Dat kunnen we vast wel aan hem toevertrouwenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. Nou, dat is geregeld.. Nu deel 2.. StBaby die kerel laten zoeken
That's mequote:
Atari en C64 ken ik beiden welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je had ook nog de jongens van de Atari en de Amiga
Atari 1024 en Amiga 500 zaten in een hele andere (hogere) league dan de MSX en de C64quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie hier het levende bewijs dat de oorlog nog niet voorbij isquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Atari 1024 en Amiga 500 zaten in een hele andere (hogere) league dan de MSX en de C64
Ninja edit!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Atari 1024 en Amiga 500 zaten in een hele andere (hogere) league dan de MSX en de C64
Gooi er nog wat jaartjes bovenop en dan kom je bij mijn consoles terechtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien was het wel zo'n C64 kneus
Dit is natuurlijk alleen bij Baby nog zo..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie hier het levende bewijs dat de oorlog nog niet voorbij is
je maakt maar tijd door niet te slapen ofzoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moet van dinsdag 11:00 t/m vrijdag 16:00 36 uur werken. Daarnaast nog elke avond uit eten en uitgebreid in bad elke dag. Ik heb heul geen tijd
Dat heb ik ook gemerkt toen ik in Wales zat ja.. de Britse MTV liet veel zijn aan materiaal dat we hier niet kennen, of willen kennen..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:26 schreef stbabylon het volgende:
Het voordeel van Engeland. De nationale radio (BBC 1) draait ubergeile, zwaar ontoegankelijke muziek
http://en.wikipedia.org/wiki/Hiroo_Onodaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk alleen bij Baby nog zo..
Ik heb helemaal niks ge-editquote:
Johnny Peel sessionsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:26 schreef stbabylon het volgende:
Het voordeel van Engeland. De nationale radio (BBC 1) draait ubergeile, zwaar ontoegankelijke muziek
Waarom krijg ik het akelige gevoel dat dit niet heel positief is?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]. Ik houd wel van een verrassing
Amiga.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:23 schreef MissMSX het volgende:
Weet niet waar jij komt, maar Dubstep en D&B zijn aardig bekend hier.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gemerkt toen ik in Wales zat ja.. de Britse MTV liet veel zijn aan materiaal dat we hier niet kennen, of willen kennen..
Dubstep bijvoorbeeld..
Dan keek ik te vluchtigquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks ge-edit
(daarvoor is deze verbinding veel te langzaam voor)
Maar eh... MSX en C64 zijn homecomputers, Atari 1024 en Amiga waren zo'n beetje pc's. Wel een verschil.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hiroo_Onoda
Op MTV?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Weet niet waar jij komt, maar Dubstep en D&B zijn aardig bekend hier.
Ja, maar dat wordt niet op een doordeweekse woensdag om een uur of acht een stuk of 4 nummers achter elkaar gedraait op 3FM.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Weet niet waar jij komt, maar Dubstep en D&B zijn aardig bekend hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |