je weet dat je met een toc ontbalt kan worden?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij bent ook op het feestje van Lotusss toch?
* toc en sloten regelen gaat.
tofquote:
Okquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je weet dat je met een toc ontbalt kan worden?
je weet dat die snel roesten en je er dus niet snel meer uit kan komen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ok
* ouderwets harnas gaat regelen.
Hoe gaat het met miss Evil?quote:
Mwoah, in een avondje is het nog niet vastgeroest, maar ik kan jou ook gewoon vastbinden natuurlijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je weet dat die snel roesten en je er dus niet snel meer uit kan komen?
En wat ga je daarna met haar doen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mwoah, in een avondje is het nog niet vastgeroest, maar ik kan jou ook gewoon vastbinden natuurlijk.
Lassen kan ook nog natuurlijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mwoah, in een avondje is het nog niet vastgeroest, maar ik kan jou ook gewoon vastbinden natuurlijk.
het leeftquote:
Gewoon brandbare vloeistof over het harnas van RZ gooien en aanstekenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lassen kan ook nog natuurlijk
Onmogelijk.. Dan raak je ernstig gewond en overleef je geen uur meer
Dat klinkt niet al te bestquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat ga je daarna met haar doen?
ik vind het veel leuker om m eerst moeite te zien doen om uit dat harnas te komenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon brandbare vloeistof over het harnas van RZ gooien en aansteken
Ik werk je gewoon met mijn volle gewicht tegen de grond.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lassen kan ook nog natuurlijk
Onmogelijk.. Dan raak je ernstig gewond en overleef je geen uur meer
nja, ik heb net tegen de deur aangelopen met mn kleine teen en daarna viel het keukenkastje uit zn scharnier op mn voet en mn knie doet ook enorm zeer.. Ik heb een kutdagquote:
Hahahquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind het veel leuker om m eerst moeite te zien doen om uit dat harnas te komen
werkt niet, zelfs gehandicapt beweeg ik sneller dan jijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik werk je gewoon met mijn volle gewicht tegen de grond.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik heb net tegen de deur aangelopen met mn kleine teen en daarna viel het keukenkastje uit zn scharnier op mn voet en mn knie doet ook enorm zeer.. Ik heb een kutdag
Gelukkig biedt RZ zich aan als boksbalquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik heb net tegen de deur aangelopen met mn kleine teen en daarna viel het keukenkastje uit zn scharnier op mn voet en mn knie doet ook enorm zeer.. Ik heb een kutdag
Dat gaan we zaterdag wel zien.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
werkt niet, zelfs gehandicapt beweeg ik sneller dan jij
Dat is dan ook gelijk het laatste wat je ooit zal doenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik krijg haast de neiging je te knuffelen.
Tijn,het is heel simpel. Wie mij slaat ,sla ik keihard terug.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig biedt RZ zich aan als boksbal
Gelukkig was je kleine teen toch al gevoelloos door de ijzige temperaturen in huis, dus das een meevaller.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
RZ heb je al een testament op gemaakt? Heb je nog een laatste wens?quote:
Welnee. Net als iedereen bezwijkt ook Evilmeisje zaterdag voor mijn knuffelskilzzquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is dan ook gelijk het laatste wat je ooit zal doen
Gelijk heb je, all GvsE is toch sneller dan jouquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tijn,het is heel simpel. Wie mij slaat ,sla ik keihard terug.
Mij hoef je niet te knuffelen hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welnee. Net als iedereen bezwijkt ook Evilmeisje zaterdag voor mijn knuffelskilzz
Nee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RZ heb je al een testament op gemaakt? Heb je nog een laatste wens?
Wees niet bang,dat gaat ook echt niet gebeuren.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mij hoef je niet te knuffelen hoor
Leuk je gekend te hebben. Ik kom naar je begrafenis/crematie(doorhalen wat niet van toepassing is)quote:
denk daar niet eens aanquote:
Ik knuffel iemand anders welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wees niet bang,dat gaat ook echt niet gebeuren.
doe maar niet ruudquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik krijg haast de neiging je te knuffelen.
Ik denk dat het met GvsE net is als met Lotusss. Eerst het duiveltje uithangen en vervolgens vindt ze me lief en wil ze een knuffel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk je gekend te hebben. Ik kom naar je begrafenis/crematie(doorhalen wat niet van toepassing is)
Ik kijk wel uitquote:
Dat hoop ik voor jequote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat het met GvsE net is als met Lotusss. Eerst het duiveltje uithangen en vervolgens vindt ze me lief en wil ze een knuffel.
koud heb ik het niet.. Raam staat zelfs op een kierquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gelukkig was je kleine teen toch al gevoelloos door de ijzige temperaturen in huis, dus das een meevaller.
nee hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welnee. Net als iedereen bezwijkt ook Evilmeisje zaterdag voor mijn knuffelskilzz
Aan jou valt ook geen touw vast te knopenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
koud heb ik het niet.. Raam staat zelfs op een kier
neequote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat het met GvsE net is als met Lotusss. Eerst het duiveltje uithangen en vervolgens vindt ze me lief en wil ze een knuffel.
Nou,dan niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee hoorik knuffel niet snel
ongetwijfeltquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die kon ik perfect nadoen destijds.![]()
Daar is het dan ook een vrouw voor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Aan jou valt ook geen touw vast te knopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |