Welnee, ik lees nooit de handleiding van ietsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ouch, dat wordt echt hakken.![]()
Heb jij wel de handleiding van de Desire gelezen?
Serieus, wat the fuck is dat toch.quote:
Ja, sorry. Haring.quote:
Ze worden toch zo snel groot.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
Cat![]()
Stoeah, de kittens op De Grote Kattenbak
Dat roze geeft af. Soms. In specifieke gevallen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:44 schreef APK het volgende:
[..]
Mocht iemand dat bij mij doen dan zou ik onmiddellijk de telefoon inspecteren
Als het een fake call is gaat dat ding dus zo de gracht in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Densie Smeldertquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus, wat the fuck is dat toch.
Hele poos terug in het ziekenhuis, ipv Denise, Densie
Dus iedereen noemt me nou densie![]()
Tombo!quote:
dan is er toch iets mis met die gleuf van jequote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:06 schreef JJH het volgende:
Ik gelooooooof dat er ook opeens een kwartje met betrekking tot de tt valt.
Ik heb het net nog even voor je gechecked, maar ik heb geen gleuf.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan is er toch iets mis met die gleuf van je
vandaar dat die kwartjes zo moeizaam gaanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het net nog even voor je gechecked, maar ik heb geen gleuf.
En het doet nog zeer ook.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vandaar dat die kwartjes zo moeizaam gaan
Jaquote:
Hoest me je poot? Mijn enkel is vet dikquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:52 schreef Cat22 het volgende:
Thuis.
Kittens vreten verse haring. Tot ze er bijna in stikken omdat ze de grote brok van mamma willen en niet de kleine voorgesneden stukjes.![]()
Kittens kunnen nog niet het onderscheid maken tussen stukjes haring en vingers met haring geur. Auw.
Kittens maken kattenbakken vies.
Kittens trekken het neusje op voor babykattenbakken en klimmen en klauteren liever 5 minuten tot ze in De Grote kattebak zitten.
Grote rode katers zijn zeer goed in het ontdekken van schoteltjes kittenvoer. En die op de grond laten lazeren. Schoteltje in 1000 stukjes. Kat wast zich onschuldig de pootjes. Truus is boven aan het werk.
En, what´s new hier?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoest me je poot? Mijn enkel is vet dik
Inderdaadquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:12 schreef Greys het volgende:
Oef, ik had nog zo'n dropbaldinges van de kermis van een tijdje terug.
En nu is net als vroegah bij die dingen mijn tong stuk
Murmeliquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:12 schreef Greys het volgende:
Oef, ik had nog zo'n dropbaldinges van de kermis van een tijdje terug.
En nu is net als vroegah bij die dingen mijn tong stuk
Die dropballen of wijnballen worden op een gegeven moment zo ruw.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had dat ook altijd met die 7-up calippo'sDat je halve ijsje rood werd van het bloed van je tong
Hehe, nee, ik was ook niet bang voor julliequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Murmeli![]()
Zie je dat het hier heul niet eng is?
Wijnballenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die dropballen of wijnballen worden op een gegeven moment zo ruw.
En ik proefde het idd zelf ook, dat bloederigeIeuw ende auw
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat je hele bek vertrektquote:
Oh ja, ik dacht dat jij ons ook eng vondquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hehe, nee, ik was ook niet bang voor julliedat was kitao toch
wijnballenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die dropballen of wijnballen worden op een gegeven moment zo ruw.
En ik proefde het idd zelf ook, dat bloederigeIeuw ende auw
Misschien gisteren welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat je hele bek vertrekt![]()
[..]
Oh ja, ik dacht dat jij ons ook eng vond
Kijkt er iemand Take me Out?
Deze wordt vast weggedrukt
Plakkerige handen en frustratie omdat je er niks van kon afknagen.quote:
Ik wist het!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:36 schreef APK het volgende:
[..]
Nee-hee.
Jij moet dan 'Ballen!' posten.
De oorspronkelijke verpakking vervangen door steeds een nieuw plastic zakjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Plakkerige handen en frustratie omdat je er niks van kon afknagen.![]()
En moeders die het plakkerige ding na een dag naar de prullebak verbanden.![]()
WIjnstokken daarentegen.![]()
Stokken!quote:
Ik zag vanmiddag ook weer een paar topics uit R&P in de AT voorbijkomen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
Kan je zwanger worden van....
Ja is al eerder gepost, maar ik lees hem nu pas
'1 meter er van af'
Dan was die van mij al in de prullenbak verdwenen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
De oorspronkelijke verpakking vervangen door steeds een nieuw plastic zakje
Omdat het anders zo plakkerig en ranzig wordt.
Toen had je al van die rubrieken in van die tienerblaadjes.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag ook weer een paar topics uit R&P in de AT voorbijkomen.![]()
Hoe losten wij vroeger dingen eigenlijk op?
Klaveren!quote:
NEeee!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
Kan je zwanger worden van....
Ja is al eerder gepost, maar ik lees hem nu pas
'1 meter er van af'
Maar hij maakte maar een grapje.quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
Toen had je al van die rubrieken in van die tienerblaadjes.
Of in jouw tijd nog niet?
Whutwhutwhut?quote:
Ietsje.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:52 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Maar Cat is toch net iets ouder dan ik als ze in 1922 geboren is?
Het is een heerlijk ding, zooo lief en hij word steeds mooier.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aan zijn achterpoten te zien is het stiekem een konijn
Tis wel eem mooiboy, he
Bij anderen kan hij best schrikachtig zijn maar voor mij schaamt hij zich absoluut nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:11 schreef Greys het volgende:
Dozenkitteh!![]()
Dat ie nog zo bleef liggen toen je er boven kwam hangen Senes, om een foto te maken, voelde hij zich niet betrapt? Of was het heel ongegeneerd allemaal?
Briljant topicquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
Zo leuk, als men braaf het dieren-zoeken-huis-lijstje in de OP invult![]()
Ter adoptie aangeboden: 200/250 lichtgekleurde garnalen
Jij?quote:
Ik vond vroeger altijd dat bejaarden stonken, maar mijn moeder ruikt best lekker.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
Naar haring, dat zei ze toch?
Kattenbabies
Naar rozenwater en onjeklonje?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond vroeger altijd dat bejaarden stonken, maar mijn moeder ruikt best lekker.
Aan je smiley te zien is hij half verlept.quote:
Dan heeft ze vast heel veel katten.quote:
Hoe oud is jouw moeder?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond vroeger altijd dat bejaarden stonken, maar mijn moeder ruikt best lekker.
Wie wat waar Rambo?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Rambo heeft ontwormpasta gehad en zit nu een nachtje opgesloten met een kattenbak.
Hopen dat ie het snapt
De kat van m'n tante die in een verpleeghuis zit (en er ook niet meer weg mag van de spiegeloogquote:
Ooh! Had ik gemist!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De kat van m'n tante die in een verpleeghuis zit (en er ook niet meer weg mag van de spiegeloog)
Rambo zat dus al weken alleen te wachten op moeders die 2x per dag langs kwam.
Maar nu vindt zelfs m'n vader het te zielig worden en ze hebben besloten dat Rambo bij hun mag komen wonen
quote:
Slaap lekker Murmeli!quote:
En enige dreigementen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb na school maar twee nieuwe gekocht, morgen even volop mijn naam er op kladden
Dank!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap lekker Murmeli!
[..]
En enige dreigementen!
ja sorry, ik zag je pm, maar ik was ff druk met die kuttelefoon van me. Dat ding is dus wel te triggeren, en hangt zelfsquote:
Bejaardenbedden FTW!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:51 schreef Ynske het volgende:
Zo lig maar alvast in bed... Best handig zo'n bejaardenbed. Voet kan omhoog, en met rug omhoog om nog wat te lezen
Is ie huishoudelijk aan gelegd en houdt ie ervan om rugjes te masseren en kriebelen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:55 schreef Ml-etje het volgende:
zo iemand een vent hebben? Helegaar graties
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is ie huishoudelijk aan gelegd en houdt ie ervan om rugjes te masseren en kriebelen?![]()
Ben je hem ff zat?
Deur op slot en de sleutel erin laten zitten, bel van de stroom af en de telefoon uit.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:58 schreef Ml-etje het volgende:
jup, kan allemaal.
Hij komt al1 wel thuis wanneer hem dat blieft en niet zachtjes.
Ik wil slapuhhh!
[..]
Ik heb best veul kamers in mijn eentje.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
Hoe werkt dat met je kamers en de katten Cat?
De moeder/tante en de kittens in een aparte kamer en de katten die je al had ook in een andere aparte kamer? Blijven die niet gewoon in de woonkamer?
Subtiel Ing, subtiel!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Deur op slot en de sleutel erin laten zitten, bel van de stroom af en de telefoon uit.
Oh, en gooi een slaapzak naar buiten, dan snapt ie het vast wel
JAAAAAA! Leuk!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt goed ende georganiseerd Cat!
En ik kom het een keer bekijken, ik ga met Goodbye ook een keer een tour-de-F&F doen langs alle SC-erts net als jij en Tombo deden. Gb weet dat nog niet, maar bij deze
Tis een gaaaavequote:
Wat let je?quote:
Goed plan. Dan moet je lekker leuke dingen gaan doen. Hier ben je welkom!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
Misschien doe ik dat wel in die week die ik toch al vrij had genomen, met die vakantie die niet doorgaat
Ik zou gewoon een vakantie boeken die week en hem geen 1 keer bellenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
Misschien doe ik dat wel in die week die ik toch al vrij had genomen, met die vakantie die niet doorgaat
Oh, dan moet ik dus écht gaan schoonmaken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt goed ende georganiseerd Cat!
En ik kom het een keer bekijken, ik ga met Goodbye ook een keer een tour-de-F&F doen langs alle SC-erts net als jij en Tombo deden. Gb weet dat nog niet, maar bij deze
Zou ie merken dat ik weg ben denk je?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een vakantie boeken die week en hem geen 1 keer bellen![]()
Om het op z'n Eliesjes te zeggen; Zak in een wak![]()
quote:Maar eh...je bent hier welkom om al m'n poesjes te komen knuffelen heur
In elk geval even onder je hangmat stofzuigen. Want daar ga ik gegarandeerd uit vallen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik dus écht gaan schoonmaken.
Niet doen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik dus écht gaan schoonmaken.
Okidoki!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:47 schreef Greys het volgende:
In elk geval even onder je hangmat stofzuigen. Want daar ga ik gegarandeerd uit vallen.
En van mijn telefoon afblijven
Maar fijn dat je zo enthousiast bent!![]()
Mijn tamme huismijtjes die ik verzorg, ondanks mijn allergie.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:48 schreef Cat22 het volgende:
Niet doen!Dan ben je al je huisdieren (spinnen, muizen) kwijt en dan komt Greys niet meer.
Huismijtjes.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn tamme huismijtjes die ik verzorg, ondanks mijn allergie.
Als er spinnen zijn komt Greys sowieso nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet doen!Dan ben je al je huisdieren (spinnen, muizen) kwijt en dan komt Greys niet meer.
quote:
Ga niet per ongeluk op die huismijtjes liggen zo meteenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:54 schreef APK het volgende:
Oh fuck, over 7 minuten moet ik in slaap zijn.
Dat werken voor een ander vind ik intrigerend, maar de uren zuigen.
Mogen, oké?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Post jij een mooie pic voor Greeeeeees?
Mijtjes waarschuw ik als ik mijn tanden ga poetsen en daarna snugglen ze lekker tegen mij aan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
Ga niet per ongeluk op die huismijtjes liggen zo meteen
Fijne dagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 06:35 schreef Ml-etje het volgende:
snif tranen met tuiten gelachen om de posts gisteravond, geniaal Ing!
Ga uit bed krabbelen en op naar het oosten des lands, fijne dag allen!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, als er geen eten op tafel staat en de beestjes het hele huis hebben ondergescheten/zeken merkt ie vast wel iets heur![]()
Mss moet je ze opsluiten in de slaapkamert en Bink aanleren om op zijn kussen te schijten.
Je eigen kussen viert uiteraard vakantie op een zonovergoten eiland, dus die kan geen slachtoffer worden
Spontane reboots.quote:
Nou ja, eergisteren intensief gebruikt.. nergens last van. Gisteren beetje twitteren en bejeweld.. en hij crasht. Wordt de jouwe warm?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:12 schreef DeZwabber het volgende:
apart dan dat ik daar geen last van heb, we hebben onze telefoons ongeveer rond hetzelfde tijdstip gekocht![]()
ik heb gisteren toch wel wat tijd doorgebracht met angry birds, snesoid en gameboid, en hij liep niet vast, zelfs toen ik naderhand zag, dat ik de emulators aan had laten staan toen ik angry birds speelde
Nou, bij mij dus ook. Alleen ik vind hem aan de onderkant bij de usbpoort, warm worden. En dan crasht iequote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
mwah, warm, je voelt wel vaag dattie ietsje warmer wordt, maar das alleen als ik er lang mee speel
apart, al er eens p letten, volgens mij was het niet op een plek dattie warm werd, maar gewoon gelijkmatig overalquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, bij mij dus ook. Alleen ik vind hem aan de onderkant bij de usbpoort, warm worden. En dan crasht ie![]()
Ik zou zeggen, trigger hemquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
apart, al er eens p letten, volgens mij was het niet op een plek dattie warm werd, maar gewoon gelijkmatig overal
altijd leuk om een nieuwe feature te unlocken...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, trigger hemHou hem lekker vast, speel er 20 min mee, open random wat apps (twitter, weer, latitude, maps) ect, en herhaal dat een paar keer... als je voelt dattie warm wordt nog een x doen, en dan zou hij moeten crashen. Althans, hier
Het is werkelijk een feeestje!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
altijd leuk om een nieuwe feature te unlocken...
Ja jeetje, ik schrok me het rambam. Ongelooflijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:27 schreef tombolafan het volgende:
Peter Kelder
Anthonie is overleden
http://www.nu.nl/algemeen(...)rling-overleden.html
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
ohja das waar, De Feestdagen is weer open
jahquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:27 schreef tombolafan het volgende:
Peter Kelder
Anthonie is overleden
* Murmeli gaat kijkenquote:
Ja, dat was schrikken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja jeetje, ik schrok me het rambam. Ongelooflijk
Ik was echt geschokt. Er lijkt ook wel een vloek op oud GTST speler te liggen he?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:27 schreef tombolafan het volgende:
Peter Kelder
Anthonie is overleden
Ja, dit is al de derde of vierde toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik was echt geschokt. Er lijkt ook wel een vloek op oud GTST speler te liggen he?
Thnx, en ja dat is hij he? Vind ik zelf ook en het is echt een heerlijk joch.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dit is al de derde of vierde toch?
Iets heel anders, wat is Dodge toch ook mooi!
Fijn dat hij zo goed in de gaten word gehouden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:13 schreef Strega het volgende:
Nou hier gaat het erg rustig.
Pagan heeft vreselijke pijn in z'n lies. De trombosedienst was hier al over de vloer. Die moeten hem komende tijd prikken en bloedverdunnende medicatie afregelen. Ik moet de komende tijd zijn lies een paar keer per dag bekijken en bij bloeding, zwelling enz. meteen 112 bellen. Hij mag alleen paracetemol voor de pijn. Zijn hartritme gaat nog steeds goed!alleen snel.
Straks bind ik hem vast aan zijn stoel, want hij wilde gisteren alweer veel te veel doen.![]()
Hij heeft gelukkig weer goed geslapen.
Nou... dan moet hij toch wel heel erg ongelukkig zijn geweest, wil je je kinders achterlatenquote:
Hoge pieken, diepe dalen... en dan in een diep dal net de tijd en gelegenheid hebben de knoop door te hakken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou... dan moet hij toch wel heel erg ongelukkig zijn geweest, wil je je kinders achterlaten
Ja, en eenzaam in zijn gevoel ook denk ik dan. Zo zonde..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou... dan moet hij toch wel heel erg ongelukkig zijn geweest, wil je je kinders achterlaten
Nee!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:27 schreef tombolafan het volgende:
Peter Kelder
Anthonie is overleden
Ik denk ook dat ze al jaren met hem 'bezig' waren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, en eenzaam in zijn gevoel ook denk ik dan. Zo zonde..
Als je het gevoel hebt dat je iedereen meetrekt in jouw ellende en depressie en je komt er niet uit dan kan ik me voorstellen dat er een moment komt dat je denkt dat zelfs zij beter af zijn zonder jou.
Ik ben veranderd, een ander, sinds die ene lachquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag
Ik geef me over, je hebt me, verzetten heeft geen zinquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben veranderd, een ander, sinds die ene dag
Ik geef me over, je hebt me, verzetten heeft geen zinquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben veranderd, een ander, sinds die ene dag
Fijn te horen dat het toch redelijk goed gaat. Hoe gaat het nu trouwens met jou?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:13 schreef Strega het volgende:
Nou hier gaat het erg rustig.
Pagan heeft vreselijke pijn in z'n lies. De trombosedienst was hier al over de vloer. Die moeten hem komende tijd prikken en bloedverdunnende medicatie afregelen. Ik moet de komende tijd zijn lies een paar keer per dag bekijken en bij bloeding, zwelling enz. meteen 112 bellen. Hij mag alleen paracetemol voor de pijn. Zijn hartritme gaat nog steeds goed!alleen snel.
Straks bind ik hem vast aan zijn stoel, want hij wilde gisteren alweer veel te veel doen.![]()
Hij heeft gelukkig weer goed geslapen.
Ik ben veranderd, een ander, en dit is pas het beginquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik geef me over, je hebt me, verzetten heeft geen zin
Ik was toen ook al dwars, dus ik vond hem wel mooiquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben veranderd, een ander, en dit is pas het begin
Stiekem was het gewoon echt een mooi liedje he?
Al was het toen niet erg stoer om dat te vinden.
Ja ik dus ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was toen ook al dwars, dus ik vond hem wel mooi
Ik vond het alleen stom dat ie op daphne dekkers vielquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik dus ook
Want je hebt niet in de gaten wat je allemaal met me doet
Ik ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond het alleen stom dat ie op daphne dekkers viel
Dat was een misverstandje, hij staat weer in FEE zag ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:18 schreef Muis006 het volgende:
Mijn FEE topic is verplaatst naar ONZ?
Doe er dan een slotje op, het was gewoon een geintje.
http://webwinkel.ah.nl/quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:24 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen, maar heb geen zin
/onbelangrijke mededeling
Ik woon niet in een gehucht, en hier bezorgen ze ook nog steeds niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof die hier bezorgen in dit gehucht
In onze vorige stad kregen we kortingsbonnen om onze boodschappen thuis te laten bezorgen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik woon niet in een gehucht, en hier bezorgen ze ook nog steeds niet.
Had je al een postcodecheck gedaan? Je woont toch vlak bij Rotjeknor!
Die Ekdom en Veenstra zijn altijd zo enthousiast.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
Aw, vanaf 2.05, als die DJ's allemaal mee gaan zingen![]()
Als je zijn twitter leest zou je ook niets vermoeden hoor. Ik zat me al af te vragen of hij misschien een psychische klap heeft gehad afgelopen dagen die het getriggerd heeft.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:38 schreef Greys het volgende:
Ing, ik wist niet dat Guus Meeuwis dat nummer had geschreven!![]()
Hier leek hij toch nog wel heel vrolijk, een paar maanden geleden.
Schijn bedriegt.
Guus zingt het wel mooier vind ik, maar Antonie "echter"quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:33 schreef Qwea het volgende:
Ik dacht nooit aan morgen, vandaag was lang genoeg.
Want je hebt niet in de gaten, wat je allemaal met me doet! Dat kun je ook niet weten, ik heb je pas 1x ontmoet...
Ik ging nooit naar buiten echt vrolijk was ik niet! Nu loop ik zelfs te fluiten en kijk of ik jou ergens zie.
Want je hebt niet in de gaten, wat je allemaal met me doet! Dat kun je ook niet weten, ik heb je pas 1x ontmoet...Geniaal nr. Alleen Guus zingt het beter
*pleurt die van guus maar eens aan om het te beoordelenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Guus zingt het wel mooier vind ik, maar Antonie "echter"
Ik snap het niet?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:46 schreef APK het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa!
Het is weer 'donderdag-pixeldag!'![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:46 schreef APK het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa!
[ afbeelding ]
Mijn digi-zus probeert al maanden youtube-linkjes naar mij te sturen, maar stuurt ipv de link een pixel.quote:
From M. to A.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:46 schreef APK het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa!
[ afbeelding ]
Jij zit te diep in dat Maffiaspel van je.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:51 schreef tombolafan het volgende:
From M. to A.
Hoi P.
Somethings not right
Ik mis alleen de K nog!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:54 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zit te diep in dat Maffiaspel van je.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Guus zingt het wel mooier vind ik, maar Antonie "echter"
Ik zou idd aanraden om te zingenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:57 schreef APK het volgende:
Wie helpt even met een antwoord, ik ga niet weer een duidelijke uitleg met screenshots geven.![]()
Googlemaps 'werkt niet op haar computer', dus moet ze met een papieren kaart door de stad.
Zal ik haar aanraden om het maar gewoon te zingen ipv als youtube link te sturen?
Whahaha!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:02 schreef Qwea het volgende:
Ik zou idd aanraden om te zingenof om MTV/TMF aan te zetten en wachten tot het nr dat ze wil voorbij komt.
Ik zou haar een linkje van een paar kutfransozen sturen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:08 schreef APK het volgende:
[..]
Whahaha!
Die is geniaal, ze haat dat soort muziek!![]()
En Greys, ik weet het niet.
Misschien dat youtube haar vraagt om in te loggen als ze op 'Share' klikt?
3 pixels.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:10 schreef Greys het volgende:
Ik zou haar een linkje van een paar kutfransozen sturen.
Nah, dat zou niet aardig tegen mijn zussie zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
En gooi d'r wat boze smilies bij, misschien maakt het indruk.
'De kroost van hufterige hollemans'quote:Op zondag 12 september 2010 21:43 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Altijd.... vrouwen willen een hufter die ze behandelt voor de sletten die het zijn... lekker spannend... als de vleeselijke lusten dan voldaan zijn willen ze een lieve en begripvolle man die ze helpt bij de kroost van hufterige hollemans![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
Hoi Ml!
R&P, het is soms echt puur cabaret
[..]
'De kroost van hufterige hollemans'
Ik heb de versie van antonie op singlequote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:33 schreef Qwea het volgende:
Ik dacht nooit aan morgen, vandaag was lang genoeg.
Want je hebt niet in de gaten, wat je allemaal met me doet! Dat kun je ook niet weten, ik heb je pas 1x ontmoet...
Ik ging nooit naar buiten echt vrolijk was ik niet! Nu loop ik zelfs te fluiten en kijk of ik jou ergens zie.
Want je hebt niet in de gaten, wat je allemaal met me doet! Dat kun je ook niet weten, ik heb je pas 1x ontmoet...Geniaal nr. Alleen Guus zingt het beter
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
R&P, het is soms echt puur cabaret
'De kroost van hufterige hollemans'
Ik wil deze man volgen, zijn onderdaan zijn.quote:Op zondag 19 september 2010 19:29 schreef von_Preussen het volgende:
Kan mij iemand zeggen waarom vrouwen nou nooit zelf eens wat interessants te vertellen hebben?
Ik word zo moe van die blonde rechtenmokkels die alleen maar over shoppen, gebroken nagels en haarspoeling kunnen lullen...![]()
En waarom moeten vrouwen altijd iets aan een man willen veranderen, alleen omdat hij graag grote automobielen rijdt, graag van een sigaartje i.c.m. cognac geniet, en regelmatig op de schietbaan staat.
WTF, ik ben een manquote:Op zondag 19 september 2010 19:29 schreef von_Preussen het volgende:
Kan mij iemand zeggen waarom vrouwen nou nooit zelf eens wat interessants te vertellen hebben? Ik word zo moe van die blonde rechtenmokkels die alleen maar over shoppen, gebroken nagels en haarspoeling kunnen lullen...![]()
Oh nee, ik was al discipel van deze man.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:55 schreef APK het volgende:
Ik wil deze man volgen, zijn onderdaan zijn.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:57 schreef Lo-Fi het volgende:
VI-columnist Nico Dijkshoorn schreef gister toevallig nog in Voetbal International:
"Dan kijk ik - weliswaar met een pistool tegen mijn hoofd - nog liever naar Antonie Kamerling die al een heel leven lang Rutger Hauer nadoet".
Hij zou het toch niet gelezen hebben?
Dan moet je wel heel erg op het randje staan.quote:
Dat vind ik dan weer een beetje sneu voor die Nico Dingesquote:
Ik vond dit:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel erg op het randje staan.
... wel heel erg om te lezenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:04 schreef mane het volgende:
Ik heb zojuist deze uitzending even bekeken:
http://hethoogstewoord.nc(...)rd-antonie-kamerling
En dan hoor je dat hij dacht de depressie overwonnen te hebben. En dat hij niet langer passief wilde zijn in die depressiviteit. Ik kan me zo voorstellen dat de klap extra hard aankomt als je dan toch weer in depressiviteit terugvalt, en dat hij er niet langer passief in wilde zijn...tja. Hij heeft duidelijk iets actiefs en definitiefs gedaan om het te beeindigen. Ik kan me er iets bij voorstellen. Woede die zich uiteindelijk dan zo manifesteert: boos op jezelf, en moe van het vechten, etc. En hij beschrijft het depressief zijn hier ook als 'levend dood zijn'.
Ik ook, die zal zich ook wel even achter de oren krabben.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje sneu voor die Nico Dinges
Ik hoorde dat hij veel blowde, zal ook niet geholpen hebben...quote:
Ik weet eerlijk gezegd niet eens wat dat nou precies met je doetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij veel blowde, zal ook niet geholpen hebben...
Het kan gevoelens versterken, zowel positief als negatief.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:17 schreef Greys het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd niet eens wat dat nou precies met je doet
(Provinciaaltje)
Er zitten hier ook haakfans hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:17 schreef APK het volgende:
Het grote haaktopic #45 waar we komend weekend gaan meeten!
Oh, als ik het had moeten gokken had ik gedacht dat het juist je gevoelens zou afstompen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:20 schreef APK het volgende:
[..]
Het kan gevoelens versterken, zowel positief als negatief.
Die slaaptquote:
Dit is trouwens in geen geval een belediging naar de hakenden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Tenminste, ik geloof dat dat haken is
Ik had het alquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee
Stomme Ll
Maar jij mag het hebben hoor
En dan ook nog:quote:
WHY???quote:Daarnaast krijg je er 90 kartonnen dozen van 400mm x 300mm x 200mm er gratis bij.
omfg, greys! dat weet ik als drenth zelf. Neem es 6 bier als je in een kut mood ben. Neem er dan nog eens 6 als je in een geweldige bui bentquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet eens wat dat nou precies met je doet
(Provinciaaltje)
Zal ik die grote linkse vleeslul voor Baloe kopen?quote:
Wat heeft dat met blowen te maken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
omfg, greys! dat weet ik als drenth zelf. Neem es 6 bier als je in een kut mood ben. Neem er dan nog eens 6 als je in een geweldige bui bent
Zodat je genoeg dozen hebt om die dildo's in te stoppen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse, mits zilveren kartonnen dozen.
Bier versterkt ook gevoelens, net als blowen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heeft dat met blowen te maken?
Dat kan toch een heel andere uitwerking hebben?
En ik lust geen bier
Ik vlieg ook zonder dat soort dingen al alle kanten op met mijn gevoelensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bier versterkt ook gevoelens, net als blowen.
En dan neem je maar wodka of orgasmes
Ik denk dat wij, Greys... maar eens samen moeten zuipenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vlieg ook zonder dat soort dingen al alle kanten op met mijn gevoelens![]()
En van wodka redbull word ik niet aangeschoten, dat kan ik volgens mij onbeperkt drinken zonder er amper iets van te merkenVan cocktails daarentegen... dan worden mijn armen na een half glas al zwaar en gaat alles een tikkie in slow motion
Hertjesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En van wodka redbull word ik niet aangeschoten, dat kan ik volgens mij onbeperkt drinken zonder er amper iets van te merkenVan cocktails daarentegen... dan worden mijn armen na een half glas al zwaar en gaat alles een tikkie in slow motion
Die cocktails op TCD, my goddddquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die cocktails op TCD, my godddd![]()
Ik heb mijn huiswerk af
Greys, een kwalitatief goede dildo kan zelfs in een simpele bruine doos.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Zodat je genoeg dozen hebt om die dildo's in te stoppen?
Ik had een mojito, nog nooit zo sterk gedronkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gb!
En idddie aardbeien blijft wel favo
Serieus, ze verandert niet zo veel hoor!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Wil Greys weleens zien met een paar drankjes op![]()
Weet ik niet, ligt er bv ook aan of Ll ook gaat en/of Maesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat wij, Greys... maar eens samen moeten zuipenMoet je zelf rijden de 6de?
We namen allebei een slok en het zweet brak ons uitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die cocktails op TCD, my godddd![]()
Ik heb mijn huiswerk af
quote:
Heb jij me wel eens echt aangeschoten gezien? Nee geloof ik he? Of wel?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus, ze verandert niet zo veel hoor!
Ja, dat was echt niet normaal. En we hadden ook nog eens niet gegeten!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet ik niet, ligt er bv ook aan of Ll ook gaat en/of Maes
[..]
We namen allebei een slok en het zweet brak ons uit![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
Heb jij me wel eens echt aangeschoten gezien? Nee geloof ik he? Of wel?
In Landal was ik ook nog haske nuchter![]()
We gaan binnenkort een keer gieten. Met Qwea
Oeh nee die was erg sterk jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had een mojito, nog nooit zo sterk gedronken
kom je ook de 19e nov Gb?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat was echt niet normaal. En we hadden ook nog eens niet gegeten!![]()
Mwah, misschien lichtelijk aangeschoten na een Marketieravondje?Gieten met Q... Dat gaat ze zóóóó van ons winnen
![]()
Ik kijk Robinsonquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:27 schreef Rewimo het volgende:
Dubbele House begint zometeen. Meer fans hier?
Jup 1 probleem we willen ook cherso zienquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:27 schreef Rewimo het volgende:
Dubbele House begint zometeen. Meer fans hier?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Greys, een kwalitatief goede dildo kan zelfs in een simpele bruine doos.
quote:
QFT! *opslaat*quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
We gaan binnenkort een keer gieten. Met Qwea
Eerst zienquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]Gieten met Q... Dat gaat ze zóóóó van ons winnen
![]()
Jouw armspieren zijn veel getrainderquote:
Met een rietje drinken gaat ook best goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jouw armspieren zijn veel getrainder
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jouw armspieren zijn veel getrainder
Filmpjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Met een rietje drinken gaat ook best goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |