kloptquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Aan jou valt ook geen touw vast te knopen
Jawel hoor alleen dan moet je wel van heel goeie huizen komen wil je dat lukkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Aan jou valt ook geen touw vast te knopen
Ik zou dan ook niet met je willen knuffelen, ene moment wil je een knuffel tegen de kou en het volgende moment heb je als vent een mes tussen je ribbenquote:
Tot laterquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:04 schreef RealZeus het volgende:
Nou kinders, ik ben er weg van. Tot vrijdag.
Dat is toch spannendquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zou dan ook niet met je willen knuffelen, ene moment wil je een knuffel tegen de kou en het volgende moment heb je als vent een mes tussen je ribben![]()
GvsE TTquote:
nee joh, te makkelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zou dan ook niet met je willen knuffelen, ene moment wil je een knuffel tegen de kou en het volgende moment heb je als vent een mes tussen je ribben![]()
Als je het met een lepel doet dan heb ik pas respect voor jequote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee joh, te makkelijkdat doe ik met een vork
vaarwelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:04 schreef RealZeus het volgende:
Nou kinders, ik ben er weg van. Tot vrijdag.
Nice defense...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee joh, te makkelijkdat doe ik met een vork
lepels zijn niet spannend, bij een vork heb je nog de kans dat er een tandje afbreektquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je het met een lepel doet dan heb ik pas respect voor je
wat edelachtbare? Wie zou erachter moeten komen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nice defense...
'Ja edelachtbare, hij zei dat hij een vorkje wou prikken'
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lepels zijn niet spannend, bij een vork heb je nog de kans dat er een tandje afbreekt
Jij bent een vrouwquote:
quote:
mam en ik bij hen die onwillig zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:12 schreef Boudibou het volgende:
Wie propt er nou een stokje in zijn piemel![]()
doel bereiktquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik krijg er spontaan tranen van in m'n ogen
Onwillig in....?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mam en ik bij hen die onwillig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |