Kloptquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar die komt dan toch niet in een brief van de TNT?
Heb nog nooit een Amerikaans paspoort gezien, wel, toen ik nog bij de bank werkte, allemaal paspoorten uit Nigeria enzo, waar ze nog met de hand worden geschrevenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
amerikaanse paspoorten zijn idd tof, ik zie ze wel eens voorbij komen op m'n werk, zoveel kleur
Negeriaanse scammersquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb nog nooit een Amerikaans paspoort gezien, wel, toen ik nog bij de bank werkte, allemaal paspoorten uit Nigeria enzo, waar ze nog met de hand worden geschreven
Je enge nagels?quote:
Misschien is het bakje in je wasmachine waar je het wasmiddel in doet verstopt? Ik had dit ook altijd, daarom stop ik nu het wasmiddel samen met de wasverzachter gewoon bij mn kleding in in de trommel, nu ruikt het weer lekkerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:45 schreef Mirjam het volgende:
aaaaargh!
mijn was ruikt al een tijdje niet fris meer, en wát ik ook doe, er komt maar geen verbetering in
vooral bovenkleding die ik uithang stinkt
ik gebruik altijd een wasbolletjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Misschien is het bakje in je wasmachine waar je het wasmiddel in doet verstopt? Ik had dit ook altijd, daarom stop ik nu het wasmiddel samen met de wasverzachter gewoon bij mn kleding in in de trommel, nu ruikt het weer lekker
Hmm, das wel raar danquote:
k heb nog swatches die niet gepost zijn, kijk net in de fotos maar ik vind mijn nagels daar te langquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je enge nagels?
Oh en SQ fijn dat jij nog wel even reageerde op mijn vraag.
misschien je filter waar troep in zit?quote:
nouja, het is vnl. als ik de was uithang.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, das wel raar dan. En is het echt zo'n muffe waslucht als je het eruit haalt, alsof het te lang erin gezeten heeft?
ja, gisterenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het kan de filter van je wasmachine zijn.
Heb je die recent schoongemaakt?
dat wissel ik regelmatig, heb nu dreft vloeibaar en lenor wasverzachter, is allebei toch goed spulquote:
deed ik regelmatig idd.quote:
op zolder, in het trapgat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
waar hang je de was uit?
Als je was zijn vocht namelijk niet snel genoeg kwijt kan, wordt het ook al snel muffig.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
spreadsheet bijgewerkt
Serious issues man!
Die geelgekleurde, moet je die nog binnenkrijgen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
spreadsheet bijgewerkt
Serious issues man!
Gelukkig zijn de nieuwere paspoorten wel voorzien van de betere technieken. Heb al iets te vaak nep paspoorten in handen gehad, vind het altijd maar verdacht en twijfel er altijd over.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb nog nooit een Amerikaans paspoort gezien, wel, toen ik nog bij de bank werkte, allemaal paspoorten uit Nigeria enzo, waar ze nog met de hand worden geschreven
Lekker hoor Dico!!quote:
Oeh, daar kan ik ook best trek in krijgenquote:
ik wil het eigenlijk niet wetenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoeveel untrieds zijn het eigenlijk?
Damn, het zijn er veel. *Geteld heeft*quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil het eigenlijk niet weten
Laat excel het rijtje untrieds eens tellenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil het eigenlijk niet weten
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:10 schreef DeltaCephei het volgende:
273? Valt toch wel mee?![]()
Ik zit mijn mandje te vullen bij TD. Just for fun.
ik ben de laptop kwijt. IJs, roep esquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Laat excel het rijtje untrieds eens tellen
Met de gele meegerekend 105.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben de laptop kwijt. IJs, roep es
nou zit ik ook mijn mandje te vullenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:13 schreef Debsterr het volgende:
Oh en het eerste CG setje is te krijgen op TD.
bedoel je crystal? Www.nailetc.comquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:15 schreef Debsterr het volgende:
SQ, waar had je Zoya Valerie vandaan?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nou zit ik ook mijn mandje te vullen
Oh nee, zeg dat nou niet...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:13 schreef Debsterr het volgende:
Oh en het eerste CG setje is te krijgen op TD.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:17 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik wil stiekem eens een medium flatratebox vullen
Excuus, 103. En zonder gele 86.quote:
Het is in verhouding goedkoper, maar je wordt er 99% zeker uitgevist voor de douane. Dus mja.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:19 schreef mirannie het volgende:
[..]Dat zijn veel lakjes. Is dat qua verzendkosten in verhouding goedkoper???
Wel meer kans op douane shit
SH maximum growth bevalt mij nog steeds prima als basequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:18 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh nee, zeg dat nou niet...![]()
Oh, btw, ik heb nog steeds niet de perfecte basecoat gevonden en wat ik nu heb, begint aardig op te raken. Iemand tips??? Ik hoef geen Bonder ofzo, het blijft altijd lang genoeg zitten (draag nooit iets langer dan 2 dagen)
Ja niet ALLEEN he want dan is het duurquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:19 schreef mirannie het volgende:
[..]Dat zijn veel lakjes. Is dat qua verzendkosten in verhouding goedkoper???
Wel meer kans op douane shit
Ik ben eigenlijk wel blij met m'n Nailtek II spul. (Heb de verharder en de foundation)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:18 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh nee, zeg dat nou niet...![]()
Oh, btw, ik heb nog steeds niet de perfecte basecoat gevonden en wat ik nu heb, begint aardig op te raken. Iemand tips??? Ik hoef geen Bonder ofzo, het blijft altijd lang genoeg zitten (draag nooit iets langer dan 2 dagen)
50% goedkoper qua shippingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:22 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja niet ALLEEN he want dan is het duurMisschien als ik de loterij win
medium = 42 lakjes voor $57![]()
large = 65 lakjes voor $65
Dan kan je beter een large nemen
Ik had er wel 1 van SH, een keer uit De Doos gevist. Die beviel wel ok, maar niet helemaal super. Was overigens geen maximum growth. En denk ook niet dat dat voor mij verstandig is, aangezien de boel toch al te snel naar mijn zin groeitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SH maximum growth bevalt mij nog steeds prima als base
Maaarrr als er meerdere meebestellen is het wel rendabelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
50% goedkoper qua shipping. Maar ja, je hebt niet max. $1 aan bijkomende douane kosten dus is het duurder.
Koop je dat bij TD?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel blij met m'n Nailtek II spul. (Heb de verharder en de foundation)
ja, en daar trapt de douane in bij een doos met 65 potjes lakquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:24 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Maaarrr als er meerdere meebestellen is het wel rendabelTD zet er toch mindere waarde op toch?
Hahaahaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, en daar trapt de douane in bij een doos met 65 potjes lak
Bij mij trapten ze er met 42 ook niet in.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:26 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
HahaahaNouja je weet het nooit toch
Heb hier op een doosje $14 staan. Maar alleen al inklaring is 12,50 ofzo toch? Dus dan hou je 80 cent ruimte over per lakje aan BTW. Dat is ¤ 52,-.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:24 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Maaarrr als er meerdere meebestellen is het wel rendabelTD zet er toch mindere waarde op toch?
Dus als je minder dan ¤ 52,- BTW betaald is het rendabel!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb hier op een doosje $14 staan. Maar alleen al inklaring is 12,50 ofzo toch? Dus dan hou je 80 cent ruimte over per lakje aan BTW. Dat is ¤ 52,-.
Uhm, ik geloof 25 pp, dus ¤50 totaal. Ofzo.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:29 schreef DeltaCephei het volgende:
Laat me nou in de waaaaan!
kan toch niet bestellen, wel mandjes vullen
Ijsdraakje, hoeveel moest jij bijbetalen?
Ah oke.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhm, ik geloof 25 pp, dus ¤50 totaal. Ofzo.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Kan ook 22 geweest zijn, maar het is alweer efkes geleden.
Het was februari ja, weet je hoeveel er sindsdien bijgekomen is?quote:
Hehehequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was februari ja, weet je hoeveel er sindsdien bijgekomen is?
(De rekening van die doos ook, $255.Goddank was het niet allemaal van mij, dat maakt het toch íets minder ernstig.
)
Ik moest de waarde op een formuliertje invullen en wat erin zat. Volgens mij was dat het. Dacht ik.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Hehehe
Wat ik me afvraag, als je pakket door de douane wordt onderschept en het is echt een gift, hoe de fuck moet je dan een factuur sturen? Die heb je dan toch niet
Geen idee! www.douane.nl misschien wat meer info? En nee dat is niet stom bedoeldquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Hehehe
Wat ik me afvraag, als je pakket door de douane wordt onderschept en het is echt een gift, hoe de fuck moet je dan een factuur sturen? Die heb je dan toch niet
Heb nog nooit een factuur gestuurd ook al vroegen ze er soms wel om. Gewoon aangegeven dat het gift was (ook al was dat niet waar) en het bijgevoegde formulier retour gestuurd. Dan kreeg ik alsnog mijn spullen en kon ik alsnog betalen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Hehehe
En als je dan een mindere waarde doet? Hoe kunnen ze dat dan nakijken? Of gokken ze dan? OPI kost bijv ¤13 in NL en als je er dan 40 hebt zouden ze dan 40x13 rekenen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest de waarde op een formuliertje invullen en wat erin zat. Volgens mij was dat het. Dacht ik.
Klinkt bekend, ik zit al dagen wagentjes te vullen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ARGH IK HEB ZO'N KOOPBEHOEFTE ik zou bijna denken dat ik ongesteld moet worden.
Ik heb de gok toen niet genomen, aangezien je dan toch aan het frauderen bent. Technisch gezien.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:41 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
En als je dan een mindere waarde doet? Hoe kunnen ze dat dan nakijken? Of gokken ze dan? OPI kost bijv ¤13 in NL en als je er dan 40 hebt zouden ze dan 40x13 rekenen?
bij mij ook onmoglijk maar wel koopdrangquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt bekend, ik zit al dagen wagentjes te vullen.
En ongesteld moeten worden is toch echt onmogelijk in mijn geval.
Ja dat is waarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb de gok toen niet genomen, aangezien je dan toch aan het frauderen bent. Technisch gezien.
Bwehehe.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
Argh klote.. Zit al heel de tijd uit te kijken naar house en oh oh cherso... Besef ik net dat het woensdag is ipv donderdag
Bummer...
Mjah voor mij klopt het dus wel soort van, maar ben de pil aan het doorslikken om te kijken of ik daar last van krijgquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt bekend, ik zit al dagen wagentjes te vullen.
En ongesteld moeten worden is toch echt onmogelijk in mijn geval.
Oh das balen dan jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
Argh klote.. Zit al heel de tijd uit te kijken naar house en oh oh cherso... Besef ik net dat het woensdag is ipv donderdag
Bummer...
Pil zonder problemen door kunnen slikken isquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah voor mij klopt het dus wel soort van, maar ben de pil aan het doorslikken om te kijken of ik daar last van krijg. Komt vooral ook door de frustratie dat m'n Burlesques er nog niet zijn. Anders had ik goeie bezigheidstherapie, nu heb ik niet eens lakzin
.
Waarom niet? Vanwege de AD of?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben al twee jaar pil-loos. Durf er alleen niet meer mee te beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik slik hem zoveel mogelijk door![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:49 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik kan niet zonder pil want dan bloed ik doodSay whutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Nou was de reden om aan de pil te gaan voor mij ook wel 9daagse lekkages maar niet bloedarmoede enzo
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:49 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik kan niet zonder pil want dan bloed ik doodDat klinkt serieus onprettig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig moet ik alleen maar janken om niks wanneer ik ongesteld moet worden. Gevoelig zijn voor hormoonschommelingen, yay. Maar goed dat ik geen kinderen wil.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
de laatste keer duurde het anderhalf jaar voor ik weer een cyclus had. Dat en naderende kinderwens is bad comboquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Say whut? Nou was de reden om aan de pil te gaan voor mij ook wel 9daagse lekkages maar niet bloedarmoede enzo
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door DeltaCephei op 06-10-2010 21:09:24 ]
Mij ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pil zonder problemen door kunnen slikken is(Bij werkt dat dus prima, 4 keer per jaar ongesteld bevalt me prima.
)
Hihi, moest lachen. Dit gebeurt mij ook vrij regelmatig. Heel soms ben ik zo in de war met dagen dat mijn moeder mij belt waar ik blijf om mijn dochter te brengen als ik de volgende ochtend vroege dienst heb. Oeps!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
Bummer...
Ja beoordeel jij het maar eensquote:
Hihihi mini SQ'squote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de laatste keer duurde het anderhalf jaar voor ik weer een cyclus had. Dat en naderende kinderwens is bad combo
Oh ja dat is wel heftig. Scheelt het als ik vertel dat ik wel eens aan het einde van de les zo over m'n kont veegde (je weet wel, als je denkt dat er een pluisje zit ofzo) en dat heel m'n hand toen rood was? Ik weet nog steeds niet hoe het me gelukt is dat niet op te laten vallen. Gelukkig was het de laatste les die dag en was m'n broek heel donker.quote:
Waar bestel jij je Zoya's?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef mirannie het volgende:
Ik heb ook koopdrang... Wil zoya´s, maar er is er 1 die ik wil niet op voorraad, nu dus twijfel...
[..]
Hihi, moest lachen. Dit gebeurt mij ook vrij regelmatig. Heel soms ben ik zo in de war met dagen dat mijn moeder mij belt waar ik blijf om mijn dochter te brengen als ik de volgende ochtend vroege dienst heb. Oeps!
Oh wat verschrikkelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja beoordeel jij het maar eensvooral de buurt enzo
.
[..]
Hihihi mini SQ's!
[..]
Oh ja dat is wel heftig. Scheelt het als ik vertel dat ik wel eens aan het einde van de les zo over m'n kont veegde (je weet wel, als je denkt dat er een pluisje zit ofzo) en dat heel m'n hand toen rood was? Ik weet nog steeds niet hoe het me gelukt is dat niet op te laten vallen. Gelukkig was het de laatste les die dag en was m'n broek heel donker.
Erm Brugmanstraat tussen Boschdijk en het park in.quote:
Dat merk heb ik nou nog nooit 1 lakje van gezien die ik mooi vindquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:58 schreef DeltaCephei het volgende:
OKE nu weer leuke niet-ongesteldheidspraat ;D
Ik heb BB couture dragons breath op en na 3 lagen is hij nog niet egaal van kleur
Net een tipje van SQ op de vorige paginaquote:
Ahh dacht misschien heb jij nog een andere sitequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Net een tipje van SQ op de vorige paginaDus meteen gaan kijken
Er stonden er nog 3 op mijn lijstje
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat merk heb ik nou nog nooit 1 lakje van gezien die ik mooi vind!
Helaas niet... I wish.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ahh dacht misschien heb jij nog een andere site.
Weet jij hoe het met de verzendkosten zit??? Moet 10 dollar neertellen voor 3 lakjes, dat vind ik eigenlijk een beetje te veel. Als ik weet dat dat vaste verzendkosten zijn, dan wacht ik sowieso nog even op het lakje dat nu out of stock is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:09 schreef Debsterr het volgende:
Hmm, heb bij nailetc.com nu Essie Sew Psyched, Zoya Valerie en Ivanka in 't mandje..
Zo te lezen is het een vaste prijs jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Weet jij hoe het met de verzendkosten zit??? Moet 10 dollar neertellen voor 3 lakjes, dat vind ik eigenlijk een beetje te veel. Als ik weet dat dat vaste verzendkosten zijn, dan wacht ik sowieso nog even op het lakje dat nu out of stock is.
Ja, I know, bummerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo te lezen is het een vaste prijs ja. En Zoya is gewoon zo lastig aan te komen in verhouding!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:24 schreef Lindytje het volgende:
Ik kom even tussendoor banjeren:
http://myeotd.blogspot.com/
3de volger !!quote:
Ahhhhhhquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
3de volger !!![]()
En jaloers op je mooie blauwe ogen...
Club Manhattan is een leuk merk, Etsy heeft heel veel natuurlijk. Maar wat zoek je?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:35 schreef tliciouz het volgende:
Weet iemand leuke sites met sieraden?
Beetje aparte ringen enzo.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Club Manhattan is een leuk merk, Etsy heeft heel veel natuurlijk. Maar wat zoek je?
Cutequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:34 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jups!! Ik probeer iedereen hier te volgen, dus mag jij zeker niet ontbreken
Heb er 1 gevonden op eBay die goedkoper isquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
Het is goedkoper dan ebay, qua verzenden sowieso
Hmm ja dat weet ik ook niet echtquote:
Oh echt welkequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb er 1 gevonden op eBay die goedkoper isMaar er staat dat je eerst moet mailen voor de verzendkosten, terwijl er ook staat dat je voor elke volgende botlle maar 49 cent betaald. Heb dus gemaild, even afwachten. Scheelt zo´n 8 dollar in totaal voor 3 flesjes, best de moeite waard.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Cute![]()
(alleen geen lakblog, dus klopt dat dan wel in je volg-lijst?)
u4iasalonquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm ja dat weet ik ook niet echt.
[..]
Oh echt welke?
Hi-quote:
Zie post boven jequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:47 schreef mirannie het volgende:
Ik laat wel weten wat ik terug gemaild krijg.
Nu moet ik echt naar bed, morgen weer vroege dienst.
Fijne avond ladies
Slaap lekker!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:47 schreef mirannie het volgende:
Ik laat wel weten wat ik terug gemaild krijg.
Nu moet ik echt naar bed, morgen weer vroege dienst.
Fijne avond ladies
Huh? Waar heb je dat zo snel vandaan? Balen!! Maar lakjes wel weer goedkoper... kom dan net iets goedkoper uit en hij heeft degene die bij nailetc uitverkocht isquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hi-
This is a quote for combined shipping for polishes.
1. 5.71
2. 9.56
3. 11.77
4. 13.98
5. 16.19
6. 18.40
7. 20.61
8. 22.82
9. 25.03
10. 27.24
Had die al eerder vandaag gemaildquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:48 schreef mirannie het volgende:
[..]
Huh? Waar heb je dat zo snel vandaan? Balen!! Maar lakjes wel weer goedkoper... kom dan net iets goedkoper uit en hij heeft degene die bij nailetc uitverkocht is
Hahaha, toeval!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Had die al eerder vandaag gemaild.
't Is wel te merken dat je geen echte eindhovense bentquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh das balen dan ja.
Ik heb zelfs een tof huis gezien om te kopen
Je moet het vervolg kijkenquote:
ja echt, bij Puckz toen ook al, eerste wat ik zag waren je ogen en toen Lindyquote:
Haha! Wat grappig om te horen! Mijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja echt, bij Puckz toen ook al, eerste wat ik zag waren je ogen en toen Lindyblauwe ogen
ik had macaroni en kaas. Zoeen kant en klaar ding. Zaaaaaaalig!!quote:
ik klikte op je lijstjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
spreadsheet bijgewerkt
Serious issues man!
Puckzie, je moet toch eten joh!! Niet boos zijn!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik had macaroni en kaas. Zoeen kant en klaar ding. Zaaaaaaalig!!
En nu ben ik weer een beetje boos op mezelf omdat ik dat allemaal op heb gevreten
Trusten!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Morgen terug lezen, nu tukken!
truste dames
Tis dat je een vriendin heb, anders...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha! Wat grappig om te horen! Mijnis ook al zo'n ogen-mens
Hahahaha!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Tis dat je een vriendin heb, anders...![]()
Die's lollig jaquote:
Ik ook. Yoe is evil woman.quote:
Jaja I knowquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Puckzie, je moet toch eten joh!! Niet boos zijn!![]()
[..]
Trusten!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't Is wel te merken dat je geen echte eindhovense bent![]()
huis is heel tof! Jammer dat het in de Edison ligtquote:
Fijne verkoper welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Had die al eerder vandaag gemaild.
Sterkte morgen Bubsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Fijne verkoper wel![]()
Zo mijn nagelwielen gelakt nu ben ik stoned![]()
![]()
Nu maar eens gaan slapen geen zin in morgen
sterkte Bubsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Fijne verkoper wel![]()
Zo mijn nagelwielen gelakt nu ben ik stoned![]()
![]()
Nu maar eens gaan slapen geen zin in morgen
om 12 uur snachts doordeweeks?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
sterkte Bubs![]()
Ik kan morgen wel eens in de krant staan als "22 jarig meisje uit Leeuwarden dat haar huisgenoten vermoordde". KEIHARDE muziek, werkelijk niet te geloven, terwijl ik barst van de hoofdpijn en daardoor al uren en uren geen stap vooruit kom met mn huiswerk
Ben je wel nog even in je bed gaan liggen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
om 12 uur snachts doordeweeks?echt waardeloos!
ik begin normaal om 8 uur .. was ff vergeten dat ik vandaag pas kwart over 9 hoef:')
Haha, oke dan, komt goed!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Sterkte bubsie!
@ Debsterr, lindytje en priemgirl: er bestaat een kans dat er zaterdag nog een stuk of wat bouwvakkers in ons huis zitten. Niet om te bouwen, maar op bezoek bij mijn ICT-vriendjeBe prepared
Kan je huisbaas hier niks aan doen? Of interesseert het hem gewoon geen zak?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ben je wel nog even in je bed gaan liggen?
Ik ben tot 6 uur wakker geweest!dan stonden ze in de gang te praten, te rennen, dan gilde er 1, er werd een liedje gezongen, van de trap gedenderd, muziekje gedraaid en 1 zat onder de rookmelder te blowen waardoor die om half 6 nog eens afging. Ik wilde even lekker lang slapen omdat ik nog niet fit ben maar wel naar school toe moet. Net mama gebeld en heel hard gehuild, ze verpesten zo alles voor mij
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan je huisbaas hier niks aan doen? Of interesseert het hem gewoon geen zak?
Ik zou op zoek gaan naar een ander huis eerlijk gezegd... het klinkt lomp maar als er bij wijze van spreken 4 mensen wonen die de hele nacht doorhalen altijd, en eentje die op tijd wil slapen, dan zal de minderheid zich moeten schikken. En dan zou ik gewoon een wat rustiger huis gaan zoeken.
ik was echt gezegend met mijn rustige huisgenoten toen! Het scheelde wel dat ik op zolder woonde, dan zie je elkaar sowieso nooitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:44 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb even gemist wat er met Bubsel is vandaag maar sterkte
Princess-a ik zou ook een ander huis zoeken. Maar ik ben sowieso geen typje voor studentenhuis
probleem is dat je er niks tegen begint... Meeste stemmen gelden in een studentenhuis. Ik heb me er uiteindelijk ook maar gewoon bij neer gelegd dat ik de enige was die er aan dacht de kliko op tijd buiten te zetten en dat de tegeltjes van de wc ook vies worden enzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:46 schreef zoeperzazke het volgende:
PrincessWat een ellende heej
Ik zou daar ook ofwel wat aan (laten) doen, of een beter huis zoeken.... Dit is gewoon geen doen zo
Oh gezelligquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Sterkte bubsie!
@ Debsterr, lindytje en priemgirl: er bestaat een kans dat er zaterdag nog een stuk of wat bouwvakkers in ons huis zitten. Niet om te bouwen, maar op bezoek bij mijn ICT-vriendjeBe prepared
Ik ben dan weer zo iemand die d'r mond niet kan houden en zich gaat irriteren en vervolgens buitengetrapt wordquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
probleem is dat je er niks tegen begint... Meeste stemmen gelden in een studentenhuis. Ik heb me er uiteindelijk ook maar gewoon bij neer gelegd dat ik de enige was die er aan dacht de kliko op tijd buiten te zetten en dat de tegeltjes van de wc ook vies worden enzo
Ja, hij heeft ooit een website voor het bouwmachineforum gebouwd en is toen bevriend geraakt met wat van die mannen. Hij is ook een tijdlang moderator geweest, maar da's best taai met bouwvolk, zeker als je van correcte spelling houdt en anti-capslock bentquote:
Ik moet ook zeggen dat die poetsmiepen zwaar irritant zijn om in je huis te hebbenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:53 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik ben dan weer zo iemand die d'r mond niet kan houden en zich gaat irriteren en vervolgens buitengetrapt wordJa of niet, omdat ik niet van rommel+viezigheid hou
ik denk de uitvaart van d'r opa...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:44 schreef DeltaCephei het volgende:
Princess-a ik zou ook een ander huis zoeken. Maar ik ben sowieso geen typje voor studentenhuis
Ahquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk de uitvaart van d'r opa...
quote:
Ben ik wel benieuwd naar je uitzichtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Het wordt al lichter inderdaad. Maar het blijft maf om de overkant 'kwijt' te zijn.
Ik heb net een mistfoto gemaakt en er staat vast nog wel wat op m'n pc. Straks eerst even poetsen en dan zal ik ze op internet gooien!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd naar je uitzichtfoto!
ach, hij went vanzelfquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Komt goed !
Heb vriendlief al aangegeven dat ik biertjes ga drinken met meiden van fok! "En waar ken je die dan van?" "Euh.. de nagellaktopics". Hij moest zuchten
In mijn blikveld.quote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb net een mistfoto gemaakt en er staat vast nog wel wat op m'n pc. Straks eerst even poetsen en dan zal ik ze op internet gooien!
Dat was ook mijn reactie ja..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:28 schreef zoeperzazke het volgende:
He, antonie kamerling overleden??? wtf????![]()
![]()
Jaaaa ik hoor net dat liedje op de radio (was halverwege erin gekomen) en toen zo "hij is 44 jaar geworden". Alle dames hierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:26 schreef Joysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)oord__.html?sn=prive
Antonie Kamerling overleden
Ik ben dr echt even stil van....Wat zou er gebeurd zijn, ik hoop dat hij het toch niet zelf gedaan heeft voor zijn vrouw en kinderen....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaaa ik hoor net dat liedje op de radio (was halverwege erin gekomen) en toen zo "hij is 44 jaar geworden". Alle dames hier?!
Nog erger. Arme kidsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:40 schreef zoeperzazke het volgende:
ANP heeft gemeld dat het zelfmoord is zie ik @twitter
Mijn opa wordt gecremeerd vandaagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:44 schreef DeltaCephei het volgende:
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan er moeilijk in komen dat een ouder met opgroeiende kinderen geen reden meer ziet om verder te leven. Lijkt me als kind zo onverkropbaar
Is het ook. Maar je leert er mee leven.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan er moeilijk in komen dat een ouder met opgroeiende kinderen geen reden meer ziet om verder te leven. Lijkt me als kind zo onverkropbaar
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Is het ook. Maar je leert er mee leven.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Is het ook. Maar je leert er mee leven.
Lijkt mij ook ja, alsof papa jou niet reden genoeg vond om verder te levenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar dat vind ik niet geheel onbegrijpelijk hoor... dat komt ook gewoon zo dichtbij danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:09 schreef Diconnected het volgende:
Mwuh nu weet ik niet wat ik moet zeggenik word ook altijd beetje verdrietig als ik hoor als een vader zelfmoord heeft gepleegd...
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:09 schreef Diconnected het volgende:
Mwuh nu weet ik niet wat ik moet zeggenik word ook altijd beetje verdrietig als ik hoor als een vader zelfmoord heeft gepleegd...
Hahah kerelsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Komt goed !
Heb vriendlief al aangegeven dat ik biertjes ga drinken met meiden van fok! "En waar ken je die dan van?" "Euh.. de nagellaktopics". Hij moest zuchten
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:09 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil jou zeker wel eens in het echt zien!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah kerelsMijn mama vroeg gister; zou je hun niet eens in het echt willen zien dan? Lijkt mij zo leuk!
Een beetje begrip is altijd fijn
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil jou zeker wel eens in het echt zien!
Fries!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
Maar om de spanning te snijden ga ik wel even een gekke opmerking maken.
kut, ik weet niks
Ik verwacht natuurlijk wel dat je op klompen komt hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
![]()
En dan zeker zo doen van "Zeg eens dat en dat in het Fries" en dan zeg ik dat, en dan jij zo van ahahhahhahahahahha![]()
![]()
![]()
Hahahquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik verwacht natuurlijk wel dat je op klompen komt he
Die gordijntjes en die plantenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had nog fotoows beloofd!
Met mist:
[ afbeelding ]
Zonder mist:
[ afbeelding ]
Tussen "mij" en die hoge bomen zit dus nog een stuk water, vandaar dat het daar zo lang blijft hangen.
En waarom aan zee wonen tof is:
[ afbeelding ]
(Foto is van de buurman van m'n zus)
bij de VVV hebben ze die welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
HahahIk zou niet eens weten waar ik die moet kopen
Als ik praat schijn je het niet te horen, mensen zeiken altijd friezen af en dan ja want jij spreekt geen fries toch?
Het domein van m'n moeder.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die gordijntjes en die planten
Your environment suits you, hoewel ik echt had gedacht dat je stadser zou wonen
met de Friesche vlag erop want Fryslân boppequote:
Pahaha awwww moet ik je nu al teleurstellenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
en ik hoop dat Priemgirl superBels spreekt.
Ik krijg nu echt een visual van een stevig gebouwde, onhip geklede moeder van rond de zestigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het domein van m'n moeder.
En stiekem woon ik gewoon in een buitenwijk heur, Alkmaar is gewoon niet groter dat het centrum op 10 minuten fietsen zit.![]()
Ik kan ook een molentje zien trouwens. Is schattig. Al was het erg sneu toen ze 'm in de fik staken.
en ook een keer: Lap! als het even kanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahaha awwww moet ik je nu al teleurstellenNa 7 jaar met vriendlief samen en 3 jaar werken in Eindhoven ken ik wel een bitje brabants praote !
![]()
Ik kan mijn dialect nog wel; vooral als ik bij mijn familie ben; maar ook die geven aan dat ik geen echte Bels meer te zijn (vaak echt dialecte woorden die ik gewoon niet meer weet).
Maar met genoeg bier op !En sommige woorden waar je het van af kan leiden (zetel
). Maar voor jou zal ik er een paar amai's en allez' tussen gooien
Zet u maar in die zetel!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:21 schreef PriemGirl het volgende:
Maar met genoeg bier op !En sommige woorden waar je het van af kan leiden (zetel
). Maar voor jou zal ik er een paar amai's en allez' tussen gooien
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik krijg nu echt een visual van een stevig gebouwde, onhip geklede moeder van rond de zestig
ja het zijn die gordijntjesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
![]()
Stiekem valt dat reuze mee trouwens.Tenminste, wat stevig gebouwd en leeftijd betreft. Hipheid doe ik geen uitspraken over, maar een stereotype moederkloek is het niet.
quote:
Mijn smaak is het ook niet, dat scheelt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja het zijn die gordijntjesSorry
Deze is beter:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Mijn smaak is het ook niet, dat scheelt.
Buiten de gordijntjes om:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had nog fotoows beloofd!
Met mist:
[ afbeelding ]
Zonder mist:
[ afbeelding ]
Tussen "mij" en die hoge bomen zit dus nog een stuk water, vandaar dat het daar zo lang blijft hangen.
En waarom aan zee wonen tof is:
[ afbeelding ]
(Foto is van de buurman van m'n zus)
Ik moet die nog steeds een keer kijken, maar de link zie ik elke keer alleen voorbij komen als ik op m'n werk benquote:
FOUT!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:36 schreef Joysa het volgende:
Heee marloes, ik wil met je onder de douche!
Maar als ik dat typ, kom jij als taalnazi weer klagenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
FOUT!
Het is:
ee marloes, kwil met je onder de does
jahee jahee jahoooo
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel het niet boeit, want ik denk niet dat Rinus kan lezen en schrijven eerlijk gezegd
Voor analfabeten als Rinus maak ik een uitzonderingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar als ik dat typ, kom jij als taalnazi weer klagen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij is rinus als kind een keer in de pan met oliebollen gevallen
mijn lievelings!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Zangeres Sharon dan?
Met gastrol van Rinus
Da's idd hendig.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:57 schreef princess-a het volgende:
Rooie Rinus en Pe Daalemmer zijn ook tof![]()
Oh en ideaal, er staat onder de reageren knop "let op, dit topic wordt over 4 posts automatisch gesloten" Hendig want mobiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |