Nou, probeer het eensquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Moet ik even wat leven in de brouwerij brengen
ALs je de brouwerij in Wijlre maar met rust laat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Moet ik even wat leven in de brouwerij brengen
Wijlre? Dat ligt in...Luxemburg ofzoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ALs je de brouwerij in Wijlre maar met rust laat.
Limburg mag ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wijlre? Dat ligt in...Luxemburg ofzo?
Limburg...quote:
Als ik een brouwerij zal laten staan, is dat wel een brouwerij nabij Venloquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Limburg mag ook![]()
Omdat Brand bier.
De trein naar de Randstad bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Er komen hele fijne dingen uit Limburg!![]()
Jij bent zeker heul jong?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]ik heb toestemming!
Waar staat MSX eigenlijk voor? MisSeXy ofzo
Die heeft nooit met MSX gespeeld!quote:
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heeft nooit met MSX gespeeld!
Niet in mijn tijdzonequote:
2 decennia jongquote:
Lijkt me een fijn planquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en je kan mn korset dat aantrekken met je voet op mn rug, zodat ik tijdens de huwelijksplechtigheid aan het hallicuneren ben door zuurstofgebrek.
http://lmgtfy.com/?q=msxquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
2 decennia jong![]()
Maar ik ken je gedachtegang niet, en had best gekund, daar jouw leeftijd mij onbekend is.
Misschien was het wel zo'n C64 kneusquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
ja. Nou, dat is geregeld.. Nu deel 2.. StBaby die kerel laten zoekenquote:
Bestonden die consolewars toen al?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien was het wel zo'n C64 kneus
Ik moet van dinsdag 11:00 t/m vrijdag 16:00 36 uur werken. Daarnaast nog elke avond uit eten en uitgebreid in bad elke dag. Ik heb heul geen tijdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. Nou, dat is geregeld.. Nu deel 2.. StBaby die kerel laten zoeken
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bestonden die consolewars toen al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |