abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4329659

of zijn wij vrolijke late vogels?
pi_4329661
nog steeds aanwezig defender??anders heb ik dit topic nogal voor jan lul aangemaakt
  zondag 26 mei 2002 @ 07:44:37 #3
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_4329662
WAKKER WORDEN DAARO IN BREDA !!!!!!!!!

Jullie moeten solidair zijn met jullie maatje, en allemaal gezellig wakker doen.

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  zondag 26 mei 2002 @ 07:45:04 #4
5096 defender
pi_4329663
Ik loop niet zomaar weg hoor, ik ben niet eens moe.
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_4329664
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:44 schreef defender het volgende:
WAKKER WORDEN DAARO IN BREDA !!!!!!!!!

Jullie moeten solidair zijn met jullie maatje, en allemaal gezellig wakker doen.

nou gezellig wakker wordt moeilijk denk ik
of het wordt nog even slapen en gezellig of het wordt ongezellig wakker vrees ik
pi_4329665
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:45 schreef defender het volgende:
Ik loop niet zomaar weg hoor, ik ben niet eens moe.
ik ook niet, best raar eigenlijk..
  zondag 26 mei 2002 @ 07:46:40 #7
5096 defender
pi_4329666
Ze passen zich maar aan hoor Dat gezellige "spelen" ze maar, en dat wakkere ook. Als je maar iets hebt om tegen aan te kletsen, wat nog antwoord geeft ook.
pi_4329668
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:46 schreef defender het volgende:
Ze passen zich maar aan hoor Dat gezellige "spelen" ze maar, en dat wakkere ook. Als je maar iets hebt om tegen aan te kletsen, wat nog antwoord geeft ook.
uhmmzz dat doe jij toch ook, ik zit ondertussen discman te luisteren, net opgezet, en dat vind ik beter dan een paar mensen die verplicht gezellig gaan doen
volgens mij kan jij het gewoon niet hebben dat zij nog slapen
  zondag 26 mei 2002 @ 07:48:11 #9
5096 defender
pi_4329669
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:45 schreef Stranger het volgende:

[..]

ik ook niet, best raar eigenlijk..

Heel soms heb ik dat weleens. En ik was zo laat nog actief aan t posten op een ander forum, daar was t nog gezellig druk enzo. En op een gegeven moment ben ik dan door slaap heen. Dan kan ik net zo goed wakker blijven. Was alleen bang dat er echt helemaal niemand meer was. Was blij toen ik ineens een topic zag verplaatsen !
pi_4329670
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:48 schreef defender het volgende:

[..]

Heel soms heb ik dat weleens. En ik was zo laat nog actief aan t posten op een ander forum, daar was t nog gezellig druk enzo. En op een gegeven moment ben ik dan door slaap heen. Dan kan ik net zo goed wakker blijven. Was alleen bang dat er echt helemaal niemand meer was. Was blij toen ik ineens een topic zag verplaatsen !

haha, ja ik had net een half uurtje geprobeert te slapen, maar op de grond lukt dat niet ,en de bank was te klein, ik had nog wel een soort van deken om op te slapen, maar die lag ook niet zo super
  zondag 26 mei 2002 @ 07:49:25 #11
5096 defender
pi_4329671
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:47 schreef Stranger het volgende:

[..]

uhmmzz dat doe jij toch ook, ik zit ondertussen discman te luisteren, net opgezet, en dat vind ik beter dan een paar mensen die verplicht gezellig gaan doen
volgens mij kan jij het gewoon niet hebben dat zij nog slapen

Ik hou wel van leedvermaak, dat is het Ik zou namelijk niet veel gemener zijn dan jou hoor. Hoewel ik vorige keer hier zelf de pineut was. Toen was ik de sjago-nog-niet-wakker-laat-me-met-rust fokker.

zondag 26 mei 2002 @ 07:50:04 #12
5096 defender
pi_4329672
Watvoor muziek heb je opstaan ?
pi_4329673
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:49 schreef defender het volgende:

[..]

Ik hou wel van leedvermaak, dat is het Ik zou namelijk niet veel gemener zijn dan jou hoor. Hoewel ik vorige keer hier zelf de pineut was. Toen was ik de sjago-nog-niet-wakker-laat-me-met-rust fokker.

die uitdrukking laten we erin
ik ben meestal al metyeen klaarwakker dus ik ben nooit zo erg
pi_4329674
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:50 schreef defender het volgende:
Watvoor muziek heb je opstaan ?
nu the verve met the drugs dont work, tis gewoon een gebrande soort van rockcd van mij
pi_4329675
Hmmz, het keyboard is hier heel laag, begin een beetje last te krijgen van rsi
  zondag 26 mei 2002 @ 07:52:43 #16
5096 defender
pi_4329676
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:50 schreef Stranger het volgende:

[..]

die uitdrukking laten we erin
ik ben meestal al metyeen klaarwakker dus ik ben nooit zo erg

Ik normaal ook, ik sta altijd om half 5 op en dan ben ik echt klaarwakker. Maar die nacht had ik veels te weinig en te licht geslapen.

Ze zaten nog even een filmpie van Monty Python te kijken met het geluid van de tv op zijn hardst. Het was zonder ondertiteling, en ze wilden niks missen. *grom*

pi_4329678
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:52 schreef defender het volgende:

[..]

Ik normaal ook, ik sta altijd om half 5 op en dan ben ik echt klaarwakker. Maar die nacht had ik veels te weinig en te licht geslapen.

Ze zaten nog even een filmpie van Monty Python te kijken met het geluid van de tv op zijn hardst. Het was zonder ondertiteling, en ze wilden niks missen. *grom*

haha, dat is nou lullig, tis iets dat ik ook zou kunnen doen, maar dan moet ik wel een partner-in-crime hebben, want dan wordt ik er niet alleen op aangekeken
  zondag 26 mei 2002 @ 07:54:09 #18
5096 defender
pi_4329679
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:51 schreef Stranger het volgende:

[..]

nu the verve met the drugs dont work, tis gewoon een gebrande soort van rockcd van mij

Rock is meestal wel goed

Kun je niks onder het keyboard leggen zodat hij hoger staat ?

pi_4329680
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:54 schreef defender het volgende:

[..]

Rock is meestal wel goed

Kun je niks onder het keyboard leggen zodat hij hoger staat ?

ik neem hem wel op mijn schoot, dat gaat eigenlijk best wel goed enikheb er minder last van, alleen de spatie is iets minder makkelijk te bedienen
  zondag 26 mei 2002 @ 07:55:08 #20
5096 defender
pi_4329681
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:53 schreef Stranger het volgende:

[..]

haha, dat is nou lullig, tis iets dat ik ook zou kunnen doen, maar dan moet ik wel een partner-in-crime hebben, want dan wordt ik er niet alleen op aangekeken

En nu ben je juist zo braaf stil ? Zeker omdat je geen hulp hebt ?

pi_4329682
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:55 schreef defender het volgende:

[..]

En nu ben je juist zo braaf stil ? Zeker omdat je geen hulp hebt ?

ja, en ik kan wel heel lief en stil zijn, dus laat ik dat maar even toepassen.. heel even dan..
  zondag 26 mei 2002 @ 07:57:13 #22
5096 defender
pi_4329683
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:55 schreef Stranger het volgende:

[..]

ja, en ik kan wel heel lief en stil zijn, dus laat ik dat maar even toepassen.. heel even dan..

*sip lipje*

had graag een live verslag gehad van een hele lading fokkers die sjago en niet wakker om je heen strompelden.
En ze dan zo HEEL BLIJ begroeten !

pi_4329685
quote:
Op zondag 26 mei 2002 07:57 schreef defender het volgende:

[..]

*sip lipje*

had graag een live verslag gehad van een hele lading fokkers die sjago en niet wakker om je heen strompelden.
En ze dan zo HEEL BLIJ begroeten !

ja sorry dan moet ik je in deze telerustellen,ik ben gewoon niet zo gemeen
pi_4329686
hmmzz ik wilde net wat vertellen maar ik ben het helemaal vergeten omdat ik jou ineens zag reageren

weet je trouwens wat ik net heb gedaan?? ik heb op een banner geklikt

zondag 26 mei 2002 @ 07:59:33 #25
5096 defender
pi_4329687
Dat is nu jammer. Nouja, had toch niet zoveel leedvermaak, omdat ik ze niet ken. Dan is het minder leuk. Dan kan ik me er geen gezichten bij voorstellen.

Er komt langzaam leven in Fok. Hier en daar een postje. Maar nog geen topics om me ook in te storten

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')