat ben je hier vandaag -B-?![]()
quote:Als kiespijn.
Je hebt Bienebroer wel gemist...
quote:Niet echt nee, dat merk ik later deze middag nog wel
Op zondag 26 mei 2002 10:05 schreef -B- het volgende:[..]
Morning defender !
Niet geslapen?
quote:Dat is ook de bedoeling, anders heeft het geen zin.
Op zondag 26 mei 2002 10:05 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Een natte zaak vooral
quote:*zaag pakt*
Op zondag 26 mei 2002 10:06 schreef -B- het volgende:[..]
Als alle bomen even dik zijn.
quote:Een hele gezellige doch niet zo wakkere boel
Op zondag 26 mei 2002 10:06 schreef Slarioux het volgende:
Hoe issie daar? Gezellig hoop ik?
quote:Jij bent toch altijd al de stilste van de twee.
Op zondag 26 mei 2002 10:06 schreef defender het volgende:[..]
Niet echt nee, dat merk ik later deze middag nog wel
Denk dat ik vanavond heeeeel stil ben !
quote:Doe ze allemaal de groeten en een
Op zondag 26 mei 2002 10:07 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Een hele gezellige doch niet zo wakkere boel
quote:*Succes wenst*
Op zondag 26 mei 2002 10:07 schreef QyRoZ het volgende:[..]
*zaag pakt*
quote:Heel goed schat
Op zondag 26 mei 2002 10:01 schreef defender het volgende:
He Gravedigger en -B-tjuh !Lekker geslapen ?
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:09 schreef -B- het volgende:[..]
Jij bent toch altijd al de stilste van de twee.
Op dit moment niet. Hij ligt nog in dromenland Maar deze momenten zijn idd zeldzaam.
quote:Dat is te merken, het is akelig saai op Fok!.
Op zondag 26 mei 2002 10:10 schreef Gravedigger het volgende:[..]
Heel goed schat
Heb je gezien dat je grote vriend Swets gebanned is?
quote:Weet ik, maar dat is ie al zo vaak hoor
Op zondag 26 mei 2002 10:10 schreef Gravedigger het volgende:[..]
Heel goed schat
Heb je gezien dat je grote vriend Swets gebanned is?
quote:Wordt tegenwoordig ook gepubliceerd
Op zondag 26 mei 2002 10:11 schreef defender het volgende:[..]
Weet ik, maar dat is ie al zo vaak hoor
quote:Ik heb dat hooghoudt topic gezien ja
Op zondag 26 mei 2002 10:14 schreef Gravedigger het volgende:[..]
Wordt tegenwoordig ook gepubliceerd
quote:Beter is een lading speed
Op zondag 26 mei 2002 10:15 schreef -B- het volgende:
*Verstuurd grote lading aspirine richting Breda*
quote:Mag jij Eindhoven alweer uit dan?
Op zondag 26 mei 2002 10:16 schreef defender het volgende:
Zal ik ze even gaan brengen ?
quote:Een hyperactive Stranger?
Op zondag 26 mei 2002 10:16 schreef Gravedigger het volgende:[..]
Beter is een lading speed
*ril*
quote:Voor alles is een oplossing !
Op zondag 26 mei 2002 10:21 schreef -B- het volgende:[..]
Mag jij Eindhoven alweer uit dan?
quote:Hoe weet jij dat ze oranjeboom hadden?
Op zondag 26 mei 2002 10:15 schreef -B- het volgende:
*Verstuurd grote lading aspirine richting Breda*
quote:Dat is echt hoofdpijn bier ja
Op zondag 26 mei 2002 10:22 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Hoe weet jij dat ze oranjeboom hadden?
Maar des te leuker om jullie wakker te maken !
quote:GSM
quote:Ik heb er geen last van, in mijn stamcafe hebben ze die zooi ook dus ik ben er aan gewend
Op zondag 26 mei 2002 10:23 schreef defender het volgende:[..]
Dat is echt hoofdpijn bier ja
Maar des te leuker om jullie wakker te maken !
quote:Is iedereen nu wakker en aangekleed ? Zodat jullie verder kunnen feesten op het festival ?
Op zondag 26 mei 2002 10:25 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik heb er geen last van, in mijn stamcafe hebben ze die zooi ook dus ik ben er aan gewend
quote:Voordat ik naar een meeting ga, doe ik altijd diepgravend onderzoek naar het te schenken bier.
quote:*Schep terug wil
Op zondag 26 mei 2002 10:27 schreef -B- het volgende:[..]
Voordat ik naar een meeting ga, doe ik altijd diepgravend onderzoek naar het te schenken bier.
quote:Jij gebruikt dat ding toch niet.
Op zondag 26 mei 2002 10:37 schreef Gravedigger het volgende:[..]
*Schep terug wil
quote:'t Is dat ik hem ken. Maar anders......
Op zondag 26 mei 2002 10:38 schreef NiNi het volgende:
qyroz zegt: iedereen is gek
quote:*In gedachten meeramt
Op zondag 26 mei 2002 10:44 schreef -B- het volgende:
*Noteert: even naar Breda afreizen om QyRoZ klop te geven.*
quote:Omdat ik lurk?
Op zondag 26 mei 2002 10:46 schreef -B- het volgende:
De snelheid is er een beetje uit.Hoe zal dat nou komen?
quote:Jij lurkt toch altijd.
Op zondag 26 mei 2002 10:48 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Omdat ik lurk?
![]()
quote:Ik bel je vanavond wel even (WAKKER).
Op zondag 26 mei 2002 10:48 schreef defender het volgende:
Ik stond ook in de lurk stand
quote:Na de piep pas praten hoor
Op zondag 26 mei 2002 10:49 schreef -B- het volgende:[..]
Ik bel je vanavond wel even (WAKKER).
quote:Kinderen en dronken mensen.......
Op zondag 26 mei 2002 10:46 schreef PuNiNi het volgende:
en jip zegt dat qieruz gek is
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:51 schreef defender het volgende:
Zijn ze naar de kerk ofzo
quote:Dan is er vast minimaal eentje erg sjago !
Op zondag 26 mei 2002 10:54 schreef -B- het volgende:
Volgens mij hebben ze 'wellus/nietus' gespeeld vannacht.
quote:Wie?
Op zondag 26 mei 2002 10:55 schreef defender het volgende:[..]
Dan is er vast minimaal eentje erg sjago !
quote:Die het minste geslapen heeft. Stranger denk ik.
Op zondag 26 mei 2002 10:55 schreef -B- het volgende:[..]
Wie?
quote:Die is helemaal stil gevallen
Op zondag 26 mei 2002 10:56 schreef defender het volgende:[..]
Die het minste geslapen heeft. Stranger denk ik.
quote:Stranger is altijd sjago.
Op zondag 26 mei 2002 10:56 schreef defender het volgende:[..]
Die het minste geslapen heeft. Stranger denk ik.
Gebrek aan vlees?
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:55 schreef -B- het volgende:[..]
Wie?
quote:Een lekker vierkant bolletje brood met een stukje sappige maar ohh zo lekker plakje ham er tussen
Op zondag 26 mei 2002 10:58 schreef -B- het volgende:
Gebrek aan vlees?
quote:
Op zondag 26 mei 2002 10:57 schreef Gravedigger het volgende:[..]
Die is helemaal stil gevallen
quote:Het verklaart je afwezigheid
Op zondag 26 mei 2002 10:27 schreef -B- het volgende:[..]
Voordat ik naar een meeting ga, doe ik altijd diepgravend onderzoek naar het te schenken bier.
quote:Ssssst
Op zondag 26 mei 2002 10:51 schreef defender het volgende:
Zijn ze naar de kerk ofzo
quote:Jij hebt het door.
Op zondag 26 mei 2002 11:04 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Het verklaart je afwezigheid
Ik mag momenteel toch niet drinken.
quote:Had je mooi niets kunnen drinken samen met BotXXX
Op zondag 26 mei 2002 11:05 schreef -B- het volgende:[..]
Jij hebt het door.
Ik mag momenteel toch niet drinken.
quote:Ik kijk wel uit.
Op zondag 26 mei 2002 11:06 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Had je mooi niets kunnen drinken samen met BotXXX
quote:A16, richting Breda. Tot zo
Op zondag 26 mei 2002 11:07 schreef -B- het volgende:[..]
Ik kijk wel uit.
quote:U praat onzin meneer.
Op zondag 26 mei 2002 11:03 schreef BotXXX het volgende:[..]
Een lekker vierkant bolletje brood met een stukje sappige maar ohh zo lekker plakje ham er tussen
quote:U gaat proefgraven?
Op zondag 26 mei 2002 11:09 schreef Gravedigger het volgende:
Paar uur offline om te hobbyen
quote:U riep mij?
Op zondag 26 mei 2002 11:09 schreef -B- het volgende:[..]
U praat onzin meneer.
quote:Nee, dan had ik wel 'sukkel' ingetyped.
Op zondag 26 mei 2002 11:10 schreef QyRoZ het volgende:[..]
U riep mij?
quote:Je moet toch je vaardigheden op peil houden
Op zondag 26 mei 2002 11:10 schreef -B- het volgende:[..]
U gaat proefgraven?
quote:Ah je spreekt uit ervaring?
Op zondag 26 mei 2002 11:16 schreef defender het volgende:
Dat ligt eraan hoeveel je nog moet biechten
Jij had altijd een dagvullende kerkdienst?
quote:U riep? Sorry, de dominee was net in gebed
Op zondag 26 mei 2002 11:11 schreef -B- het volgende:[..]
sukkel
quote:op een of andere onverklaarbare manier gaat het altijd onweren als ik bij de kerk aankom. Er is me ook vriendelijk verzocht niet meer langs te komen
Op zondag 26 mei 2002 11:18 schreef -B- het volgende:[..]
Ah je spreekt uit ervaring?
Jij had altijd een dagvullende kerkdienst?
quote:Of gewoon de duivel de volgende keer thuis te laten
Op zondag 26 mei 2002 11:19 schreef defender het volgende:[..]
op een of andere onverklaarbare manier gaat het altijd onweren als ik bij de kerk aankom. Er is me ook vriendelijk verzocht niet meer langs te komen
quote:Ik kan me er iets bij voorstellen.
Op zondag 26 mei 2002 11:19 schreef defender het volgende:[..]
op een of andere onverklaarbare manier gaat het altijd onweren als ik bij de kerk aankom. Er is me ook vriendelijk verzocht niet meer langs te komen
quote:Ook schietgebedjes helpen bij jou niet meer.
Op zondag 26 mei 2002 11:19 schreef QyRoZ het volgende:[..]
U riep? Sorry, de dominee was net in gebed
Give it up.
quote:Ik laat mij slechts vermoorden door mensen die nu op de meeting zijn en die vrolijk zijn
Op zondag 26 mei 2002 11:21 schreef -B- het volgende:[..]
Ook schietgebedjes helpen bij jou niet meer.
Give it up.
quote:Het 'vrolijk' is momenteel niet van toepassing op die mensen?
Op zondag 26 mei 2002 11:22 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik laat mij slechts vermoorden door mensen die nu op de meeting zijn en die vrolijk zijn
quote:Je mag op FOK! geen schokkende beelden zetten.
Op zondag 26 mei 2002 11:25 schreef defender het volgende:
Hebben jullie daar geen webcam ?
quote:Goeiemorgen!
Op zondag 26 mei 2002 11:30 schreef MissHobje het volgende:
Goedenmorgen
quote:Wel een gewone camera
Op zondag 26 mei 2002 11:25 schreef defender het volgende:
Hebben jullie daar geen webcam ?
quote:Hey, vond je het gezellig gister?
Op zondag 26 mei 2002 11:38 schreef MrWilliams het volgende:
ook goeiemorgen
quote:jah! zekers. het enige nadeel is dat het vocht (van het park) in m'n benen ging zitten, m'n spieren waren helemaal stijf toen we weggingen.
Op zondag 26 mei 2002 11:40 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Hey, vond je het gezellig gister?
quote:Daar hadden we allemaal last van volgens mij, maar gelukkig viel het weer heel hard mee. Geen druppel regen gezien
Op zondag 26 mei 2002 11:41 schreef MrWilliams het volgende:[..]
jah! zekers. het enige nadeel is dat het vocht (van het park) in m'n benen ging zitten, m'n spieren waren helemaal stijf toen we weggingen.
quote:Ik had mn paraplu nog bij me, maar die heb ik gelukkig niet nodig gehad
Op zondag 26 mei 2002 11:43 schreef MrWilliams het volgende:
ja, dat klopt... was ik erg blij om ja. Ik zat vantevoren hier thuis elke keer te twijfelen wat aan te trekken en wat mee te nemen omdat dat weer zo moeilijk deed
Sjoerd is ook net weer wakker
quote:ja, maar ze is zelf nog niet wakker geloof ik
Op zondag 26 mei 2002 11:46 schreef MrWilliams het volgende:
jullie zitten natuurlijk bij Otherside nu (?)
[Dit bericht is gewijzigd door -B- op 26-05-2002 11:57]
quote:Dag dag
Op zondag 26 mei 2002 11:49 schreef -B- het volgende:
Dames en heren ik ga er weer vandoor. Een prettige dag verder.
quote:MissHobje... je hebt echt wat gezelligheid gemist gister helaas
Op zondag 26 mei 2002 11:56 schreef MissHobje het volgende:[..]
Dag dag
voel je je alweer een beetje beter?
quote:jaaaaaaaaah op zich wel....
Op zondag 26 mei 2002 11:58 schreef MrWilliams het volgende:[..]
MissHobje... je hebt echt wat gezelligheid gemist gister helaas
voel je je alweer een beetje beter?
quote:heeeeeeeeeeeej slaapkoppie
Op zondag 26 mei 2002 12:01 schreef Otherside het volgende:
First post!
Was het slapen te doen met al die gekke VV-tjes
quote:
Op zondag 26 mei 2002 12:02 schreef MissHobje het volgende:[..]
jaaaaaaaaah op zich wel....
Ben alleen nu erg brak door het weer.. ..
Maar wel vrolijk hoor....
quote:Moet je je daarvoor opmaken dan
Op zondag 26 mei 2002 12:06 schreef MrWilliams het volgende:
*gaat zich opmaken voor de F1*laterz
*Detroit zich afvraagt of VV'ertjes ondertussen alweer richting het park verkast zijn voor een nieuwe dag Breda Barst*
quote:helllooooow,
Op zondag 26 mei 2002 12:01 schreef Otherside het volgende:
First post!
ook goejemorgen!
(brak en wel, vrolijk al weer op!)
quote:Detroit! goeie gozer!
Op zondag 26 mei 2002 12:31 schreef Detroit het volgende:[..]
Moet je je daarvoor opmaken dan
![]()
*Detroit zich afvraagt of VV'ertjes ondertussen alweer richting het park verkast zijn voor een nieuwe dag Breda Barst*
quote:toen ik er nog was waren ze allemaal nog braaf, weet niet hoe het daarna is gegaan bij OS thuis.
Op zondag 26 mei 2002 12:41 schreef Forno het volgende:
Hola! VV-rakkers, waren er gister nog stoute jongetjes en meisjes![]()
Vogens mij hebben er een paar heel weinig geslapen als ik zo een beetje teruglees!
quote:Ole, gezellige dame
Op zondag 26 mei 2002 12:35 schreef Ole het volgende:[..]
Detroit! goeie gozer!
quote:Forrrrno
Op zondag 26 mei 2002 12:41 schreef Forno het volgende:
Hola! VV-rakkers, waren er gister nog stoute jongetjes en meisjes![]()
quote:Ik zou gister ook gaan dansen, is helaas niet doorgegaan.
Op zondag 26 mei 2002 12:43 schreef Ole het volgende:[..]
toen ik er nog was waren ze allemaal nog braaf, weet niet hoe het daarna is gegaan bij OS thuis.
Vogens mij hebben er een paar heel weinig geslapen als ik zo een beetje teruglees!
Wel op en top uitgeslapen nu
niet dat ik dat nou zo nuttig vind
quote:Nope, richting zussie... Ben niet zo'n F1-freak... Kijk het eigenlijk alleen maar op die dagen dat iemand anders het kijkt en ik dientengevolge mee moet kijken
Op zondag 26 mei 2002 12:51 schreef Forno het volgende:[..]
Zometeen ook F1 kijken?
quote:Houzûh
Op zondag 26 mei 2002 12:50 schreef Forno het volgende:[..]
Ik zou gister ook gaan dansen
quote:Ga zo naar m'n ouders... Al een maand niet gezien.
Op zondag 26 mei 2002 12:52 schreef Detroit het volgende:[..]
Nope, richting zussie... Ben niet zo'n F1-freak... Kijk het eigenlijk alleen maar op die dagen dat iemand anders het kijkt en ik dientengevolge mee moet kijken
Zit zo in de trein
quote:Succes kerel, ouders zijn inderdaad een factor die je niet teveel moet onderschuiven.. Wellicht hebben ze nog leuke cadeaus voor je
Op zondag 26 mei 2002 12:57 schreef Forno het volgende:[..]
Ga zo naar m'n ouders... Al een maand niet gezien.
Zit zo in de trein
quote:Altijd weer een keertje gezond eten
Op zondag 26 mei 2002 12:59 schreef Detroit het volgende:[..]
Succes kerel, ouders zijn inderdaad een factor die je niet teveel moet onderschuiven.. Wellicht hebben ze nog leuke cadeaus voor je
* Forno loopt nu de deur uit, adios
quote:Nog eventjes wachten... QyRoZ en NFA-DK hebben flink wat pics geschoten, alleen hebben die een compu nodig waar ze die op kunnen bewerken... Even wachten dus nog..
Op zondag 26 mei 2002 13:02 schreef Prins-Punika het volgende:
Hallo! zijn er al foto's van de meeting???
Laterrrrrrr
quote:Cool..Was het mooi gisteren??
Op zondag 26 mei 2002 13:05 schreef Detroit het volgende:[..]
Nog eventjes wachten... QyRoZ en NFA-DK hebben flink wat pics geschoten, alleen hebben die een compu nodig waar ze die op kunnen bewerken... Even wachten dus nog..
quote:Bewerken of censureren?
Op zondag 26 mei 2002 13:05 schreef Detroit het volgende:[..]
Nog eventjes wachten... QyRoZ en NFA-DK hebben flink wat pics geschoten, alleen hebben die een compu nodig waar ze die op kunnen bewerken... Even wachten dus nog..
quote:Heel goed Jip!!! Zijn ze al wakker daar??
Op zondag 26 mei 2002 13:10 schreef Jip het volgende:
hoi ik ben jip en ik zit ook op de meeting
quote:ja al lang
Op zondag 26 mei 2002 13:12 schreef Prins-Punika het volgende:[..]
Heel goed Jip!!! Zijn ze al wakker daar??
quote:IRL communiceren was toch een te grote stap?
Op zondag 26 mei 2002 13:26 schreef Otherside het volgende:
[afbeelding]
quote:Damn! Dat was een schizofrene meeting..
[afbeelding]
quote:Ik constateer een verslaving
[afbeelding]
quote:Rode Libanon en zo.
Op zondag 26 mei 2002 13:32 schreef Weazle het volgende:[..]
Ik constateer een verslaving
Hanneke wil een knuffelllllllllll
quote:Het is zondag.
Op zondag 26 mei 2002 13:34 schreef Hanneke1983 het volgende:
HeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyHanneke wil een knuffelllllllllll
![]()
quote:Geen knuffels vandaag.
Op zondag 26 mei 2002 13:36 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |