Maar waar in Regentesse is het mooi en waar niet? Daar ben ik juist zo benieuwd naarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:51 schreef RaymondK het volgende:
Regentesse kwartier is zeer zeer divers kwa stand wat er woont. Ene straat is complete bagger, en de volgende is weer harstikke mooi.
Parkeren is er niet mogelijk
Is heel Bezuidenhout leuk of is het ene deel leuker om te wonen dan het andere?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:56 schreef Phaeton het volgende:
bezuidenhout. Leuk wonen, rustig, vlak bij centrum. Net niet zo saai als Mariahoeve. Overigens heb ik in Mariahoeve gewoont, maar heb het gevoel dat die wijk snel achteruit gaat.
en ik weet niet hoe belangrijk je het vindt, maar Scheveningen is ook een heel "blank" oord, en dat zal ook nog wel lang zo blijven!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:02 schreef steve2003 het volgende:
Woon zelf al enige tijd in Scheveningen, en dat kan ik zeker aanraden! Heeft heel goede wijken (belgisch park), maar ook behoorlijk slechte (waar het vooral bekend om staat). Het Renbaankwartier is een heerlijke wijk naar mijn mening, die een beetje het midden houdt tussen de twee en behoorlijk grote huizen heeft.
Verder is er in Scheveningen een shitload te doen, en is het er in de wijken absoluut niet druk.
Dit tutje woont al 7 jaar in de grote stadquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:
tutje gaat naar de grote stad heur
Dat is Duindorp ook, maar daar wil ik ook niet wonen ;-). Het is mij om de sfeer te doen, niet om afkomst/huidskleurquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:03 schreef steve2003 het volgende:
[..]
en ik weet niet hoe belangrijk je het vindt, maar Scheveningen is ook een heel "blank" oord, en dat zal ook nog wel lang zo blijven!
Heb zelf een jaar op de Regentesselaan gewoond (ongeveer éénderde vanaf Loosduinseweg richting LvM) en dat was best aardig. Rond het Weimarplein vond ik er altijd prima uitzien. Wel cultureel gemengde buurt, maar zeker niet pauper. Overigens vond ik parkeren daar best te doenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:55 schreef Mryc het volgende:
[..]
Maar waar in Regentesse is het mooi en waar niet? Daar ben ik juist zo benieuwd naar
Zelfde verhaal hier, tot vorig jaar augustus daar een jaar gewoond. Net daarvoor was betaald parkeren ingevoerd en sindsdien nooit meer problemen met parkeren gehad (parkeervergunning kost ook geen drol). Prima wonen daar en alles redelijk in de buurt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:18 schreef JSS het volgende:
[..]
Heb zelf een jaar op de Regentesselaan gewoond (ongeveer éénderde vanaf Loosduinseweg richting LvM) en dat was best aardig. Rond het Weimarplein vond ik er altijd prima uitzien. Wel cultureel gemengde buurt, maar zeker niet pauper. Overigens vond ik parkeren daar best te doen
En dan moet je dit nog vragen? Apart.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:10 schreef Mryc het volgende:
[..]
Dit tutje woont al 7 jaar in de grote stad
Idd. Woon zelf op de kamperfoeliestraat. Iets verder weg daarvandaan, maar goed te doen verder.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:22 schreef Me. het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier, tot vorig jaar augustus daar een jaar gewoond. Net daarvoor was betaald parkeren ingevoerd en sindsdien nooit meer problemen met parkeren gehad (parkeervergunning kost ook geen drol). Prima wonen daar en alles redelijk in de buurt.
Gelukkig maar! Zoal gezegd, scheveninge heeft wel echt slechte buurten, maar Belgisch Park/renbaankwartier zijn helemaal top!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:12 schreef Mryc het volgende:
[..]
Dat is Duindorp ook, maar daar wil ik ook niet wonen ;-). Het is mij om de sfeer te doen, niet om afkomst/huidskleur
beetje te vergelijken met die buurt waar Joris Lam woont in amsterdam?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:49 schreef Estolan het volgende:
Ik woon in gebied Laak, waar de gouveneurlaan bij de neherkade komt.
Allemaal portiekwoningen, behalve 2 straten.
Heb daar een hoekwoning, 3 laags voor+achtertuin, voor maar 130k
Prima straat dus, altijd parkeerplek voor de deur, rustig. Diverse winkels op 3min lopen ( AH/Primera), Station Moerwijk om de hoek, tram/bus. 15min fietsen van binnenstad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |