Dat is het dan ook ... het enige verschil dat er nogal geflirt wordt, maar dat spelletje zal ik dan maar gewoon meespelenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan was het gewoon gezellig een hapje eten met een toevallig vrouwelijke collega?
zie editquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen "er niet klaar mee zijn" en "hopeloos blijven zoeken naar antwoorden en door dat gedrag krijg je ze ook niet".
Toch?
heb ik alleen mezelf mee en technoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:39 schreef YipYip het volgende:
[..]
Impulsief of niet. Soms moet het er gewoon ff uit
sowieso niet. Ik had maar 2 biertjes koud liggen en stop er geen meer in vandaagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:40 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zolang het geen krat bier wordt,vind ik het een goed idee![]()
Mijn hoofd doet pijn en mijn neus zit telkens dicht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan als je het niet kon, of wil je graag niet kunnen slapen
ik denk (quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen "er niet klaar mee zijn" en "hopeloos blijven zoeken naar antwoorden en door dat gedrag krijg je ze ook niet".
Toch?
Je bedoelt het concept van hypothesen toetsen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:43 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk () dat iemand antwoorden zoekt zodat hij of zij ze kan weerleggen. weetjewel.
Succes ermeequote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:44 schreef ReWout het volgende:
Single meldt en ga nu toch écht eens werk van maken
weerleggen hoef niet eensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:43 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk () dat iemand antwoorden zoekt zodat hij of zij ze kan weerleggen. weetjewel.
Snap dat je het daar niet mee eens bent / blij mee bent (dat had ik bij mijn ex toen ook), maar het werkt niet in je voordeel om het er (met name hier) zoveel over te hebben en/of de druk bij hem op te voeren om het er wel uit te krijgen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
weerleggen hoef niet eens
maar een relatie al was t maar 5 maanden beeindigen met 3 zinnen in pm en dan niets meer zeggen krijg ik gewoon niet voor elkaar.
maar tja ik ben een prater hij niet dus trek ik aan t kortste eind
ik zal er toch klaar mee moeten komen op een of andere manier
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn hoofd doet pijn en mijn neus zit telkens dicht.
Was dit een onbewust uithaal?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Het gaat niet over Pietje Puk neequote:
Gisteren sliep ik misschien 2 uur.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen standaard van maken dat je elke nacht komt melden dat je niet kan slapen he
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je bedoelt het concept van hypothesen toetsen?
Als je inderdaad van plan bent om de antwoorden dan te weerleggen, dan moet je niet zeggen dat je genoeg hebt aan de antwoorden.
ik bedoel te zeggen dat je meestal antwoorden wilt op vragen, terwijl die antwoorden in principe nooit bevredigend kunnen zijn, omdat je in die fase nog van iemand houdt en diegene dus terug wilt. later in een verre toekomstquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar een relatie al was t maar 5 maanden beeindigen met 3 zinnen in pm en dan niets meer zeggen krijg ik gewoon niet voor elkaar.
Maar 2 uur of een woordje vergeten?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gisteren sliep ik misschien 2 uur.Maar ik ga het zo weer proberen.
Als ik het op mijzelf betrek:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:49 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
ik bedoel te zeggen dat je meestal antwoorden wilt op vragen, terwijl die antwoorden in principe nooit bevredigend kunnen zijn, omdat je in die fase nog van iemand houdt en diegene dus terug wilt. later in een verre toekomstkun je best nog een keer alles uitpraten maar dan zal waarschijnlijk de behoefte daaraan van de gedumpte niet meer zo groot zijn omdat hij of zij het inmiddels verwerkt heeft.
zo. en nu een bavaria.
tja, ik denk dat jij andere vragen had dan duim nu.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik het op mijzelf betrek:
Ik heb toen na 3 tot 4 maanden antwoorden gekregen en die waren voor mij bevredigend. Punt is dat ik er toen allang overheen was, maar toch wilde ik graag die antwoorden hebben.
Ja is kut om genegeerd te worden en je je zegje niet meer kan doen......quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Kap er dan ook mee? En voer de visjes/eendjes niet?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:42 schreef Duimelot het volgende:
heb ik alleen mezelf mee en techno
dit hoeft niet zo publiekelijk
Misschien, maar bepaalde strekkingen kunnen weleens hetzelfde zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:52 schreef dawg het volgende:
[..]
tja, ik denk dat jij andere vragen had dan duim nu.
Je zegje kan je altijd doen, het is alleen de vraag of iemand het oppiktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:52 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
Ja is kut om genegeerd te worden en je je zegje niet meer kan doen......
oh en in 3 zinnen in een pm op een van de grootste fora in nl iemand dumpen vind ik eigenlijk best triest en onvolwassen. dat wilde ik nog even kwijt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dat je geen reactie krijgt betekent niet dat iemand het niet heeft gelezen, jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je zegje kan je altijd doen, het is alleen de vraag of iemand het oppikt
Jij hebt haar per PM gedumpt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Kap er dan ook mee? En voer de visjes/eendjes niet?
Er zal vast wel meer voorgevallen zijn denk ik. Maar goed; dat is speculatiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:54 schreef dawg het volgende:
oh en in 3 zinnen in een pm op een van de grootste fora in nl iemand dumpen vind ik eigenlijk best triest en onvolwassen. dat wilde ik nog even kwijt.
Klopt. Je moet het voor jezelf afsluiten en er niet eindeloos mee door blijven gaan om je zegje te blijven doen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat je geen reactie krijgt betekent niet dat iemand het niet heeft gelezen, ja
Gewoon vol houden dat ze het hebben gelezen en dat het duidelijk is, dan ben je er zelf vanaf
ja maar sommigen hebben zo`n bord voor de kop op dat moment.....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je zegje kan je altijd doen, het is alleen de vraag of iemand het oppikt
Altijd leuk als mensen reageren op 1 kant van het verhaal....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:54 schreef dawg het volgende:
oh en in 3 zinnen in een pm op een van de grootste fora in nl iemand dumpen vind ik eigenlijk best triest en onvolwassen. dat wilde ik nog even kwijt.
Tja, je moet ook "een keer" tevreden zijn. Als je je verhaalt hebt gedaan en je weet dat de ander het gelezen heeft, dan moet je er ook wel "een keer" vrede mee hebben.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:56 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
ja maar sommigen hebben zo`n bord voor de kop op dat moment.....
En dan kan je net zo goed tegen de muur praten....dat is o zo kut...
Master- Mind eensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:54 schreef dawg het volgende:
[..]
muziekje
Ja herkenbaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:56 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
ja maar sommigen hebben zo`n bord voor de kop op dat moment.....
En dan kan je net zo goed tegen de muur praten....dat is o zo kut...
ik weet er geen fuck van maar ik geloof duim wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zal vast wel meer voorgevallen zijn denk ik. Maar goed; dat is speculatie
Precies je moet zelf door...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt. Je moet het voor jezelf afsluiten en er niet eindeloos mee door blijven gaan om je zegje te blijven doen.
Ja, maar het is altijd heel makkelijk om één kant van het verhaal te horen... Toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:01 schreef dawg het volgende:
[..]
ik weet er geen fuck van maar ik geloof duim wel.
Ik niet!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:01 schreef dawg het volgende:
[..]
ik weet er geen fuck van maar ik geloof duim wel.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:03 schreef automatic_ het volgende:
Oke, tijd om te gaan slapen, want anders gaat dat morgen (vandaag) niets worden in A'dam
Vind het wel aan de situatie liggen...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja herkenbaar.Mensen die doen alsof je gek bent omdat het niet is wat ze willen horen.
slaap lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:03 schreef automatic_ het volgende:
Oke, tijd om te gaan slapen, want anders gaat dat morgen (vandaag) niets worden in A'dam
Totdat je je eigen verhaal nog eens evalueert en beseft dat je het eigenlijk anders had moeten zeggen .. en dat het verkeerd had kunnen overkomen zoals je het gezegd heb en dat andere woorden misschien beter zouden zijn en .. aaaaargh!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, je moet ook "een keer" tevreden zijn. Als je je verhaalt hebt gedaan en je weet dat de ander het gelezen heeft, dan moet je er ook wel "een keer" vrede mee hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |