quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:33 schreef jack4ya het volgende:
Ik lig nu dus op de bank te vertrekken van de rugpijn. Sinds (eer) gisteren last. Ik denk dat mijn si gewricht vast zit ofzo. Mijn rug brand en in de zijkant van mijn billen zitten stokken ofzo. Alsof ik op een spijker bank met 4 spijkers lig.
Owee, als ik zondag nog steeds zo'n last heb.
Ik heb in Zweden met graden onder nul ook met beenwarmers gelopen! Vind het heerlijk lopen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:42 schreef Sheriam het volgende:
Zo, weer gelopen, 10KM net onder 't uur... lang niet zo hard dus als ik de laatste tijd liep maar 't ging over het algemeen wel lekker. Alleen tegen 't eind begon ik m'n onderbenen wat te voelen en kreeg ik even een steek in 1 knie (nooit eerder gevoeld), misschien toch een beetje koud met deze temperatuur & de regen? Ik heb inmiddels wel een lange hardloopbroek aan ipv de capri, maar het is wel een dunne, en die werd aardig nat vooral onderaan van 't door de plassen lopen. Vorige winter toen het echt koud was deed ik ook beenwarmers aan m'n kuiten, en als 't regende bleef ik lekker thuis (watje). Nou ja weer een beetje uitproberen maar met de kleding, lastig hoor die seizoenen, loop je net lekker verandert 't weer weer.
Succesquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:14 schreef coldmountain het volgende:
Vandaag een lange broek en een jack gekocht. Het is toch wat kouder geworden en uiteraard ook meteen uitgeprobeerd. Het loopt toch een stuk prettiger zo.
Zondag mijn eerste wedstrijdje, 3 kilometer maar hoor maar je moet ergens beginnen he?
Ik doe niet aan inlopen. Ik rek en strek wat en dan ga ik gewoon van start. Ik voel me daar het fijnste bij.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:55 schreef GenesiZ het volgende:
Nice, daar wil ik ook naartoe
Wanneer begin jij met tracken, als je begint voor het opwarmen of pas als je opgewarmd bent?
wat ben jij goed bezig!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:42 schreef Brighteyes het volgende:
Net 15-2-15 gelopen!Heerlijk.
En ging vrij soepel terwijl ik anderhalve week geleden na 10-1-12 geen stap meer kon lopen! Wat is het toch een gek iets zeg!
Netjes gedaan, ondanks het lichamelijke ongemak.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:53 schreef jack4ya het volgende:
Wazaaah! Gefixed!
8km uitgelopen in (ik denk) 53 min! Da's dan (als de tijd klopt) 9km/h.
Dat zou dan een snelheid zijn die ik nog niet eerder gelopen heb. (Hooguit tijdens korte intervallen...)
Ik ben benieuwd wat de netto tijden gaan zijn.
(Maar zitten op een stoel lukt niet, best vreemd.)
Ja .... nou ja ik ben weer begonnen met het hobbelenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:25 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hallo![]()
Jij ook aan het hardlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |