Fijne ventquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
HAAH! kaasplankje is mijn wederhelft en die kookt vaker dan ikIk werk onregelmatige diensten, en overwegend avonddiensten. Dan eet ik brood of een kant-en-klaar maaltijd. kaasplankje kookt bijna altijd
En daar is ie véél beter in dan ik
Ja ik merk het meteenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja! Koken is leuk!
En de mannen hier vallen wel degelijk op. En doordat het een goede mix is, hebben we eigenlijk best wel een leuke SC hier!
Ah en alle leuke mannen zijn al weg, vandaar dat alleen de vrouwen overbleven.. Ik snap 'm!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat al die vrouwen hier in deze SC zijn?
Alleen maar om een lekkere knul/man te scoren en ze weten dat die hier te vinden zijn.
hij is spannend!!!!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar net even gekeken en die lijkt me wel wat.
Dat is ook zo. En als ze dan al iets bereiden, heeft het vaak met koken weinig te makenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja valt me al op dat hier veel vrouwen zijn. mannen die koken lijken wel zeldzaam
Fijn zeg, een man die lekker kookt! Hier thuis krijg ik nog steeds af en toe bruine bonen met overgare biefstuk (nou ja niet letterlijk, maar bij wijze van spreken dan). Maar hij doet zijn best!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:52 schreef DarkElf het volgende:
Over mannen die koken, de mr hier kookt in het weekend geregeld en lekker ook
Nu dusquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:49 schreef borisz het volgende:
Met het mes op tafel gaat zo weer beginnen.
Of deze als je Engels goed genoeg is.. en bij voorkeur gewoon allebeiquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef Tezz het volgende:
Maar LK, eigenlijk moet je als nieuwkomer even deze test doen en het resultaat posten.
quote:
Oke ik ga de test doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef Tezz het volgende:
Maar LK, eigenlijk moet je als nieuwkomer even deze test doen en het resultaat posten.
ga jij nou maar met je piemeltje spelen.quote:
Oke, roep ff als je klaar bent, dan schenken we een wijntje in!quote:
Goed bezig Sunquote:
Ik zal 'm ook eens doen, ben natuurlijk ook een nieuwelingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef Tezz het volgende:
Ben benieuwd. Denk dat je dezelfde uitkomst hebt als ik. Pure gok, want ik ken je natuurlijk niet (buiten die paar posts in mijn fobo dan).quote:
Ja! Sorry ! Natuurlijk, jij ook!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik zal 'm ook eens doen, ben natuurlijk ook een nieuweling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |