Dat zei je niet heur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee! Wij hadden ze bij zo'n winkel gehaald waar ze boeken en tijdschriften en een hoop snoep verkopenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:48 schreef wonderer het volgende:
Brittie! Ik kan die Altoids van jou niet vindenEnig idee waar ik moet zoeken?
hier heur...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:15 schreef Vanyel het volgende:
Van te lang hikken krijg je spierpijn.
heur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wrom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben weer terug met een kofferbak vol zooi.
Bij Julia's heb je lekkere Italiaanse pasta en bij Eazie is het allemaal oosters.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:09 schreef Vanyel het volgende:
Waar haal jij lekkere noodles op het station?
Newspaper store, yep, ga ik even kijken!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:15 schreef Brittie het volgende:
[..]
Geen idee! Wij hadden ze bij zo'n winkel gehaald waar ze boeken en tijdschriften en een hoop snoep verkopen. Guess that doesn't help?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |