Dat doe ik toch, meer dan 250 euro is mijn richtprijsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:49 schreef donroyco het volgende:
FOK! is geen veilingsite, bieden heeft dus geen zin. Vermeld een richtprijs (in plaats van voor minder dan..).
quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:42 schreef Een_hond het volgende:
Prachtig ding!![]()
Het is dat ik er geen geld voor heb op het moment.
(Gratis kick)
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:32 schreef blckbb het volgende:
Ik wil eventueel korting geven in ruil voor reverb/wahwah/overdrive/chorus pedal(en)
interesse in een boss ME-50 ?quote:
Valt best mee hoorquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:59 schreef xprotagonistx het volgende:
Nou ja, ik heb een blauwe gitaar, en daar zie ik al snel vlekken op. Vroeg me af hoe dat met wit zit. Niet dat ik een potentiële koper ben hoor, ik vroeg het me gewoon af.
zeker geen interesse in een gitaar + die me-50 ?quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:35 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hmm ik heb liever geen multi-effect hoewel het wel een heel mooi dingetje is!
Denk niet dat het handig is als ik nog een gitaar in huis neem tbhquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeker geen interesse in een gitaar + die me-50 ?geld kan ik niet missen maar heb nog wel 2 gitaren te koop. een Dean Evo Tivo en een BC Rich warlock
Ehmm zou je dan die Dean + ME50 ruilen voor mijn gitaar? Want ik kan eventueel overleggen met een vriend dat hij dan die Dean van me overneemt..quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeker geen interesse in een gitaar + die me-50 ?geld kan ik niet missen maar heb nog wel 2 gitaren te koop. een Dean Evo Tivo en een BC Rich warlock
Heb het overlegd maar hij kan voorlopig schijnbaar geen grote uitgaven doen, ben dus bang dat dit geen dealtje kan wordenquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ehmm zou je dan die Dean + ME50 ruilen voor mijn gitaar? Want ik kan eventueel overleggen met een vriend dat hij dan die Dean van me overneemt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |