Om de één of andere reden geloof ik er geen flikker van dat je weggaat en wegblijft & dan vraag ik mij af waarom je jezelf zo ongeloofwaardig maakt. Dat pleit echt niet voor je ofzoquote:
Is er iemand met wie je kunt praten,al is het maar om een deel van die gedachten te uiten? Misschien dat je er zo een beetje orde in kunt krijgen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
al mn gedachten komen op elkaar af en maken een soort file in mn hoofd.. Kan het niet uitleggen... Ik heb altijd een beetje adhd in mn hoofd.. En nu is het een wirwar en ik kan er niks mee en het ook niet creatief uiten zoals normaal...
ik ga hier niet reageren omdat ik al teveel gezegd heb en t mensen geen snars aangaatquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Negeren is beter dan reageren, want dat tweede dat maakt het alleen maar pijnlijker vrees ik.![]()
[..]
Wablief? Omdat ik in het datingervaringen topic post? Wat ik al deed sinds die SC ontstond?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Tech, Duim.. Misschien is het een tof idee om toch nog even te praten over wat je dwars zit? Ik hoor me er niet mee te bemoeien, maar bel elkaar even ofzo
ja, ik kan mensen wel bellen maar ik weet niet waar ik het over moet hebben.. Dat is het hele probleem.. De stroomstoringquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:26 schreef YipYip het volgende:
[..]
Is er iemand met wie je kunt praten,al is het maar om een deel van die gedachten te uiten? Misschien dat je er zo een beetje orde in kunt krijgen.
Juist, dan houd je alleen maar jezelf voor de gekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:27 schreef Catkiller het volgende:
Weg blijven van FOK! gaat hem toch niet worden, zolang je op iemand zijn profiel of posthistorie wilt kijken kan je dat toch wel, account of niet, en die drang blijf je toch wel houden als je hem hebt, account of niet
bedoelde nu weg maar toen reageerde hij welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Om de één of andere reden geloof ik er geen flikker van dat je weggaat en wegblijft & dan vraag ik mij af waarom je jezelf zo ongeloofwaardig maakt. Dat pleit echt niet voor je ofzo
En als je bepaalde antwoorden wil hebben, dan kan je het beter even laten bezinken en dan contact opnemen i.p.v. alles hier te posten & te blijven hangen in je verdriet. Daar help je jezelf echt niet mee.
Ja, dat snap ik, maar je hebt er geen ene flikker aan om die preek te houden zolang je er niets aan kan / wil veranderenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bedoelde nu weg maar toen reageerde hij weldus moest ik wel even nog blijven
nee mn account wissen kan ik ook niet
maar ik wou dat ik t kon daar draait mn gehele preek om
ach het is gewoon zo moeilijk
kut is het, maar kom tot jezelf (en dat zeg ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bedoelde nu weg maar toen reageerde hij weldus moest ik wel even nog blijven
nee mn account wissen kan ik ook niet
maar ik wou dat ik t kon daar draait mn gehele preek om
ach het is gewoon zo moeilijk
je krijgt toch geen antwoord.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Om de één of andere reden geloof ik er geen flikker van dat je weggaat en wegblijft & dan vraag ik mij af waarom je jezelf zo ongeloofwaardig maakt. Dat pleit echt niet voor je ofzo
En als je bepaalde antwoorden wil hebben, dan kan je het beter even laten bezinken en dan contact opnemen i.p.v. alles hier te posten & te blijven hangen in je verdriet. Daar help je jezelf echt niet mee.
te impulsiefquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar je hebt er geen ene flikker aan om die preek te houden zolang je er niets aan kan / wil veranderenToch?
Tsja,als je niet weet waar je moet beginnen dan is het erg lastig...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik kan mensen wel bellen maar ik weet niet waar ik het over moet hebben.. Dat is het hele probleem.. De stroomstoring
Alles zit er en dus niks.. Snap je?
Nu misschien niet nee, maar je moet het ook niet verpesten om het in de toekomst niet meer te krijgenquote:
Als je je zo voelt, denk je dan echt dat de simpele woorden "er is geen hoop meer" dat meteen doen veranderen? Dat is naïef om dat te denken volgens mij...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wil wel maar ik kan het nog niet![]()
ik kan hem niet loslaten zolang ik hoop heb
ik heb m gesmeekt die hoop van me af te nemen
hij hoefde alleen te zeggen ER IS GEEN HOOP
dan geloof ik hem, want hij gaat er niet over liegen
maar het blijft stil en dat doet zoveel pijn
Je kan echt niet alles op impulsiviteit gaan gooien hoorquote:
Te laat ik zag hetquote:
het antwoord wat je wilt krijg je niet en in de toekomst (als je er dus klaar mee bent) maakt het niet meer uit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nu misschien niet nee, maar je moet het ook niet verpesten om het in de toekomst niet meer te krijgen
Als je je er niet meer (te) veel op gaat focussen en de ander geeft je dan antwoorden, dan maakt het je nog wel uit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:38 schreef dawg het volgende:
[..]
het antwoord wat je wilt krijg je niet en in de toekomst (als je er dus klaar mee bent) maakt het niet meer uit.
zou je die quote aub even willen weghalenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nu misschien niet nee, maar je moet het ook niet verpesten om het in de toekomst niet meer te krijgen
[..]
Als je je zo voelt, denk je dan echt dat de simpele woorden "er is geen hoop meer" dat meteen doen veranderen? Dat is naïef om dat te denken volgens mij...
daarom drink ik een biertje, rook nog een jointje en ga dan onder een hete douche zitten en hoop dat het er uit stroomtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:37 schreef YipYip het volgende:
[..]
Tsja,als je niet weet waar je moet beginnen dan is het erg lastig...
Wat is het probleem dan als je het niet kon, of wil je graag niet kunnen slapenquote:
Zolang het geen krat bier wordt,vind ik het een goed ideequote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom drink ik een biertje, rook nog een jointje en ga dan onder een hete douche zitten en hoop dat het er uit stroomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |