Joh tuurlijk...quote:
Mag ik nu niet meer aanpassenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Joh tuurlijk...
je hebt net je Brabantse vriendjes verraden door naar Utrecht te verhuizen, maar in je profiel zeg je nog wel steeds in Eindhoven te wonen...
Ow hej, wat mij betreft is het de beste keuze die je kon makenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mag ik nu niet meer aanpassen. En ik zie Eindhoven wel nog steeds als thuis hoor
.
(En vind het heul niet leuk dat ik half uitgespuugd wordt omdat ik ben gaan wonen waar ik studeer, terwijl ik drie jaar op en neer gereisd heb!!!!!)
Eindhoven is zeg maar de eikel van Nederland?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:06 schreef Great.Expectations het volgende:
Eindhoven is anders wel het sidderend centrum van genot, als het om homo's in Nederland gaat. Hoor.
Ja en onder het randstad randje hangt de stinkkaasquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eindhoven is zeg maar de eikel van Nederland?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb geen zin meer in mijn date.
Uit het oog is in dit geval uit het hart bij me.quote:
We zijn niets zonder jou, Annabelletjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:18 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat krijg je, als je vooraf Grote Verwachtingen koestert.
En als ie dan weer in je oog komt (hiiihihihi... au) dan is het ook weer in het hart?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Uit het oog is in dit geval uit het hart bij me.
Geen idee, maar ik weet wel dat ik nu met hetzelfde gevoel heen ga als op de eerste date....sceptisch.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als ie dan weer in je oog komt (hiiihihihi... au) dan is het ook weer in het hart?
Da's op zich waarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is geen kwestie van mogen, het is een kwestie van moeten.
is die van jou ook in Den Bosch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:45 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen.... zometeen een bruiloft waarop ik de getuige mag zijn
Na hoofd barman kies je nu voor hart barman ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Nou, op naar de volgende barman
Want die date moet OOK nog steeds gebeuren.
De hoofd barman gaat 'm niet worden
anders had je last gekregen van het concurentie bedingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Ja gelukkig zijn het geen directe collega's bleek... cafe heeft een andere organisatie barmannen, ander bedrijf, dan de zalen.
daar ben je nu al uit?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:07 schreef Ang3l het volgende:
soprano's heb ik nooit gevolgd, maar ik ben wel fan van Penoza en dat heeft zeer zeker te maken met bijna alles dat Monic Hendrikx doet/speelt zoals ook de Poolse bruid, Leef! en Stellenboschquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
Penoza, ijzersterke nieuw nederlandse serie van Soprano niveau, ik vind het zelfs beter
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:41 schreef creno het volgende:
[..]
Dit was voor mij ook geen nieuws hoor.
Dat van 3.14 snap ik niet...
Huh? Hoezo dit nou?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Ff copy/paste vanuit singles:quote:
Ik vind em een beetje tegenvallen tot nu toequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
Penoza, ijzersterke nieuw nederlandse serie van Soprano niveau, ik vind het zelfs beter
Voor de volgende datequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:30 schreef Ang3l het volgende:
O bitch please, die bewaar ik dan toch gewoon!
Dat soort verhalen komen eens in de zoveel tijd altijd naar boven, en of het nou waar is of niet... I don't really carequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:57 schreef Steve het volgende:
http://early-onset-of-nig(...)eparated-chicken-its
Blijkbaar komt die foto uit een film over de vleessector.
Kipnuggets.
Oh lekkerquote:
Ehm, wat doe je zondagquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:34 schreef Ang3l het volgende:
Hey Erikjeperikje, wanneer gaan we weer movienighten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |