Nou ja, als DIck met hem twitterde...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nou nou.....
Ja ik vind het ook erg, en je staat er wel ff bij stil.
Vooral ook omdat het voor velen jeugdsentiment is. Of voor anderen nu nog een theater/musical "held".
Maar verder kende ik hem niet persoonlijk en volgens mij niemand hier. Dus ik plaats het wel ff in perspectief.
Schrik er iets meer van dan van Heath, maar da's puur omdat Antonie een Nederlander was en meer jeugdsentiment.
Half Nederland twwittert met elkaarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, als DIck met hem twitterde...
Ik heb Allstars eigeenlik nooit echt gekeken. Voor mij is ie dan ook Peter Kelder. EN Suite 16. En de kleine blonde dood, en Ik ook van jou. In musicals heb ik hem nooit gezien. Was nieet zo kapot van zijn stem (hero, mooi nr, slecht gezongen) dus dat trok me nooit zo eigenlijk.quote:Ik vind het ook wel erg, ik heb hem inderdaad op het toneel gezien, maar ik keek ook wel uit naar de All Stars reuniefilm... Ik vind het gewoon erg jammer dat iemand die nog zoveel mooie dingen kan maken doodgaat (kijk, Baantjer is dan een stuk minder "erg" want die schreef toch al niet meer, ter vergelijking).
Iedereen heeft natuurlijk recht op zijn eigen reactie. Als jíj het goed kan relativeren, betekent niet dat degene die dat minder doet, of minder kan, of minder wil, dan maar overdreven doet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Half Nederland twwittert met elkaarDat wil nog niet zeggen dat je elkaar kent
Als iemand op jouw tweets reageert hoef je hem niet te "kennen" om geschokt te zijn. En je kent Dick tochquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik heb Allstars eigeenlik nooit echt gekeken. Voor mij is ie dan ook Peter Kelder. EN Suite 16. En de kleine blonde dood, en Ik ook van jou. In musicals heb ik hem nooit gezien. Was nieet zo kapot van zijn stem (hero, mooi nr, slecht gezongen) dus dat trok me nooit zo eigenlijk.
Ik zeg toch zelf ook wel geschrokken te zijn, maar ............quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als iemand op jouw tweets reageert hoef je hem niet te "kennen" om geschokt te zijn.
Dat dusquote:En je kent Dick toch
Ja scheen leuk te zijn, maar nooit aan begonnen eigenlijkquote:Ooh, ik vind All Stars echt geweldig![]()
Is't ook wel. Voor Isa en Merlijn en Vlinder.quote:Maar inderdaad, zo heeft iedereen dan weer een andere "band" met hem. Ik vind het in ieder geval keisneu.
Vast vanwege het tieneridool lekkere hapjes ding ook.quote:Wel raar dat de homopers er ook zo opduikt. Vanwege Onno en Albert?
Mag je nog wel vindenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iedereen heeft natuurlijk recht op zijn eigen reactie. Als jíj het goed kan relativeren, betekent niet dat degene die dat minder doet, of minder kan, of minder wil, dan maar overdreven doet.
Ik alleen toen met dats tukje wat ze had geschreven, omdat ik dat mooi geschreven vond.quote:Toen Frederique Huydts overleed heb ik ook zitten snotteren, alleen omdat ik 'r bij Wie is de mol gezien had![]()
.
we twitterden over en weer , heb hem ook een paar keer ontmoet na voorstellingen, ik was zo verliefd op hem vroeger, ik zat op de eerste rij, met een toneelkijker naar zijn navelhaartjes te staren in Torch song trilogy, ben ook een aantal keer naar optredens van hem en zijn band geweest, die band kennen er maar weinigen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik heb Allstars eigeenlik nooit echt gekeken. Voor mij is ie dan ook Peter Kelder. EN Suite 16. En de kleine blonde dood, en Ik ook van jou. In musicals heb ik hem nooit gezien. Was nieet zo kapot van zijn stem (hero, mooi nr, slecht gezongen) dus dat trok me nooit zo eigenlijk.
ja we kennen Dick toch, dat is een gekke dramaqueen, en omdat hij zijn emotie's zo aan de oppervlakte heeft en zo etaleert zullen ze vast minder echt, minder diep, minder oprecht, minder pijnlijk zijn als die van ons, uhuhquote:
Zie je me ergens zeggen dat ik ze minder echt vind?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja we kennen Dick toch, dat is een gekke dramaqueen, en omdat hij zijn emotie's zo aan de oppervlakte heeft en zo etaleert zullen ze vast minder echt, minder diep, minder oprecht, minder pijnlijk zijn als die van ons, uhuh
Ja hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:42 schreef Peter het volgende:
Ang3l is gewoon bang dat je een grotere dramaqueen wordt dan hij en dat je 'zijn' aandacht steelt
Althans, zo komt het telkens op mij over.
Mag ik vinden. Toch?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoorMag. Verwacht ik van jou ook wel dat je dat vindt, want dat is de enige stok waarmee je mij wel eens om m'n oren slaat, en dan vooral als ik iets tegen TMM zeg, valt me op. En dat terwijl ik nu eens niet de eerste was die zei "Je kent dick toch". Maar goed, ik vang hem wel op hoor.
Maar verder: Aandacht krijgen vs aandacht vragen. Aanbod en vraag en zo he.
Als jij niet wil dat ik aandacht kijg.... moet je me die ook niet geven
Met heet risico weer gebeten te worden: Peter en de Wolf is iets anders dan The boy who cried wolfquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik had niet op jou reactie moeten reageren, maar inderdaad in het algemeen, jij was inderdaad niet de eerste die er iets van zei.
Ja het Peter en de wolf syndroom dringt zich bij mij op en dat is niet fijn want je voelt je dan vaak ongehoord al is dat misschien niet zo.
Ik wil hiervan niemand de schuld geven
Ik vraag mij af hoe jij reageert op mensen die gereserveerder zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja we kennen Dick toch, dat is een gekke dramaqueen, en omdat hij zijn emotie's zo aan de oppervlakte heeft en zo etaleert zullen ze vast minder echt, minder diep, minder oprecht, minder pijnlijk zijn als die van ons, uhuh
Nomnomnom!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met heet risico weer gebeten te worden:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |