Dat ruikt ook enorm lekkerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn liefde voor kokos(geur) gaat zo ver dat ik maar voor mezelf zown shampoo heb gehaald....
Gewoon, omdat het kan
Ik bedoel met uitgelokt niet dat het opzettelijk gedaan wordt. Ik zeg gewoon dat er oorzaak en gevolg is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik snap het punt dat je wilt maken niet volledig.. En denk zeker niet dat het gedrag is dat wordt uitgelokt! Als je zo naief bent.. dan snap je denk ik een boel niet in dit leven...
Inderdaad. Zit niets anders op dan een hoofddoekje of burka te gaan dragen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Zolang we ademnhalen blijven we in deze vreselijk zieke gristencultuur altijd degene die het uitlokt..
Dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige mensne zijn psychisch in de war, daar komt het uit voort is mijn mening
Nah... het zijn allemaal klotesmoesjes om de eigen verantwoordelijkheid ergens anders op af te kunnen schuiven.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:48 schreef mahlah het volgende:
Ik bedoel met uitgelokt niet dat het opzettelijk gedaan wordt. Ik zeg gewoon dat er oorzaak en gevolg is.
Als je het leven van iemand beinvloedt, op welke wijze dan ook... dan volgt er een reactie. Ik snap je reactie dat je nooit verantwoordelijk gehouden wil worden en ik heb ook geen enkele reden om jou iets te verwijten. Maar strict objectief gesproken is er altijd sprake van actie - reactie ... en afhankelijk van degene die ernaar kijkt is dit uitlokking of provocatief.
In de bijbel staat in feite dat we ons moeten bedekken omdat we onderdanig zijn en eeuwig de erfzonde van Eva over hebben genomen..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:48 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad. Zit niets anders op dan een hoofddoekje of burka te gaan dragen.
als in een tik op mn billen ofzo?quote:
Klopt... maar van beide kanten he!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Nah... het zijn allemaal klotesmoesjes om de eigen verantwoordelijkheid ergens anders op af te kunnen schuiven.![]()
Om mee te beginnen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als in een tik op mn billen ofzo?
Ik weet het wel zeker.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:44 schreef rival het volgende:
Sommige mensne zijn psychisch in de war, daar komt het uit voort is mijn mening
Alleen jammer als een actie als kijken of ademen als reden worden gezien om er meer van te denken..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:48 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik bedoel met uitgelokt niet dat het opzettelijk gedaan wordt. Ik zeg gewoon dat er oorzaak en gevolg is.
Als je het leven van iemand beinvloedt, op welke wijze dan ook... dan volgt er een reactie. Ik snap je reactie dat je nooit verantwoordelijk gehouden wil worden en ik heb ook geen enkele reden om jou iets te verwijten. Maar strict objectief gesproken is er altijd sprake van actie - reactie ... en afhankelijk van degene die ernaar kijkt is dit uitlokking of provocatief.
Bedekken is best wel een breed begrip eigenlijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:50 schreef Evie het volgende:
[..]
In de bijbel staat in feite dat we ons moeten bedekken omdat we onderdanig zijn en eeuwig de erfzonde van Eva over hebben genomen..
In de koran staat: vrouwen bedek u want wij weten hoe mannen naar jullie kijken... bescherm jezelf..
Het is dat ik WEET dat je een man bent anders zou ik denken dat je een wijf was.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:46 schreef rival het volgende:
Mijn liefde voor kokos(geur) gaat zo ver dat ik maar voor mezelf zown shampoo heb gehaald....
Gewoon, omdat het kan
*houd adem in*quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Zolang we ademnhalen blijven we in deze vreselijk zieke gristencultuur altijd degene die het uitlokt..
voor iemand die psychisch niet in orde is ja, dat zeggen we toch... ligt dus nog steeds aan dsat psychisch niet in ordequote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:48 schreef mahlah het volgende:
Maar strict objectief gesproken is er altijd sprake van actie - reactie ... en afhankelijk van degene die ernaar kijkt is dit uitlokking of provocatief.
vanwege dat ene dingetjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is dat ik WEET dat je een man bent anders zou ik denken dat je een wijf was.
ja.. Een tik op mn billen tegenover glitters, roze, huwelijk, gelloos haar... Ik vind het een dealquote:
Vanwege je lul weet ik dat je een man bent ja.quote:
Welk gedeelte van "Om mee te beginnen" is je niet helemaal duidelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. Een tik op mn billen tegenover glitters, roze, huwelijk, gelloos haar... Ik vind het een deal
Afhankelijk van hoe diegene ernaar kijkt... zegt wel weer genoegquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:48 schreef mahlah het volgende:
[..]
afhankelijk van degene die ernaar kijkt is dit uitlokking of provocatief.
Ik heb het idee dat je niet precies weet wat het woord uitlokken betekent. Of ik moet ernaast zitten...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:48 schreef mahlah het volgende:
[..]
goede woordkeus van mij...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vanwege je lul weet ik dat je een man bent ja.
allesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:52 schreef STING het volgende:
[..]
Welke gedeelte van "Om mee te beginnen" is je niet helemaal duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |