abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 2010 @ 17:14:09 #251
311833 Improved28
Voor verbetering vatbaar
pi_88254275
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 10:50 schreef jack4ya het volgende:
Nou eigenlijk niet, alleen mijn billen zijn wel kleiner geworden ja. Maar ik begreep je "Dan heb je (te?) hard gerend" niet. Vandaar die tegenvraag. :+
Sorry, late reactie :D

Nou ja, volgens mij moet je knap veel (of hard dus) rennen om van je billen af te komen, ik in elk geval wel ;) En ik wist natuurlijk ook niet zeker of je ervan af wilde :)

Ben bij Evy 19 gebleven maar mijn vriendin heeft een blessure. Ga zo gewoon 5 km lopen met een lekker muziekje op en aanvoelen hoe het gaat met rennen/rusten. Ik zit nu nog op een telefoontje te wachten met mijn renkleren aan... Beter schiet ze op!! }:|
pi_88320358
Alle mensen wat een wind!!! :o

Heb in mijn rondje eerst 1.4 km tegenwind gehad (echt compleet van voor, pfff) en toen 1.5 km zijwind (wat ook echt niet meevalt) en daarna gelukkig wind in de rug en door t bos dus geen wind. (Had expres deze route genomen zodat ik t zwaarste eerst had, heb na de eerste anderhalve km ook even 2 min gedribbeld om bij te komen, en na de tweede anderhalf een minuutje gedribbeld..).

In 37 min 5.4 km gelopen, ondanks de omstandigheden vind ik dat keurig.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88321007
Gedribbeld? Met een bal?
pi_88321072
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:05 schreef Cudles het volgende:
Gedribbeld? Met een bal?
ja die neem ik altijd mee.

nee even rustig aan joggen.... en daarna weer snelheid gemaakt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 4 november 2010 @ 20:23:35 #255
79550 Ymke
your ghost
pi_88339573
Het waaide inderdaad erg ja , Vind dit toch wel een lekker jaargetijde . Woeste luchten , stevige winden , regen .
Geen enkel probleem om daarin te lopen.

Ik heb nu wel dat ik steeds zo moeilijk op gang kom. De eerste 5 minuten zijn echt vreselijk , mijn benen komen dan nauwelijks van de grond af. Daarna gaat het eigenlijk wel

Maar die eerste paar minuten , pfffff
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  donderdag 4 november 2010 @ 21:06:04 #256
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_88341426
Ik heb vanmiddag ook gelopen. Ik waaide haast de plomp in. Het eerste stuk dat ik loop is vlak naast het water, het waaide zo hard, dat er gewoon hele stuifwolken van water over me heen kwamen.
Meestal eindig ik drijfnat van het zweten, maar vanmiddag begon ik al drijfnat, terwijl ik nog niet eens opgewarmd was. ;)
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_88347209
4,5 weken geleden weereens begonnen. 3/4keer per week. Afgelopen zondag de eerste 'wedstrijd-10km' gelopen.

52:00 netto.
pi_88391366
Ik kom bijna niet meer aan lopen toe, ben een echt avond mens, en 't is veel te vroeg donker! Krijg mezelf er niet toe om zoveel eerder te gaan lopen, en in het donker lopen is ook niet zo heel handig, mijn normale routes lopen echt helemaal door het bos, en m'n hardloop kleding is allemaal zwart met alleen een paar heel dunne reflecterende lijntjes er op. Ik ben nu van plan toch maar zo'n reflecterend hesje te gaan kopen zodat ik tenminste over de fietspaden kan gaan lopen 'savonds, ook al is die route niet zo fijn als de bos-routes (heerlijk zonder stoplichten en oversteken). Maar dan kom ik er tenminste toch nog wat toe om te lopen.

Ook het genoeg drinken gaat weer helemaal mis, als ik aan 't eind van de middag merk dat 't al duister begint te worden en denk 'gaat toch niet meer lukken' dan drink ik meteen ook niet meer. Bah, van mij mag 't weer snel langer licht worden!

Oh ja, afgelopen Zondag een klein half uurtje in Antwerpen gelopen, dat was dan weer wel leuk, en best sportief om er toch even uit te gaan hoewel ik het hele weekend op een conventie was :) Rondje door 't park gelopen en een paar straatjes stad.
pi_88393596
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 01:30 schreef Sheriam het volgende:
Ik kom bijna niet meer aan lopen toe, ben een echt avond mens, en 't is veel te vroeg donker! Krijg mezelf er niet toe om zoveel eerder te gaan lopen, en in het donker lopen is ook niet zo heel handig, mijn normale routes lopen echt helemaal door het bos, en m'n hardloop kleding is allemaal zwart met alleen een paar heel dunne reflecterende lijntjes er op. Ik ben nu van plan toch maar zo'n reflecterend hesje te gaan kopen zodat ik tenminste over de fietspaden kan gaan lopen 'savonds, ook al is die route niet zo fijn als de bos-routes (heerlijk zonder stoplichten en oversteken). Maar dan kom ik er tenminste toch nog wat toe om te lopen.

Perry sport heeft heel veel reflectiemateriaal, fietswinkels ook. Ik liep vorig jaar vaak met alleen zo'n HEMA fietslampje in mijn hand, voldoet ook prima en je kan de weg voor je ook een beetje bijschijnen.
  zaterdag 6 november 2010 @ 12:24:43 #260
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_88397236
Vandaag les 4 gedaan, had een week niet gelopen door drukte en andere smoesen, Wilhaminapark Utrecht rondjes gelopen. Merkte die week niet lopen wel, vond het ineens een stuk zwaarder allemaal :)
pi_88402733
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 08:30 schreef computergirl het volgende:

[..]

Perry sport heeft heel veel reflectiemateriaal, fietswinkels ook. Ik liep vorig jaar vaak met alleen zo'n HEMA fietslampje in mijn hand, voldoet ook prima en je kan de weg voor je ook een beetje bijschijnen.
Ik heb het liefste mijn handen vrij, anders worden ze loom.
Heb laatst met zo'n iets grotere variant gelopen, dat was niks.

Weet iemand misschien concreet waar je ledstrookjes kan kopen die je om bijvoorbeeld je bovenarmen kan doen?
Die dingen zie je echt heel goed. Zelfs op een paar honderd meter.
pi_88402736
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 08:30 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik dacht eens bij de Halfords te gaan kijken... (vandaag weer niet toe gekomen, :@ maar ja morgen weer de enige gelegenheid waarbij ik wel overdag loop, de Panbosloop, dus heb 'm dit weekend nog niet nodig). Dat soort losse lampjes heb ik ook wel, maar daarvan valt de zichtbaarheid nogal tegen vind ik, zeker bij regen. Veel fietspaden liggen hier net iets van de hoofdweg af (smal rijtje bomen tussen weg en fietspad) en zijn dus vrij slecht verlicht, en dan komen er regelmatig ook brommers en scooters overheen... ik ben misschien een beetje een bangerd in dat opzicht maar ik vind 't echt niet prettig om slecht zichtbaar te lopen, ;(
pi_88404611
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 15:48 schreef Sheriam het volgende:
Dat soort losse lampjes heb ik ook wel, maar daarvan valt de zichtbaarheid nogal tegen vind ik, zeker bij regen.
Valt best wel mee, die LED lampjes geven best veel licht en het valt ook extra op voor andere weggebruikers omdat het lichtje beweegt op een andere manier dan op een fiets. Ik liep in een natuurgebied waar helemaal geen verlichting is.
Wat ik ook wel eens deed is het lampje echt richten op tegemoetkomend verkeer

Het is in ieder geval beter dan niets, ;)
  zaterdag 6 november 2010 @ 17:04:44 #264
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88404940
Zo, net weer even echt buiten gelopen. Bij mij zit er ook een beetje de klad in :(. Maar vandaag lekker gelopen, een iets kleiner rondje dan normaal, maar ik liep ook een beetje te hard eigenlijk...ik heb nu een rondje van iets meer dan 4km gedaan met een gemiddelde van iets boven de 12 km/h ... :{
was niet helemaal de bedoeling...ben er aan de ene kant wel blij mee, maar had liever iets verder gelopen eigenlijk...
pi_88405084
Ik ben nieuw hier dus ik zal me even voorstellen :)

Ik ben 16 jaar (wordt woensdag 17), eigenlijk doe ik wielrennen, maar ik ga het hardlopen nu erbij doen en heb toenet al voor de eerste keer gerend.
Ik heb 4 weken he-le-maal niks gedaan, omdat men zegt dat jonge wielrenners na een lang seizoen een rustperiode nodig hebben :@

Ik gebruik het schema "Fit op keuring" van defensie, aangezien ik misschien bij het leger wil gaan als ik mijn school af heb en dit leek me tevens een geschikt schema voor mij.

Nouja ik zal vanaf nu dus hier meelezen en af en toe wat posten :)
  zaterdag 6 november 2010 @ 18:31:24 #266
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88407882
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 17:08 schreef 045represent het volgende:
Ik ben nieuw hier dus ik zal me even voorstellen :)

Ik ben 16 jaar (wordt woensdag 17), eigenlijk doe ik wielrennen, maar ik ga het hardlopen nu erbij doen en heb toenet al voor de eerste keer gerend.
Ik heb 4 weken he-le-maal niks gedaan, omdat men zegt dat jonge wielrenners na een lang seizoen een rustperiode nodig hebben :@

Ik gebruik het schema "Fit op keuring" van defensie, aangezien ik misschien bij het leger wil gaan als ik mijn school af heb en dit leek me tevens een geschikt schema voor mij.

Nouja ik zal vanaf nu dus hier meelezen en af en toe wat posten :)
Welkom :) heb je een linkje naar dat schema? Ik ben wel benieuwd.
pi_88408182
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:31 schreef Neelix het volgende:

[..]

Welkom :) heb je een linkje naar dat schema? Ik ben wel benieuwd.
http://www.werkenbijdeluc(...)s/fit_op_keuring.pdf

Ik ben vandaag begonnen met het schema op blz 11, punt 7.
Ik moet nog even uitvinden waar op dit moment mijn "top" ligt, dan kan ik daar instappen in het schema :) Dus maandag ga ik op blz 11, punt 8 eens proberen.
  zaterdag 6 november 2010 @ 18:52:17 #268
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88408516
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 18:41 schreef 045represent het volgende:

[..]

http://www.werkenbijdeluc(...)s/fit_op_keuring.pdf

Ik ben vandaag begonnen met het schema op blz 11, punt 7.
Ik moet nog even uitvinden waar op dit moment mijn "top" ligt, dan kan ik daar instappen in het schema :) Dus maandag ga ik op blz 11, punt 8 eens proberen.
Als je al een aardige basisconditie hebt, kan je inderdaad wat sneller door dat schema heen...maar let wel op dat je het jezelf niet te zwaar maakt, dit schema moet je in principe doen zonder al te veel last van spierpijn te krijgen.
pi_88409459
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:52 schreef Neelix het volgende:

[..]

Als je al een aardige basisconditie hebt, kan je inderdaad wat sneller door dat schema heen...maar let wel op dat je het jezelf niet te zwaar maakt, dit schema moet je in principe doen zonder al te veel last van spierpijn te krijgen.
Ik heb inderdaad wel een aardige basisconditie, maar aangezien ik nog nooit heb hard gelopen (behalve de coopertest en shuttle-run elk jaar op school :') :')) en de laatste 4 weken he-le-maal niks heb gedaan, is het nog ff een beetje experimenteren waar ik nu met mijn niveau moet instappen ^O^
  zaterdag 6 november 2010 @ 19:47:58 #270
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_88410655
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 19:17 schreef 045represent het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad wel een aardige basisconditie, maar aangezien ik nog nooit heb hard gelopen (behalve de coopertest en shuttle-run elk jaar op school :') :')) en de laatste 4 weken he-le-maal niks heb gedaan, is het nog ff een beetje experimenteren waar ik nu met mijn niveau moet instappen ^O^
Kijk maar hoe het gaat...maar hou wel die rustdagen aan, die heb je echt wel nodig. Als het te makkelijk is, sla wat stapjes over, maar hou wel die rustdagen aan.
pi_88412955
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 19:47 schreef Neelix het volgende:

[..]

Kijk maar hoe het gaat...maar hou wel die rustdagen aan, die heb je echt wel nodig. Als het te makkelijk is, sla wat stapjes over, maar hou wel die rustdagen aan.
Ja, die rustdagen zal ik zeker aanhouden! ^O^
pi_88413879
Morgen de 10 km run in Soweto! Dat kreng begint al om 6.30 en het is meer dan een uur rijden, dus om 4 uur gaat de wekker. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:12:50 #273
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_88413951
Die tijd is omdat het anders te warm wordt?
Life is what you make it.
pi_88419011
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 15:48 schreef Kabolter het volgende:
Weet iemand misschien concreet waar je ledstrookjes kan kopen die je om bijvoorbeeld je bovenarmen kan doen?
Die dingen zie je echt heel goed. Zelfs op een paar honderd meter.
De mijne had ik bij de Aldi gehaald, 2 maanden geleden dacht ik. Vier bandjes voor 5 euro.

In de PKrunning-webshop zijn ze ook te krijgen:
http://www.pkrun.nl/pkwebshop/contents/nl/d261.html
Bij Runnersworld ook, maar duurder:
http://www.runnersworld.nl/collectie/accessoires/reflectie.html
of een plak/clip-lampje?http://www.runnersworld.nl/collectie/accessoires.html
Bij Run2Day eentje met een zakje (ook bij de Perry):
http://www.run2daywebshop.nl/store/index.php/accessoires.html?p=5
of met hesje: http://www.run2daywebshop(...)visibility-pack.html
pi_88419459
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 23:47 schreef wyccie het volgende:

[..]

De mijne had ik bij de Aldi gehaald, 2 maanden geleden dacht ik. Vier bandjes voor 5 euro.

In de PKrunning-webshop zijn ze ook te krijgen:
http://www.pkrun.nl/pkwebshop/contents/nl/d261.html
Bij Runnersworld ook, maar duurder:
http://www.runnersworld.nl/collectie/accessoires/reflectie.html
of een plak/clip-lampje?http://www.runnersworld.nl/collectie/accessoires.html
Bij Run2Day eentje met een zakje (ook bij de Perry):
http://www.run2daywebshop.nl/store/index.php/accessoires.html?p=5
of met hesje: http://www.run2daywebshop(...)visibility-pack.html
Geweldig! Dank je wel, lief van je.

Morgen misschien meteen maar bestellen. Kan je toch een heel stuk relaxter lopen, omdat ik zelf heb gezien dat die dingen echt goed werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')