abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:04:05 #76
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_87277495
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:00 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou nou nou.....
Ja ik vind het ook erg, en je staat er wel ff bij stil.
Vooral ook omdat het voor velen jeugdsentiment is. Of voor anderen nu nog een theater/musical "held".
Maar verder kende ik hem niet persoonlijk en volgens mij niemand hier. Dus ik plaats het wel ff in perspectief.

Schrik er iets meer van dan van Heath, maar da's puur omdat Antonie een Nederlander was en meer jeugdsentiment.
Nou ja, als DIck met hem twitterde...

Ik vind het ook wel erg, ik heb hem inderdaad op het toneel gezien, maar ik keek ook wel uit naar de All Stars reuniefilm... Ik vind het gewoon erg jammer dat iemand die nog zoveel mooie dingen kan maken doodgaat (kijk, Baantjer is dan een stuk minder "erg" want die schreef toch al niet meer, ter vergelijking).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:09:45 #77
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87277734
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:04 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nou ja, als DIck met hem twitterde...
Half Nederland twwittert met elkaar ;) Dat wil nog niet zeggen dat je elkaar kent :D

quote:
Ik vind het ook wel erg, ik heb hem inderdaad op het toneel gezien, maar ik keek ook wel uit naar de All Stars reuniefilm... Ik vind het gewoon erg jammer dat iemand die nog zoveel mooie dingen kan maken doodgaat (kijk, Baantjer is dan een stuk minder "erg" want die schreef toch al niet meer, ter vergelijking).
Ik heb Allstars eigeenlik nooit echt gekeken. Voor mij is ie dan ook Peter Kelder. EN Suite 16. En de kleine blonde dood, en Ik ook van jou. In musicals heb ik hem nooit gezien. Was nieet zo kapot van zijn stem (hero, mooi nr, slecht gezongen) dus dat trok me nooit zo eigenlijk.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:11:50 #78
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87277823
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Half Nederland twwittert met elkaar ;) Dat wil nog niet zeggen dat je elkaar kent :D
Iedereen heeft natuurlijk recht op zijn eigen reactie. Als jíj het goed kan relativeren, betekent niet dat degene die dat minder doet, of minder kan, of minder wil, dan maar overdreven doet.

Toen Frederique Huydts overleed heb ik ook zitten snotteren, alleen omdat ik 'r bij Wie is de mol gezien had :D :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:12:37 #79
71919 wonderer
pi_87277854
quote:

[..]

[..]

Ik heb Allstars eigeenlik nooit echt gekeken. Voor mij is ie dan ook Peter Kelder. EN Suite 16. En de kleine blonde dood, en Ik ook van jou. In musicals heb ik hem nooit gezien. Was nieet zo kapot van zijn stem (hero, mooi nr, slecht gezongen) dus dat trok me nooit zo eigenlijk.
Als iemand op jouw tweets reageert hoef je hem niet te "kennen" om geschokt te zijn. En je kent Dick toch :P

Ooh, ik vind All Stars echt geweldig O+ Maar inderdaad, zo heeft iedereen dan weer een andere "band" met hem. Ik vind het in ieder geval keisneu.

Wel raar dat de homopers er ook zo opduikt. Vanwege Onno en Albert? :?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:14:29 #80
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87277932
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:12 schreef wonderer het volgende:

[..]

Als iemand op jouw tweets reageert hoef je hem niet te "kennen" om geschokt te zijn.
Ik zeg toch zelf ook wel geschrokken te zijn, maar ............

quote:
En je kent Dick toch :P
Dat dus :P

quote:
Ooh, ik vind All Stars echt geweldig O+
Ja scheen leuk te zijn, maar nooit aan begonnen eigenlijk :{ Kweennie waarom nie.

quote:
Maar inderdaad, zo heeft iedereen dan weer een andere "band" met hem. Ik vind het in ieder geval keisneu.
Is't ook wel. Voor Isa en Merlijn en Vlinder.

quote:
Wel raar dat de homopers er ook zo opduikt. Vanwege Onno en Albert? :?
Vast vanwege het tieneridool lekkere hapjes ding ook.
L'Amour menaçant:
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:16:00 #81
71919 wonderer
pi_87277987
Ja, arm gezin ;( En arme hij ook, ik kan me echt niet voorstellen hoeveel pijn hij gehad moet hebben om tot zo'n beslissing te komen. Dat wens je toch niemand toe.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:18:51 #82
71919 wonderer
pi_87278093
http://www.schrijvenonlin(...)-goed-voor-het-brein

TOevallig, na het gesprek van gister :)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:22:15 #83
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87278237
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:11 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Iedereen heeft natuurlijk recht op zijn eigen reactie. Als jíj het goed kan relativeren, betekent niet dat degene die dat minder doet, of minder kan, of minder wil, dan maar overdreven doet.
Mag je nog wel vinden ;)

quote:
Toen Frederique Huydts overleed heb ik ook zitten snotteren, alleen omdat ik 'r bij Wie is de mol gezien had :D :').
Ik alleen toen met dats tukje wat ze had geschreven, omdat ik dat mooi geschreven vond.
L'Amour menaçant:
pi_87278785
Ik vond het wel altijd iemand die van alles deed (acteren, zingen, dansen etc) maar nergens overdreven goed in was.... wat dat betreft overhyped... wel ontzettend sneu als je er op 44-jarige leeftijd geen uitweg meer in ziet
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:36:59 #85
71919 wonderer
pi_87278838
Ik moet echt terug naar bed :') ik ging alleen even mijn honger stillen.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:11:31 #86
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_87280156
quote:

[..]

[..]

we twitterden over en weer , heb hem ook een paar keer ontmoet na voorstellingen, ik was zo verliefd op hem vroeger, ik zat op de eerste rij, met een toneelkijker naar zijn navelhaartjes te staren in Torch song trilogy, ben ook een aantal keer naar optredens van hem en zijn band geweest, die band kennen er maar weinigen.
Goed het was geen vriend, maar hij wist wel wie ik was
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:15:03 #87
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_87280279
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat dus :P
[..]

ja we kennen Dick toch, dat is een gekke dramaqueen, en omdat hij zijn emotie's zo aan de oppervlakte heeft en zo etaleert zullen ze vast minder echt, minder diep, minder oprecht, minder pijnlijk zijn als die van ons, uhuh
pi_87281170
Ang3l is gewoon bang dat je een grotere dramaqueen wordt dan hij en dat je 'zijn' aandacht steelt ;)

Althans, zo komt het telkens op mij over.

Mag ik vinden. Toch?
dag
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:44:51 #89
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_87281251
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:42 schreef Peter het volgende:

Mag ik vinden. Toch?
Wie zoekt zal vinden.
God created gays so fat chicks could have friends.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:46:10 #90
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_87281288
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Wie zoekt zal vinden.
www.vinden.nl
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:07:24 #91
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87281923
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:15 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

ja we kennen Dick toch, dat is een gekke dramaqueen, en omdat hij zijn emotie's zo aan de oppervlakte heeft en zo etaleert zullen ze vast minder echt, minder diep, minder oprecht, minder pijnlijk zijn als die van ons, uhuh
Zie je me ergens zeggen dat ik ze minder echt vind? ;) Minder diep? Minder oprecht? Minder pijnlijk? En vergelijk ik ze uberhaupt met iemand anders z'n emoties? Nope.

Maar ik heb het boy who cried wolf effect. Kan toch? Het zal best wel dat jij het voor jezelf helemaal enorm heftig beleeft en voelt. Kan ik nog best denken "Cheesus Christ, heb je hem weer". :)
L'Amour menaçant:
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:07:46 #92
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87281936
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:42 schreef Peter het volgende:
Ang3l is gewoon bang dat je een grotere dramaqueen wordt dan hij en dat je 'zijn' aandacht steelt ;)

Althans, zo komt het telkens op mij over.

Mag ik vinden. Toch?
Ja hoor :) Mag. Verwacht ik van jou ook wel dat je dat vindt, want dat is de enige stok waarmee je mij wel eens om m'n oren slaat, en dan vooral als ik iets tegen TMM zeg, valt me op. En dat terwijl ik nu eens niet de eerste was die zei "Je kent dick toch". Maar goed, ik vang hem wel op hoor.

Maar verder: Aandacht krijgen vs aandacht vragen. Aanbod en vraag en zo he.
Als jij niet wil dat ik aandacht kijg.... moet je me die ook niet geven ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door Ang3l op 07-10-2010 13:44:39 ]
L'Amour menaçant:
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:14:00 #93
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_87284154
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja hoor :) Mag. Verwacht ik van jou ook wel dat je dat vindt, want dat is de enige stok waarmee je mij wel eens om m'n oren slaat, en dan vooral als ik iets tegen TMM zeg, valt me op. En dat terwijl ik nu eens niet de eerste was die zei "Je kent dick toch". Maar goed, ik vang hem wel op hoor.

Maar verder: Aandacht krijgen vs aandacht vragen. Aanbod en vraag en zo he.
Als jij niet wil dat ik aandacht kijg.... moet je me die ook niet geven ;)

donderdag 7 oktober 2010 @ 14:19:26 #94
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_87284300
Ik had niet op jou reactie moeten reageren, maar inderdaad in het algemeen, jij was inderdaad niet de eerste die er iets van zei.
Ja het Peter en de wolf syndroom dringt zich bij mij op en dat is niet fijn want je voelt je dan vaak ongehoord al is dat misschien niet zo.
Ik wil hiervan niemand de schuld geven
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:31:25 #95
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87284739
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik had niet op jou reactie moeten reageren, maar inderdaad in het algemeen, jij was inderdaad niet de eerste die er iets van zei.
Ja het Peter en de wolf syndroom dringt zich bij mij op en dat is niet fijn want je voelt je dan vaak ongehoord al is dat misschien niet zo.
Ik wil hiervan niemand de schuld geven
Met heet risico weer gebeten te worden: Peter en de Wolf is iets anders dan The boy who cried wolf

Die eerste is met die eend en die instrumenten (oeh dat hebben we op de basisschool vaak geluisterd!) en die tweede is die jongen die steeds maar roept dat er een wolf is, en als het dan echt menes is dat niemand dan meer luistert ;)

Maar ik denk dat je aan de user Peter dacht toen je dit typte :D
Dan is het dus Peter en de boy who cried wolf :') :P
L'Amour menaçant:
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:33:22 #97
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_87286960
Maar Suite 16 was toch best wel een controversiele Belgische film van Antonie met heel veel sex sexscenes met vrouwen van jong tot oud en 1 homo ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:50:06 #98
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_87287626
Good luck Ang3l *O*
God created gays so fat chicks could have friends.
pi_87288441
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:15 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

Ik vraag mij af hoe jij reageert op mensen die gereserveerder zijn. :{
Dit is niet erotiserend bedoeld.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 16:33:26 #100
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87289586
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:31 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Met heet risico weer gebeten te worden:

Nomnomnom! :Y) .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')