Welnee, ik lees nooit de handleiding van ietsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ouch, dat wordt echt hakken.![]()
Heb jij wel de handleiding van de Desire gelezen?
Serieus, wat the fuck is dat toch.quote:
Ja, sorry. Haring.quote:
Ze worden toch zo snel groot.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
Cat![]()
Stoeah, de kittens op De Grote Kattenbak
Dat roze geeft af. Soms. In specifieke gevallen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:44 schreef APK het volgende:
[..]
Mocht iemand dat bij mij doen dan zou ik onmiddellijk de telefoon inspecteren
Als het een fake call is gaat dat ding dus zo de gracht in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Densie Smeldertquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus, wat the fuck is dat toch.
Hele poos terug in het ziekenhuis, ipv Denise, Densie
Dus iedereen noemt me nou densie![]()
Tombo!quote:
dan is er toch iets mis met die gleuf van jequote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:06 schreef JJH het volgende:
Ik gelooooooof dat er ook opeens een kwartje met betrekking tot de tt valt.
Ik heb het net nog even voor je gechecked, maar ik heb geen gleuf.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan is er toch iets mis met die gleuf van je
vandaar dat die kwartjes zo moeizaam gaanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het net nog even voor je gechecked, maar ik heb geen gleuf.
En het doet nog zeer ook.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vandaar dat die kwartjes zo moeizaam gaan
Jaquote:
Hoest me je poot? Mijn enkel is vet dikquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:52 schreef Cat22 het volgende:
Thuis.
Kittens vreten verse haring. Tot ze er bijna in stikken omdat ze de grote brok van mamma willen en niet de kleine voorgesneden stukjes.![]()
Kittens kunnen nog niet het onderscheid maken tussen stukjes haring en vingers met haring geur. Auw.
Kittens maken kattenbakken vies.
Kittens trekken het neusje op voor babykattenbakken en klimmen en klauteren liever 5 minuten tot ze in De Grote kattebak zitten.
Grote rode katers zijn zeer goed in het ontdekken van schoteltjes kittenvoer. En die op de grond laten lazeren. Schoteltje in 1000 stukjes. Kat wast zich onschuldig de pootjes. Truus is boven aan het werk.
En, what´s new hier?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoest me je poot? Mijn enkel is vet dik
Inderdaadquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:12 schreef Greys het volgende:
Oef, ik had nog zo'n dropbaldinges van de kermis van een tijdje terug.
En nu is net als vroegah bij die dingen mijn tong stuk
Murmeliquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:12 schreef Greys het volgende:
Oef, ik had nog zo'n dropbaldinges van de kermis van een tijdje terug.
En nu is net als vroegah bij die dingen mijn tong stuk
Die dropballen of wijnballen worden op een gegeven moment zo ruw.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had dat ook altijd met die 7-up calippo'sDat je halve ijsje rood werd van het bloed van je tong
Hehe, nee, ik was ook niet bang voor julliequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Murmeli![]()
Zie je dat het hier heul niet eng is?
Wijnballenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die dropballen of wijnballen worden op een gegeven moment zo ruw.
En ik proefde het idd zelf ook, dat bloederigeIeuw ende auw
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat je hele bek vertrektquote:
Oh ja, ik dacht dat jij ons ook eng vondquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hehe, nee, ik was ook niet bang voor julliedat was kitao toch
wijnballenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die dropballen of wijnballen worden op een gegeven moment zo ruw.
En ik proefde het idd zelf ook, dat bloederigeIeuw ende auw
Misschien gisteren welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat je hele bek vertrekt![]()
[..]
Oh ja, ik dacht dat jij ons ook eng vond
Kijkt er iemand Take me Out?
Deze wordt vast weggedrukt
Plakkerige handen en frustratie omdat je er niks van kon afknagen.quote:
Ik wist het!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:36 schreef APK het volgende:
[..]
Nee-hee.
Jij moet dan 'Ballen!' posten.
De oorspronkelijke verpakking vervangen door steeds een nieuw plastic zakjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Plakkerige handen en frustratie omdat je er niks van kon afknagen.![]()
En moeders die het plakkerige ding na een dag naar de prullebak verbanden.![]()
WIjnstokken daarentegen.![]()
Stokken!quote:
Ik zag vanmiddag ook weer een paar topics uit R&P in de AT voorbijkomen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
Kan je zwanger worden van....
Ja is al eerder gepost, maar ik lees hem nu pas
'1 meter er van af'
Dan was die van mij al in de prullenbak verdwenen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
De oorspronkelijke verpakking vervangen door steeds een nieuw plastic zakje
Omdat het anders zo plakkerig en ranzig wordt.
Toen had je al van die rubrieken in van die tienerblaadjes.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag ook weer een paar topics uit R&P in de AT voorbijkomen.![]()
Hoe losten wij vroeger dingen eigenlijk op?
Klaveren!quote:
NEeee!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
Kan je zwanger worden van....
Ja is al eerder gepost, maar ik lees hem nu pas
'1 meter er van af'
Maar hij maakte maar een grapje.quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
Toen had je al van die rubrieken in van die tienerblaadjes.
Of in jouw tijd nog niet?
Whutwhutwhut?quote:
Ietsje.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:52 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Maar Cat is toch net iets ouder dan ik als ze in 1922 geboren is?
Het is een heerlijk ding, zooo lief en hij word steeds mooier.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aan zijn achterpoten te zien is het stiekem een konijn
Tis wel eem mooiboy, he
Bij anderen kan hij best schrikachtig zijn maar voor mij schaamt hij zich absoluut nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:11 schreef Greys het volgende:
Dozenkitteh!![]()
Dat ie nog zo bleef liggen toen je er boven kwam hangen Senes, om een foto te maken, voelde hij zich niet betrapt? Of was het heel ongegeneerd allemaal?
Briljant topicquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
Zo leuk, als men braaf het dieren-zoeken-huis-lijstje in de OP invult![]()
Ter adoptie aangeboden: 200/250 lichtgekleurde garnalen
Jij?quote:
Ik vond vroeger altijd dat bejaarden stonken, maar mijn moeder ruikt best lekker.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
Naar haring, dat zei ze toch?
Kattenbabies
Naar rozenwater en onjeklonje?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond vroeger altijd dat bejaarden stonken, maar mijn moeder ruikt best lekker.
Aan je smiley te zien is hij half verlept.quote:
Dan heeft ze vast heel veel katten.quote:
Hoe oud is jouw moeder?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond vroeger altijd dat bejaarden stonken, maar mijn moeder ruikt best lekker.
Wie wat waar Rambo?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Rambo heeft ontwormpasta gehad en zit nu een nachtje opgesloten met een kattenbak.
Hopen dat ie het snapt
De kat van m'n tante die in een verpleeghuis zit (en er ook niet meer weg mag van de spiegeloogquote:
Ooh! Had ik gemist!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De kat van m'n tante die in een verpleeghuis zit (en er ook niet meer weg mag van de spiegeloog)
Rambo zat dus al weken alleen te wachten op moeders die 2x per dag langs kwam.
Maar nu vindt zelfs m'n vader het te zielig worden en ze hebben besloten dat Rambo bij hun mag komen wonen
quote:
Slaap lekker Murmeli!quote:
En enige dreigementen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb na school maar twee nieuwe gekocht, morgen even volop mijn naam er op kladden
Dank!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap lekker Murmeli!
[..]
En enige dreigementen!
ja sorry, ik zag je pm, maar ik was ff druk met die kuttelefoon van me. Dat ding is dus wel te triggeren, en hangt zelfsquote:
Bejaardenbedden FTW!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:51 schreef Ynske het volgende:
Zo lig maar alvast in bed... Best handig zo'n bejaardenbed. Voet kan omhoog, en met rug omhoog om nog wat te lezen
Is ie huishoudelijk aan gelegd en houdt ie ervan om rugjes te masseren en kriebelen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:55 schreef Ml-etje het volgende:
zo iemand een vent hebben? Helegaar graties
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is ie huishoudelijk aan gelegd en houdt ie ervan om rugjes te masseren en kriebelen?![]()
Ben je hem ff zat?
Deur op slot en de sleutel erin laten zitten, bel van de stroom af en de telefoon uit.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:58 schreef Ml-etje het volgende:
jup, kan allemaal.
Hij komt al1 wel thuis wanneer hem dat blieft en niet zachtjes.
Ik wil slapuhhh!
[..]
Ik heb best veul kamers in mijn eentje.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
Hoe werkt dat met je kamers en de katten Cat?
De moeder/tante en de kittens in een aparte kamer en de katten die je al had ook in een andere aparte kamer? Blijven die niet gewoon in de woonkamer?
Subtiel Ing, subtiel!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Deur op slot en de sleutel erin laten zitten, bel van de stroom af en de telefoon uit.
Oh, en gooi een slaapzak naar buiten, dan snapt ie het vast wel
JAAAAAA! Leuk!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt goed ende georganiseerd Cat!
En ik kom het een keer bekijken, ik ga met Goodbye ook een keer een tour-de-F&F doen langs alle SC-erts net als jij en Tombo deden. Gb weet dat nog niet, maar bij deze
Tis een gaaaavequote:
Wat let je?quote:
Goed plan. Dan moet je lekker leuke dingen gaan doen. Hier ben je welkom!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
Misschien doe ik dat wel in die week die ik toch al vrij had genomen, met die vakantie die niet doorgaat
Ik zou gewoon een vakantie boeken die week en hem geen 1 keer bellenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
Misschien doe ik dat wel in die week die ik toch al vrij had genomen, met die vakantie die niet doorgaat
Oh, dan moet ik dus écht gaan schoonmaken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt goed ende georganiseerd Cat!
En ik kom het een keer bekijken, ik ga met Goodbye ook een keer een tour-de-F&F doen langs alle SC-erts net als jij en Tombo deden. Gb weet dat nog niet, maar bij deze
Zou ie merken dat ik weg ben denk je?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een vakantie boeken die week en hem geen 1 keer bellen![]()
Om het op z'n Eliesjes te zeggen; Zak in een wak![]()
quote:Maar eh...je bent hier welkom om al m'n poesjes te komen knuffelen heur
In elk geval even onder je hangmat stofzuigen. Want daar ga ik gegarandeerd uit vallen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik dus écht gaan schoonmaken.
Niet doen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik dus écht gaan schoonmaken.
Okidoki!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:47 schreef Greys het volgende:
In elk geval even onder je hangmat stofzuigen. Want daar ga ik gegarandeerd uit vallen.
En van mijn telefoon afblijven
Maar fijn dat je zo enthousiast bent!![]()
Mijn tamme huismijtjes die ik verzorg, ondanks mijn allergie.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:48 schreef Cat22 het volgende:
Niet doen!Dan ben je al je huisdieren (spinnen, muizen) kwijt en dan komt Greys niet meer.
Huismijtjes.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn tamme huismijtjes die ik verzorg, ondanks mijn allergie.
Als er spinnen zijn komt Greys sowieso nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet doen!Dan ben je al je huisdieren (spinnen, muizen) kwijt en dan komt Greys niet meer.
quote:
Ga niet per ongeluk op die huismijtjes liggen zo meteenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:54 schreef APK het volgende:
Oh fuck, over 7 minuten moet ik in slaap zijn.
Dat werken voor een ander vind ik intrigerend, maar de uren zuigen.
Mogen, oké?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Post jij een mooie pic voor Greeeeeees?
Mijtjes waarschuw ik als ik mijn tanden ga poetsen en daarna snugglen ze lekker tegen mij aan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
Ga niet per ongeluk op die huismijtjes liggen zo meteen
Fijne dagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 06:35 schreef Ml-etje het volgende:
snif tranen met tuiten gelachen om de posts gisteravond, geniaal Ing!
Ga uit bed krabbelen en op naar het oosten des lands, fijne dag allen!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, als er geen eten op tafel staat en de beestjes het hele huis hebben ondergescheten/zeken merkt ie vast wel iets heur![]()
Mss moet je ze opsluiten in de slaapkamert en Bink aanleren om op zijn kussen te schijten.
Je eigen kussen viert uiteraard vakantie op een zonovergoten eiland, dus die kan geen slachtoffer worden
Spontane reboots.quote:
Nou ja, eergisteren intensief gebruikt.. nergens last van. Gisteren beetje twitteren en bejeweld.. en hij crasht. Wordt de jouwe warm?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:12 schreef DeZwabber het volgende:
apart dan dat ik daar geen last van heb, we hebben onze telefoons ongeveer rond hetzelfde tijdstip gekocht![]()
ik heb gisteren toch wel wat tijd doorgebracht met angry birds, snesoid en gameboid, en hij liep niet vast, zelfs toen ik naderhand zag, dat ik de emulators aan had laten staan toen ik angry birds speelde
Nou, bij mij dus ook. Alleen ik vind hem aan de onderkant bij de usbpoort, warm worden. En dan crasht iequote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
mwah, warm, je voelt wel vaag dattie ietsje warmer wordt, maar das alleen als ik er lang mee speel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |