Je blijft gewoon hardleers (Islam & moslims, de leer en haar volgers) dezelfde fout maken hè ....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
En daarom denken jij en Wilders dat elke gematigde moslim zijn vrouw zachtjes slaat als ze niet wil neuken?
Nee, maar hoe kan je stellen dat er geen gematigde islam bestaat als er wel gematigde moslims zijn? Dragen die tegen wil en dank dan toch de hardcore versie van de islam uit?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Je blijft gewoon hardleers (Islam & moslims, de leer en haar volgers) dezelfde fout maken hè ....
Da's een gematigde moslim dus, dat hoef je overigens in SA niet te flikken, gematigd zijn, hier mag dat gerustquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey Ahmed hier op de hoek verkoopt gewoon bier hoor. Ook aan mijn turkse vrienden
In deze thread werd er vandaag wat anders beweert:quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Schei toch uit D_K, ik weet wel dat terrorisme/geweld/intimidatie uit verschillende hoeken komt, maar 911 komt toch echt uit de hoek van de Islam, de onlusten in Indonesië, Pakistan, Kenia, etc. Islam-gerelateerd. De bedreigingen de fatwa's richting schrijvers, columnisten, cartoonisten, de moord op van Gogh, moet ik nog even doorgaan
Succes Lies!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:44 schreef liesje1979 het volgende:
Snel even eten en dan weer naar het werk.
Hoop dat de ouderavond leuk wordt, is toch een schoolopdracht enzo.
Succes met je filmpjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:44 schreef liesje1979 het volgende:
Is het nog gelukt met je film? Succes.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:44 schreef liesje1979 het volgende:
Is het trouwens nog gelukt met het filmpje?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:44 schreef liesje1979 het volgende:
Zo'n kut datingsite.quote:
Daar komt het wel op neer! Het recht op gebruik van het lichaam!quote:
Cijfers! Dat is het beeld dat wij hier krijgen ja, maar in hoeverre is dat beeld conform de beschikbare data?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Schei toch uit D_K, ik weet wel dat terrorisme/geweld/intimidatie uit verschillende hoeken komt, maar 911 komt toch echt uit de hoek van de Islam, de onlusten in Indonesië, Pakistan, Kenia, etc. Islam-gerelateerd. De bedreigingen de fatwa's richting schrijvers, columnisten, cartoonisten, de moord op van Gogh, moet ik nog even doorgaan
Inademen en uitademen, denken dat je Bea bent en gaan. Het helpt!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:46 schreef liesje1979 het volgende:
Dank jullie wel, filmpje komt wel goed, maak me meer zenuwachtig over het openen van de avond en toespreken van die 100 mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |