quote:Inderdaad, een en dezelfde...Op zaterdag 23 oktober 2010 17:46 schreef leolinedance het volgende:
Minister_Magier, reisverslaggever en harde_boner (_!) zijn dus dezelfde user?
Dat is dan wel weer een grote faal...
quote:Ik zat gisteren en eergisteren in Linz, twee weken terug in Katowice en een maand terug in Poznan. En nee, ik ga er geen verhalen over schrijven.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:44 schreef Chinless het volgende:
K zit nu in Bodrum. Zal hier ook een verhaaltje van maken.
quote:Chinless!!Op zaterdag 23 oktober 2010 17:44 schreef Chinless het volgende:
K zit nu in Bodrum. Zal hier ook een verhaaltje van maken.
quote:hahah, hij was ook persoonlijk, heb hem niet naar iedereen gestuurd.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:10 schreef jo-ep het volgende:
k dacht dat het een persoonlijke PM wasnu voel ik me gebruikt
quote:+1 stem van mijOp zaterdag 23 oktober 2010 19:41 schreef harde_boner het volgende:
[..]
hahah, hij was ook persoonlijk, heb hem niet naar iedereen gestuurd.
quote:Thanks voor de stemOp zaterdag 23 oktober 2010 21:17 schreef sciter het volgende:
[..]
+1 stem van mij![]()
Kiev móet wel leuk zijn
quote:
hoe heb jij dit ooit teruggevonden...quote:Op maandag 22 november 2010 21:30 schreef FruitenCo het volgende:
Beste topic op Fok ooit, gast jij bent echt uber!Precies mijn manier van een dagje vertoeven. Simpel maar oh zo mooi.
Ik heb het zo terug gevonden: Nederlanders in Duitsland deel 17: mit Zwangseinweisungquote:Op maandag 22 november 2010 21:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoe heb jij dit ooit teruggevonden...
nog steeds een pareltje trouwens, zou vaker moeten gemaakt worden! [die zin klopt niet helemaal...]
okok, goede reden, ik sta het toequote:Op maandag 22 november 2010 21:35 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Ik heb het zo terug gevonden: Nederlanders in Duitsland deel 17: mit Zwangseinweisung
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:34 schreef kracker het volgende:
Onze lieve heer heeft geniale kostgangers.
Dit is mijn eerste keer op fok en vind bepaalde mensen hier een bijzondere levensvisie hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |